PDA

View Full Version : Gumball in aanbouw.Mr KIMBLE Kim Schmitz is back in race!!!


Walter
02-09-2006, 21:36
Na overleg met MFahrer heb ik de MERCEDES S600 terug bovengehaald.Gunther zou toch met de ENZO FERRARI rijden.De kit is een oude PROTAR bouwdoos.Geen nood de nieuwe REVELL is identiek aan deze PROTAR.De auto is ondertussen aangepast aan het onderstel en de velgen zijn ook al klaar.Of de auto deftig gaat rijden met die lange wielbasis is af te wachten,maar geen nood de fun zal des te groter zijn om met de MERCEDES dwars door de bochten te gaan.Samenbouwen van deze kit is wel iets apart.Past niet zoals een echte MERCEDES.Het interieur is ook al gedeeltelijk aangepast.Hierbij al enkele foto's.De auto staat nu al in de grondverf.Verdere foto's volgen later wel.

Flame
02-09-2006, 23:44
gaat dat niet vringen met BMW handen?

Walter
12-09-2006, 21:20
Hierbij een verder verslag van de GUMBALL KIMBLE BENZ.Grondverf is al aangebracht en de eerste laklagen ook al.Nu wacht ik op de GUMBALL decals om de auto verder te bouwen en te vernissen.Eigen sponsordecals zijn ook al klaar.Interieur past ook al.Enkel de stoelen nog wat aanpassen.Verlichting moet ook nog gemaakt worden maar dat is geen probleem.Verder verslag zal nog volgen.
WALTER

MFahrer
13-09-2006, 09:39
Ziet er al goed uit hé!!!! Ben benieuwd naar die klasse... tgaat fun worden denk ik!!!

G.

Walter
22-10-2006, 19:59
De MERCEDES 600S BRABUS van MR . KIMBLE staat ondertussen in zijn eindfase.De rijders nog wat schilderen en de verlichting plaatsen en de auto is klaar.Decals zijn zelf gemaakt en verder met de verplichte GUMBALL decals van Johan is dit het resultaat.Misschien nog" radarscanners" plaatsen in de auto om de flitspalen te ontwijken moesten er die komen op het racetraject.Hopende dat de tegenstanders enkel de achterkant van de auto zullen zien alvast ook een foto van de achterkant.Persoonlijk denk ik dat de BENZ enkel de achterkant van de tegenstanders zal zien omdat ik nog maar heel weinig ervaring heb in slotracing.Geen nood echter mijn uitgangspunt is "DRIVING FOR FUN"
Tot later.

BENZ DRIVERS ARE NOT ONLY TAXIDRIVERS.....See you KIMBLE BENZ!

MFahrer
23-10-2006, 08:02
Ziet er ook machtig uit Walter!! ECht!!!

Mister KIMBLE is echt "back on track"...

G.

Futse
23-10-2006, 09:06
Echt mooi Walter.

Wil dit zeggen dat we je binnenkort terug zien op Petit Spa?

Bram

Walter
21-12-2006, 19:27
Even geleden maar de GUMBALL BENZ is ondertussen klaar.Mr Kimble en zijn compaan zitten reeds ongeduldig te wachten op de race.Even wat foto's bijgevoegd van de piloten.Met het juiste routeboek en de navi in de auto gaat het wel lukken.


Op de volgende foto's zie je dat de auto volledig af is en de piloten reeds hebben plaatsgenomen in de auto.Nu als het mogelijk is de auto nog wat testen en afstellen en dan GUMBALLEN maar.
Misschien moet ik ook nog een MERCEDES E55 AMG prepareren als serviceauto voor MERCEDES BRABUS want Mr Kimble laat nooit iets aan het toeval over.

Loeten
21-12-2006, 20:49
Die is leuk geworden! Zoude Mr en den co niet vastzetten in een paar gordelkes...? Hoewel, die kerel crasht(e) nog niet vaak he.

Flame
21-12-2006, 22:05
Prachtige wagen,knap gemaakt:applaus: :bye:

scoobyfreak
22-12-2006, 04:07
Knappe wagen ze. Aleen kimble is een beetje breeder dan dat hoor :D

MFahrer
22-12-2006, 09:44
Prachtig walter!

Waar heb je die figuurtjes gevonden?


G.

Walter
23-12-2006, 23:51
Gunther,
De figuurtjes komen uit een doos van FUJIMI.Het is de doos GARAGE&TOOLS DRIVERS.Dan de onderdelen wat aangepast en hoofden gewisseld en dan bekomt men deze rare mannen.Er bestaan van FUJIMI nog een andere set o.a de CAMPING set.Hier zitten ook diverse figuurtjes in.Het zijn hier dan wel geen bestuurders maar dan heb je eventueel nog andere hoofden.
Groeten.

BMW ...Kraftbayers!:gas: