PDA

View Full Version : In aanbouw: Peugeot 206 WRC Princen Catalunya 2001 1:24


206WRC-ke
16-07-2006, 12:43
Ik ben dus begonnen aan de Peugeot 206 WRC van Kris Princen in de Catalunya Rally 2001. Ik kon ook deze gemaakt hebben van zijn eerste WRC-wedstrijd, de Boucles de Spa, maar dat is met 206-logo's op de wagen en die van Catalunya zijn met Bastos-logo's. Die met 206-logo's kan ik dan nog maken van Gregoire de Mevius in de Ypres Rally.

Deze wagen dus:
http://www.wrcplace.be/Princen 003.jpg

Hierbij dus een oproep aan iedereen die zou foto's hebben van deze wagen, vooral van het interieur, om deze op één of andere manier mij te laten zien aub.

Verder ook nog een vraagje over het rode kleur van de wagen. Volgens de Renaissance-decals moet ik RAL 3020 gebruiken, dit is dus niet hetzelfde als Tamiya TS49 verf hé??
En zijn de wagens van de Mevius en Thiry dan ook met dat RAL-kleur gemaakt??

Dominique
16-07-2006, 20:16
Verder ook nog een vraagje over het rode kleur van de wagen. Volgens de Renaissance-decals moet ik RAL 3020 gebruiken, dit is dus niet hetzelfde als Tamiya TS49 verf hé??

RAL3020 is niet hetzelfde als TS49. Er is een duidelijk verschil tussen die 2 kleuren.

206WRC-ke
17-07-2006, 19:52
Merci Dominique.

Daarstrax ff naar winkel geweest en blijkbaar is RAL3020 nog niet zo'n frapante kleur... 3000 en 3002 hadden ze maar net die dat ik nodig heb niet... Zal eens andere winkels moeten bezoeken...

Verder: kan ik onder die rode kleur ook gewoon de primer-verf van Motip gebruiken?

Dominique
17-07-2006, 23:39
Verder: kan ik onder die rode kleur ook gewoon de primer-verf van Motip gebruiken?
Yep. Geen probleem

206WRC-ke
18-07-2006, 17:59
Mss nog een kort vraagje voor wie deze al gemaakt heeft: het kleur van de 206 WRC van Bruno Thiry, al met de witte strook aan de onderkant, welk kleur rood is dat?? Ook RAL 3020 of is dat Tamiya verf?...

Ben aan het denken om die te maken ipv de de Mevius versie... :)

scoobyfreak
18-07-2006, 18:44
Mss nog een kort vraagje voor wie deze al gemaakt heeft: het kleur van de 206 WRC van Bruno Thiry, al met de witte strook aan de onderkant, welk kleur rood is dat?? Ook RAL 3020 of is dat Tamiya verf?...

Ben aan het denken om die te maken ipv de de Mevius versie... :)ik heb voor die 2 bastos 206kes tamiya spuitbussen gebruikt, en die met dat wit langs onderen van thiry in 2003 zou ik ook graag nog maaken, was de mooiste van alemaal;)

206WRC-ke
18-07-2006, 20:00
Die wagen dat ik dus nu aan het maken ben, de Bastos-versie, heb jij ook met Tamiya verf gespoten?? Welk nr dan?

scoobyfreak
18-07-2006, 20:07
Die wagen dat ik dus nu aan het maken ben, de Bastos-versie, heb jij ook met Tamiya verf gespoten?? Welk nr dan?dat weet ik niet meer, had bastos rood gevraagd aan steven van domino, en dat was het juiste kleur :D

206WRC-ke
19-07-2006, 23:34
Ondertussen is de binnenkant veruit klaar...

http://www.wrcplace.be/mdb/7.206Princen/01.jpg
http://www.wrcplace.be/mdb/7.206Princen/02.jpg

(voor iemand anders het zegt: hij is niet perfect, ik weet het... Ik heb aan de binnenkant niet zoveel aandacht geschonken omdat ik vind dat je daar veel moeite aan doet voor iets wat toch bijna niet gezien is... Van de buitenkant ga ik wél mijn werk maken ;))

Zaterdag achter verf gaan zoeken en proberen mini-vijltje te vinden om de resin-velgen wat uit te vijlen want er hangen nog restjes gietsel aan...

scoobyfreak
20-07-2006, 00:19
Mooi bezig, en wat je zegd van de binnenkant is idd waar, je kan daar veel werk in steken waar je daarna bijna niets meer van ziet, maar als ik van jouw was zou ik voor ik de kooi en al wit spuit een laagje of 2 witte grondlaag gebruiken! en 1 laagje witte verf, dan zal ke het grijs er niet meer door zien ;)


alvast benieuwd naar de buitenkand van toch 1 van de mooiste 206kes:D

Flame
20-07-2006, 10:19
ziet eral tof uit, goe bezig

206WRC-ke
21-07-2006, 19:27
Voila, vandaag es binnen gesprongen bij de Domino achter het Bastos-rood en primer. Zodat we zo vlug mogelijk verder kunnen met de wagen... want er wachten er nog 3...

