PDA

View Full Version : MCE Karting


Werner333
14-01-2002, 21:09
En het was weer de moeite.
2 teams van 4.
Team Mstery: Flugel, Pascal, Pierre, Witte.
Team Peppi: Peppi, Sennake, Yves , Werner333.
En hoe langer we reden hoe sneller we werden.
Wat niet wegneemt dat team Mistery voorlaatste en team Peppi laatste werd.:D
Tof gevecht tussen Sennake en Pascal en ondergetekende reed de snelste ronde van onze 2 teams.
Verder melden we nog de nieuwe supersnelle manier van Sennake om uit een kart te stappen. (daarbij geholpen door Pascal en Werner333):D :D :D Spijtig genoeg zijn hier geen fotokes van:( , maar Sennake zal de andere fotokes wel posten als ze klaar zijn.

Raceboy
14-01-2002, 21:14
Originally posted by Werner333
Verder melden we nog de nieuwe supersnelle manier van Sennake om uit een kart te stappen. (daarbij geholpen door Pascal en Werner333):D :D :D Spijtig genoeg zijn hier geen fotokes van:( ,

geef het verhaal dan maar :D

Mark
14-01-2002, 21:31
Nou die foto's zou ik maar niet zeker van zijn, vooral niet van die laatste twee :D

Ons VDHB team is als 5de gefinisht, die andere 4 teams waren toch wel zeer ervaren indoor-karters. Maar we hebben ons goed geweerd als amateurs.

Alleen de organisatie van de race was zwaar klote! Wat een stel klungels daar. Als er regels zijn moeten die voor alle teams gehanteerd worden, zonder aanziens des persoons en/of belangen:no:

O ja, heb 1 uur aaneengesloten gereden, geen spierpijn vandaag.....alleen twee pijnlijke plekjes op mijn schouderbladen :D

Sennake
14-01-2002, 21:36
Ik was vooral blij met mijn 28.48 en de spannende strijd tussen mezelf en Pascal in de 2e stint. Ook nen dikke proficiat voor Werner zijn 27.60 daar waar het baanrekord op 26.99 staat.
En het was vooral FUN!
En dankzij een warm bad en vooral een goeie verpleegster-massage heb ik geen ziertje pijn gehad :-)

Enneuh : de nieuwe manier om uit een kart te stappen zullen we in JPR eens demonsteren zelle. Beloofd. Allee, als Werner en Pascal nog meedoen toch.

Werner333
14-01-2002, 21:40
Ik ben bereid om te helpen bij de demonstratie Sennake.;)

Pascal
14-01-2002, 23:24
Ik wens iedereen te bedanken (ook in naam van MCE) die heeft deelgenomen aan dit evenement waardoor MCE werd gesteund.

Ik wens ook even aan te stippen dat niet alleen het karten aangenaam was maar ook de rest van het gebeuren. Wij hadden namelijk omstreeks 14.15 uur gedaan met karten en zijn gezellig nagebleven tot ongeveer 19.00 uur. Dit bewijst dat we elkaar een hele dag kunnen boeien en dat we op de goede weg zijn (maar dat wisten we eigenlijk al hé).

Iedereen daar aanwezig heeft voor zichzelf ook bewezen dat ze amateurs zijn. Dat is helemaal niet erg want IEDEREEN en ik beklemtoon IEDEREEN wist op het einde van de wedstrijd ongeveer 2 seconden sneller te rijden dan in het begin van de dag. Hierbij dient aangestipt te worden dat nog niemand van ons voorheen op deze piste had gereden. Het is dan echt geen schande om laatste en voorlaatste te eindigen.

Om af te sluiten : wij gingen om ons te amuseren en hebben we dat niet gedaan jongens ..................

Wat de spierpijnen betreft moet ik zeggen dat ik er wel wat last van heb maar het is niet overdreven. Er valt mee te leven en als het al eens wat meer pijn doet denk ik gewoon aan de mooie momenten van gisteren. Eén van de mooie momenten was inderdaad de pilotenwissel van Guy. Volgende keer moeten we er alleszins voor zorgen dat er een fotograaf in de buurt is. Met zo een actie zullen we niet alleen prijzen halen op de piste maar ook ernaast.

Op naar de volgende meeting zou ik zo zeggen ...

C U

Witte
14-01-2002, 23:48
Wat die spierpijn betreft, daar had ik vandaag ook wel een bekke last van, ik heb dan maar niet te hard gewerkt zo dat alles nogal meeviel. Maar 'k moet zeggen "'t was de moeite zeker dubbel en dik waard".

Sennake, als ge die demonstartie ivm het 'super snel uitstappen' ne keer demonstreert moet ge me wel ne keer op de hoogte brengen, want ik heb da nie gezien, en 't moet wel de moeite geweest zijn.

flugel
15-01-2002, 19:01
't was echt schitterend, ik denk dat iedereen goed gereden heeft, en het belangrijkste, zich goed geamuseerd heeft. Toch nog even Pascal bedanken voor zijn boterkoeken ;) , en ik zou ook zeggen op naar de volgende!! (en dat we amateurs zijn, 'k weet nie zenne, der zat nog groeimarge in...) :D