PDA

View Full Version : Euphony 24 Hours 2006: Trainingen en kwalificaties


Mark
23-08-2006, 21:11
De eerste beelden druppelen binnen. De livery van de Prospeed-RS is een prachtige retro ( http://www.24u.be/pics2006/entrylist/175/21.jpg )

In de eerste vrije training zijn geen gekke dingen gebeurd volgens de live-ticker op 24u.be

Grig-O
23-08-2006, 21:32
23.08 - 21:14 Selleslagh Racing vecht terug: 1:23,859
23.08 - 21:06 De GLPK Corvette blijft aanvallen. Ze duiken nog een seconde onder hun eerste getimide ronde: 1:29,032.
23.08 - 21:05 GLPK zet meteen de toon: 1:30,0

???

Grig-O
23-08-2006, 21:34
De Corvette van SRT staat tweede. Geen wereldtopchrono dus :)
Foutje van 24u.be

Mark
23-08-2006, 21:37
23.08 - 21:14 Selleslagh Racing vecht terug: 1:23,859
23.08 - 21:06 De GLPK Corvette blijft aanvallen. Ze duiken nog een seconde onder hun eerste getimide ronde: 1:29,032.
23.08 - 21:05 GLPK zet meteen de toon: 1:30,0

???

Het is niet de bedoeling dat we live-ticker van 24u.be gaan kopieren op De Paddock!! Nog zo'n straffe stoot en we sturen je een tijdje op Paddock verlof. Kun je het ene verlof laten overlopen in het ander verlof. Ooit gehoord van copyright of krijgen jullie dat komend schooljaar?

Grig-O
23-08-2006, 21:43
O ja leuk dat je mij bevooroordeelt omdak ik -18 ben.
Ik wou gewoon aanduiden dat er een fout staat op 24u.be...
De volgende keer geef ik wel een link hoor...

JPMontoya
23-08-2006, 21:44
Bij deze toch even de equipe van 24u.be salueren. Dankzij hen kan ik vanuit Noorwegen perfect de race volgen ! Keep up the good work!

marcel
23-08-2006, 22:31
Ooit gehoord van copyright of krijgen jullie dat komend schooljaar?


copyright komt inderdaad niet aan bod in de humaniora

Mark
23-08-2006, 22:48
Bij deze toch even de equipe van 24u.be salueren. Dankzij hen kan ik vanuit Noorwegen perfect de race volgen ! Keep up the good work!

Idem dito vanaf de andere kant van de grens. Keep up the good work! Mooi om te zien dat de collega's op post 7/8 al werk hebben gehad. Gelukkig nog steeds geen gekke dingen of ernstige problemen voor de deelnemers. Nukkige versnellingsbak hier en een olielekje daar..............kinderspel vergeleken bij de editie 2004.

gwyllion
23-08-2006, 23:45
De eerste beelden druppelen binnen. De livery van de Prospeed-RS is een prachtige retro ( http://www.24u.be/pics2006/entrylist/175/21.jpg )Meer foto's en info op http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbericht.php?newsid=12406. I love it :applaus:

joost
23-08-2006, 23:54
copyright komt inderdaad niet aan bod in de humaniora

Toch wel, zit in het leerplan voor de beroeps dus zeker ook voor TSO, KSO en ASO.

Joost

Viper GTS-R***
24-08-2006, 01:08
Gezien de weersvoorspellingen voor morgen kan de kwalificatie van hedenavond weleens de definitieve opstelling van de 24 uur worden.
Ik denk wel dat sommigen nog wat plekjes op de startgrid zullen willen goedmaken, en daar zullen ze morgen toch nog wel ergens een gaatje voor vinden tussen de regenbuien hoor. Denk dan vooral aan AD met de Biturbo en GS met hun BMW V8. Zeer mooie tijd van de Mosler zeg dat wel!!

Viper GTS-R***
24-08-2006, 13:32
Kris Wauters is gecrasht in Bianchi bocht tijdens de 3de sessie die nog bezig is. Rode vlag, piloot is ok. Hopelijk valt de wagen nog mee...:confused:
http://www.24u.be/2006/nl/livenews/0/

Bart.Vandecavey
24-08-2006, 13:33
Kris Wauters is gecrasht in Bianchi bocht tijdens de 3de sessie die nog bezig is. Rode vlag, piloot is ok. Hopelijk valt de wagen nog mee...:confused:
http://www.24u.be/2006/nl/livenews/0/


Ik denk dat AD hem wel zal kunnen herstellen. De 70 ziet er nog redelijk goed uit volgens mij is er daar niet veel schade...

