View Full Version : Even zeker weten !
Ik dacht dat ik in de laatste ronden van de Belcar Sprinters Cup op 26/8 ter hoogte van de toren een zwarte vlag zag en een zwart bord met een nummer erop.
100 % zeker ben ik daar niet van ,
dus is er iemand die me dat kan bevestigen of juist kan zeggen dat het niet zo was ?
En dan liefst gelijk met de bevestiging van het nummer dat er op stond ( alhoewel ik daar wel vrij zeker van ben ! ):+
Van die zwarte vlag heb ik niets gehooord. Ik heb wel horen spreken van een zwarte vlag met oranje bol. Het nummer konden ze echter niet zien vanop de plaats waar ze stonden.
Ja , dat kan zeker ook : zwart met oranje.
En van zodra ik zeker ben van het nummer , kan ik je wellicht ook vertellen wat het technisch defect was.
En meteen ook dat die deelnemer NIET binnenkwam voor herstelling , zoals voorzien in het reglement.
Maar zoals gezegd : EERST 100% ZEKER WETEN.
ALSOOK : WANNEER DIE ZWART / ORANJE WERD GETOOND : meer of minder dan 3 ronden voor het afvlaggen ? :cool:
Sprint Cup 26/8
De BMW nr.6 kwam in de 4de ronde door met afgebroken uitlaat.
maar mocht de wetstrijd toch uitrijden.Met het gevaar voor de andere rijders !!!
Sprint Cup 26/8
De BMW nr.6 kwam in de 4de ronde door met afgebroken uitlaat.
maar mocht de wetstrijd toch uitrijden.Met het gevaar voor de andere rijders !!!
Héél zeker van ? want het reglement zegt duidelijk dat men binnen de 3 ronden na het tonen van de zwart/oranje vlag MOET binnen komen.:eek:
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.