View Full Version : FIA GT Rnd 6 Dijon
Viper GTS-R***
25-08-2006, 12:49
De 6de rond van dit jaar die plaats heeft op Dijon is de 100ste race van het FIA GT van 1997 tot nu toe!
GLPK zal het wel lastiger hebben met zo'n 80kg ballast!
B-Racing word vervangen door Wablinger Motorsport die ook een Lamborghini Murcielago inzetten voor Christophe Bouchut en de Zwitzer Benjamin Leuenberger.
Een andere nieuwkomer is Rock Media Motors die we eerder al zagen op Dijon tijdens de testdag, deze komen nu meerijden met hun Pagani Zonda!
En wie zien we als twee piloten, de broer's Janis. (Jarik & Erik).
Jarik heeft dus snel een nieuw zitje gevonde na zijn contractbreuk bij Zakspeed.
Deze keer geen G3's in de FIA GT race zoals op Paul Ricard, logisch natuurlijk omdat er terug twee FIA GT3 race's zijn.
Alles te lezen op: http://www.endurance-info.com/article.php?sid=2503&thold=0
JorritVD
25-08-2006, 13:43
Dit is echt super nieuws dat de Pagani terug is.
Wat gaan ze met de Zonda na Dijon doen? Ik hoop dat ze meer races ermee gaan rijden.
Nu de vraag: hoeveel rondjes? 2 of 3? :D
Viper GTS-R***
27-08-2006, 17:38
Deelnemerslijst is bekend: http://www.fiagt.com/results.php
De Red Racing Lister staat terug paraat, met twee Romain's:)
waarom is die janis weg bij zakspeed?
Is denk ik niet bekend. Het enige wat ik weet is dat hij zijn contract heeft stopgezet.
JorritVD
27-08-2006, 20:29
Ziet er uit dat B-Racing een naams verandering heeft :P. All-inkl.com was hoofdsponsor van B-Racing. Wil wel eens zien hoe de auto eruit gaat zien.
Ook wil ik wel eens zien hoe de Pagani eruit ziet. Of hij nog steeds geel is en een beetje kan meekomen. Maar kan wel misschien vechten met de Lambo, Lister en de Saleen van Balfe.
Ook weer geen Race Alliance Porsche.
Viper GTS-R***
28-08-2006, 00:06
Ik heb nog contacten met Red Racing, het team waarmee ik de 24 Uren van Spa reed. Mogelijk zit er een deelname in de FIA-GT in met een Lister Storm.
Zal alvast niet voor Dijon zijn, en wil Red Racing dan elke race met een andere gastpiloot rijden? Want die Romain Yvonne blijft normaal gezien altijd als 1ste piloot op de Lister rijden.
Bron v.d. quote: 24u.be -> nieuwsberichten -> olivier muytjens
Viper GTS-R***
28-08-2006, 16:37
Eventjes de ballastgewichten overlopen:
#1 Vitaphone Maserati MC12 60+25=85kg
#2 Vitaphone Maserati MC12 20+25=45kg
#4 GLPK Corvette C6-R 80kg
#5 Phoenix Aston Martin DBR9 60kg
#9 Zakspeed Saleen S7-R 30kg
#19 Red Racing Lister Storm 10kg
#55 JMB Racing Ferrari 430 10kg
#58 AF Corse Ferrari 430 32+28=60kg
#59 AF Corse Ferrari 430 32+28=60kg
#62 Scuderia Ecosse Ferrari 430 32+28=60kg
#63 Scuderia Ecosse Ferrari 430 15kg
#75 Ebimotors Porsche 996 GT3-RSR 28kg
Het is nu toch de 2de race voor die Lister van Red Racing, blijft die 10kg dan voor alle race's die zij nu meerijden??
Ja die 10 kg is toegekend door de gt commisie.
Maar de 40 kg van de vorige keer is er nu wel uit. :)
Doet PSI eigenlijk mee???
Viper GTS-R***
28-08-2006, 22:40
Doet PSI eigenlijk mee???
Neen, zitten op dat moment in Pau als ik me niet vergis (FFSA GT;))
JorritVD
28-08-2006, 22:43
Doet PSI eigenlijk mee???
Nope, ze doen alleen de laatste race nog mee op Dubaï met de C6-R. De C5-R is nog in onderhandeling om dan te gaan racen.
Viper GTS-R***
29-08-2006, 22:48
Line up wijzingng voor BMS!
Babini en Gollin zullen gesplits worden, en neen geen ruzie hoor:p
Dit is om zo bijde heren apart meer te kunnen laten testen met de wagen, afstelling, banden etc...
Dit acht men nu toch nodig bij BMS door de toch wel tegenvallende resultaten.
Alles te lezen op: http://www.planetlemans.com/cmsv2/index.php?option=com_content&task=view&id=2059&Itemid=2
Viper GTS-R***
30-08-2006, 23:13
Ziet er uit dat B-Racing een naams verandering heeft :P. All-inkl.com was hoofdsponsor van B-Racing. Wil wel eens zien hoe de auto eruit gaat zien.
Niet zoveel livery wijzegingen hoor:
http://www.projectlemans.de/images/stories/2006/FIA_GT/all_inkl_auto.jpg
Bron: project-lemans.de
JorritVD
30-08-2006, 23:34
Niet zoveel livery wijzegingen hoor
Dankje voor de foto, hij ziet er ietsje stoerder uit op de zijkanten. Aleen helaas geen grote lambo logos meer.
JorritVD
31-08-2006, 23:14
er staan een paar foto's op endurance-info
http://www.endurance-info.com/article.php?sid=2539&thold=0
Viper GTS-R***
31-08-2006, 23:19
er staan een paar foto's op endurance-info
http://www.endurance-info.com/article.php?sid=2539&thold=0
Oei oei en wat lezen we op die link van je af:
A noter que l’une des nouveautés du meeting, la Pagani Zonda, n’a pas encore pointé le bout de sa carrosserie.
Pagani dus nog niet 100% fit, ooit geweest?:p
JorritVD
01-09-2006, 00:11
Pagani dus nog niet 100% fit, ooit geweest?:p
Hopen dat hij het volhoud, maar de kans zal klein zijn.
Ik wil wel eens weten wat voor tijden er morgen worden gereden door de nieuwkomers (Pagani, Lister en Lambo ook al zijn de laatste twee genoemde niet echt helemaal nieuw)
We zullen het morgen wel zien.
voor wie het nog niet weten, hier komt de live timing op: http://www.mstworld.com/
Friday September 1st
09.30 - 10.00 Formula Palmer Audi Free Practice 1
11.00 - 12.00 FIA GT3 Free Practice 1
12.15 - 12.45 Formula Palmer Audi Free Practice 2
14.30 - 15.00 FIA Historic Championships Qualifying 1
15.15 - 16.45 FIA GT Championship Free Practice 1
17.00 - 17.30 Formula Palmer Audi Qualifying 1
17.45 -18.45 FIA GT3 Free Practice 2
Saturday September 2nd
09.00 - 09.30 FIA Historic Championships Qualifying 2
09.45 - 11.15 FIA GT Championship Free Practice 2
11.30 - 12.00 Formula Palmer Audi Qualifying 2
12.10 - 13.00 FIA GT3 Qualifying
14.30 - 15.00 FIA Historic Championships Race 1
15.15 - 15.35 FIA GT Championship Qualifying
16.05 - 18.05 FIA GT3 Race 1
18.35 - 19.05 FIA Historic Championships Race 2
Sunday September 3rd
08.30 - 08.45 FIA GT Warm-up
09:10 - 09.40 FIA Historic Championships Race 3
10.10 - 10.40 Formula Palmer Audi Race 2
11.10 - 12.10 FIA GT3 European Champ. Race 2
13.30 - 16.30 FIA GT Championship Race
16.55 - 17.25 FIA Historic Championships Race 4
Ik ben op zich extreem benieuwd wat de Pagani kan doen in de handen van Jarek Janis. Hij heeft in de Zakspeed Saleen leuke dingen laten zien, dus ik ben benieuwd wat de snelheid van de Zonda in zijn handen is. De race zal ongetwijfeld vlot zijn afgelopen, maar in kwalificatie zou hij toch zijn kans moeten krijgen.
Wat was nou trouwens de reden dat Janis bij Zakspeed is vertrokken? Ik heb op 10/10's wel gelezen dat hij zijn contract zou hebben opgebroken, maar waarom? Er werd nogal heftig op gereageerd namelijk.
JorritVD
01-09-2006, 16:06
na zo'n 40 min van de eerste training zijn dit de posities.
op de eerste plek GLPK met de C6-R met de snelste tijd van Longin: 1.26,193
(tijd is aardig in het begin van de training gezet)
gevolgd door de Zakspeed Saleen op 0,011 (net gezet door Bert)
3. Bartels met de Vitaphone MC12 en daarna Deletrez met de Phoenix Aston.
de Pagani heeft nog geen tijd neergezet
Mr.Dallara
01-09-2006, 16:23
Is er ergens een live tracking van de trainingen - kwali's - race ???
JorritVD
01-09-2006, 16:28
Is er ergens een live tracking van de trainingen - kwali's - race ???
kijk een paar posts boven je,
http://www.mstworld.com/
gwyllion
01-09-2006, 16:49
http://www.mstworld.com/live/livetiminggt.html
JorritVD
01-09-2006, 18:24
Resultaten eerste training: http://www.mstworld.com/msptresult.aspx?eventid=60016&circuitid=28&series=GT&venue=France&circuit=Dijon&resultfile=fgt1
De Pagani heeft geen enkele ronde gereden, ik hoop dat ze dat doen om de motor e.d. te besparen voor de race.
Iemand die foto van de Maserati naast de McLaren al gezien ter ere van de 100ste FIA-GT race? Mijn keuze van welke de mooiste is blijft toch nog behouden hoor :D (de rechtse dus ;))
Ook mooi om te zien: de piloten die er ook in de eerste race bijwaren!
http://www.fiagt.com/newsitem.php?key=1078
De Pagani heeft geen enkele ronde gereden, ik hoop dat ze dat doen om de motor e.d. te besparen voor de race.
Weet iemand überhaupt achtergrondinformatie over dat "Rock Media Motors" team? :confused: Ik had er zelf, eerlijk gezegd, nog nooit van gehoord. Het zal alleszins geen amateuristisch teampje zijn, anders zet je geen wagen in in FIA-GT.
Ik ben op zich extreem benieuwd wat de Pagani kan doen in de handen van Jarek Janis. Hij heeft in de Zakspeed Saleen leuke dingen laten zien, dus ik ben benieuwd wat de snelheid van de Zonda in zijn handen is. De race zal ongetwijfeld vlot zijn afgelopen, maar in kwalificatie zou hij toch zijn kans moeten krijgen.
Wat was nou trouwens de reden dat Janis bij Zakspeed is vertrokken? Ik heb op 10/10's wel gelezen dat hij zijn contract zou hebben opgebroken, maar waarom? Er werd nogal heftig op gereageerd namelijk.
Volgens de uitslag op fiagt.com heeft Janis gewoon in de Saleen gereden. Race moves van Janis...
Viper GTS-R***
01-09-2006, 20:38
Weet iemand überhaupt achtergrondinformatie over dat "Rock Media Motors" team? :confused: Ik had er zelf, eerlijk gezegd, nog nooit van gehoord. Het zal alleszins geen amateuristisch teampje zijn, anders zet je geen wagen in in FIA-GT.
Rock Media Motors reed vorig jaar:
Met 2 F575's in Italiaanse GT
1 race met 1 F575 in FIA GT
Dit jaar: Italiaanse GT met 1 F575
Die 575's werden naar mijn weten echter gerund door Loris Kessel Racing, een team met enorm veel Ferrari ervaring in de 360 Challenge en het Italiaans GT. Helpen zij ook met de Zonda? Of heeft Herberck hiervoor zijn eigen team monteurs meegenomen?
Rock Media Motors reed vorig jaar:
Met 2 F575's in Italiaanse GT
1 race met 1 F575 in FIA GT
Dit jaar: Italiaanse GT met 1 F575
Aha, over die ene race in FIA-GT heb ik dus blijkbaar overgekeken.
Zo is m'n kennis ook weer wat verruimd :D (Thx)
Viper GTS-R***
02-09-2006, 00:15
Ook wil ik wel eens zien hoe de Pagani eruit ziet. Of hij nog steeds geel is en een beetje kan meekomen.
Zo te zien enkel wat stickertjes erop kleven en klaar is livery:
Link vd. foto: http://www.endurance-info.com/2006_FIA-GT/06_Dijon/Vendredi_Essais_Pagani.jpg
JorritVD
02-09-2006, 12:03
Resultaten uit de 2de training: http://www.mstworld.com/msptresult.aspx?eventid=60016&circuitid=28&series=GT&venue=France&circuit=Dijon&resultfile=fgt2
Saleen weer het snelst. GLPK weer op een mooie teede plek maar wel op een seconde. Gevolgd door de Maseratis op 3 en 4. De Lambo verrassend 6de.
De BMS Astons de langzaamste astons. Het lijkt er op dat de Pagani niet mee gaat rijden.
Op endurance info staat dat de Lister zich terug trekst vanwege een crash gister: http://www.endurance-info.com/2006_FIA-GT/06_Dijon/Vendredi_Essais_Lister.jpg
Jarek Janis die weer terugkeert op de Zakspeed Saleen.
De Lambo wel 40 kg ballast heeft vanwege omdat het toch de eerste race is voor dat team in de Fia GT
gwyllion
02-09-2006, 12:20
Ik vind het niet verrassend dat de Lamborghini zo snel is. De wagen is snel in korte stints, maar nooit consistent en over de volledige race afstand. En Bouchut is natuurlijk ongelooflijk snel.
JorritVD
02-09-2006, 12:30
Ik vind het niet verrassend dat de Lamborghini zo snel is. De wagen is snel in korte stints, maar nooit consistent en over de volledige race afstand. En Bouchut is natuurlijk ongelooflijk snel.
Ze zijn in princiepe twee races weg geweest. dus die data missen ze tegenover de anderen. en ook nog 40 kg ballast. als die er af was net zoals die auto die achter de Lambo staan was de auto onder de 2 sec van de eerste af. Dus ik denk dat de nu aardig wat snelheid hebben gevonden in de Lambo. Hopelijk kan Leuenberger ook zo snel met de Lambo.
gwyllion
02-09-2006, 12:33
Hopelijk kan Leuenberger ook zo snel met de Lambo.Dat betwijfel ik ten zeerste. De Lamborghini is zeer moeilijk te besturen. Ik ben wel benieuwd wat Bouchut tijdens de kwalificatie kan laten zien.
Vergeet niet dat er een nieuw team achter steekt, de banden met B-Racing en Norbert Walchhofer zijn verbroken en dus er zit een fris team achter. Misschien is dat van invloed?
JorritVD
02-09-2006, 14:55
Leuenberger is sneller dan die Walchhofer. Ik denk als ze genoeg budget hebben gewoon Kox moeten nemen. Die kent de auto als de beste.
Viper GTS-R***
02-09-2006, 15:22
Het lijkt er op dat de Pagani niet mee gaat rijden.
Op endurance info staat dat de Lister zich terug trekst vanwege een crash gisteren
Idd de Pagani zal niet rijden, dat concludeer ik toch uit dit zinnetje op projectlemans.de:
Nicht zugelassen wurde der Pagani Zonda von Antonio Herbeck. Aufgrund eines fehlenden gültigen Zertifikats für den Überrollkäfig kam der seltene GT nicht durch die technische Abnahme.
Dat de Lister is gecrasht en hiervoor heeft teruggetrokken is zeer spijtig:(
Zeker nadat men bekendmaakte dat men bij Red Racing de Lister voor alle overige FIA GT race's ging inzetten. Staat ook in een fia gt bericht op projectlemans.de
Viper GTS-R***
02-09-2006, 15:46
Zakspeed op de pole met naast hem de #2 Maserati.
3de was Peter in de Race Alliance DBR9 en 4de GLPK C6-R.
Top 6 binnen de seconde, spectacel beloofd voor morgen dus!
http://www.mstworld.com/live/livetiminggt.html
Edit: wel te vermelden dat Janis in zijn 2de ronde al direct de pole pakte met liefst 7 hondersten sneller als de #2 Maserati bestuurd door Davies.
JorritVD
02-09-2006, 16:11
en de lambo ook weer zeer snel. maar op 1,3 sec. en dat met 40 kg voor de fabrieks BMS Astons met betere banden.
GLPK ook weer een goede prestatie met hun extra 80kg.
Op projectlemans staat dat hun problemen met du koeling hadden in de trainingen. hopelijk is dat nu opgelost.
Zo te zien heeft de Race Alliance Aston ook wat snelheid gevonden. Hopelijk hebben ze dat ook met de race.
Knap resultaat ook voor de Vertigo, het gaat de goede richting uit met die wagen.
gwyllion
02-09-2006, 21:31
Vergeet niet dat er een nieuw team achter steekt, de banden met B-Racing en Norbert Walchhofer zijn verbroken en dus er zit een fris team achter. Misschien is dat van invloed?Er zijn een aantal technische verschillen aan de wagen: 60 pk minder, maar een hogere achtervleugel waardoor meer downforce voor zelfde drag mogelijk is.
Par railleurs, nous n’avons plus le moteur « Evo » du Reiter Engineering et nous devons donc faire avec une soixantaine de chevaux en moins. En revanche, la FIA a accepté une position différente de l’aileron. Il est notamment plus haut et cela nous procure plus d’appui sans pour autant avoir de traîné. Le support technique est identique et toujours assuré par RS Line.dixt Bouchut tegen endurance-info.com (http://www.endurance-info.com/article.php?sid=2555)
JorritVD
02-09-2006, 22:18
Er zijn een aantal technische verschillen aan de wagen: 60 pk minder, maar een hogere achtervleugel waardoor meer downforce voor zelfde drag mogelijk is.
dixt Bouchut tegen endurance-info.com (http://www.endurance-info.com/article.php?sid=2555)
weet iemand hoeveel PK de Lambo had of nu heeft en weet iemand dat ook van de andere auto's.
Door de kapotte koppeling hebben ze nog tijd verloren in de training waardoor de set-up nog niet goed was.
Ze gebruiken nu niet meer de ''evo'' motor van Reiter. Dus misschien is de betrouwbaarheid nu ook groter en houdt de versnellingsbak het ook langer vol.
Als ik even naar de technische gegevens kijk op de site van reiter dan hoop ik dat ze dit snel gaan verbeteren.
-X-track versnellingsbak inplaats van die Hollinger.
-de balans van het gewicht. het is nu 40/60. Dus er is nu veel overstuur
helaas staat hier niet de power van de motor bij.
Janis is serieus aan het geven...
Alleen Davies kan hem nog volgen...
Kumpen plaatsje verloren aan Piccini en nu in 5de stelling
Zo te zien problemen voor de Corvette, duikt naar de kelder van het klassement
JorritVD
03-09-2006, 14:12
de BMS Astons kunnen het weer eigenlijks niet volgend.
Helaas zo te zien heeft GLPK problemen. Zal nog steeds wel de koelings probleem zijn waar ze mee kampen. De Lambo heeft nog niet een goede race pace zo te zien.
Maar dat Piccini voor Bartels is een goede zaak.
de BMS Astons kunnen het weer eigenlijks niet volgend.
Helaas zo te zien heeft GLPK problemen. Zal nog steeds wel de koelings probleem zijn waar ze mee kampen. De Lambo heeft nog niet een goede race pace zo te zien.
Maar dat Piccini voor Bartels is een goede zaak.
Ik zou als BMS zijnde toch serieus Michelin gaan overwegen voor volgend jaar, want dit lijkt helemaal nergens op.
JorritVD
03-09-2006, 14:32
Misschien moet PSI de volgende wedstrijd weer komen, want wanneer PSI meedoet presteert GLPK goed. :P
JorritVD
03-09-2006, 14:54
ROEL heeft mij zonet een PM gestuurd en is een beetje in een slechte humeur.
Hij zei dat ik o.a. weer onzin schreef en hie ik wist van GLPK
Dat van GLPK weet ik want dat staat op www.projectlemans.de
„Wir haben Schwierigkeiten mit dem Wasserkreislauf, immer wieder steigen die Temperaturen zu hoch. Zwar haben wir schon einiges getauscht, finden aber das Leck nicht.“
GLPK Carsport hatte inzwischen den Übeltäter in Bezug auf hohe Wassertemperaturen gefunden, der Wärmetausche für den Ölkreislauf. Man wechselte das schadhafte Teil und war im Warm-Up wieder recht zufrieden mit den Werten, Rang 7 soweit. Ob das Problem langfristig gelöst ist, muss das Rennen zeigen.
edit: vanwege corvetteboy ;)
Jorrit, als iemand je een PM stuurt ga je die zeker niet openbaar maken op het forum. Anders kan hij het je ook zo in het openbaar zeggen op het forum. De afkorting van PM is overigs PRIVATE MESSAGE :rolleyes:
Viper GTS-R***
03-09-2006, 15:05
Jorrit, als iemand je een PM stuurt ga je die zeker niet openbaar maken op het forum. Anders kan hij het je ook zo in het openbaar zeggen op het forum. De afkorting van PM is overigs PRIVATE MESSAGE :rolleyes:
Das juist, privacy regels moeten gerespecteerd worden.
Maar wat Jorrit zegt is wel juist... hij heeft niets fout gedaan ivm wat hij zij van de race zelf nu vind ik persoonlijk. Buiten dat die PM openbaar te maken natuurlijk hé!
Hé Brecht of Jorrit weten jullie toevallig al wat dat probleem was met Zakspeed? Waarom ineens zoveel achter?