JorritVD
24-08-2006, 15:47
Maxime Soulet pakt Pole met de C5-R voor het SRT team.
op 1 tiende en op de tweede plaats staat het GLPK team.
op 1,3 sec van de eerste plaats is de Marcos LM600 op de derde plaats

Viper GTS-R***
24-08-2006, 15:55
Ook wel te vermelden die zéér snelle tijd (1:33,719) van de G&A Mosler waardoor hij naast de Marcos (1:30,377) op P4 staat!
Even de top tijden van de Corvette's noteren.
SRT: 1:29.031
GLPK: 1:29.155

gouwyf
24-08-2006, 15:57
Maxime Soulet pakt Pole met de C5-R voor het SRT team.
op 1 tiende en op de tweede plaats staat het GLPK team.
op 1,3 sec van de eerste plaats is de Marcos LM600 op de derde plaats
Het is blijkbaar nog spannend geweest voor de Pole, met Anthony op de limiet op het laatste.

En de Marcos is uiteindelijk toch ook nog iets dichter in de buurt van de Corvettes kunnen geraken, maar natuurlijk nog altijd op 1,346 seconden.

Viper GTS-R***
24-08-2006, 15:58
Het is blijkbaar nog spannend geweest voor de Pole, met Anthony op de limiet op het laatste.
Volgens 24u.be zou het Hezemans geweest zijn ipv Kumpen.

gouwyf
24-08-2006, 16:16
Volgens 24u.be zou het Hezemans geweest zijn ipv Kumpen.
Dan hebben ze dat daar nog aangepast, want die hadden eerst ook Kumpen staan. Ik ben het daar aan het volgen geweest.

bluelite
24-08-2006, 16:49
't was inderdaad Hezemans die nog probeerde.

JorritVD
24-08-2006, 16:54
Ook wel te vermelden die zéér snelle tijd (1:33,719) van de G&A Mosler waardoor hij naast de Marcos (1:30,377) op P4 staat!
Even de top tijden van de Corvette's noteren.
SRT: 1:29.031
GLPK: 1:29.155

De tijden had ik ook verkeerd, en jij ook
SRT: 1.29,031
GLPK: 1.29,032
Hier zijn de tijden van alle qualificatie's:
http://www.raceresults.nu/uitslagen/2006/Belcar%202006/Euphony%2024%20hours%20of%20Zolder/MVDBO%20-%20Qualification%20Combined.htm

GT2-R
24-08-2006, 16:56
Ik denk dat AD hem wel zal kunnen herstellen. De 70 ziet er nog redelijk goed uit volgens mij is er daar niet veel schade...

De °8 zal idd hersteld worden (zie 24u.be->reacties uit de pits na de 3e qualif.) En de °70 zou hersteld zijn met de hulp van Duval en Cracco. Blijkbaar heeft het geholpen want ze zijn van buiten de top 20 opgeklommen naar P13 (snelle ronde was van Duval himself :crazy: )!

bluelite
24-08-2006, 16:57
De tijden had ik ook verkeerd, en jij ook
SRT: 1.29,031
GLPK: 1.29,032
Hier zijn de tijden van alle qualificatie's:
http://www.raceresults.nu/uitslagen/2006/Belcar%202006/Euphony%2024%20hours%20of%20Zolder/MVDBO%20-%20Qualification%20Combined.htm

Die tijden kloppen wel, alleen is die 1:29.155 de tijd die Hezemans draaide in de vierde sessie. Niets mis mee dus.

marcel
24-08-2006, 17:01
een verschil van 0.001s? niet slecht

gouwyf
24-08-2006, 17:05
een verschil van 0.001s? niet slecht
Veel meer kan je niet aan elkaar gewaagd zijn :D

smiley
24-08-2006, 17:19
Veel meer kan je niet aan elkaar gewaagd zijn :D
jawel 0.0001 :+

srt dus op pole :eek: en mosler op p4 :eek:
eens benieuwd hoe ze het in de race zullen doen !
ik blijf erin geloven dat glpk de race gaat winnen
ik hoop wel dat de mosler de race kan uitrijden op een podium plaats in de klasse !

GT2-R
24-08-2006, 17:49
Even nog vermelden dat Maxime Soulet zonder eerdere ervaring in een Corvette die tijd heeft neergezet!! En dan waren er hier nog mensen die bij de poll beweerden dat SRT een minder goed rijderskwartet heeft dan GLPK. Maxime Soulet heeft hiermee duidelijk zijn visitekaartje afgegeven!!

Bart.Vandecavey
24-08-2006, 17:52
Even nog vermelden dat Maxime Soulet zonder eerdere ervaring in een Corvette die tijd heeft neergezet!! En dan waren er hier nog mensen die bij de poll beweerden dat SRT een minder goed rijderskwartet heeft dan GLPK. Maxime Soulet heeft hiermee duidelijk zijn visitekaartje afgegeven!!


De 24 uur van Spa vergeten?

Bramzel
24-08-2006, 17:59
De 24 uur van Spa vergeten?

:applaus:

Neo-242
24-08-2006, 18:15
Ja daar sla je de bal goed mis. Ik dacht dat hij zelfs op de testdag begin juli in de Vette heeft gezeten?

JorritVD
24-08-2006, 18:24
hij heeft geloof ik hiervoor 2 keer in de SRT Corvette gezeten. Maar toch goed gedaan. en Spa heeft hij alleen de trainingen en de kwalificaties gereden. De race was na 2 uur over en toen had alleen Hart gereden.

marcel
24-08-2006, 18:46
Even nog vermelden dat Maxime Soulet zonder eerdere ervaring in een Corvette die tijd heeft neergezet!! En dan waren er hier nog mensen die bij de poll beweerden dat SRT een minder goed rijderskwartet heeft dan GLPK. Maxime Soulet heeft hiermee duidelijk zijn visitekaartje afgegeven!!


ze hébben dan ook een minder goed kwartet dan GLPK.
GLPK heeft zijn tijd in sessie 1 neergezet, SRT in sessie 4. wie weet heeft GLPK dan al geen moeite meer gedaan om hun tijd te verbeteren, ook al omdat een pole in een 24 uurs wedstrijd niet meer dan bijkomend is.

GT2-R
24-08-2006, 18:54
Ja daar sla je de bal goed mis. Ik dacht dat hij zelfs op de testdag begin juli in de Vette heeft gezeten?

Whoeps:p !!! T is blijkbaar te merken dat ik niet ben gaan kijken naar de 24uren van Spa. Allé, maar ik vind toch dat het een opmerkelijke prestatie is. David Hart/ Bleekemolen of Hezemans slaagden er voorlopig nog niet in om de GLPK-Corvette de pole te ontfutselen. Dus toch een dikke pluim voor Soulet. Volgende keer zal ik toch een tweede keer moete nadenken...

ze hébben dan ook een minder goed kwartet dan GLPK.
GLPK heeft zijn tijd in sessie 1 neergezet, SRT in sessie 4. wie weet heeft GLPK dan al geen moeite meer gedaan om hun tijd te verbeteren, ook al omdat een pole in een 24 uurs wedstrijd niet meer dan bijkomend is.

GLPK is wel voor de pole gegaan! 6 min voor het einde van qual. 4 hebben ze Hezemans nog op pad gestuurd met vers rubber. Hezemans kwam echter niet meer aan de tijd van Soulet in zijn ultime ronde..

PorscheGT
24-08-2006, 19:21
Hezemans zou zeker en vast die tijd van Soulet verbeterd hebben daar hij niet een fout had gemaakt in zijn snelle ronde. In de eerste sector pitste hij al 0.8 seconden van zijn tijd af, idem voor de 2de sector dus als je ziet dat het verschil 1 duizendste is, had Hezemans zonder dat kleine foutje die tijd van Soulet wel verbeterd. Maar het blijft een ongelooflijk knappe prestatie van Soulet. Wat een klasse ..

Yvonne
24-08-2006, 19:32
Whoeps:p !!! T is blijkbaar te merken dat ik niet ben gaan kijken naar de 24uren van Spa. Allé, maar ik vind toch dat het een opmerkelijke prestatie is. David Hart/ Bleekemolen of Hezemans slaagden er voorlopig nog niet in om de GLPK-Corvette de pole te ontfutselen.

Het logisch dat deze 2 de pole van GLPK niet afpakten. Bleekemolen rijdt NIET mee, en Hezemans rijdt vóór GLPK!!! :D :bye:

GT2-R
24-08-2006, 19:38
Het logisch dat deze 2 de pole van GLPK niet afpakten. Bleekemolen rijdt NIET mee, en Hezemans rijdt vóór GLPK!!! :D :bye:

Ik bedoel de rest van het huidige seizoen ;) !

