PDA

View Full Version : Nabeschouwing Drift series Zolder 22/07


Fille
24-07-2006, 21:39
"It's a raining men, halleluja..." zongen de Weather Girls in 1983 voor de eerst keer. Wel het regende geen mannen op 22 Juli maar oude wijven! De ochtend was nochtans schitterend begonnen met een beetje bewolking en wat zon maar later op de dag werden de kranen letterlijk opengezet boven het Circuit Zolder. Toch kon dit de pret van de drifters niet echt drukken; vooral Mike de Bruyn amuseerde zich kostelijk in de regen... :D

Voor JJ Motorsport was het een pechdag... Eerst gaf de alternator van de "AutoZone" BMW de geest, maar dat werd vakkundig opgelost door een uitstekende mechanieker wiens naam me nu even ontgaat. Probleem verholpen en terug de baan op voor een "team battle". De zwarte, AutoZone BMW werd bestuurd door Vincent Verschueren, de rode (beter bekend als de "P-BMW") door Mike de Bruyn en om het team te vervolledigen, de Nissan Skyline van Joep de Kort. Het noodlot sloeg alweer toe... Vincent gaat dwars, Joep glipt er nog net langs door en Mike parkeert zijn achterste in de voorkant van Vincent. Resultaat: snuitje van de zwarte BMW beetje weg en de rode BMW een lelijke deuk aan de rechterkant (zie foto's).

We weten alweer wat doen bij JJ de komende weken om de auto's klaar te stomen voor de volgende ronde en met de 24H van Zolder in zicht zal het weer "gaas geven" worden om terug te kunnen :gas:.

Voor de rest was het bijzonder leuk om de toppers (Remmo, Mike, Joep, Kees en onze Belgische topper Jo) aan het werk te zien! Het was voor mij de eerste keer dat ik deze jongens in de eerste linkse aan het werk zag en onder een stralende hemel werd het dan toch nog een mooi einde van deze ronde in Zolder!

Special thanks to Andy Jaenen voor de vlotte organisatie en natuurlijk aan alle collega drifters! See you all in Maasmechelen!!

Sportieve groeten van de Fille, Jeanke en John van JJ Motorsport

PS: Kan er mij iemand vertellen hoe ik hier foto's kan opladen??

joeri M3
24-07-2006, 21:47
zeg fille! stond wel op u te wachten voor een ritje é :rolleyes: ma ik was je sporen kwijt :mad:

volgende keer zeker?!:gas:

Fille
24-07-2006, 21:48
In Maasmechelen dan hé Joeri... Sorry Mateke, maar met de bovenstaande problemen in het achterhoofd was het niet het moment om mee te gaan driften. Andere prioriteiten! Maar ik maak dat in Maasmechelen goed; zet de zetelverwarming al maar aan!

joeri M3
24-07-2006, 21:51
zal er een bordje aan hangen :p BEZET FILLE!
ok,ok volgende keer in maasmechelen doen we het over ;)

driftreport.nl
25-07-2006, 17:27
De foto's kunnen jullie op onderstaande link vinden. Het was een super gezellige dag, jammer van de regen maar verder was het gewoon weer TOPPIE!!!

Tevens staat er ook een foto van de klapper van de beide bmw's tussen.

Met vriendelijke groeten!
Alexander

http://www.driftreport.nl/cpg/cpg132/thumbnails.php?album=29

http://www.driftreport.nl/cpg/cpg132/albums/3rd-BE-zolder/IMG_0219-DR.JPG

http://www.driftreport.nl/cpg/cpg132/albums/3rd-BE-zolder/IMG_0554-DR.JPG

http://www.driftreport.nl/cpg/cpg132/albums/3rd-BE-zolder/IMG_0642-DR.JPG

http://www.driftreport.nl/cpg/cpg132/albums/3rd-BE-zolder/IMG_0462-DR.JPG

joeri M3
25-07-2006, 22:00
@ driftreport! weer zo speterende fotokes :drewl: :drewl:

zeg nog een vraagsken er was daar zo een schoon meisken bij, mee zwart jurkje toevallig geen nummer van ?:D :+

voor de rest super die fotokes,,thanks!!

driftreport.nl
25-07-2006, 22:47
Hehehehe ik denk dat je evianne bedoelt, zwarte jurkje, zwart lang haar??

Hehehehe ik ben een fotograaf van haar, voor haar modellenbureau. Ja daar heb ik het nummer van.. en tevens ook die van haar vriend :D ;)

Maar dankuwel voor de complimenten, ik doe mijn best om een mooie indruk van de dag te geven :)

joeri M3
26-07-2006, 18:28
[QUOTE=driftreport.nl]Hehehehe ik denk dat je evianne bedoelt, zwarte jurkje, zwart lang haar??

