PDA

View Full Version : 24h Spa '06: welke depaddocker zal er zijn?

Petter-Jån
16-07-2006, 23:17
Hoi,

ze zijn er weer bijna, de 24h van Spa! Ik kijk er weer volop naar uit. Ik vroeg me wel eens af welke Depaddocker er nog gaat zijn en wat ze daar gaan doen.

Persoonlijk ga ik als mecanicien bij Speedlover (de naam van inschrijving zal nog wel veranderen vanwege licentie-redenen). De Jogging du Raidillon doe ik ook zeker mee (waarschijnlijk de 7km)!

Wie gaat er nog? Als toeschouwer, fotograaf, mecanicien, baancommisaris, piloot mss, ticketcontrole, ...? Vergeef me als ik iemand vergeten zou zijn :o
en wie gaat er mee lopen?

Groetjes, dat het weer een fantastische race mag worden en hopelijk tot dan!

Grig-O
17-07-2006, 00:20
Welk startnummer heb je? Want ik zie je nergens staan...

Ik ga zaterdag aanwezig zijn vanaf 8 uur... Kwil absoluut naar de paddock van de GT3!
Ik ben te herkennen aan mijn volledig rode outfit en een vader met bierbuik en rugzak!!

Pinzie
17-07-2006, 00:35
Ik ben van plan van op zaterdag de start te volgen via pc of tv eventueel, en als het niet te warm wordt, op zondag gaan te kijken

Pat
17-07-2006, 00:48
Aanwezig vanaf zaterdagmorgend tot een stukje in de nacht.

marcel
17-07-2006, 02:13
mijn nonkel en tante zijn 25 jaar getrouwd. en dat vieren ze net dat weekend. ik zal er dus wéér niet zijn :(

GT2-R
17-07-2006, 05:01
Nog nooit kunnen gaan, dit jaar wéér niet :no: :no: :no: .... Om depressief van te worden!

Bramzel
17-07-2006, 09:17
Ben er vanaf de woensdag, aan't werk voor Simbin. Waarschijnlijk herkenbaar aan de Simbin teamkleding.

The Interceptor
17-07-2006, 10:00
Kans is groot dat ik vrijdag en zaterdag kom kijken. Donderdag en zondag staan er al andere dingen gepland.
Waarschijnlijk herkenbaar aan "Marc Goossens Fanclub" kleding :)

gunther1
17-07-2006, 10:06
Ik zal er ook zijn 4 dagen lang als chaufeur op één van de extractievoertuigen

Pegasus
17-07-2006, 10:09
Ik zal er zijn!

Op woensdag naar het centrum van Spa voor de Parade.
En dan van vrijdagavond/zaterdagochtend tot zondagmiddag!

Bij zonnig weer te herkennen aan mijn blauwe Subaru-hat en mij verplaatsend met mountain-bike :cool:

ICEMAN
17-07-2006, 10:43
Ik ben er vanaf woendsdagavond tot zondagavond. Herkennend aan een oranje overall met blauwe streep. :)

Yvonne
17-07-2006, 10:44
Hi,

Ik kom ook kijken vanaf woensdag t/m zondag. En ik ben supporter van verschillende teams.

Brecht
17-07-2006, 13:57
Woensdag kom ik kijken naar parade en vanaf vrijdag tot zondag ben ik er natuurlijk ook.

Te herkennen aan de Corvette outfit

TOM
17-07-2006, 16:36
Ik zal er vanaf dinsdagnamiddag zijn. Ik zal op de camping staan tussen les combes en bruxelles. Woensdag zeker en vast naar Spa centrum. Ik doe ook mee aan de jogging op vrijdagavond, was vorig jaar ook wel leuk, dus dit jaar weer. En normaal gezien vertrekken we daar terug tegen maandagmiddag.
( kheb toch 2 weken verlof )

A.J.
17-07-2006, 16:45
woensdag parade en donderdag avondtraining staan op het programma.
Ben niet te herkennen, ga anoniem :D

schumivill
17-07-2006, 17:20
Ga er zijn vanaf vrijdagavond,is eigenlijk nog maar mijn tweede keer :o,maar da valt bijna altijd samen met een reis ofzo,dit jaar dus niet,dus ga ik er terug zijn voor een weekend,ben te herkennen aan een pet van BMW sauber van Villeneuve,en waarschijnlijk zal ik wel een biertje in de hand hebben :)

Integra
17-07-2006, 20:13
Ik zal waarschijnlijk een tijdje samen met Bramzel in hoogsteigen persoon rondlopen. :)

Mark
17-07-2006, 20:13
Alleen de zaterdag en een stuk van de nacht..............als het paard van Troje ;) :D

Stranger
17-07-2006, 22:44
Breed paard dan hè :)

Ik ben er vanaf woensdagavond t/m zondagavond als fotograaf/typmiep :)

Petter-Jån
17-07-2006, 22:49
Awel, ik zal proberen iedereen te herkennen! :cool: Alleen AJ dus niet.:p

Ik ga zaterdag aanwezig zijn vanaf 8 uur... Kwil absoluut naar de paddock van de GT3!
Ik ben te herkennen aan mijn volledig rode outfit en een vader met bierbuik en rugzak!!
Vorig jaar waren ze ingeschreven als EBRT (East Belgium Racing Team), omwille van de licentie geloof ik. Ook dit jaar zal het wel zoiets zijn, weet ook nog niet precies wat. Denk niet dat ze al op de deelnemerslijst voorkomen, maar dat komt nog wel. Het is in ieder geval de Bongou-Porsche.

