View Full Version : wereld kampioenschap GT1
in het artikel over de openings ronde van het fia gt 2007 op pitstop.tv kon je ook dit stukje text vinden, wat me wel aanstond !
Op termijn wil Ratel van de FIA GT een wereldkampioenschap voor GT1 maken. Maar dan moeten er meer constructeurs komen, terwijl de kosten tegelijk gedrukt moeten worden. Spa heeft dit weekend 11 GT1's aan de start en dat vindt Ratel te weinig. In ieder geval wordt GT1 niet afgevoerd.
Wordt GT1 in de toekomst wellicht een WK, dan komt er een EK voor GT2 en GT3. Er is geen sprake van, zegt Ratel, dat de nieuwe en goed bezette GT3-klasse GT1 of GT2 zou vervangen. GT3 blijft een competitie voor gentlemen drivers.
het zou super zijn moest dat kampioenschap echt komen !!
met races over de hele werled.. :gas:
maja dan moeten er wel nog meer merken een gt1 wagen bouwen..
als ze met genoeg zijn zou het niet eens zo erg zijn moest gt2 er dan vanaf vallen..
Hoe gaan ze dat doen voor de 24 uren? 40 GT1 wagens en dan Porsche cups dan???
Ik vind dat GT1 en GT2 met elkaar moeten blijven rijden... daar draait uithouding om
Hoe gaan ze dat doen voor de 24 uren? 40 GT1 wagens en dan Porsche cups dan???
Ik vind dat GT1 en GT2 met elkaar moeten blijven rijden... daar draait uithouding ommeschien dat er pak 20-30 gt1 wagens zijn.. dan kunnen ze bij de 24h race de gt2 wagens mee laten doen bij de 24h.. ;)
dan heb je een serieus veld !
Mijn concept is: Laat elke constructeur 4 wagens en 2 reservewagens bouwen en die verdelen onder 2 teams.
(of 2 wagens en 1 reservewagen voor kleinere constructeurs)
De fabriek kan dan enkele piloten per team ter beschikking stellen en eventueel ook het budjet dat ze tekortkomen.
Zo kan je een grid bekomen van
bv 4 Ferrari's voor Larbre en GPC
4 Astons voor BMS en Phoenix
4 Corvettes voor GLPK en ? Psi
4 Saleens voor Zakspeed en Konrad
4 Maserati's voor Vtaphone en Sara free
4 Lambo's voor Reiter en ?
(al zou Stéphane Ratel die wagen sneller moeten maken vind ik)
4 Listers voor Lister en voor Création.
2 Panoz voor Panoz.
Samen met 6 GT2 merken ( :D )
en de één wagen voor elk GT3 team zal de 24 uren nog beter worden...
4 maserati's voor vitaphone en ?
zou echt wel mooi zijn !
4 maserati's voor vitaphone en ?
zou echt wel mooi zijn !
Aja vergeten :p
Ik heb er de toekomstig Italiaans kampioen maar bij gezet.
In GT2 zou er een strijd moeten komen tussen Porsche, Ferrari, Panoz, Spyker en BMW. En waarom niet Ascari of Aston martin of TVR?
Samen met Aston Martin DBRS9, Dodge Viper, Corvette Z06, Lambo Gallardo, Porsche 997 Cup, Maserati GranSport, Ascari, Ferrari 430, Nissan, Venturi Heritage, Lotus,
Oei oei da zou wa zijn :D
We zijn weer aan het dromen..............