Ik heb alles gekocht voor de Focus van Tsjoen te maken (toch wel duur als je kit, decals, verf, extra bumpers en extra velgen+banden+vering voor asfalt erbij koopt hoor...)

Verder kocht ik ook de decals van Snijers in Ypres 2003 voor de Impreza WRC die ik hier nog heb liggen. Scoobyfreak, je zei dat je die ook nog wou maken, je zal moeten zeer vlug zijn hoor want ik heb het voorlaatste setje decals mee van die wagen... En op de site van Renaissance staan ze ook al uitverkocht...

Verder kocht ik ook op Ebay een (wat anders :D) 206 WRC, een grijze van 2000...

Kheb et dus weer volledig te pakken :p Congé is zo al goed ingevuld... tot dat hij weer zal gedaan zijn en ik bijna geen tijd meer zal hebben om verder te doen :( Maar we gaan ervoor :D

scoobyfreak
21-07-2006, 20:23
Voila, vandaag es binnen gesprongen bij de Domino achter het Bastos-rood en primer. Zodat we zo vlug mogelijk verder kunnen met de wagen... want er wachten er nog 3...

Ik heb alles gekocht voor de Focus van Tsjoen te maken (toch wel duur als je kit, decals, verf, extra bumpers en extra velgen+banden+vering voor asfalt erbij koopt hoor...)

Verder kocht ik ook de decals van Snijers in Ypres 2003 voor de Impreza WRC die ik hier nog heb liggen. Scoobyfreak, je zei dat je die ook nog wou maken, je zal moeten zeer vlug zijn hoor want ik heb het voorlaatste setje decals mee van die wagen... En op de site van Renaissance staan ze ook al uitverkocht...

Verder kocht ik ook op Ebay een (wat anders :D) 206 WRC, een grijze van 2000...

Kheb et dus weer volledig te pakken :p Congé is zo al goed ingevuld... tot dat hij weer zal gedaan zijn en ik bijna geen tijd meer zal hebben om verder te doen :( Maar we gaan ervoor :DBen vandaag ook naar domino geweest :D en ook de focus van tsjoen gekocht:D en nog ne celica voor de wagen van melissa debackere te maaken, en bedankt dat je het zegd van de decals van snijers, moet toch nog terug gaan achter zwarte verf, ga ze dan mee brengen.

206WRC-ke
21-07-2006, 21:23
Ik hoop voor jouw dat ze nog niet weg zullen zijn. Rond welk uur waart ge in Domino? :D Mss zagen we elkaar, twas redelijk rustig wel als ik er was, rond 14.45u denk ik. Swat...

Kheb m'n 206 nu voor de eerste keer met primer gespoten, idd, bij m'n vorige modellen heb ik dat nooit gebruikt... Zie eigenlijk niet direct het nut ervan in, maar kzeg kga et toch es doen... :) Is da normaal dat da zeer vlug droog is (binnen de 10min ong.) Hoe lang moet ge da dan laten uitdrogen voor je de rode kleur mag erop spuiten?

:)

Loeten
21-07-2006, 21:37
Verder kocht ik ook op Ebay een (wat anders :D) 206 WRC, een grijze van 2000...


Aaaah, da waarde gij... Ik was te laat opgestaan die morgen. Die grijze is immers een wereldkampioen, en die zoek ik nog. Maar toen ik zag wat de prijs uiteindelijk geworden was... Niet dat ie zo duur was hoor. Ikzelf heb bij die persoon een Impreza 2005 per ongeluk gewonnen. Had erop geboden om zeker verwittigd te zijn als die reeks van die kerel afliep en lap, het werd die van mij...

Allez, good luck hier met deze wagen !! En ook de andere 206-jes he...