Niemand die mee gaat lopen met de "Jogging du Raidillon" op vrijdagavond? Komaan hé jongens, autosportliefhebbers! :D Al ben je iets meer sportliefhebber vanuit de zetel, het circuit 1 keertje rond lopen moet kunnen hé! Voor de Sport en voor Télévie! Slechts 7km! En al doe je het iets langzamer, maakt niet uit, je hebt de kans om zelf eens de piste veel nauwkeuriger te verkennen en zelfs aangemoedigd te worden om je rondje te doen!
Awel, om het interessanter te maken, ik geef een pintje aan de eerste Depaddocker die over de streep komt bij de 7km! (en geen bochten afsnijden hé!:no: daar staan zware stop-and-go's op!)

Stranger
17-07-2006, 22:51
7km hardlopen...dat rondje gewoon lopen is al ernstig. Gelukkig rijden die media shuttles rond :)

Fonne
17-07-2006, 22:54
Awel, om het interessanter te maken, ik geef een pintje aan de eerste Depaddocker die over de streep komt bij de 7km! (en geen bochten afsnijden hé!:no: daar staan zware stop-and-go's op!)[/QUOTE]Ik denk wel dat verschillende blij zullen zijn met die stop en go. Effe rusten he ;)

DJ Dirk
17-07-2006, 23:06
7km hardlopen...dat rondje gewoon lopen is al ernstig. Gelukkig rijden die media shuttles rond :)

jij bent precies nog nooit eerder op Spa geweest, laat staan met de 24 Hours

op de shuttles kan je niet vertrouwen, staan meer stil dan ze rondrijden, en als de PERSshuttle dan rond komt zit ie vol met een stel idiote vips die met hun gezicht tegen het raam aanplakken

is al ieder jaar zo, net zoals tijdens de LMS
dus je kan er van uit gaan dan je 95% van de tijd toch moet wandelen

Viper GTS-R***
17-07-2006, 23:10
Jep ik ga hoogstwaarschijnlijk ook aanwezig zijn, mijn 1ste keer 24 uren Spa die ik ga zien!! :eek:
Te herkennen aan... zal ik nog moeten verzinnen;)
En kzou vanaf vrijdag avond tot zondag avond gaan, maar nog onver voorbehoud...
Zijn er geen fietsen te huur voor die marathon? :D

Petter-Jån
17-07-2006, 23:13
Gewoon lopen is al teveel. Zij die beginnen met hardlopen zijn uitgeteld na de beklimming van de Raidillon (ik spreek over geen of weinig tot matig geoefende lopers). De mannen die zo beginnen, luid aangemoedigd door iedereen en voelen zich even net iets sneller dan de rest, loop je voor Les Combes allemaal weer voorbij. Zij die beginnen met gewoon lopen weten na afloop wel hoe zwaar het circuit is (serieus kuitenbijtertje, het is nergens volledig plat moet je weten, het is eigenlijk niet "zomaar" 7km, moet ik toegeven!)
Zij die heel rustig beginnen en eerst de zotten laten vertrekken en op het eindje een tandje of zelfs twee kunnen bijsteken, lopen voor eigen kunnen een schitterende tijd en zullen tevreden terugblikken op een mooi rondje! En ik spreek uit ervaring. Heb al enkele "lopen" meegedaan (als amateur, eerlijk waar) en heb "het circuit" vorig jaar ook onderschat. Mocht toen ingedeeld worden bij de categorie van "gewoon lopen" :o.

Ik zou zeggen, schrijf je gewoon in, loop mee om uit te lopen (toch zo'n beetje de spirit van de 24h hé! ;)) doe het rustig aan en wie weet ... mss sleep jij dat pintje (of een evenwaardige hoeveelheid ander vocht) in de wacht! Bovendien steun je daarmee ook Télévie (de Waalse "Kom-op-tegen-kanker zeg maar).

joeri M3
17-07-2006, 23:15
ik kom uk kijken!doe da al van kleins af mee de papa:rolleyes:

te herkenen mee zwart petje met MDRIFTPOWER er op
zo zijn we mee enkele

grtz

Stranger
17-07-2006, 23:15
jij bent precies nog nooit eerder op Spa geweest, laat staan met de 24 Hours

op de shuttles kan je niet vertrouwen, staan meer stil dan ze rondrijden, en als de PERSshuttle dan rond komt zit ie vol met een stel idiote vips die met hun gezicht tegen het raam aanplakken

is al ieder jaar zo, net zoals tijdens de LMS
dus je kan er van uit gaan dan je 95% van de tijd toch moet wandelenHeb daar dit jaar tijdens de 1000km toch echt geen last van gehad. Vanaf de parkeerplek naar de stop in de paddock en van daaruit het circuit rond. Verschillende malen gedaan.

Alleen willen de mensen bij de hekken bij Kemmel en Stavelot nog wel eens de andere kant opkijken of gaan ze even met de chauffeur kletsen :fight:

pompierke
17-07-2006, 23:16
woensdag parade en donderdag avondtraining staan op het programma.
Ben niet te herkennen, ga anoniem :D

Zal toch moeilijk worden om naast jou door te kijken, ben benieuwd hoeveel mensen jou niet gaan vinden.;) :D ;) :D

Stranger
17-07-2006, 23:18
Gewoon eens schreeuwen dat Jan Heylen een slechte coureurs is...zien wie er reageert :)

DJ Dirk
17-07-2006, 23:23
Heb daar dit jaar tijdens de 1000km toch echt geen last van gehad. Vanaf de parkeerplek naar de stop in de paddock en van daaruit het circuit rond. Verschillende malen gedaan.