GT1 Wereldkampioenschap? Waar moeten opeens al die wagens vandaan komen? Fabrikanten? Als die daar echt brood in zien, dan waren ze allang actief ;)
Die wagens bestaan allemaal hoor (in raceversie)
En Stéphane Ratel heeft zelf gezegd dat hij dat wou...
ik vind dit toch maar een raar idee. Endurance is toch gewoon mixed-class racing? dan ga je het toch niet exclusief GT1 maken :(
Nee je moet een kampioenschap maken met euh ...mixed-class...
euh dus GT1 gemengd met GT2 zoals nu maar dan met beperkte inbreng van de constructeur en evenveel wagens voor elk team en elk merk
Kijk naar mijn idee hierboven...
zoals nu maar dan met beperkte inbreng van de constructeur en evenveel wagens voor elk team en elk merk
Dat hebben we al, FIA GT3 ;)
Awel dat ongeveer in GT1 en GT2 maar dan twee keer twee wagens voor professionele teams. En bv op de entry list "Larbre compétition Ferrari" zetten Dat werkt toch? :)
Mijn concept is: Laat elke constructeur 4 wagens en 2 reservewagens bouwen en die verdelen onder 2 teams.
(of 2 wagens en 1 reservewagen voor kleinere constructeurs)
De fabriek kan dan enkele piloten per team ter beschikking stellen en eventueel ook het budjet dat ze tekortkomen.
Zo kan je een grid bekomen van
bv 4 Ferrari's voor Larbre en GPC
4 Astons voor BMS en Phoenix
4 Corvettes voor GLPK en ? Psi
4 Saleens voor Zakspeed en Konrad
4 Maserati's voor Vtaphone en Sara free
4 Lambo's voor Reiter en ?
(al zou Stéphane Ratel die wagen sneller moeten maken vind ik)
4 Listers voor Lister en voor Création.
2 Panoz voor Panoz.
Samen met 6 GT2 merken ( :D )
en de één wagen voor elk GT3 team zal de 24 uren nog beter worden...
Idee is een beetje dagdromerij ben ik bang, de fabrieken zullen echt geen budget ter beschikking gaan stellen om auto's te laten rijden. Mocht er uberhaupt al geld zijn om 3x zoveel GT1 auto's in te zetten als dat er nu rijden, dan was dat al lang gebeurd...
Ja de 2 extra Lambo's zijn wat gedroomd maar als Ratel ze compétitief maakt, dan zouden ze weleens met meerdere wagens kunnen komen...
En Lister zal ook maar 2 wagens zijn.
En Panoz is hopelijk alleen maar voor Spa.
Ja de 2 extra Lambo's zijn wat gedroomd maar als Ratel ze compétitief maakt, dan zouden ze weleens met meerdere wagens kunnen komen...
En Lister zal ook maar 2 wagens zijn.
En Panoz is hopelijk alleen maar voor Spa.
Ratel moet ze niet competitief maken he, dat moeten de teams die ze inzetten doen.
en dat laatste zinnetje snap ik al helemaal niet? waarom "hopelijk alleen voor Spa"?
Omdat het hele seizoen niet mogelijk is, Panoz zit voornamelijk in Amerika
En de Lambo zal wel alleen maar compétitief worden met behulp van Ratel denk ik aangezien zijn prestaties... Maar Lamborghini is de lievelingsauto van Ratel dusja kzal eens een mailtje sturen denk ik :D
Bart.Vandecavey
30-07-2006, 19:13
Volgens mij zal dit de dood betekenen van de Fia-GT net zoals met de ITC
ITC? Ik weet dus duidelijk niet alles?
Alleen de Lambo sneller maken kan toch niet slecht zijn?
De rest niet e, geen GT3 e ;)
bwa ik weet het ook nog zo niet.. het klinkt ntuurlijk allemaal mooi enzo.. maar dan is het ook weer wat onrealistisch..
dat ze van het gewone fia gt maar een wereld kampioenschap maken samen met gt2 wagens, meschien dat wanneer het kampioenschap over heel de wereld rijdt.. de merken meer interessen gaan hebben.. (vooral gt1 merken dan)
of meschien moeten ze proberen zoals al gezegt 4 wagens van 1 merk.. en daarvan 2 laten inzetten door een fabrieksteam bvb prodrive en 2 ervan laten inzetten door een 'prive' team bvb phoenix.. zo krijg je ook nog eens 2 verschillende kampioenschappen binnen het gt1 kampioenschap..
maar eerst zien dar er meer gt1 wagens komen..
nieuwe ferrari ? nieuwe lister ? nieuwe panoz ? bmw ?