:+

206WRC-ke
21-07-2006, 21:40
Thx, m'n ouders gingen vanmorgen vroeg door op reis dus was ik wel vroeg op :D mooi mee genomen, toch wel sjans had om hem net te winnen in de laatste halve minuut :D Effe ervoor bood ik ook op een Lancer WRC maar in de laatste minuut werd hij nog weggekaapt door een ander :D De prijs voor die 206 die ik kocht is toch een kleine 8 euro minder met verzendkosten dan in de winkel zu ;)

scoobyfreak
21-07-2006, 22:21
Ik hoop voor jouw dat ze nog niet weg zullen zijn. Rond welk uur waart ge in Domino? :D Mss zagen we elkaar, twas redelijk rustig wel als ik er was, rond 14.45u denk ik. Swat...

Kheb m'n 206 nu voor de eerste keer met primer gespoten, idd, bij m'n vorige modellen heb ik dat nooit gebruikt... Zie eigenlijk niet direct het nut ervan in, maar kzeg kga et toch es doen... :) Is da normaal dat da zeer vlug droog is (binnen de 10min ong.) Hoe lang moet ge da dan laten uitdrogen voor je de rode kleur mag erop spuiten?

:)dan zal jij die geweest zijn die de laatste focus mee had? gelukkig stonden er nog in de kelder :D en de decals van de focus lag juist onder de toonbank vanboven:D bij mij was het ook enorm kalm, overal op de weg ook eigenlijk

@loeten, met die impreza 2004 heb je een paareltje in huis :+

206WRC-ke
21-07-2006, 22:24
Twas idd de laatste Focus-doos van Hasegawa die daar in het rek stond dat ik mee had ;)

Swat, morgenochtend krijgt m'n 206 z'n eerste rode laag.

Dominique
22-07-2006, 00:21
Kheb m'n 206 nu voor de eerste keer met primer gespoten, idd, bij m'n vorige modellen heb ik dat nooit gebruikt... Zie eigenlijk niet direct het nut ervan in, maar kzeg kga et toch es doen... :) Is da normaal dat da zeer vlug droog is (binnen de 10min ong.) Hoe lang moet ge da dan laten uitdrogen voor je de rode kleur mag erop spuiten?

Het nut van grondverf is dat je laklaag een veel beter grip heeft op het te spuiten oppervlak. Het heeft dus niets te maken met "de modelbouwer meer werk te bezorgen dan absoluut noodzakelijk is", maar met een absolute noodzaak op langere termijn. Als je geen grondlaag zet dan loop je de kans dat je verf op een bepaald ogenblik gaat beginnen "afbladeren". Ik zeg niet dat dat de eerste 2-3 jaar zal gebeuren, maar het gaat gebeuren.
Ik spuit ALLE onderdelen eerst in een grondlaag. Ook de kleintjes die achteraf met de hand worden geverfd. Ik heb al ondervonden dat zelfs op die kleine onderdeeltjes dat een merkbaar verschil geeft. Als je die onderdelen achteraf enkele keren moet vastnemen om ze te monteren, dan merk je het verschil al zeer duidelijk.

Loeten
22-07-2006, 08:44
Klopt volledig wat domi zegt. Ik gebruikte ook geen primer (in het vroege begin zelfs gewoon geen verf voor de body). Nu viel me op dat als je een wagen enkele spuitbeurten geeft, dat die verf verre van vast zit. Bij mijn Stratos heb ik dat voorgehad en het viel op dat telkens ik hem aanraakte de kleuren vuil werden... Gelukkig is de Stratos de enige die gespoten is zonder grondlaag. Want vanaf dan heb ik dat altijd gebruikt. Hoewel ik twijfel aan mijn Mercedes 450...

Anyway, zeker doen, het bezorgt een goeie houvast van de kleuren !

De kleine stukjes doe ik meestal niet met primer...

Grtzz en succes.

Enne die Lancer en die 206 en die Impreza en nog enkele waren allemaal bij dezelfde kerel. Die had wat overschot of zo zeker?? Allez, ik ga de auto laden... Slukes !!

206WRC-ke
22-07-2006, 14:10
Heb nu dus primer gebruikt (gisteravond) en heb vandaag het rood (TS8) erop gespoten... :)
De velgen moeten nog eens wit krijgen.

http://www.wrcplace.be/mdb/7.206Princen/03.jpg
http://www.wrcplace.be/mdb/7.206Princen/04.jpg

Flame
22-07-2006, 16:59
ziet er goed uit, ligt goed gaaf

206WRC-ke
22-07-2006, 17:28
Idd vind ik zelf ook. Tis de eerste eigenlijk zo goed lukt denk ik... :)
Zou da allemaal door die primer komen?

