PDA

View Full Version : Paul Frère betrokken in ernstig ongeval


Jan
20-09-2006, 15:10
:( Volgens een bericht in De Standaard (zie link) zou autosportlegende en journalist Paul Frère vandaag betrokken zijn geweest in een zware crash. Hij liep zeer ernstige verwondingen op. Ik hoop voor hem dat alles goed komt, maar ik word er toch wel erg stil van.

http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelid=DMF20092006_040

bluelite
20-09-2006, 16:29
Da's inderdaad geen goed nieuws :(

Sennake
20-09-2006, 17:33
Vreselijk dat zo'n ervaren piloot zoiets moet tegenkomen. Ik hoop dat het goed komt, maar op zijn leeftijd (89!) zijn alle breuken erg moeilijk te genezen en dan spreek ik nog niet eens over de geperforeerde longen...

Ik kruis de vingers...

Mario
21-09-2006, 16:17
Hij zou naar het schijnt zwaargewond zijn na een ongeval op de openbare weg terwijl hij van de Ring kwam.
Geen idee of het klopt. Heb het ergens opgevangen.

marcel
21-09-2006, 16:28
t staat op pitstop.tv ook
gebroken ribben, gebroken bekken en doorboorde longen :(

Sennake
21-09-2006, 16:32
1 ongeval zal al wel erg genoeg zijn zeker. Ik heb beide threads gemerged.

Rohrl-fan
22-09-2006, 10:08
Jawadde! Dit nieuws had ik volledig gemist. Weet er iemand meer te vertellen over de huidige toestand?

Dries DS
22-09-2006, 21:06
Weet er iemand meer te vertellen over de huidige toestand?

Over het ongeval en de actuele gezondheidstoestand (per 22/09/06) van Paul Frère maakte RACB het volgende bekend:

Paul Frère raakte betrokken in een zware aanrijding, niet ver van de Nürburgring, alwaar hij deelnam aan tests. De gewezen autocoureur werd in een ziekenhuis in de buurt van Frankfurt opgenomen. Het ongeluk vond plaats op 6 september ll. Zijn gezondheidstoestand evolueert ondertussen gunstig en hij zal binnen 2 weken terug overgebracht worden.

De RACB wenst Paul Frère het allerbeste en een snel herstel toe.

U kan uw steunbetuigingen en boodschappen overbrengen op volgend adres : paul.frere@racb.com. De RACB zal deze onmiddellijk aan de familie overmaken.

Mvg,
Dries DS