Log in

View Full Version : Gpl doet het weer maar vraag neit hoe..

vrDennis
12-01-2002, 14:23
Ik heb 2 probleempjes..

Het 1é probleem heeft te maken met het spel zelf.. Het ziet er niet uit. En dat ligt niet aan de computer.. Ik kan geen resoluties kiezen van boven de 640X480.. (Mijn computer AMD 1400, 256 mb sdram geheugen en een TNT2 Video kaart van RIVA..64mb)..

Aan het systeem light het dus niet.. Maar ik heb dus gehoord dat ik een 3d patch ofzo moet downloaden. Kan (mario) of iemand anders natuurljk die url even geven zodat ik woensdag weer mee kan doen..

Het 2é probleem totslot is dat Vroc niet helemaal goed werkt. Alle blokjes voor de games zijn rood. Heb ik mij laten vertellen dat jij waarschiljnlijk de Gpl game nog moet updaten (klopt wel want de game is nu 0.2.0.0. Hoe moet ik hem updaten naar 2.1.0.0?? Alvast bedankt allemaal..

Totslot hoop ik jullie allen woensdag weer te zien en de site doet het inmiddels weer alleen is die op sommige plaatsen niet helemaal up to date maar dat gebeurt naar de grandprix van België?!

p.s. wat vinden jullie van mijn sig?? :rolleyes:

vrDennis
12-01-2002, 14:54
nagoet Gpl ziet er weer keurig uit alleen heb ik toch het gevoel dat de baan een beetje naar de zijkant toe helt maar dat kan natuurlijk ook aan mijn rijders "Kwaliteiten" liggen :D:D:p;)

Maar dat probleem is dus op gelost ook kan ik al bijna joinen die rode vakjes zijn al bijna weg alleen is er nu het volgende probleem als ik join dan launcht die gpl en dan kom je in gpl en dan stopt ie ermee en keert ie weer terug naar Vroc..

Dat is dus het enigste probleem nog iemand hulp?

Mario
13-01-2002, 16:57
Zie je mailbox Dennis en probeer het eens met die CPU-patch.

Als dat niet werkt, moet je misschien in Vroc, bij "Opties" nog eens het pad naar je GPL-dir. opgeven. Het zal er al staan, maar Vroc werkt niet als je het niet nog eens zelf gedaan hebt. Maar misschien wist je dit al ?

Ow ja, je sig valt wel mee vind ik :). Ben al blij dat Irvine z'n kop er niet op staat :D.

vrDennis
13-01-2002, 17:21
Het heeft niet geholpen :(