1 laag primer en nu 2 lagen rood zullen volstaan denk ik...

jurdup
22-07-2006, 18:38
hello

ik ben hier nieuw zulle

maar 206 ken ik al :)

nu een vraagske ben beke newbie zulle kwa modelbouw

maar ik ben bezig aan nen subaru

en die is dus ook in primer enzo gezet MAAR

ik heb die nog eerst heel voorzichtjes afgewreven voor ik dan het blauw erop gezet heb?

Is dat beter of is het niet nodig dat ik dat doe?

206WRC-ke
22-07-2006, 18:50
Als er nog oneffenheden zijn mag dat wel denk ik. Kan geen kwaad denk ik.

Maar mss best een nieuwe topic opstarten over jouw wagen waar je foto's kan in posten ;) Voor de duidelijkheid eh :)

Dominique
23-07-2006, 11:04
hello

ik ben hier nieuw zulle

maar 206 ken ik al :)

nu een vraagske ben beke newbie zulle kwa modelbouw

maar ik ben bezig aan nen subaru

en die is dus ook in primer enzo gezet MAAR

ik heb die nog eerst heel voorzichtjes afgewreven voor ik dan het blauw erop gezet heb?

Is dat beter of is het niet nodig dat ik dat doe?

Dat is altijd beter. Het voordeel van een laag primer is ook dat je onmiddellijk ziet waar nog imperfecties zitten. Die kan je wegwerken/plamuren vooraleer je de laklaag spuit. Langs de andere kant is een primerlaag ook een laag verf, net zoals de bovenliggende lagen lak. Die moet dus mooi egaal zitten. Primer heeft het "nadeel" dat hij ietwat grof is. Een klein beetje opschuren met een fijn schuurpapiertje kan nooit kwaad. Integendeel!

By the way: welkom hier!:bye: We hebben hier op het forum een afspraak over het taalgebruik. We houden ons aan het gangbare nederlands, met inbegrip van leestekens. Alleen maar omwille van de leesbaarheid.
Voor de rest: amuseer u hier maar tussen die bende "plezant gestoorden". Hoe meer volk hoe meer leute! :)

206WRC-ke
23-07-2006, 14:58
Vanmorgen de zwarte lijnen geschilderd op de body, en ben tevreden van m'n werk. :) Vindt dat ze goed gelukt zijn, heb er er dan ook ong. een uur aan afgeplakt :D Heb wel een klein sneetje in het rood net onder de achterste nummerplaat, doordat ik even uitschoot met m'n cuttermesje terwijl ik afplakte... Mezelf es ne goeie klop gegeven :D

Heb ook al het leeuw-logo in de neus gekleeft, waar ik eerst zoals hier al eens aangegeven zwart had over gedaan en dan heb afgeveegd met een doekje.

http://www.wrcplace.be/mdb/7.206Princen/05.jpg
http://www.wrcplace.be/mdb/7.206Princen/06.jpg
http://www.wrcplace.be/mdb/7.206Princen/07.jpg

206WRC-ke
23-07-2006, 19:23
Tgaat vooruit :D

http://www.wrcplace.be/mdb/7.206Princen/10.jpg

http://www.wrcplace.be/mdb/7.206Princen/09.jpg
http://www.wrcplace.be/mdb/7.206Princen/08.jpg

Comment welkom :)

Kvind die wagens eigenlijk ook heel mooi zo in een egaal kleur, zonder logo's :)
Net als m'n Loix-206

http://www.wrcplace.be/mdb/6.206Loix/02.jpg

scoobyfreak
23-07-2006, 19:31
Tgaat idd wel goed vooruit :D nog een dag of 2 en hij is al afgewerkt :D ziet er allesids zeer netjes uit

Flame
23-07-2006, 19:36
mooie aflijning trouwens

206WRC-ke
23-07-2006, 20:52
Thx, die resin-velgen zijn wel niet echt goed zu... Nog voor het monteren brak het asje aan de binnenkant (die in de remschijf moet) af van ene, dan nog es bij het monteren en ondertussen is het voorwiel aan de linkerkant ook al afgebroken... Heb ze er gelukkig weer kunnen aankleven. :)

Dominique
23-07-2006, 21:03
Ziet er properkes uit.
Mag ik nog 1 tip geven voor de volgende (aan uw nickname te zien zal dat wel weer een 206 zijn zeker?:D ): de uitsparingen in de motorkap zou je kunnen uitzagen en langs de binnenkant bekleden met wat overschot van dat gaas dat in de spoiler zit.;)

206WRC-ke
23-07-2006, 21:30
Ah dat zou ik mss kunnen, maar kzit al meteen met de schrik dat ik heel de motorkap kapot zou helpen :S Heb nog geen zo'n fijn gezaag (buiten mijn zus :D)

Maar m'n volgende is geen 206 ;)

B. the builder
23-07-2006, 23:04
Ziet er tot nu toe al z??r mooi uit. Ik raak er op dit forum meer en meer van overtuigd dat ik mij toch eens een 206 van Tamiya zou moeten aanschaffen. Ik heb er al eens een gebouwd van Heller, maar deze zien er toch veel beter uit. Als ik daarbij optel dat mijn modelbouwkunsten er toch wel op zijn vooruitgegaan sinds ik die 2003 versie (monaco denk ik, de rode met witte strepen onderaan) bouwde... Het enige probleem is dat ik ondertussen ook de smaak van straatwagens te pakken heb... :frusty:
________
Find Headshop (http://headshop.net/)

Dominique
23-07-2006, 23:59
Het enige probleem is dat ik ondertussen ook de smaak van straatwagens te pakken heb... :frusty:

Daar is niks verkeerd mee ;)

scoobyfreak
24-07-2006, 02:37
Het enige probleem is dat ik ondertussen ook de smaak van straatwagens te pakken heb... :frusty:Dat is geen uitvlucht, de rally wagens rijden ook op de straat :p

B. the builder
24-07-2006, 11:01
Natuurlijk is er niets mis met straatwagens, en uiteraard rijden rallywagens ook op straten (soms toch), maar het probleem is dat ik niet genoeg tijd of geld heb (opf tenminste: wil investeren) om zomaar alles te bouwen wat ik wel zou willen bouwen... :eek:
________
Sh00t_In_Me cam (http://camslivesexy.com/cam/Sh00t_In_Me)

206WRC-ke
24-07-2006, 13:54
Daarnet het dak en de neus + bumpers gedecaleerd, ziet er mooi uit, maar 1 probleempje... Er zit wel degelijk een verschil in het rood van de wagen (TS8 dat mij werd aangeraden) en het rode kleur van de zonneband die bij de decals zit... Maja, we zullen het daarmee maar moeten doen :D

Veel moeten prutsen ook aan die Bastos-streepjes op de zijkanten van de neus en bumper... pfieuw, maar tis al bij al toch gelukt.

Pics als hij volledig af is :D Ik hou jullie nog even in spanning... :p

206WRC-ke
24-07-2006, 18:05
Voila, ook de achterkant en zijkant (copiloot) zijn gedaan. Heb ook de tyre decals die je anders dan de andere decals moet aanbregen gedaan, maar heb hier nog vraagje bij: moet/mag je op die tyre-decals van Michelin ook Microsol doen??

206WRC-ke
24-07-2006, 22:59
De wagen is zo goed als af, maar ik heb hier nog twee mini decals over, het logo van Autostal Atlantic, waartoe Princen behoort. Maar nergens op de foto's noch op het blad van Renaissance vindt ik terug waar die moeten staan... Weet iemand hier soms waar of laat ik ze weg? (op de ruit, rond de zijdelinkse pinker?...)

En mag je nu tyre-decals van Michelin microsollen??

Mss nog deze avond foto's, maar aangezien het al donker is wss pas morgen...

scoobyfreak
24-07-2006, 23:11
http://www.rallygallery.com/peugeot/catalunya01_kris_princen.jpg zie niet meteen een op de zij ruit, en hij is lit van duindestel(of goe schrijf je dat :D ) ma zal nog een beetje zoeken

206WRC-ke
24-07-2006, 23:16
Die foto's heb ik Scooby ;) Ik zie er ook nergens ene...

Da rond logo is da Duindistel ja?... Dacht da het Atlantic was :D

scoobyfreak
24-07-2006, 23:27
gevonden :D, tussen de belgiche vlag en loret de mar(boven het voorwiel) aan de kant van kris, alee volgens renaissance toch, ga nog eens den autonews van toen zoeken

scoobyfreak
24-07-2006, 23:43
Er ging nergens zo een stickerke, in rallyworld staat er van elke kant een foto van catalunia, en zie nergens da stickerke...

206WRC-ke
25-07-2006, 00:06
Ik zie het nergens hoor... En heb maar rallyworld vanaf 2003...
Zal et zo laten. Slaapwel :)

Juha
25-07-2006, 02:24
De wagen is zo goed als af, maar ik heb hier nog twee mini decals over, het logo van Autostal Atlantic, waartoe Princen behoort. Maar nergens op de foto's noch op het blad van Renaissance vindt ik terug waar die moeten staan... Weet iemand hier soms waar of laat ik ze weg? (op de ruit, rond de zijdelinkse pinker?...)

Atlantic? Hij zit toch bij Duindistel? ;)

Hun logo staat hier net voor de spiegel:
http://www.rkp.be/pct/hai04_004.jpg

206WRC-ke
25-07-2006, 09:30
Idd Juha, in m'n vorige post zei ik al dat ik gemist was ;) Dacht dat da ronde logo van Atlantic was, maar Kris is idd bij Duindistel ;)

Ik krijg u foto wel niet te zien: "Forbidden
You don't have permission to access /pct/hai04_004.jpg on this server."

Er staan toch geen foto's van de 206 op Kris z'n site voor zover ik weet?...

206WRC-ke
25-07-2006, 13:30
Voila, hier zijn we ermee :)

http://www.wrcplace.be/mdb/7.206Princen/14.jpg

Meer foto's in m'n Gallerij (http://forum.depaddock.eu/forumdisplay.php?f=99)

Juha
25-07-2006, 14:02
Idd Juha, in m'n vorige post zei ik al dat ik gemist was ;) Dacht dat da ronde logo van Atlantic was, maar Kris is idd bij Duindistel ;)

Ik krijg u foto wel niet te zien: "Forbidden
You don't have permission to access /pct/hai04_004.jpg on this server."

Er staan toch geen foto's van de 206 op Kris z'n site voor zover ik weet?...
Dat was gewoon een foto van Clio waar het logo duidelijk op te zien is.

Maar terug naar de hoofdzaak, uw 206 ziet er weeral prachtig uit! :applaus:

206WRC-ke
25-07-2006, 14:07
Z'n Peugeot uit 2001 is niet hetzelfde als de Clio van nu eh :D

Juha
25-07-2006, 14:58
Z'n Peugeot uit 2001 is niet hetzelfde als de Clio van nu eh :D
Dat logo van duindistel wel he. :p

206WRC-ke
25-07-2006, 14:59
Maar de plaats waar het staat nie hé :p

Juha
25-07-2006, 16:01
Maar de plaats waar het staat nie hé :p
Ik heb nooit gezegd dat het daar MOEST staan he, alleen op gewezen dat je de foute renstal voorhad. :p

206WRC-ke
25-07-2006, 16:38
Kweet niets meer... :D

Loeten
29-07-2006, 17:28
Ziet er tof uit, maar heb een vraagje... Kan het dat de decal van het nummer op de deuren niet volledig aansluit bij het boogje? Het ziet er toch zo uit op foto en bij mijn twee 206kes had ik altijd dat probleem, vandaar...

206WRC-ke
29-07-2006, 20:23
Je hebt het juist hoor Loeten. Ik heb ook steeds dat probleem... Ik heb nu nochtans geprobeerd om dat niet te hebben hoor door het met een tandenstokertje aan te duwen, te sollen en het vocht van eronder weg te dippen, maar steeds weer hetzelfde...

Loeten
29-07-2006, 20:31
Ik probeer het op te lossen door de decal wat samen te drukken zodat er wat overschot is, maar het is geen garantie...

Mijn volgende 206 is die van Simon Jean Joseph (2001). Heb deze week de decals binnen gehad. Maar first things first natuurlijk (BMW en Citroën)

scoobyfreak
29-07-2006, 21:34
Ik heb daar nog geen last mee gehad, die anders nog eens sol op,redelijk veel en dan goed aandrukken met iets (borstel ofzo)


mijn volgende 206 word die van bozian van auriol :D maar das nog niet voor meteen

206WRC-ke
29-07-2006, 21:50
Kijk er alvast naar uit! Mooi model, maar geen "prioriteit" die ik wil maken :D

scoobyfreak
29-07-2006, 22:14
Als je die 206 van auriol ooit wil maken, ga je je moeten gaasten want het is een beperkte oplage...

ik wacht al van de omloop van vlaanderen velede jaar tot ze weer binnen kwamen bij domino ! het heeft zo lang geduurt omdat ze zeer moeilijk te vinden zijn:D

206WRC-ke
29-07-2006, 23:50
Goe dat ik et weet ;)