JorritVD
24-08-2006, 20:03
Hezemans zou zeker en vast die tijd van Soulet verbeterd hebben daar hij niet een fout had gemaakt in zijn snelle ronde. In de eerste sector pitste hij al 0.8 seconden van zijn tijd af, idem voor de 2de sector dus als je ziet dat het verschil 1 duizendste is, had Hezemans zonder dat kleine foutje die tijd van Soulet wel verbeterd. Maar het blijft een ongelooflijk knappe prestatie van Soulet. Wat een klasse ..

het blijft een mens, en iedereen maakt wel eens een foutje.
volgens mij was het ook gewoon de bedoeling dat Hezemans voor de snelste tijd moest gaan, zodat Longin en Kumpen dan met ongeveer dezelfde kansen voor de rijderstitel kunnen strijden in de laaste 2 races.
Deze pole laat SRT zien dat ze de zaakjes goed op orde hebben en dat ze met een oudere C5-R de snelheid van de nieuwere C5-R kunnen volgen.\
Het verbaad me ook dat de Marcos een stuk sneller is geworden.
Tijdens de Midsummer race reden ze in veel betere weersomstandigheden een 1;31,160. vandaag reden ze een 1;30,377. Ik denk als ze in dezelfde weersomstandigheden hadden gereden dat ze nog wel wat tienden er af hadden gekregen.
Dus sinds de Midsummer race hebben ze de Marcos ongeveer 1,5 sec sneller gemaakt.

Een paar auto's vallen me tot nu toe wat tegen met de snelheid maar ook een paar verbazen me zeer. Maar we kunnen nu eigenlijks nog niet oordelen want eigenlijks gaat het niet om 1 rondje maar om de auto te sparen en een redelijke snelle en vooral constante ronde tijden neer te zetten.

Weet iemand of de Porsche 996 Bi-Turbo van S&P mag meedoen met de race, want ze staan buiten de 130% bij klasse 1 (kijk onderaan):
http://www.raceresults.nu/uitslagen/2006/Belcar%202006/Euphony%2024%20hours%20of%20Zolder/MVDBO%20-%20Qualification%20Combined.htm
Ze hadden versnellingsbak problemen in de eerste kwalificatie sessie en daarna waren ze niet meer op de baan.

Bramzel
24-08-2006, 20:17
Het verbaad me ook dat de Marcos een stuk sneller is geworden.
Tijdens de Midsummer race reden ze in veel betere weersomstandigheden een 1;31,160. vandaag reden ze een 1;30,377. Ik denk als ze in dezelfde weersomstandigheden hadden gereden dat ze nog wel wat tienden er af hadden gekregen.
Dus sinds de Midsummer race hebben ze de Marcos ongeveer 1,5 sec sneller gemaakt.

Heeft Euser niet meegeholpen met de ontwikkeling daar? Meen zoiets gelezen te hebben?

Luuk S
24-08-2006, 21:03
Nog FF dikke pluim uitdelen aan de jongens (en meisjes :) ) van Belgium racing: 1:36.068

10x klasse 3, 12x klasse 2 en 3x klasse 1 achter zich gehouden.:eek:

Iemand een idee wie die tijd gereden heeft?

EDIT: lees net op pitstop dat Empsen de snelste tijd gereden heeft.

gouwyf
24-08-2006, 22:44
Hezemans zou zeker en vast die tijd van Soulet verbeterd hebben daar hij niet een fout had gemaakt in zijn snelle ronde. In de eerste sector pitste hij al 0.8 seconden van zijn tijd af, idem voor de 2de sector dus als je ziet dat het verschil 1 duizendste is, had Hezemans zonder dat kleine foutje die tijd van Soulet wel verbeterd. Maar het blijft een ongelooflijk knappe prestatie van Soulet. Wat een klasse ..

Volgens mij is die tijd die 1 duizendste scheelt een tijd van Antony Kumpen en niet die Hezemans rijdt op het einde. Want op het moment dat Soulet zijn pole neerzet staat er al in het nieuws tijd van GLPK verbetert met 1 duizendste, dus dat wil zeggen dat de tijd op die moment al op de klokken staat. Die van Hezemans op het einde met zijn foutje was trager.

bluelite
24-08-2006, 22:48
De tijd van Hezemans was 1:29.155 in de vierde kwali, in de ronde waarin hij de fout maakte bij het uitkomen van de Villeneuve. Dat was meteen ook de beste tijd van GLPK in de vierde sessie.

