PDA

View Full Version : Telfort Giedo v/d Garde op pole van de Masters of F3 op Zandvoort.

Mark
06-08-2006, 02:42
Het evenement van het jaar op Zandvoort is de Masters of F3. F3-wagens hebben om wat voor redenen dan ook een bepaalde aantrekkingskracht op mij. Dus over een paar uur is het weer genieten via de livestream op: http://sbs.dtm.garnierstreamingmedia.com/player/

Wonderwel weer iemand op pole met een gelijkaardig paspoort. Heeft Telfort-Giedo na 3 jaar het truukje door? Het lijkt er wel op..........alhoewel de start van 2006 bijzonder pover te noemen was voor onze Giedo.

Alle succes voor deze taalgenoot, nu maar hopen dat zijn start beter is dan in voorgaande wedstrijden. Duidelijk te zien dat de Euro-jongens een voordeel hebben t.o.v. de Britten en de Duitsers.

McLarenboy
06-08-2006, 10:18
ware het niet van de F1 dan was ik vandaag zeker naar zandvoort getrokken

Yannick R
06-08-2006, 13:19
ware het niet van de F1 dan was ik vandaag zeker naar zandvoort getrokken
Liever Kimi zien winnen dus? :)

bluelite
06-08-2006, 13:25
Alle succes voor deze taalgenoot, nu maar hopen dat zijn start beter is dan in voorgaande wedstrijden. Duidelijk te zien dat de Euro-jongens een voordeel hebben t.o.v. de Britten en de Duitsers.

In de Euroseries rijden ze op Kumho's en dat zijn de officiële banden van de Masters. In Duitsland rijden ze op Hankook en in Engeland op Avon. Dat doet al heel wat.

Die Nederlandse commentator is ook maar zwakjes. Namen juist uitspreken lukt hem niet. Vooral met Kamui Kobayashi heeft ie een groot probleem. De moeilijkste naam is wellicht Ronayne O'Mahony, maar hij leest die voornaam zelfs helemaal anders dan ze geschreven staat. 't Klonk bijna als John Wayne :p

En altijd dat "laten we VDG naar de overwinning schreeuwen"... :confused:

FIRE
06-08-2006, 13:34
Zoals gewoonlijk weer een slechte start van v/d Garde.

Mark
06-08-2006, 14:24
Die Nederlandse commentator is ook maar zwakjes.

Niet te hard roepen, anders mag jij ook naar het kraaienest op Zandvoort :D Vandaag tijdens de livestream bij de diverse opmerkelijke zaken gehoord. Ach, laten we het een van de charmes van Zandvoort noemen ;)

Valt me wel op via de livestream dat het qua bezoekers niet echt vol is, waarschijnlijk drie grote evenementen te kort op elkaar.

Jammer voor vd Garde. Snelste man op de baan maar maakt het zichzelf extra moeilijk door die slechte start. Niet de eerste keer dat het qua starten slecht gaat, dat mag in je derde jaar F3 eigenlijk niet gebeuren.

Mr.Dallara
18-08-2006, 12:03
OK het is nog maar de vrije training, maar Van de Garde heeft duidelijk weer z'n ritme gevonden! Op de Nurburgring topt hij weer de snelste tijd voor z'n teammaat Vettel en Master winnaar Di Resta die pas 6e staat net voor snelle "Belg" Van Herck die weer schitterd met een tijd op amper 0.8sec van de voorlopige pole!

Z'n achtergrond en randverhalen zijn zeker de meest ongewoone maar die Michael Herck heeft volgens mij nog een mooie toekomst in de éénzitters. ;)