Alleen willen de mensen bij de hekken bij Kemmel en Stavelot nog wel eens de andere kant opkijken of gaan ze even met de chauffeur kletsen :fight:

tja
die van de parking naar de paddock rijd altijd

maar de media shuttle rond de baan
heb nog geen enkel jaar gehad dat die betrouwbaar zijn en deftig rond rijden

in spa kunnen ze op dat gebied echt nog iets van de duitse circuits leren

Stranger
17-07-2006, 23:25
Vond 'm gisteren nou ook niet bepaald geweldig. Vanuit de Dunlop teruglopen tot aan de eerste bocht om vervolgens daar een busje te zien staan met de chauffeurs lekker kijkend naar de race.

Hoewel die VW Transporters wel beter dan die Renaults zijn :D

Mark
17-07-2006, 23:26
Breed paard dan hè :)

Waar parkeer jij je knol van champcrap.nl ? :D

DJ Dirk
17-07-2006, 23:31
Vond 'm gisteren nou ook niet bepaald geweldig. Vanuit de Dunlop teruglopen tot aan de eerste bocht om vervolgens daar een busje te zien staan met de chauffeurs lekker kijkend naar de race.

Hoewel die VW Transporters wel beter dan die Renaults zijn :D

tja
vorig jaar hadde ze der 5 op de ring, dit jaar maar 2 (3de was vip)
maar wat ik zo schitterend daar vind is dat de shuttles op de grid op je wachte om naar bv de eerste bocht te brengen zodat je de grid & de start shot hebt

Stranger
17-07-2006, 23:55
Waar parkeer jij je knol van champcrap.nl ? :DChampcar.nl? Heeft niet echt iets met FIA GT te maken he? :)

Stranger
17-07-2006, 23:56
tja
vorig jaar hadde ze der 5 op de ring, dit jaar maar 2 (3de was vip)
maar wat ik zo schitterend daar vind is dat de shuttles op de grid op je wachte om naar bv de eerste bocht te brengen zodat je de grid & de start shot hebtWellicht kunnen ze eens aan catering in het mediacentrum denken? :) En een nieuwe koffiezetapparaat...hier winnen de Duitsers het zeker.

DJ Dirk
18-07-2006, 00:45
Wellicht kunnen ze eens aan catering in het mediacentrum denken? :) En een nieuwe koffiezetapparaat...hier winnen de Duitsers het zeker.

argh
of gewoonweg voldoende water voorzien
vooral met zo een warmte
vorig jaar was al het frisdrank al op zondag ochtend :mad: :no:

sledge
18-07-2006, 06:52
Niemand die mee gaat lopen met de "Jogging du Raidillon" op vrijdagavond? Komaan hé jongens, autosportliefhebbers! :D Al ben je iets meer sportliefhebber vanuit de zetel, het circuit 1 keertje rond lopen moet kunnen hé! Voor de Sport en voor Télévie! Slechts 7km! En al doe je het iets langzamer, maakt niet uit, je hebt de kans om zelf eens de piste veel nauwkeuriger te verkennen en zelfs aangemoedigd te worden om je rondje te doen!
Awel, om het interessanter te maken, ik geef een pintje aan de eerste Depaddocker die over de streep komt bij de 7km! (en geen bochten afsnijden hé!:no: daar staan zware stop-and-go's op!)

Heb daar toe eigenlijk wel zin zin... 3de bij de jeugdjogging jaren geleden in ons dorp, en het jaar daarop als jong ventje 72ste van de 400... Maar toen had ik nog conditie. ;)
Enfin, ik zal proberen verlof te regelen voor die dag, maar ik geloof er niet meer in...
Kun je daar ter plaatse eventueel ook inschrijven, mijn kennis van de Franse taal is onbestaande :p

Yvonne
18-07-2006, 08:16
Waar parkeer jij je knol van champcrap.nl ? :D

Dat hangt van z'n taxi - chauffeuse af...:)

insanity
18-07-2006, 09:24
Wij gaan woensdag naar de parade kijken en vanaf donderdag slaan we ons tentenkamp op :eek:

Petter-Jån
18-07-2006, 10:26
Heb daar toe eigenlijk wel zin zin... 3de bij de jeugdjogging jaren geleden in ons dorp, en het jaar daarop als jong ventje 72ste van de 400... Maar toen had ik nog conditie. ;)
Enfin, ik zal proberen verlof te regelen voor die dag, maar ik geloof er niet meer in...
Kun je daar ter plaatse eventueel ook inschrijven, mijn kennis van de Franse taal is onbestaande :p
Loop is pas om 20h30 's avonds. Inschrijven ter plaatse kan zeker. Voor meer info kan je terecht op de website: http://invisible.be.acelis.net/clients/24h/vpage.php?id=5, maar is helaas wel in het Frans. Prijs is €5 bij voorinschrijving, €6 bij ter plekke inschrijven.

Hoop dat je er bij zal zijn! ;)

smiley
18-07-2006, 10:58
wat kosten kaarten voor 1 dag ?? bv. enkel zaterdag of enkel zondag ?

Raceboy
18-07-2006, 12:50
wat kosten kaarten voor 1 dag ?? bv. enkel zaterdag of enkel zondag ?

Die bestaan niet.

sledge
18-07-2006, 15:20
Loop is pas om 20h30 's avonds. Inschrijven ter plaatse kan zeker. Voor meer info kan je terecht op de website: http://invisible.be.acelis.net/clients/24h/vpage.php?id=5, maar is helaas wel in het Frans. Prijs is €5 bij voorinschrijving, €6 bij ter plekke inschrijven.