Ferrari en Lister lijken zeker...
Panoz ook alleen weten we niet of die in Europa gaat rijden, maar als het FIA GT naar Amerika gaat...
BMW zal voor GT2 zijn met de Z4 misschien.
Ook Audi zou een nieuwe 640 ontwikkelen voor GT1 (Lambo natuurlijk e)
Samen met de nieuwe Maserati, Aston Martin, Corvette en Saleen lijkt Ratel wel in zijn opzet te slagen :D
Wat was er trouwens met ITC?
DTM dat internationaal is gegaan. ook de reden waarom DTM in 2000 (of daaromtrent) een "come-back" moest maken
En waaraan ging het DTM (ITC) kapot?
Viper GTS-R***
30-07-2006, 23:26
Wat dan te zeggen over de kalender?
Mooi plan.. maar gaan ze bv echt racen in Zuid-Afrika?
Ik zou het wel tof vinden natuurlijk:)
11 maart: Mil Milhas D'interlagos, Brazilië
18 maart: ... ergens in Zuid Amerika... suggestie's?
............: (Zhuhai) China
Eind april: Tourist Trophy Silverstone, Engeland
............: Oost-Europa
Begin juni: ........... Duitsland (terug Oschersleben? of ....)
Eind Juli: Proximus 24 Hours Spa, België
...........: Dubaï
...........: Zuid Afrika (wel circuit?)
...........: Australië (Bathrust? AIdeleide? SurfersParadise?)
Hier valt wat van te zeggen denk ik:)
Met het pak Italiaanse piloten dat hier aan de slag is, zou een uitstapje naar een Italiaans circuit ook wel gewenst zijn.
Met het pak Italiaanse piloten dat hier aan de slag is, zou een uitstapje naar een Italiaans circuit ook wel gewenst zijn.
Er komt ook een race in Italie
http://www.the-paddock.net/content/view/240443/1/
En een race in Amerika?
BMW-Amerika zou Duitsland aan het pushen om een GT1 model te brengen...
Er zou een beter tv-schema komen volgend jaar.
En Luc Alphand zou volgend jaar een C6-R inzetten in de 24 uren... :D
Viper GTS-R***
31-07-2006, 21:08
BMW-Amerika zou Duitsland aan het pushen om een GT1 model te brengen...
Er zou een beter tv-schema komen volgend jaar.
En Luc Alphand zou volgend jaar een C6-R inzetten in de 24 uren... :D
BMW Amerika gaat het denk ik druk genoeg hebben met hun M3 en Z4 hoor!
Ik vrees dus dat we nog niet direct M6 zien komen, alhouwel ik het graag wil hoor!
Ze zouden de M3 trouwens een evolutie meegeven zodat hij met de top wagens meekan!
Luc Alphand en C6-R? Is dat dan al binnen??
Hij heeft dat gezegd op ABMoteurs (forum endurance info)
Een C6 en C5 voor volgend jaar.
Dat van BMW staat er ook.
EDIT: een C6 en twee C5 voor volgend jaar.
De C6 gaat naar Le Mans dus wss ook de C6 naar Spa.
Viper GTS-R***
31-07-2006, 21:36
Dat van BMW staat er ook.
---> even dat endurance forum geraadpleegd en wat lezen we
L'importateur bmw-USA pousserait la maison bavaroise à lancer une nouvelle gt qui lui permettrait de jouer un role en vue ! Le tout à confirmer!
bmw m6-gtr.
y aurait du poids a perdre,mais ca ferait une des ces caisses.
en plus le moteur est une tres bonne base.
Depuis que la bagnole existe, la rumeur circule. Malheureusement, rien de plus.
Theissen avait dit par pour tout de suite et pas sur la M6...
pas pour tout de suite ?
et pas sur la m6 ?
ca veut dire qu'il y aura une remplacante de la m3 gtr a coup sur ca non ?
Il avait dit que BMW attendrais de voir comment évolue le GT et l'endurance..mais que cela pourrait se faire mais pas sur une M6....
