PDA

View Full Version : Software "MASTER RALLYE"


Rrubinio
13-01-2002, 16:51
Steel Monkeys is niet meteen een ontwikkelaar die bij ons een belletje doet rinkelen. Master Rallye is dan ook een nieuwkomer op het virtuele rallyfront. Zogenaamde groentjes worden altijd afgewogen tegen de vaste waarden als "Colin McRae Rally", "Rally Championship" en "Rally Trophy". Maar eigenlijk valt deze titel nog het best te vergelijken met Insane, dat vriend en vijand verbaasde met zijn verfrissende gameplay. Master Rallye houdt het midden tussen een realistische rallysim en een arcadeachtige 4x4-race. Het detail van de wagens en de omgeving is echter niet zo goed als bij Insane, maar kan zonder meer de echte rallyfreaks verblijden. Master Rallye brengt u door 42 locaties, doorheen acht Europese en Aziatische landen. De competities in dit game worden in verschillende modes gespeeld: van Legoefensessies, 3-event Quick Races, 3-event RallyCups en één tegen één ritten tot de volledige Master Rally.

Score: 7 / 10
Release: Nu uit.
Producent: Microids
Richtprijs: € 44.37

Bron: Multi Media (HBvL)

Raceboy
13-01-2002, 18:19
laat me zeggen die game suckt verschrikkelijk. rubbersporen op het gras :confused: rots rammen en geen schade :confused: maakt niet uit of je op het wegdak of het gras rijd. voos spel. spendeer je geld liever aan rally thropy want dat is wel een topspel.

Rrubinio
13-01-2002, 19:45
spendeer je geld liever aan rally thropy want dat is wel een topspel.

Rally Trophy had dan ook een score van 8/10 en kenners zijn het er inmiddels ook over eens dat 'Rally Trophy' de GPL van de Rally gaat worden. Afwachten dus

een arcadeachtige 4x4-race.
Met dat besef blijf 'Master Rally' toch een plezant game voor diegene die van 4x4 en Dakar races houden.

Raceboy
13-01-2002, 19:56
Originally posted by Rrubinio

een arcadeachtige 4x4-race.
Met dat besef blijf 'Master Rally' toch een plezant game voor diegene die van 4x4 en Dakar races houden. [/B]

heb je de demo gespeeld ? Die was echt niet fun.

Ferrari Forever
21-01-2002, 12:17
ik heb de demo ook gespeeld, en die heeft mij toch ook niet overtuigd moet ik zeggen. Als het om rally games gaat, nog altijd maar 1 winnaar : colin mcrae rally 2 !!