Hoop dat je er bij zal zijn! ;)

Inderdaad, probleem is dat ik de nachtshift heb. 20u30 start, zeg gedaan om 22u. Dan zou ik al 200km verder aan het werk moeten zijn ;)

smiley
18-07-2006, 18:07
Die bestaan niet.wat kosten weekend kaarten dan ?

Raceboy
18-07-2006, 18:11
wat kosten weekend kaarten dan ?

http://www.proximus24hours.com/htm/ticketing.asp

smiley
18-07-2006, 18:22
heb je veel aan de paddock ?? of is dat meer zoals bij dtm races waar er meer te zien is in de paddock, dan langs de rest van het circuit ??
en met een gewoon ticket, mag je daar mee het hele circuit rond kijken ?? of is dat met tribunes ?
oohja nog een vraag, die tickets kan je daar zelf kopen ?

Stranger
18-07-2006, 18:41
tickets kan je ook aan de baan kopen, zijn ze volgens mij 10 euro duurder dan de voorverkoop.
Paddock is interessant als je eens achter de schermen wilt kijken, als je puur voor het racen komt kan je waarschijnlijk beter gewoon de baan rondlopen.
En uit m'n hoofd waren de tribunes nog eens extra te betalen (maar dat weet ik niet zeker).

JPMontoya
18-07-2006, 19:24
Ik zou Paddock kaart toch kopen. Zeker als de wedstrijd 24u duurt - In de 24u paddock is toch altijd wat ambiance.

Werner333
18-07-2006, 19:37
Tijdens de nacht geraak je makkelijk zonder controles in de paddock. Tijdens de dag is het daar veel te druk. Weggegooid geld dus.

Netforce_1
18-07-2006, 20:25
En uit m'n hoofd waren de tribunes nog eens extra te betalen (maar dat weet ik niet zeker).
Vorig jaar 10 EUR betaald voor de tribunes.
Met de paddock heb ik geen ervaring tijdens de 24Hr, nog niet geweest, weet dus ook niet of het zijn geld waard is..

Astra-fan
18-07-2006, 22:08
Indien je RACB Racefan bent krijg je een paddockkaart gratis bij de aankoop van een inkomkaart.

Petter-Jån
18-07-2006, 23:38
Inderdaad, probleem is dat ik de nachtshift heb. 20u30 start, zeg gedaan om 22u. Dan zou ik al 200km verder aan het werk moeten zijn ;)
Ai, dat is iets moeilijker idd.

In Francorchamps is naast het circuit zeker meer dan genoeg te zien. In de paddock is natuurlijk wel een kleine meerwaarde, maar om daar €20 aan te geven? In de boxen of bij de pitstops zelf kan je toch niet gaan kijken (tenzij je iemand kent) en buvettes zijn er buiten de paddock ook. Waarvoor betaal je dan €20 extra? Om de trucks eens te aanschouwen? Te zien hoe de nieuwe banden worden opgelegd? (Bandenleveranciers stonden vorig jaar zelfs buiten de paddock.) Enfin, van mij mag iedereen zeker eens een kijkje komen nemen. Autosport moet namelijk nog veel korter naar de echte liefhebber gebracht worden volgens mij! Maar, zoals eerder gezegd, kom liever diep in de nacht. Op zaterdagavond is het zo al zo druk in de paddock. En wij moeten ook nog om banden en benzine!

Petter-Jån
18-07-2006, 23:42
Wat tribunes betreft, dat is naar het schijnt idd droevig gesteld in Spa! En niet alleen tribunes, overal staan ze met het handje open! :-s

Grig-O
19-07-2006, 00:01
De tribunes worden wel vernieuwd volgend jaar.

En dit jaar kan je de GT3 wagens gaan bekijken in de paddock!

GT2-R
19-07-2006, 00:01
Wat tribunes betreft, dat is naar het schijnt idd droevig gesteld in Spa! En niet alleen tribunes, overal staan ze met het handje open! :-s

Dat is het voordeel van Zolder: daar hebben ze geen plaats om van diene zever te verkopen :) .

Petter-Jån
19-07-2006, 00:07
En de mooiste tribune waar ik mijn jonge billetjes ooit heb op mogen zetten hebben ze gewoon gesloopt om vip-tenten te kunnen zetten. Heel eenvoudig, betonnen blok, geen zitjes, niets hout, gewoon puur beton en toch meer dan genoeg: wat mis ik dat gevaarte langs de Raidillon van waarop je alles kon zien wat je maar kon wensen!

ICEMAN
19-07-2006, 01:03
argh
of gewoonweg voldoende water voorzien
vooral met zo een warmte
vorig jaar was al het frisdrank al op zondag ochtend :mad: :no:
Gullie hebt klage. Wy als BK's krijgen niets, rien de knots. We moete het zelf maar zien te redden. :frusty:

bluelite
19-07-2006, 01:38
Ik ben aanwezig voor autosport.be van donderdag tot zondag. Heb nog een slaapplaats kunnen vinden in Spa City. (Voor de Lausitzring nog altijd niks gevonden :s).

De donderdag ga ik wat rondneuzen, want 't zijn dan vooral oefensessies. Vanaf 17 uur ben ik dan op post om de kwali van de Britse F3 en de night practice van de FIA GT te volgen.

JPMontoya
19-07-2006, 09:45
Ik ben aanwezig/én werken voor Renault Sport (WSbR 3.5) - Belgian Racing - Renaud Kuppens van donderdag tot zondag.

kartboyke
19-07-2006, 09:55
Ik zal er dit jaar niet bij zijn, met veeeeeeeeeel pijn in het hart en een serieus dubbel gevoel vertrek ik zaterdag ochtend naar spanje voor 2 weken.
Mijn pa zal er wel zijn, hij heeft 2 kaarten gewonnen bij proximus, maar hij zou zowieso gegaan hebben, gekochte of gewonnen.