Hehehehe ik ben een fotograaf van haar, voor haar modellenbureau. Ja daar heb ik het nummer van.. en tevens ook die van haar vriend :D ;)


ma die nummer van evianne is meer dan genoeg zenne;)
wel een schoon meisken amai:drewl:

driftreport.nl
26-07-2006, 19:13
Hahaha ja dacht wel dat je alleen haar nummer wilde. Als ze volgende keer weer bij is en het is lekker weer zal ik een foto met r maken bij je auto. ;) Je bent toch deelnemer in de Drift Series?

joeri M3
26-07-2006, 23:25
Hahaha ja dacht wel dat je alleen haar nummer wilde. Als ze volgende keer weer bij is en het is lekker weer zal ik een foto met r maken bij je auto. ;) Je bent toch deelnemer in de Drift Series?



tuurlijk ,moeie zekerst doen!!!! zwarte bmw M3:rolleyes:

driftreport.nl
26-07-2006, 23:53
Word bij deze geregeld ;)

M-jo
27-07-2006, 07:00
Doe mij ook maar een fotoshoot . . .
Maasmechelen 10 sept . ;)

Deelnemende auto : zie avatar .

foby
27-07-2006, 08:00
die mdriftpower mannen zijn precies hete bokken !:p

Philken
27-07-2006, 10:22
die mdriftpower mannen zijn precies hete bokken !:p
die driftpower gaat blijkbaar niet alleen over going sideways maar ook over "all the way"

driftreport.nl
27-07-2006, 11:57
Doe mij ook maar een fotoshoot . . .
Maasmechelen 10 sept . ;)

Deelnemende auto : zie avatar .


Ik had al zo'n vermoeden:p Maar komt in orde Jo. Ik zal vragen of ze zin heeft om mee te gaan naar Maasmechelen ;)

A.J.
27-07-2006, 11:58
Dat is typisch Mdriftpower : dan vraag je om geen burn-outs te doen in de paddock maar toch lopen ze warm. Ze willen de geur van verbrand rubber :D

M-jo
27-07-2006, 16:06
Deze morgen bij de apotheek .
Ik vroeg : Doosje condooms .
Vraagt ie : Merk graag ?
Ik antwoord : Heeft u ook Wanli ?
Wa Wie zegt ie . . .
Ik opnieuw : Wanli !
Gebruiken ze in Holland alemaal .
Duurzaam , goedkoop , ruikt lekker
rookt fijn en je kan ze gebruiken in beide richtingen . . .

:Offtopic: Voor Joep hier post ! :Offtopic:

Jeroen_M3
27-07-2006, 21:34
Doe mij ook maar een fotoshoot . . .
Maasmechelen 10 sept . ;)
De mijne is dan misschien ook gemaakt, kunnen we triootje doen

Met de auto's wel te verstaan:)

joeri M3
27-07-2006, 22:41
De mijne is dan misschien ook gemaakt, kunnen we triootje doen

Met de auto's wel te verstaan:)


wiiiiiiiihiiiiiiiwww!!! jeroen doe je dan ook mee aan ROUND 4? zal wel een zicht zijn 2zwarte M3kes :drewl:

Trackfun
27-07-2006, 23:37
Yo de mannen,

Maasmechelen zit ik hoogstwaarschijnlijk in de VS, maar tegen Ciney is't ie wel klaar. Ben er alvast op zaterdag.

Dus dat wordt eerst ff twee zwart, twee blauw en één wit en later twee zwart, twee wit en één blauw...

Kan niet wachten tot het woendag is, laatste dag vakantie maar wat voor één... gelijkertijd maar eens 9 maanden zonder driftvreugde goed maken (allé als ik er nog iets van kan)... naar het schijnt is ie toch nog lekkerder zonder rubber...dat glijdt wat makkelijker en je het ook meer stuurfeedback :eek:

Witten drifter

joeri M3
27-07-2006, 23:48
miljaar wie wen ier emmen !
kom je terug driften dan ? nen M3 ? zo ja zelfde kleur als pieter dan ?

grtz

Trackfun
27-07-2006, 23:55
Hey Zwarten,

Ik ben de volgende dag eens een kijkje ter plekke gaan nemen waar ge het uw filmpke hebt geschoten ... chapeau makker wat ge daar hebt op de gevoelige plaat vastgelegd... maar kijk wel uit voor de ordehandhavers... werk nu op zo'n km van die oprit en ze hebben de laatste 8 maand al 150 Euro uit m'n zakken gehaald daar.

Idd dus nen blauwen M3. Nu woensdag terug driftschool en dan wordt hij omgebouwd tot nen maagdelijk witten...of beter hij wordt gerecycleerd tot een driftbakje mijn driftnaam waardig...ne witten ... kwestie dat ik mijn budget kan spenderen aan banden en nie aan mijnen coiffeur...allé nen goeie verstaander weet wel wa ik bedoel...dus misschien tot woensdag of tot later.