Un rol en vue.. oke klinkt GT1 achtig maar kunnen ze ook mee bedoelen een GT2 (M3-Z4) die daar dan de klasse moet winnen zoals de M3 GTR dat in 2001 of 2002 heeft gedaan. Lijkt me dus nog allemaal zeer remoerige praat op dat forum en voor we terug over M6 GT1 beginnen best even wachten tot er nog maar eens een iet wat officiele bericht komt;)
gwyllion
31-07-2006, 23:51
BMW Amerika gaat het denk ik druk genoeg hebben met hun M3 en Z4 hoor!
Ik vrees dus dat we nog niet direct M6 zien komen, alhouwel ik het graag wil hoor!
Ze zouden de M3 trouwens een evolutie meegeven zodat hij met de top wagens meekan!Zet BMW Amerika in Z4 in?
Viper GTS-R***
03-08-2006, 23:33
Zet BMW Amerika in Z4 in?
PTG secured its first podium of the season at Lime Rock for BMW. If they field a Z4 it won’t be the “kit” shown at Geneva, and if they show up with a V8, it won’t be from the GTR. But don’t expect them to continue through the season without a significant change.
Buiten dit vind ik het stukje niet meer trug waar instond dat ze de Z4 daadwerkelijk wouden inzetten, maar nu dat men sprak over een evolutie of betergezegd en ge-update BMW M3's voor PTG zou dat dit jaar niet zo zijn ivm die Z4...
De M3's zouden in de loop naar de volgende ALMS race normaal gezien serieus verbeterd worden en zo met de top in GT2 moeten kunnen meestrijden!
Edit: De Z4 die nu door Duller word geprepareerd (endurance config) zou trouwens ook niet voldoen aan de ACO-ALMS reglementen dus zien we deze niet voor 2007 in ALMS, al dan niet onder PTG. En betreft de M3's in ALMS... volgend jaar zijn deze uit productie... mag PTG ze dan nog inschrijvens moesten de Z4's nog niet gebruikt worden..?
Voldoet de Z4 aan de FIA reglementen?
Is het nu waar dat Audi zich ging bemoeien met de Lamborghini??
gwyllion
04-08-2006, 21:06
Is het nu waar dat Audi zich ging bemoeien met de Lamborghini??Dat wordt beweerd, maar ontkend bij Reiter. Ik hoop het wel.
Viper GTS-R***
04-08-2006, 21:12
Dat wordt beweerd, maar ontkend bij Reiter. Ik hoop het wel.
Ik vrees ook dat zonder die hulp het echt niets word...
Vraag mij af of Bouchut nog gaat rijden in de Lambo de volgende FIA GT manches... was ik hem... koos ik voor race alliance samen te rijde met robert lechner op die 2de am dbr9!
Vraag mij af of Bouchut nog gaat rijden in de Lambo de volgende FIA GT manches... was ik hem... koos ik voor race alliance samen te rijde met robert lechner op die 2de am dbr9!
Was in Oschers al duidelijk dat Bouchut's laatste race bij B-Racing gereden was. Bouchut zal vast graag op die DBR9 rijden, maar daar moet dan wel budget voor zijn natuurlijk.
Volgens mij kan je die Lambo voor dit jaar vergeten...
Hopelijk wil Ratel in zijn wereldkampioenschap ook een paar Lambo's...
Ik meen op het forum van Racing1 gelezen te hebben dat de wegen van RS Line en B-Racing zich gescheiden hebben.
Gevolg is dan?
Is het inderdaad afgelopen met de Lambo?
Andere wagen?...
Alvast een mogelijke fabrikant minder:
Ein neues GT1 Projekt plane man derzeit nicht. Damit dürften sich die Hoffnungen zerschlagen haben, den 599 GTB, Nachfolger der 550/575 Reihe, als neuen GT-Renner auf der Piste sehen zu können. Zumindest nicht aus offizieller Ferrari Hand.
http://www.projectlemans.de/
Viper GTS-R***
10-08-2006, 23:50
Tenzij GPC ... toch zin krijgt...