ICEMAN
19-07-2006, 13:27
Oie oei, de WSbR 3.5 Ik ga spontaan een deja-vu gevoel krygen als ik wagen nummer 16 voorby ga zie komen. :p Dat hy nu maar op de piste blyft. :p

Benny_B
19-07-2006, 14:27
En de mooiste tribune waar ik mijn jonge billetjes ooit heb op mogen zetten hebben ze gewoon gesloopt om vip-tenten te kunnen zetten. Heel eenvoudig, betonnen blok, geen zitjes, niets hout, gewoon puur beton en toch meer dan genoeg: wat mis ik dat gevaarte langs de Raidillon van waarop je alles kon zien wat je maar kon wensen!

Je bedoeld toch niet die betaaltribune bovenop de raidillon hé??? want dan is er toch een groot kijkpunt weg, vandaar zag je zelfs tot aan de busstop...

zaterdagmorgen vertrek ik naar francorchamps en dan vooral voor het voorprogramma (Senna en co.)

HaCo
19-07-2006, 14:34
Ik zal er ook zijn op zaterdag... :)

Brecht
19-07-2006, 17:54
Indien je RACB Racefan bent krijg je een paddockkaart gratis bij de aankoop van een inkomkaart.

En die moest ge bestelt hebben voor 14 juli. Aan de kassa is de actie niet geldig

Mark
19-07-2006, 18:39
Gullie hebt klage. Wy als BK's krijgen niets, rien de knots. We moete het zelf maar zien te redden. :frusty:

Jij hebt geen geldige reden om te klagen. Deelname als baanpost aan een wedstrijd gebeurd op vrijwillige basis. Niet achteraf komen zeuren dat het weer prut en zever was in Spa...............want dat is het altijd in de bananenrepubliek Spa.

Simpelweg niet inschrijven ;) Doen wij al jaren :)

Doordat er nog steeds gekken inschrijven voor de wedstrijden op Spa is het gevolg dat er structureel niets veranderd. M.a.w., jullie zijn uiteindelijk verantwoordelijk voor jullie eigen beroerde situatie op Spa.

Maarten
19-07-2006, 19:23
ik denk toch ook wel nog eens naar Spa af te zakken, moet er nog wel een paar dingen voor regelen
das iets voor volgende week!

Als het voor het weekend is, zit ik ook aan de camping aan Bruxelles, buitenkant circuit. Onherkenbaar voor zij die mij niet kennen ;)

ciao
Maarten

JPMontoya
19-07-2006, 20:28
Oie oei, de WSbR 3.5 Ik ga spontaan een deja-vu gevoel krygen als ik wagen nummer 16 voorby ga zie komen. :p Dat hy nu maar op de piste blyft. :p

Waarom? én wat is er mis met Alvaro Parente?

ICEMAN
19-07-2006, 20:52
Waarom? én wat is er mis met Alvaro Parente?Hy is diegene die men collega & my als bowlingkegel gebruikte in de Villeneuve-chicane in Zolder. :mad:

http://www.pitreport.nl/gallery/albums/World-Series-by-Renault-Circuit-Zolder-2006/MHE_WSbR_30042006_091.jpg

Pinzie
19-07-2006, 21:26
@Iceman: lag je toen strike ???? ;)

ICEMAN
19-07-2006, 21:49
Nee, daarvoor ware er niet genoeg kegels. :p

Petter-Jån
19-07-2006, 21:54
Je bedoeld toch niet die betaaltribune bovenop de raidillon hé??? want dan is er toch een groot kijkpunt weg, vandaar zag je zelfs tot aan de busstop...
Heb daar nooit voor moeten betalen bij mijn weten! Die tribune stond ook niet echt bovenaan, eerder langs de Raidillon.
Maar wat bedoel je nu, dat je het goed vindt of dat het jammer is dat ze weg is? We spreken wel al van ongeveer 10 jaar terug hé!

Grig-O
19-07-2006, 23:53
Ah? Maar nu staat er nog één hoor met blauwe zitjes... Of is het deze die nu weg is?

Petter-Jån
20-07-2006, 09:06
Die zal niet weg zijn hoor, had het over vroeger. Maar die (met de blauwe zitjes) is hoogstwsl wel betalend? Staat die nieuwe trouwens niet een heel stuk hoger?

DUVAL
20-07-2006, 21:37
Hoi ieder,
Als rallyfan begin ik meer en meer te genieten van het circuitgebeuren ook.Na de F1 vorig jaar wil len we nu ook de 24 uren beleven.
Vandaar enkele vragen.
We komen aan de vrijdagmorgen redelijk vroeg.
Waar kunnen we campings vinden en welke is volgens jullie de beste?
Staat de wagen bij u op de camping? En raak je daar een beetje makkelijk weg van de camping met de wagen want de zaterdagavond moeten we helaas terug huis waarts?
Zijn er douches op die campings?
Als er nog nuttige tips zijn laat ze gerust weten.
Alvast bedankt.
MVG

sledge
21-07-2006, 06:42
Ai, dat is iets moeilijker idd.

Bon, verlofaanvraag voor vrijdag is goedgekeurd, al wil dat wel zeggen dat ik enkele uurtjes meer moet kloppen volgende week :)
Maar goed, zet die pint al maar koel :eek: :p
Dit wil ook zeggen dat ik reeds van vrijdagnamiddag op het circuit (camping) zal zijn.
Inschrijving is een feit, enig idee wat er nu moet gebeuren Petter-Jån? Versta het niet zo heel goed. Ik veronderstel dat je daar ter plekke je naam moet opgeven, waarna je je nummer en chip krijgt...