Witten drifter

Jeroen_M3
28-07-2006, 00:03
wiiiiiiiihiiiiiiiwww!!! jeroen doe je dan ook mee aan ROUND 4? zal wel een zicht zijn 2zwarte M3kes :drewl:
Wel van da zwart ben ik nog nie zeker, maar nu ik hoor da den Witten hem ook ga herspuiten, hoop ik da 't niet te moeilijk word voor de jury.
Alhoewel ze zullen mij wel nooit voor Jo houden zeker.

M-jo
28-07-2006, 06:54
Dus binnenkort 3 witte M3's :eek:
Spuiten jullie ook de striping ? Overlangs blauw en rood ?
Ode dus aan M3 E46 GTR . . .

Als Joeri nu eens crasht , hebben we 4 Witte .
En Snelle Eddy nog overtuigen , dat is dan 5 . . . :eek:

Zijn dromen nog bedrog ? :applaus: :worship:

Jeroen_M3
28-07-2006, 19:49
De striping weet ik niet, een E36 is eigenlijk geblokt gevlagd, zoals den LTW of den E36 GTR, maar het zou wel goed staan voor het team;)
ps. om Joeri te doen crashen vragen we gewoon da fotomodel om te poseren midden in zijn befaamden rechtse:gas: :D

zwoemba
28-07-2006, 20:10
Ik heb m'n foto's geplaatst op m'n website. Diegenen die het zien zitten om alles te overlopen kunnen de hi-res versie krijgen als ze dat willen. Gewoon ff het nummertje zeggen ;)

Link (http://grabx-art.be/gallery/gallery.html)

joeri M3
29-07-2006, 02:17
ah zo

merci jo!!!!

nee kijk als jeroen zijnen auto spuit int wit
en de witten ook,ben ik berijd de mijnen ook int wit te zetten,
trouwens 10de maand denk ik toch da ik ga stoppen mee dienen auto op straat te rijden
dus mss 2de m3 bij voor dagelijks gebruik, ma zit mee probleem dan oe ga ik dienen M3 die ik nu em vervoeren
dus kan ook zijn een E46 320d touring mee trekhaak
en koop ik een remork bij
ma ben er zelf nog nie aan uit

ma da wit zien ik wel zitten !
ma die kleuren da zo nog nie zo!

Philken
29-07-2006, 21:35
en koop ik een remork bij

je kan beter 1 huren, komt goedkoper uit dan kopen....

Jeroen_M3
29-07-2006, 21:43
je kan beter 1 huren, komt goedkoper uit dan kopen....
Ik ken ene die zijne remorque verhuurd voor 25 euro/dag.
Maar Joeri 't is afgesproken, ik in 't wit en gij in 't wit, gelijk 2 maagdtjes:D
Ik zal uwe maat volgende week dan ne keer moeten bellen, want ik heb er nog niets over gezegd als hij mijne auto is komen halen.
Ik was er nog niet helemaal uit, maar nu is 't zeker, nen witte M3 :crazy:

joeri M3
30-07-2006, 00:57
wiiiiiihiiiiiwwww

ja em het gevraagd voor de mijnen te herspuiten, en da kost me zekerst 900euro! om da em van zwart naar wit moet gaan!

ik ga eerst afwachten en zien oe mooi da het wel eigenlijk is !

joeri M3
30-07-2006, 01:07
en over dienen remork!

ik kan em dan ook voor ander dingens gebruiken hé
zoals het verplaatsen van bij me thuis naar de garage!

maja ,da is wel nog afwachten!

foby
30-07-2006, 15:28
wit is voor janetten !:D

de mijne komt waarschijnlijk in de kleuren van De Ro (rood en geel)
ja, tword weer een johny kotje. :+
maar aangezien da johny kotje gemaakt is voor snelheid en niet zo geschikt blijkt voor driften ben ik opzoek naar een goedkoop wrakske van een E36... en misschien ook ne witten ! of mat zwart...

Hey witten, t'wordt eens tijd dat ge terug komt sleeren ze. hoe dat ge da zolang uitgehouden hebt... da moet ne grote sloef geweest zijn zé !
is da nu woensdag driftschool? toch ni rotselaar zekerst ? ik weet van niks !

M-jo
31-07-2006, 07:44
Woensdag 02/08 is een Eran Day @ Zolder .
Wat inhoudt : driftschool @ de paddock . :+

joeri M3
14-08-2006, 00:49
[QUOTE=foby]wit is voor janetten !:D



en E30s ver debielen :D wit is cool !!!!!! volgentjaar mss de mijnen ook int wit?! eerst is zien naar jeroen de zijnen :p

Philken
14-08-2006, 11:57
[QUOTE=foby]wit is voor janetten !:D



en E30s ver debielen
is da hier BMWNIVEAU!!!

joeri M3
14-08-2006, 19:18
is da hier BMWNIVEAU!!![/QUOTE]


begint er op te trekken :D we lachen graag me elkaar é:D ;)

Philken
14-08-2006, 19:56
is da hier BMWNIVEAU!!!


begint er op te trekken :D we lachen graag me elkaar é:D ;)[/QUOTE]
kweetawel:cool: