View Full Version : BEC, race tijdens de het 24-uurs weekend.
De uitslag van de kwalificatie:
http://www.raceresults.nu/uitslagen/2006/Belcar%202006/Euphony%2024%20hours%20of%20Zolder/BEC%20-%20Qualification.htm
Ondanks alle trammelant dit seizoen toch 29! deelnemers deze wedstrijd zonder assistentie van het GDC. Toch wel wat namen gezien die eerst een BEC'je doen en dan nog een 24-uurs Original als dessert. Hulde mannen.
Dirtdevil
24-08-2006, 10:05
Hebben de mannen van de RACB weer te diep in het glas gekeken, of heb ik iets gemist?
Startn°'s 41 en 42 BMW Renault Clio ???? :confused:
Is dat ne clio met ne M3 motor in ofzo?
Greetz
Hebben de mannen van de RACB weer te diep in het glas gekeken, of heb ik iets gemist?
Startn°'s 41 en 42 BMW Renault Clio ???? :confused:
Is dat ne clio met ne M3 motor in ofzo?
Greetz
Eerst en vooral valt de BEC onder de VAS (net zoals de BSC), bovendien drinken wij geen alcohol als wij van dienst zijn. Op de derde plaats...ikzelf ben dit weekend de enige mannelijke VAS sportcommissaris, dus ...wat dat betreft zou het man en vrouwen moeten zijn :p
Maar om uw vraag te beantwoorden, beiden zijn renault clio's...punt.... :gas:
Dirtdevil
25-08-2006, 02:09
Eerst en vooral valt de BEC onder de VAS (net zoals de BSC), bovendien drinken wij geen alcohol als wij van dienst zijn. Op de derde plaats...ikzelf ben dit weekend de enige mannelijke VAS sportcommissaris, dus ...wat dat betreft zou het man en vrouwen moeten zijn :p
Maar om uw vraag te beantwoorden, beiden zijn renault clio's...punt.... :gas:
Eerst en vooral was dit geen aanval op u als persoon en ten tweede staat er onder de uitslagen op de hierboven geposte link het logo van de RACB!
Het viel mij gewoon op ;)
Dus Renault Clio's me M3 motor :D
Eerst en vooral was dit geen aanval op u als persoon en ten tweede staat er onder de uitslagen op de hierboven geposte link het logo van de RACB!
Het viel mij gewoon op ;)
Oh wat dat betreft...voelde ik het ook niet als aanval op mijn persoon. Maar ge moet toch al weten dat sportcommissarissen graag de puntjes op de i zetten :rolleyes: :D :D
Tja....het logo....die hoort eigenlijk bij de 'timekeeper' volgens mij...of zou er op mijne vrije dag een overname zijn gebeurd van de VAS door de RACB :+
Morgen (onder voorbehoud dat alles goed loopt) zit het er voor mij tegen de start van de Belcar op voor het weekend, moest ge me dan tegenkomen dan zullen we ene gaan drinken ;)
@ICEMAN....yep....en de M3's rijden met de motors van de clio's :p
Proficiat aan de het duo Raus-Raus... Een verdiende en erg mooie overwinning!
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.