Benny_B
21-07-2006, 10:44
Heb daar nooit voor moeten betalen bij mijn weten! Die tribune stond ook niet echt bovenaan, eerder langs de Raidillon.
Maar wat bedoel je nu, dat je het goed vindt of dat het jammer is dat ze weg is? We spreken wel al van ongeveer 10 jaar terug hé!

ah verkeerd begrepen dan, ik bedoelde deze bovenop de raidillon (met blauwe zetels), is pas sinds vorig jaar aanwezig! en daar moest je 10€ voor betalen of rondlopen (en bij de start iedereen maar langs de zijkant omhoogklimmen :rolleyes:

johansterenberg
21-07-2006, 10:45
Aanwezig als fotograaf (hobby ;) ) samen met mijn maat.

Neo-242
21-07-2006, 11:50
Ik zou op donderdag 27 juli willen gaan, zijn alle teams dan daar?:eek:

ICEMAN
21-07-2006, 12:00
Nee, dan kome ze just aan. :rolleyes:

Tuurlyk zyn alle teams dan daar. Verplichte nachttrainingen mss? :rolleyes:

smiley
21-07-2006, 12:51
moet je voor de trainingen inkom betalen ?

Yvonne
21-07-2006, 12:55
moet je voor de trainingen inkom betalen ?

Ja! Maar bij TOtal kon je gratis inkomkaarten krijgen. Ik heb er nog 7 liggen...en ik ben vanaf woensdagmiddag op het circuit te vinden.

Petter-Jån
21-07-2006, 13:56
Bon, verlofaanvraag voor vrijdag is goedgekeurd, al wil dat wel zeggen dat ik enkele uurtjes meer moet kloppen volgende week :)
Maar goed, zet die pint al maar koel :eek: :p
Dit wil ook zeggen dat ik reeds van vrijdagnamiddag op het circuit (camping) zal zijn.
Inschrijving is een feit, enig idee wat er nu moet gebeuren Petter-Jån? Versta het niet zo heel goed. Ik veronderstel dat je daar ter plekke je naam moet opgeven, waarna je je nummer en chip krijgt...

Schitterend! Ik heb nog van 3 personen gehoord dat ze gaan meelopen, ik ben eens benieuwd. Dat pintje staat al koud! ;)
Idd aan de inkom ergens staat een enorme tent normaal gezien. Daar je naam opgeven, dan krijg je de rest.

B&S Racing
21-07-2006, 14:07
Ja! Maar bij TOtal kon je gratis inkomkaarten krijgen. Ik heb er nog 7 liggen...en ik ben vanaf woensdagmiddag op het circuit te vinden.

Is dat bij Total Nederland of België? Op de Nederlandse Site vind je wel e.e.a terug over autosport, de Belgishe niet. Maar ook op de Nederlandse site kan ik niets ontdekken over kaartjes, waar kan ik dit terugvinden? Alvast bedankt!

Mr.Dallara
21-07-2006, 14:11

Zijn ze te verkrijgen bij een tankbeurt (in Belgie)? "à volenté"?

Het zijn dus tickets voor de trainingen op donderdag EN vrijdag???

alvast bedankt!

Belle
21-07-2006, 14:13
De kaarten zijn ook bij Total België te verkrijgen. Tevens krijg je 10 euro korting op de inkomprijs bij vertoon van het kaartje.

B&S Racing
21-07-2006, 14:42
Straks maar even mijn auto met Total gaan aftanken:D

Yvonne
21-07-2006, 16:28
Straks maar even mijn auto met Total gaan aftanken:D

Ze lagen een aantal maanden geleden bij het Total tankstation in België. Ik heb ze meegenomen vanaf Minderhout. (Meegenomen ongeveer in mei).

Later lagen daar kaarten voor de Fun Cup...
Maar mocht het niet lukken met een kaartje...stuur even een mailtje/PM..ik heb er nog 7 liggen, die anders waarschijnlijk de vuilbak ingaan...

B&S Racing
21-07-2006, 16:38
Maar mocht het niet lukken met een kaartje...stuur even een mailtje/PM..ik heb er nog 7 liggen, die anders waarschijnlijk de vuilbak ingaan...

Thanks, zal straks eerst even proberen bij een Total, anders maak ik er graag gebruik van:D

Yvonne
21-07-2006, 20:02
Zijn ze te verkrijgen bij een tankbeurt (in Belgie)? "à volenté"?

Het zijn dus tickets voor de trainingen op donderdag EN vrijdag???

alvast bedankt!

Ja, het zijn tickets voor de "Practice Thursday + Friday"
(Valid 27-07-06 - 28-07-06)". En ze waren/zijn dus gewoon af te halen bij een Total tankstation. In Minderhout lagen ze destijds op de kassa.

Donderdag verschijnen de auto’s vanaf 9u op het circuit voor vrije oefenritten en kwalificaties, die duren tot vrijdag in de late namiddag: twee dagen bijna non-stop machines op het circuit, met gratis toegang voor toeschouwers die een van de 100.000 uitnodigingen voor donderdag en vrijdag hebben opgepikt in een station van Total, partner van de Proximus 24 Hours of Spa.

Van de site van de 24 uur, in De animaties, perbericht (http://www.proximus24hours.com/htm/dispnews.asp?ID_NEWS=279). Hieruit begrijp ik dat de gratis kaarten op zijn. Maar misschien ben ik verkeerd.

@B&S Racing: Ik hou er 2 voor u achter...ik zal u straks even een PM sturen.