De tijd van Kumpen 1:29.032 was uit de eerste kwali. Soulet is onder de tijd van Kumpen gedoken in de vierde kwali met 1:29.031.

Viper GTS-R***
24-08-2006, 22:50
Een paar auto's vallen me tot nu toe wat tegen.
Idd. mij ook, en dan denk ik vooral aan de GS BMW V8...
Zijn tijd, iets in de 1.36 is nu niet meteen zo een snelle tijd voor hun BMW.
Misschien is deze gerealiseerd door 1 van de 2 gastrijders?

Viper GTS-R***
24-08-2006, 23:08
ik hoop wel dat de mosler de race kan uitrijden op een podium plaats in de klasse !
Wel een spijtig bericht ivm G&A:
Kenis staat wel voor een moeilijke 24 Uren. Michaël De Keersmaecker, die nog altijd met een gebroken voetbeentje sukkelt, heeft definitief moeten afhaken op de Mosler, terwijl Guy Verheyen en Joël Schuybroek evenmin topfit zijn.

Bron: pitstoptv.be
Link: http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbericht.php?newsid=12413

Mark
24-08-2006, 23:26
Idd. mij ook, en dan denk ik vooral aan de GS BMW V8...
Zijn tijd, iets in de 1.36 is nu niet meteen zo een snelle tijd voor hun BMW.


Wat wil je nu? Een 1.32 en inpakken op zaterdagavond voor 21.00 uur. Of een 1.36 en op zondag om 17.00 de zwartwit geblokte vlag zien?

Viper GTS-R***
24-08-2006, 23:34
Wat wil je nu? Een 1.32 en inpakken op zaterdagavond voor 21.00 uur. Of een 1.36 en op zondag om 17.00 de zwartwit geblokte vlag zien?
... ik denk dat als GS met hun BMW een 1.32 rijd in quali, ze niet meteen last zullen hebben in de race...
Weet ook wel dat het niet zo belangrijke is die startplaatsten, maar het blijft toch wel een trage ronde zelfs voor deze 24uren...
Dan lijkt het toch normaal dat ik mij afvraag of het misschien kwam doordat Willie of Olivier achter het stuur zaten (niet te zeggen dat deze traag zouden zijn ofzo hoor)...

Viper GTS-R***
24-08-2006, 23:43
Ook wel even op te merken: Penders en Lamot rijden met een deze keer veel minder sterkere cup motor een bijna even snelle tijd als hun sterke RSR motor!!

Snelste tijd dit jaar met hun RS body en RSR (3.8L) motor: 1:33.485
Snelste tijd met hun RS body en Cup (3.6L) motor: 1:33.754

JorritVD
24-08-2006, 23:56
Ook wel even op te merken: Penders en Lamot rijden met een deze keer veel minder sterkere cup motor een bijna even snelle tijd als hun sterke RSR motor!!

Snelste tijd dit jaar met hun RS body en RSR (3.8L) motor: 1:33.485
Snelste tijd met hun RS body en Cup (3.6L) motor: 1:33.754

Ik dacht dat het een Supercup motor was.

Viper GTS-R***
25-08-2006, 00:31
Ik dacht dat het een Supercup motor was.
Jep kan zijn, maar Cup en Supercup zoveel verschil is er niet denk ik...
Wou gewoon aantonen dat Prospeed met een veel minder krachtigere motor bijna even snel is als hun toch sterke RSR motor!
Ze zijn zelfs CEO/PSI met hun sterke RSR vooraf...

Dan zou prospeed toch nog sneller moeten kunnen met hun RSR motor in de volgende manche's zou ik zeggen als ze hun tijd evenaren met de cup motor..?