Zumindest nicht aus offizieller Ferrari Hand
Dus geen Michelotto... maar GPC of Italtechnica of Rafanelli of Prodrive...
De enigste GT1 wagen die ik ken, en die door de fabriek zelf gemaakt en ontwikkeld is, dat is de Maserati...
Aston Martin is Prodrive
Ferrari is Prodrive en Italtechnica
Corvette is Pratt&Miller
... Dus ik Denk dat een soort semi-officiële inschrijving nog kan.
Viper GTS-R***
11-08-2006, 00:14
@ Grig-O:
Prodrive mag je wel officiele AM race verderdelen noemen net zoals Pratt&miller voor Corvetté ... P&M/Corvetteracing...
Oreca was zo ook de officiele van Viper GTS-R hé...
hoeft daarvoor bv niet Mopar geweest zijn om officeel team te zijn hé;)
Maarja we weten maar nooit, maar stel dat GPC er toch nog aan denk om het te doen, dat ze dan wel wat beter werk afleveren als 575;)
alhouwel ik die 575 in livery van 2005 o zo een prachtwagen vond!!
Ferrari is Prodrive en Italtechnica
En wie heeft het gedrocht van de 575 in elkaar geflanst? Juist ja ;) Dat was de fabriek toch echt zelf.
Volgens Ratel gaat het nieuwe kampioenschap om fabrikanten die 4 tot 6 wagens kunnen inzetten. Dat zie ik geen enkele prive-structuur doen. Uitgezonderd Frederic Dor.
Ligt GPC niet half op zijn gat?
Viper GTS-R***
11-08-2006, 00:18
En wie heeft het gedrocht van de 575 in elkaar geflanst? Juist ja ;) Dat was de fabriek toch echt zelf.
GPC... is toch 'maar' half officieel fabrieks team?
Met 'slechts' een paar ferrari engineers?
Ligt GPC niet half op zijn gat?
Ahzo waarom denk je dat?
Dan zouden ze toch geen 2 F430 kopen/prepareren...?
gwyllion
11-08-2006, 00:19
Ik denk dat je het fout begrijpt. Aston Martin betaalt Prodrive om een competitiewagen te ontwikkelen en ermee te racen. Idem voor Pratt&Miller. Ze hebben volledige ondersteuning van de fabrikant: computermodellen van carosserie, motor, ...
De Prodrive Ferrari 550 was totaal iets anders. Prodrive kocht gewoon een Ferrari in de garage en vertrok daarvan. Het project is volledig door prive geld gesponsord.
Reiter krijgt gedeeltelijke steun van Lamborghini, maar wordt met prive geld bekostigd. Dat maakt een groot verschil.
Ik denk dat je dus totaal geen Ferrari 599 GTC moet verwachten...
Zeg nooit nooit ;)
Aston Martin maakte ook niet in Augustus bekend dat ze een racewagen zouden bouwen e.
Ik denk dat je het fout begrijpt. Aston Martin betaalt Prodrive om een competitiewagen te ontwikkelen en ermee te racen.
Voor zover ik weet betaalt Aston Martin helemaal niks mee, assisteren ze alleen door middel van technische ondersteuning en een zegen over het project. Zo iets heb ik tenminste vernomen toendertijd.
Bij P&M is het nog veel intensiever, de mensen van het raceteam hebben gewoon intensief samengewerkt met het ontwikkelings team wat de C6 heeft ontworpen, zodat alle onderdelen al vanaf het begin een goede basis vormden voor een racewagen.
Voor zover ik weet betaalt Aston Martin helemaal niks mee, assisteren ze alleen door middel van technische ondersteuning en een zegen over het project. Zo iets heb ik tenminste vernomen toendertijd.
Frederic Dor is de man met de centjes in dit project. Net zoals destijds bij de 550 / CARE
Viper GTS-R***
11-08-2006, 21:24
En ivm die nieuwe Maserati GT1, kwam die op de basis van de Coupé Light?
Dus GT1 op basis van volgende GT3 wagen, of ben ik fout?
http://www.racingsportscars.com/photo/2006/Silverstone-2006-05-07g-078.jpg
En ivm die nieuwe Maserati GT1, kwam die op de basis van de Coupé Light?
Dus GT1 op basis van volgende GT3 wagen, of ben ik fout?
Ik geloof dat het op basis van een andere auto zou zijn. Quattraporte of welke was het weer?
GranSport dacht ik ook. Lijkt mij ook het meest logische om een GT1 wagen uit voort te bouwen.
Viper GTS-R***
11-08-2006, 21:35
aahzo, maar gransport lijkt mij wel niet zo verschillend van de coupé light ...
tzal hem onder de motorkap zitten.
Ziehier de gransport en vergelijk dan ff met foto hierboven van coupé light gt3
http://www.carpages.co.uk/maserati/maserati_images/maserati_gransport_bum_05_02_05.jpg
http://www.linternaute.com/auto/diaporama/les-plus-belles-italiennes/images/3-gransport-maserati.jpg
http://www.autorevue.cz/Obrazky/2006/02unor/maserati/16794.jpg
Dit is ook leuk:
http://www.autoblog.it/uploads/maserati_coupe_2007.jpg
Zou dit misschien de nieuwe GT1 kunnen worden?
aahzo, maar gransport lijkt mij wel niet zo verschillend van de coupé light ...
tzal hem onder de motorkap zitten.
Ziehier de gransport en vergelijk dan ff met foto hierboven van coupé light gt3
Das de huidige GranSport, die GT1 die jij bedoeld zou gebaseerd zijn op de opvolger van deze wagen.
Viper GTS-R***
12-08-2006, 12:33
Das de huidige GranSport, die GT1 die jij bedoeld zou gebaseerd zijn op de opvolger van deze wagen.
Aahzo thanks Bramzel wist ik niet, en die opvolgens is dat dan die op de foto van Grig-O hierboven?
Viper GTS-R***
14-08-2006, 23:29
Volgende zin gevonden op Endurance Forum:
on parle aussi de revoir la 575 GTC engagée par GPC, mais ça c'est pour plus tard (adria).
Weet er iemand of er enige mogelijkheid bestaat of GPC daadwerkelijk met hun F575 GTC nog eens in FIA GT zouden aantreden in hiergenoemd de manche te Adria?
Volgende zin gevonden op Endurance Forum:
Weet er iemand of er enige mogelijkheid bestaat of GPC daadwerkelijk met hun F575 GTC nog eens in FIA GT zouden aantreden in hiergenoemd de manche te Adria?
Welke bron hadden zij? Want er wordt altijd veel gezegd, maar weinig bevestigd.
Viper GTS-R***
15-08-2006, 00:20
Welke bron hadden zij? Want er wordt altijd veel gezegd, maar weinig bevestigd.
Heeft er geen bronvermelding bij gezet dus gaat weer om een roddel.
Kan hem het ook niet vragen via dat forum want ik ben er niet ingeschreven.
We zien wel binnen enkele maanden wanneer we aan Round Adria zitten,
maar ik had het even hier vermeld want kon zijn dat er enkelen kennis hadden ofzo bij GPC of weet van hun verdere plannen. Liefst van al zou ik héél graag die prachtige F575's terug zien in livery 2005!
Aahzo thanks Bramzel wist ik niet, en die opvolgens is dat dan die op de foto van Grig-O hierboven?
Da's een fotoimpressie, dus misschien ziet die er wel zo uit ja. Zekerheid daarover hebben we pas als die wagen daadwerkelijk gepresenteerd is.
Begin januari wordt die auto gepresenteerd
Volgende zin gevonden op Endurance Forum:
Weet er iemand of er enige mogelijkheid bestaat of GPC daadwerkelijk met hun F575 GTC nog eens in FIA GT zouden aantreden in hiergenoemd de manche te Adria?