Maar toch blijf ik in de zege geloven! Ze zijn mooi terug aan het komen en als straks Janis er terug mee rijd waarschijnlijk dan nog een stuk terug sneller!
JorritVD
03-09-2006, 15:13
Als ik de google translator moet geloven is Janis in de grindbak gegaan aan het einde van het rechte stuk.
Ik kan geen frans, misschien kan iemand dit vertalen:
14h29 : Janis dans le bac. Pas de dommages sur l'auto mais elle est plantée au bout de la ligne droite des stands.
14 Uhr 46: Drive through, das Thomas Biagi darauf hingewiesen wurde, aufgrund des Zwischenfalls mit Jarek Janis. Bertolini kommt zu zehn Sekunden Biagi, aufgrund seines überganges im pitlane zurück. Aber die schlechte Operation ist, weit entfernt für Vitaphone Racing zu sein, da Maserati immer führen, während Saleen sie an einer Umdrehung ist. Biagi hat gut und gerne die Siegeshoffnungen von Zakspeed ruiniert. Sascha Bert ist momentan der schnellste Mensch in Spur. Er versucht, die verloren gegangene Zeit aufzuholen und hakt von nun an an der 7. Reihe an 35 Sekunden 6. Miguel Ramos auf dem DBR9 n°24 des BMS ab.
(endurance-info)
Als ik de google translator moet geloven is Janis in de grindbak gegaan aan het einde van het rechte stuk.
Ik kan geen frans, misschien kan iemand dit vertalen:
14h29 : Janis dans le bac. Pas de dommages sur l'auto mais elle est plantée au bout de la ligne droite des stands.
Janis zit in de grindbak. Geen schade aan de wagen maar die staat geparkeerd op het eind van het rechte stuk aan de boxen. (al zit we ondertussen wel al wat later dan dat :))
Een nieuwe overwinning voor Vitaphone! De wagen °2 van Davies/Biagi is als eerste over de meet gekomen. Tweede is de Race Alliance AM geworden, gevolgd door de AM van Phoenix racing. Spijtig voor de Saleen die met 1/10e seconde geklopt is voor de 3e plaats.
En voor de Corvette... :(
Yes, 2 Astons op podium! :applaus: (Te hopen vanavond ook tijdens de ALMS in Mosport ;))
Mooi werk vanuit het Race Alliance kamp. In de prono had ik trouwens voor Phoenix gestemd.
En dan de #58 die GT2 klasse wint! AF Corse sprokkelt weer mooie puntjes binnen na dit weekend. Scuderia Ecosse zal geen steekjes meer mogen laten vallen de komende races...
Alweer Biagi die een hoofdrol speelt, deze keer tikt hij de Saleen eraf
:mad: anders had de Saleen gewonnen bigtime
Het kampioenschap krijgt anders wel een mooie wending...
Phoenix op 5 punten van Bartels-Bertolini. De saleen komt ook dichterbij. Net als de Vitaphone n°2...
JMBétà Racing
05-09-2006, 17:45
Er staan nog wat leuke foto's op endurance-info.com
Deze foto is van de cockpit van de Lambo:
http://www.endurance-info.com/2006_FIA-GT/06_Dijon/2006_dijon_lambo_cockpit.JPG
Ook een LCD scherm, net zoals de C6-R heeft.
ook leuk: schuurpapier op de pedalen. zal de voetjes wel beter op hun plaats houden, zeker?
Gebruiken ze bij de DBR9's van BMS ook. (Pedalen worden van hout gemaakt omdat hout de warmte minder geleidt, schuurpapier erop voor de grip idd)
Gebruiken ze bij de DBR9's van BMS ook. (Pedalen worden van hout gemaakt omdat hout de warmte minder geleidt, schuurpapier erop voor de grip idd)
slecht voor de schoen zool zou ik denken. Dat schuurt de zool toch af als te veel beweegt met de voet.
Viper GTS-R***
05-09-2006, 21:53
Alweer Biagi die een hoofdrol speelt, deze keer tikt hij de Saleen eraf
:mad: anders had de Saleen gewonnen bigtime
Idd Brecht, hier is een intresant bericht om het te bewijzen:
http://www.endurance-info.com/article.php?sid=2568&thold=0
slecht voor de schoen zool zou ik denken. Dat schuurt de zool toch af als te veel beweegt met de voet.
Dat valt best mee, wil je je schoenzolen daarmee oproken dan moet je toch behoorlijk actief over de pedalen gaan bewegen. Het komt vaker voor dat schoenzolen smelten dan dat ze opgeschuurd raken.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.