PorscheGT
25-08-2006, 00:38
Volgens mij is die tijd die 1 duizendste scheelt een tijd van Antony Kumpen en niet die Hezemans rijdt op het einde. Want op het moment dat Soulet zijn pole neerzet staat er al in het nieuws tijd van GLPK verbetert met 1 duizendste, dus dat wil zeggen dat de tijd op die moment al op de klokken staat. Die van Hezemans op het einde met zijn foutje was trager.
Daar was ik mij wel van bewust hoor, ik had het over de tijd van GLPK in het algemeen.
het blijft een mens, en iedereen maakt wel eens een foutje.
volgens mij was het ook gewoon de bedoeling dat Hezemans voor de snelste tijd moest gaan, zodat Longin en Kumpen dan met ongeveer dezelfde kansen voor de rijderstitel kunnen strijden in de laaste 2 races.
Deze pole laat SRT zien dat ze de zaakjes goed op orde hebben en dat ze met een oudere C5-R de snelheid van de nieuwere C5-R kunnen volgen.
Ik bedoel toch niets slecht met die fout :rolleyes:. En trouwens, wat maakt nu de pole eigelijk zo veel uit voor een 24 uren wedstrijd? In de eerste bocht hangt GLPK misschien al ervoor + de prijzen worden aan de meet gegeven dus denk niet dat GLPK daar een drama over gaat maken dat ze niet op pole staan. Zeker als je weet dat Hezemans hoogstwaarschijnlijk de pole had gereden zonder dat kleine menselijke foutje in zijn snelle ronde.
Tijdens de Midsummer race reden ze in veel betere weersomstandigheden een 1;31,160. vandaag reden ze een 1;30,377. Ik denk als ze in dezelfde weersomstandigheden hadden gereden dat ze nog wel wat tienden er af hadden gekregen.
Als je in zolder zou geweest zijn had je gezien dat de weersomstandigheden helemaal niet slecht waren hoor. De zon scheen, circuit was droog en het was net iets kouder als toen. De mensen liepen op dat moment allemaal in hun t-shirt rond dus de weersomstandigheden waren bijna optimaal dus ;)

ICEMAN
25-08-2006, 06:56
De pole is wel goed qua publiciteit. ;) Word toch wel een klein beetje aandacht aan gehecht ze. ;)

gouwyf
25-08-2006, 07:10
En trouwens, wat maakt nu de pole eigelijk zo veel uit voor een 24 uren wedstrijd? In de eerste bocht hangt GLPK misschien al ervoor + de prijzen worden aan de meet gegeven dus denk niet dat GLPK daar een drama over gaat maken dat ze niet op pole staan. Zeker als je weet dat Hezemans hoogstwaarschijnlijk de pole had gereden zonder dat kleine menselijke foutje in zijn snelle ronde.


Ik weet dat ze zeker bij SRT daar veel belang aan hechten. Daar was dat de voorbije jaren in het begin van het seizoen ook één van de doelstellingen. Kwestie dat het eerste uur live uitgezonden wordt en dat de wagen in pole positie daar extra aandacht krijgt. Vooral Sara-Lee (Williams) hecht daar veel belang aan

Mr.Dallara
25-08-2006, 12:23
Wel een spijtig bericht ivm G&A:


Kenis staat wel voor een moeilijke 24 Uren. Michaël De Keersmaecker, die nog altijd met een gebroken voetbeentje sukkelt, heeft definitief moeten afhaken op de Mosler, terwijl Guy Verheyen en Joël Schuybroek evenmin topfit zijn.

Bron: pitstoptv.be
Link: http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...p?newsid=12413


Onbegrijpelijk dat je nu moet gaan constateren dat je 3e en 4e piloot niet top fit zijn?!? :fight:
Verder heel spijtig van De Keersmaecker...
Ik zou Verheyen en Schuybroek direct vandaag een hele dag gaan laten fitnessen ;)
Verder wens ik G&A het allerbeste toe met hun prachtige én razend snelle Mosler!

PorscheGT
25-08-2006, 14:03
Ja, voor publiciteit is de pole wel een pluspunt, maar voor een 24 uren wedstrijd zelf maakt het toch niet zoveel uit.. Plus in mijn vorige post onderstreepte ik eigelijk wel de wedstrijd zelf ..

smiley
25-08-2006, 14:35
Onbegrijpelijk dat je nu moet gaan constateren dat je 3e en 4e piloot niet top fit zijn?!? :fight:
Verder heel spijtig van De Keersmaecker...
Ik zou Verheyen en Schuybroek direct vandaag een hele dag gaan laten fitnessen ;)
Verder wens ik G&A het allerbeste toe met hun prachtige én razend snelle Mosler!nja met 2 rijders zou een 24 uur ook moeten lukken.. enkele jaren terug hebben ze het bij corsa racing de 24 uur ook met 2 gereden.. en uitgereden ! (natuurlijk is het in een mosler waarschijnlijk harder werken dan in een astra opc ;) )

JorritVD
25-08-2006, 16:14
http://www.24u.be/2006/nl/nieuwsberichten/408/De-definitieve-startgrid-van-de-Euphony-24-Hours-of-Zolder.html

Viper GTS-R***
25-08-2006, 16:26
@ JorritDV: nope 41 wagens;)
41ste vertrekt uit Pitlane.