View Full Version : KMK Scale World 2006
Op zondag 17 september 2006 vind de 6de editie plaats van KMK Scale World in het Technisch Instituut St-Paulus, Kruisven 25 - 2500 Mol, België.
Meer info vind je hier: http://www.kmk-scaleworld.be/index.html
Ikzelf sta er ook met een standje, samen met Tom21. Hopelijk zie ik daar nog enkele Paddockers. ;)
Nu de deelname aan Speed and Technology niet doorgaat, hoop ik dat er misschien Paddockers zijn die een bezoekje overwegen aan KMK te Mol.
Ik had mijn kevertje ingeschreven op de modelwedstrijd van KMK in de categorie "burgervoertuigen".
Jammer maar helaas heeft hij geen prijs in de wacht kunnen slepen met als uitslag 2 winnaars met een zilveren medaille in de cat. burgervoertuigen. Geen goud en ook geen brons, raar maar waar.
Toch viel er nog een verrassing uit de lucht in de categorie "juniors" waar mijn zoontje zich had ingeschreven met 2 easy-kits van Revell op een dio'tje genaamd "Parijs-Dakar". Hij behaalde een zilveren medaille met de Nissan Pick-Up en de VW Touareg en mocht ook nog een bouwdoos uitkiezen. Zijn keuze viel op de Ferrari Enzo van Revell.
En ik die gezworen had nooit een Revell-kit te bouwen, heeft al de vraag gekregen om hulp te verlenen bij de bouw van die Ferrari. :frusty:
Ik wil jullie ook een aantal foto's laten zien van oa onze stand.
Ook een bedankje aan Antonin van het nederlandse brouwersforum voor deze foto's. Meer foto's zie je hier.
Op foto 1 en 2 zie je mijn zoontje met zijn dio'tje waarmee hij in de prijzen is gevallen.
Nog een aantal foto's van Tom21 zijn moto's, zijn in aanbouw zijnde Ducatie en de Repsol Honda waarmee hij helaas niet ook niet in de prijzen is gevallen.
mooie foto's met zeer mooie modellen , werd daar op die beurs ook nog aan modellen gewerkt of zie ik dat verkeerd op die 3de foto ?
Dominique
18-09-2006, 20:36
Goed om te zien dat je zoon een stimulans heeft om verder te bouwen. Dat is wat die jonge gasten zo af en toe eens nodig hebben.
Mooi!
mooie foto's met zeer mooie modellen , werd daar op die beurs ook nog aan modellen gewerkt of zie ik dat verkeerd op die 3de foto ?
Tom en ik hadden de taken verdeeld: hij bouwde en ik deed de uitleg. :p :D :D
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.