Wie gaat er nu in hemelsnaam nog een 575 inzetten? Een flop van jewelste. Een van de GPC wagens staat overigens te koop ;)
Viper GTS-R***
15-08-2006, 21:22
Wie gaat er nu in hemelsnaam nog een 575 inzetten? Een flop van jewelste. Een van de GPC wagens staat overigens te koop ;)
Te koop? Site?
Ik vraag me ook wel af waar die BMS F550's zijn?
Ook teruggevorderd naar Prodrive net zoals die F550 van Cirtek?
Ik dnek dat hij dat een magazine gelezen heeft. DOe mij maar die seat die deze week te koop staat ;)
Viper GTS-R***
15-08-2006, 23:35
Ik dnek dat hij dat een magazine gelezen heeft.
Welk boekje? Kwil nu niet ambetant doen maar ik moet toch ook telkens mijn bron vermelden wanneer ik iets post, dus Moderators ook hé;)
Kwil nu niet ambetant doen maar ik moet toch ook telkens mijn bron vermelden wanneer ik iets post, dus Moderators ook hé;)
Welk magazine zou dat kunnen zijn? Wat denkt u zelf? Uiteraard de Autosport ;)
Welk magazine zou dat kunnen zijn? Wat denkt u zelf? Uiteraard de Autosport ;)
Ik denk dat Autosport voor hem ''een gat in zijn cultuur is'' :)
Viper GTS-R***
16-08-2006, 15:38
Ik denk dat Autosport voor hem ''een gat in zijn cultuur is'' :)
Op wie is dat bedoeld? Net zoals elke gezonde mens eens graag uitgaat (of uitging in zyn jonge're tijd) is dat dan voor jou ook een gat in uw cultuur?
Op wie is dat bedoeld? Net zoals elke gezonde mens eens graag uitgaat (of uitging in zyn jonge're tijd) is dat dan voor jou ook een gat in uw cultuur?
Ik begrijp niet echt waar je naartoe wilt? Ik zeg gewoon op een vriendelijke manier dat jij de 'Autosport' niet kent.
Viper GTS-R***
16-08-2006, 16:28
Ik begrijp niet echt waar je naartoe wilt? Ik zeg gewoon op een vriendelijke manier dat jij de 'Autosport' niet kent.
Als je met dé Autosport dat boekske bedoelt...?
Ken ik natuurlijk ook maar alles wat daarin staat ivm gt race's vind ik op het net ook trug dus zie ik niet in waarom het te kopen en daardoor zag ik ook niet direct de link naar Mark zijn post...
En de reden waarom ik zo op je post reageerde was omdat het meer leek dat je autosport in algemeen bedoelde dan het boekske autosport, daarmee...
Indien niet zo was en het dus om boekje ging trek ik dit:
Op wie is dat bedoeld? Net zoals elke gezonde mens eens graag uitgaat (of uitging in zyn jonge're tijd) is dat dan voor jou ook een gat in uw cultuur? terug.
Als je met dé Autosport dat boekske bedoelt...?
Ken ik natuurlijk ook maar alles wat daarin staat ivm gt race's vind ik op het net ook trug dus zie ik niet in waarom het te kopen en daardoor zag ik ook niet direct de link naar Mark zijn post...
ging trek ik dit:
.
Nou, heel veel kleine (en dus de leukste) nieuwtjes zul je niet gauw op net vinden ;) De achtergrondverhalen al helemaal niet. Idem dito voor enkele andere bladen en krantjes. Internet kan op dat gebied nog lang niet tippen aan de gedrukte pers.
Nu weer back on-topic ;)
Nu de tread over de nieuwe Lister weg is zal ik hier maar schrijven:
Meer nieuws zal worden bkend gemaakt in september en de wagen zal rijden in FIAGT (zeker) en in LMS (misschien)
Nu de tread over de nieuwe Lister weg is zal ik hier maar schrijven:
Meer nieuws zal worden bkend gemaakt in september en de wagen zal rijden in FIAGT (zeker) en in LMS (misschien)
http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=13270
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.