PDA

View Full Version : Hoe was 24h Dubai 2006 ?

Clio Champ
13-09-2006, 15:10
Wij willen meedoen aan de 24h in Dubai. Zijn er hier deelnemers van de laatste editie? Kunnen ze kort vertellen wat ze er van vonden? Saai of mooi circuit? Hoe is het land? sfeer? zijn de verschepingen van de auto's goed gegaan?

op de site www.24hdubai.com staat wel vanalles maar ik zou het wel eens van deelnemers willen horen.

Clio Champ

Mark
13-09-2006, 19:24
Wij willen meedoen aan de 24h in Dubai.

Wie is wij? Welke structuur of team zit hierachter?

Clio Champ
15-09-2006, 10:25
Hoi ik heb in het voorjaar de licentie gehaald bij rsz in Zandvoort en sinds dien rij ik af en toe in de zomer avond competitie. Met een paar man hebben we het idee opgevat samen een 24 uur te rijden. Eerlijk gezegd is alles nog niet rond, en loop ik misschien wat te veel vooruit. Als zeker is wie er mee wil doen en daar afspraken over gemaakt zijn zal ik zeker hier het 24h team als eerste voorstellen.
hopenlijk snel

groetjes

Clio Champ

Eyewitness
15-09-2006, 13:47
Hoi ik heb in het voorjaar de licentie gehaald bij rsz in Zandvoort en sinds dien rij ik af en toe in de zomer avond competitie. Met een paar man hebben we het idee opgevat samen een 24 uur te rijden. Eerlijk gezegd is alles nog niet rond, en loop ik misschien wat te veel vooruit. Als zeker is wie er mee wil doen en daar afspraken over gemaakt zijn zal ik zeker hier het 24h team als eerste voorstellen.
hopenlijk snel

groetjes

Clio Champ

Volgens mij heb je voor zo wedstrijden een internationale B-Licentie nodig, die je enkel kan verkrijgen mits het voor leggen van een deftig palmares...lijkt mij sterk als je nog geen jaar uw licentie hebt....maar ik kan me natuurlijk vergissen !!
Mocht je toch meedoen....veel succes