Mr.Dallara
21-07-2006, 21:40
ah verkeerd begrepen dan, ik bedoelde deze bovenop de raidillon (met blauwe zetels), is pas sinds vorig jaar aanwezig! en daar moest je 10€ voor betalen of rondlopen (en bij de start iedereen maar langs de zijkant omhoogklimmen :rolleyes:

Als dit plan (http://www.proximus24hours.com/pdf/how_reach.pdf)klopt en up-to-date is, dan gaat er blijkbaar geen tribune zijn op de top van de Raidillon dit jaar.

Dan toch één nadeel dat de F1 er niet is dit jaar in Spa? (de tribune bleef altijd een maand staan tot het F1 weekend, de extra kost voor de op en afbouw zal hoger zijn dan ze een maand te laten staan...)

AlainH
23-07-2006, 23:14
Heeft er iemand een idee wat er allemaal woensdag gebeurt en om hoe laat ?
De driver's parade enz bedoel ik...

Thanks ;)

Stranger
23-07-2006, 23:18
Vertrek van de wagens naar Spa om 15:00.
Vertrek van de wagens vanuit Spa om 19:00.

Yvonne
23-07-2006, 23:20

Thanks ;)

Ik dacht dat het rond 16.00 in Spa begon. Maar de site van de 24 uur, zal je best verder kunnen helpen (www.proximus24hours.com). Ergens in de persberichten staat een artikel over de rand animatie.

En op woensdag rijden ze van het circuit naar Spa en weer terug. En hebben de rijders in Spa een gezellige middag (vorig jaar op één van de terrassen). En de kijkers hebben een gezellige middag óók op de terrassen, alles in een zeer ontspannen sfeer

Dan is er nog een rijdersbriefing en dan gaan de wagens weer terug naar het circuit. Alles verloopt (vorig jaar toch) zeer relaxed.

Petter-Jån
24-07-2006, 00:44

Ondertussen staat "Speed Lover" wel op de Entry list, nummer 121. Naam van het team kan wel nog veranderen.

Raceboy
24-07-2006, 00:47
Dat begint zo laat dit jaar?

JPMontoya
24-07-2006, 09:37
Ik dacht dat het rond 16.00 in Spa begon. Maar de site van de 24 uur, zal je best verder kunnen helpen (www.proximus24hours.com). Ergens in de persberichten staat een artikel over de rand animatie.

En op woensdag rijden ze van het circuit naar Spa en weer terug. En hebben de rijders in Spa een gezellige middag (vorig jaar op één van de terrassen). En de kijkers hebben een gezellige middag óók op de terrassen, alles in een zeer ontspannen sfeer

Dan is er nog een rijdersbriefing en dan gaan de wagens weer terug naar het circuit. Alles verloopt (vorig jaar toch) zeer relaxed.

Ik was er vorig jaar ook én heel eerlijk moet ik zeggen dat er totaal niets aan is...
Het is leuk voor mensen die niet naar de race gaan maar als je al 4 dagen naar de race gaat is het echt verloren tijd vind ik...
Die auto's staan daar gewoon én vele piloten staan niet eens bij hun auto wat maakt dat je geen praatje/handtekening/foto kan vragen...

ICEMAN
24-07-2006, 11:03
Het is toch wel eens iets anders. De wagens van héél dichtby te zien. :) Ik was er vorig jaar ook en heb me wel geamuzeerd by de mensen van Mühler Motorsport. :)

AlainH
24-07-2006, 11:31
Ik was er vorig jaar ook én heel eerlijk moet ik zeggen dat er totaal niets aan is...
Het is leuk voor mensen die niet naar de race gaan maar als je al 4 dagen naar de race gaat is het echt verloren tijd vind ik...
Die auto's staan daar gewoon én vele piloten staan niet eens bij hun auto wat maakt dat je geen praatje/handtekening/foto kan vragen...

Ik heb 2 van mijn neefjes op bezoek deze week, en ik denk dat die het leuker gaan vinden om stilstaande auto's van dichterbij te kijken dan in het volle lawaai tijdens de race ze van ver zien te passeren... De drivers parade lijkt mij dus ideaal om hen naartoe mee te nemen :)

Ik zal er dus woensdag in ieder geval rondlopen in de namiddag ;)

Dries DS
24-07-2006, 11:36

Thanks ;)

Timing : Wednesday July 26, 2006

15.00 : Departure of Parade at the end of the endurance pitlane – 1 lap of the circuit – exit at La Source towards Spa (town)
15.30 : Arrival at Spa (town) – Supervised Park
16.00 – 17.00 : Autograph sessions – press contacts – animations
19.00 : Departure of Parade towards the circuit of Francorchamps
19.30 : Arrival at circuit of Francorchamps

ICEMAN
24-07-2006, 11:52
@AlainH: Te herkennen aan? :p

Yvonne
24-07-2006, 12:21
Ik heb 2 van mijn neefjes op bezoek deze week, en ik denk dat die het leuker gaan vinden om stilstaande auto's van dichterbij te kijken dan in het volle lawaai tijdens de race ze van ver zien te passeren... De drivers parade lijkt mij dus ideaal om hen naartoe mee te nemen :)

Ik zal er dus woensdag in ieder geval rondlopen in de namiddag ;)

Voor kinderen is dit inderdaad dé manier om auto's en hun piloten van dichtbij te zien. Het is toch super als die naar huis kunnen gaan met een foto van hunzelf met iemand als Anthony Kumpen of een Marc Goossens.

Dus we zien je daar? Ik loop er ook wel rond...

AlainH
24-07-2006, 13:45
@AlainH: Te herkennen aan? :p

Euhm... onherkenbaar :D
Mss een rood hemd met op de schouders een blauw en witte lijn en een Canon 300D rond mijn nek...

Dus we zien je daar? Ik loop er ook wel rond...

Yep, je zal me wel tegenkomen :)

ICEMAN
24-07-2006, 14:38
Xal je wel vinden dan. ;)

Belle
24-07-2006, 15:12

Ik denk dat de piloten ook wel eens graag ééntje gaan consumeren op terras in dit weer. Het weerbeeld geeft voorlopig 32° aan dus denk ik dat ze daar vooral terug te vinden zijn. ;)

Ik ga trouwens ook 4 dagen naar de koers, maar ik heb ook wel zin om de parade mee te pikken. Al is het maar om de sfeer...

vortex
25-07-2006, 00:20
Wij zijn er donderdagmorgen t/m zondag. Onze stek dit jaar is camping Eau Rouge. Mooi programma dit keer, het op komst zijnde onheilspellende weer. Ik heb er echt zin an. Mn gifgroene polsbandje heb ik nog net niet om maar t kriebelt wel. kmi geeft za.avond minimum 10 graads aan: dus me net nog blind lopen zoeken naar mn wollen trui met kraag en bergschoenen:)

Allemaal heel veel plezier gewenst!!!:bye:

Pascal
25-07-2006, 02:33
De parade is altijd heel leuk. Auto's van kortbij te bekijken en ook de "sterren" maken wat tijd voor hun supporters. Reeds enkele jaren weten we een terras te vinden waar later heel wat bekenden naast ons komen zitten.

Trouwens de vrijkaarten voor donderdag en vrijdag worden ook op de parade bij de vleet uitgedeeld...

C U

Viper GTS-R***
25-07-2006, 08:25
Ben er 99% zeker van dat we gaan, nog juist eens de route goed doornemen;)
Weet er iemand of ik aan de ingang mijn ticket's met bancontact kan betalen of is dit alleen met cash geld?
Dat ik niet voor verassingen kom te staan hé:)
We zouden gaan van zaterdag morgend tot zondag avond, had graag vanaf vrijdag al gekomen om de 1ste GT3 race mee te nemen maar het werk weerhoud dit spijtig genoeg... nuja voor 1ste x lijkt van zaterdag & zondag toch ook al goed! Ah en die tickets van tribune's is dat ticket per tribune voor heel weekend of ticket voor alle tribunes van het circuit voor heel het weekend? En dat was zo'n 5euro zeiden ze hier geloof ik...?
Greetz

Pegasus
25-07-2006, 09:58
Viper, ik zou toch maar cash geld meenemen hoor. Ik denk niet dat men in Spa al zover is om aan de inkom tickets electronisch te betalen.

Op welke camping gaan jullie?

Raceboy
25-07-2006, 10:02
Ben er 99% zeker van dat we gaan, nog juist eens de route goed doornemen;)
Weet er iemand of ik aan de ingang mijn ticket's met bancontact kan betalen of is dit alleen met cash geld?
Dat ik niet voor verassingen kom te staan hé:)
We zouden gaan van zaterdag morgend tot zondag avond, had graag vanaf vrijdag al gekomen om de 1ste GT3 race mee te nemen maar het werk weerhoud dit spijtig genoeg... nuja voor 1ste x lijkt van zaterdag & zondag toch ook al goed! Ah en die tickets van tribune's is dat ticket per tribune voor heel weekend of ticket voor alle tribunes van het circuit voor heel het weekend? En dat was zo'n 5euro zeiden ze hier geloof ik...?
Greetz

tickets zijn voor gold of silver. Gold: de overdekte tribune. Silver: alle onoverdekte tribunes

Petter-Jån
25-07-2006, 10:23
Voila, wij vertrekken vandaag naar Spa.
Ik heb nog even gezocht naar een t-shirt om herkenbaar te zijn voor op de jogging. Helaas heb ik (nog) geen t-shirt van "depaddock.eu" dus heb ik gekozen voor een donkerblauwe t-shirt met op de rug in het groot: "Seven Oaks Leuven". Als je me tegenkomt geef je me maar een duwtje in de rug.;)
Je kan me evt op voorhand ook wel vinden in de box van wagen 121. Je vraagt daar maar naar Pieter-Jan of gewoon Pieter.

Heel veel plezier allemaal en tot in Spa,
Petter-Jån

MX1
25-07-2006, 13:03
Ik zal ook aanwezig zijn vanaf vrijdagavond/zaterdagmorgen

greets,
Geert

Viper GTS-R***
25-07-2006, 13:55
Viper, ik zou toch maar cash geld meenemen hoor. Ik denk niet dat men in Spa al zover is om aan de inkom tickets electronisch te betalen.
Op welke camping gaan jullie?
Bedankt voor de goede raad;) en ivm camping/overnachtig ben ik er nog niet uit... denk dat we (ik en twee andere vrienden) niet zoveel gaan slapen hoor:) en als we dat wel gaan doen is het op en tot nu toe nog onbekende/onaangeduide plaats voor ons:p

Helaas heb ik (nog) geen t-shirt van "depaddock.eu"
Ik ook nog niet... gaat dit alleen als je betalend lid bent?

B&S Racing
25-07-2006, 15:52

Volgens mij ben je enkel lid als je betaald hebt;), dus een niet betalend lid is er niet. Wellicht tijd dat ik ook eens lid wordt:o

Werner333
25-07-2006, 17:06
Kan altijd. Kijk hier (http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=7611) eens.

S. Claeys
28-07-2006, 16:03
Ben er zondag vanaf 10.00 uur ofzo in men ESCORS hemd of t shirt.

Ik loop wel eens langs de GTR tent..