PDA

View Full Version : ERAN TRACKDAY : 4 oktober ZOLDER


A.J.
14-09-2006, 21:08
op 4 oktober is het weer zover.
De volgende track day. Het mooie weer is opnieuw besteld, hoop dat mijn abbonement niet vol is :D

Let ook op onze nieuwe data :In november rijden we de 3de en de 15de, deze laatste enkel in de namiddag.
We gaan voor het eerst tussen kerst en nieuwjaar rijden op 27 december in Zolder. Be there...
Verder rijden we op vrijdag 12 januari.
Nieuw zijn onze ERAN WINTER ZONDAGEN : 21 januari, 4 februari en 25 februari.
Verder staat enkel vrijdag 16 maart vast.
Data verschijnen spoedig op onze website.

Jerre
14-09-2006, 21:34
In de winter... slibber de slibber de slibber ;)
En van spinnen ken ik nu alles van hé :D, misschien moet ik volgende keer maar 's mee driften ? :+

M-jo
15-09-2006, 08:50
De Eran Winter Zondagen .
Normaal timing : dwz enkel driften het laatste uurtje . :(
Of : timing like Croix : mix van driving - drifting ? :drewl:

See you fast en sideways ;)

A.J.
15-09-2006, 09:00
programma's worden later bekend gemaakt. Nog even geduld :D

Jo Smets
15-09-2006, 09:18
2 dagen in november .... das perfect om de auto in het koude weer af te stellen voor 3 december.

In oktober ben ik er niet, dan ga ik pyramides op en neer crossen in egypte ;) ;)

De winterzondagen zullen ook leuk worden.

race-groeten,
Jo Smets

Philken
15-09-2006, 21:50
shit zeg kheb juist de winterbanden die bij mijn e30 zaten toen ik hem kocht weggegeven......:( :frusty:

Trackfun
16-09-2006, 16:50
Is there a GOD???

Thank You ANDY :worship: :worship: :worship: Mijn gebeden zomaar verhoord.

Geen week want dan moet ik werken, geen zaterdag want dan moet ik de boodschappen doen :eek: , maar lekker zondag gaan vlammen...:applaus:

I'll be there or I'll be square!

Witten Drifter reporting from Princeton, NJ, USA

Philken
16-09-2006, 16:58
Is there a GOD???

Thank You ANDY :worship: :worship: :worship: Mijn gebeden zomaar verhoord.

Geen week want dan moet ik werken, geen zaterdag want dan moet ik de boodschappen doen :eek: , maar lekker zondag gaan vlammen...:applaus:

I'll be there or I'll be square!

Witten Drifter reporting from Princeton, NJ, USA
idem dito de zondag is de ideale dag:drewl:

roovers-racing
22-09-2006, 15:52
Dank u Eran.:worship:
Ziet er erg goed uit.
Zo kunnen we de gehele winter blijven rijden, ongeacht het weer.

Op naar 4 oktober, waar we weer bij gaan zijn.

Mr Kurtz
27-09-2006, 16:40
Wegens een afgebroken uitlaat had ik nog een uurke tegoed op de Peugeot 106 van Rudi Steylaerts. Dus ik gaan er weer bijzijn :D En nu ik heb ondervonden hoe plezant het is, kan ik helemááál niet meer wachten natuurlijk

Jerre
27-09-2006, 21:39
Pfff, ik wou dat ik een wagen van mezelf had :(
Ik zou eerst samen met iemand aan een Porsche 924 werken (om kennis op te doen in de automechanica, 'k ken er absoluut niks van) en dan zouden we samen met die Porsche de trackday's doen.
Maar om elke trackday een wagen te huren zie ik toch niet zitten :(

jeroen van der
30-09-2006, 18:04
Mooie nieuwe webzijde van SkyLimitEvents, ik hoop alleen dat de aanmelding goed doorgekomen is!! De zwarte 205 is ook weer van de partij!

Mr Kurtz
04-10-2006, 21:27
't was weer fijn, maar spijtig genoeg vééél te kort met een kapotte versnellingsbak :( 'k Heb nog niet veel chance gehad daar op zolder...
Misschien beter in Croix?? :D

Trackfun
05-10-2006, 17:28
Het was weer super gisteren op Zolder, eerste keer met de nieuwe auto na twee maanden van strippen en heropbouwen.

Langs deze weg alvast een gote pluim voor de mannen van http://www.quick-service-ninove.be, in het bijzonder Stefaan, David, Ben en Els die hier weer hun kennis ter zake hebben bewezen. Ook M-Jo die meer alweer een goed adres aan de hand heeft gedaan.

's Morgens twee uurtjes driftschool, goeie afstelling, geen onderstuur en zeer makkelijke controle.

Daarna het vrij rijden, geen sinecure als je de AP's nog met inremmen. Mooi alles ingeremd en warm gereden. En dan stillaan opgebouwd. A dream has come true!!! Na 6 jaar straatauto's, kan ik nu wel stellen dat ik eigenlijk gewoon met deze auto had moeten beginnen vanaf dag één. Geen miserie met wegentaks, autoverzekering en duur onderhoud om toch door de technische controle te geraken. Gedaan met de compromissen tussen circuit en straatgebruik. Hier ga ik nog veel plezier aan beleven.

Ik kijk al uit naar november.

Nog iemand foto's/filmpjes geschoten. Mag de link hier altijd neerpoten.

Bedankt ERAN voor het mooie weer!

Groeten, Witten Drifter (aka Trackfun)

M-jo
05-10-2006, 18:19
We zullen eens ne kilo pluimen kopen .
Pluim voor Andy , Eran-medewerkers , quick-service-ninove ,
voor al diegene die ons begrijpen en ons laten begaan . . . :worship:

Bij Andy en Stefaan weet ik al waar ik de pluim ga steken .
Ik zoek nog een ploeg biceps om hen stil te houden . . . :applaus:

Remy
05-10-2006, 18:23
ERAN, wederom bedankt voor een zeer geslaagde dag! :gas:

Oliver heeft weer prachtige foto's gemaakt, die je hier kunt vinden: Ringfotograf.de --> Foto's Eran 4 Oktober (http://www.ringfotograf.de/fotos/thumbs_list.php?gid=176)
Danke Olli... :bye:

http://www.ringfotograf.de/fotos/zolder_20061004/105.jpg

See you in Zolder!

Jerre
05-10-2006, 20:56
Mooie foto's Remy :)
Van wie is die BMW nr 90 ? Die stond de laatste Eran day in de pits (om naar te kijken ?)

didier pironi
06-10-2006, 16:40
Heeft er misschien iemand een Foto genomen van nummer 97 (witte Peugeot 205 Rally), gereden van 14 tot 15u?
Thx,