View Full Version : Belcar als onderdeel van een Europees FIA GT3 netwerk........uw mening in deze poll
Belcar als onderdeel van een Europees FIA GT3 netwerk............uw mening in deze poll
Ik ben voor GTA/K1 gegaan maar dan wel met deze kanttekening erbij. Ik ben voor GT's van een iets oudere generatie: Vipers, Porsche Biturbo's, Stealth,...
Ik heb gekozen voor de eerste mogelijkheid. Laat de GT3 maar komen. Lekker close Racing met een 10 tal verschillende GT3 merken. Iedereen vechten met gelijke wagens. Ik wil dan wel eens zien wat een Goossens of Kumpen waart zijn dan...
Ik heb gekozen voor de eerste mogelijkheid. Laat de GT3 maar komen. Lekker close Racing met een 10 tal verschillende GT3 merken. Iedereen vechten met gelijke wagens. Ik wil dan wel eens zien wat een Goossens of Kumpen waart zijn dan...
Die rijden dan ook aan de kop mee. kijk naar Bouvy in Spa reed altijd op kop.
Die twijfelde zelfs of hij daar in thuis hoort.
German-Power
21-09-2006, 23:13
Belcar FIA GT3, nee.......ik wil een mix van toerisme en GT's
Lijkt me wel een leuk voorstel.
Hier kan ik me ook wel in vinden. Ik denk ook dat GT3 een goeie show zal geven.
Laat de GT3 maar komen. Lekker close Racing met een 10 tal verschillende GT3 merken. Iedereen vechten met gelijke wagens. Ik wil dan wel eens zien wat een Goossens of Kumpen waart zijn dan...
Ben je daar nog niet uit dan? :cool:
Uit een geheel objectief standpunt vind ik toch dat Goossens genoeg bewezen heeft wat ie waard is! ;)
Ik heb trouwens gekozen voor die 2de optie...hou er ook nog een paar exoten in van mijn part.
Ben je daar nog niet uit dan? :cool:
Uit een geheel objectief standpunt vind ik toch dat Goossens genoeg bewezen heeft wat ie waard is! ;)
Ik heb trouwens gekozen voor die 2de optie...hou er ook nog een paar exoten in van mijn part.
Goossens heeft zeker genoeg bewezen , kuch kuch, beste piloot van België kuch kuch :p
Alhoewel ik denk als je hem met gelijke wagens laat rijden hij om het zo te zeggen ''zen peren'' ook wel zal zien. Penders, Lamot en andere piloten zie ik Goossens en ander piloten van dit kaliber wel kloppen.
ik blijf Belcar-fan eender welke oplossing ze verzinnen. zolang ze er maar 1 verzinnen.
al vraag ik mij af of er wel veel teams zijn die het zien zitten om daar een volledig nieuwe wagen voor te kopen. want als ik mij niet vergis, rijden er dit jaar géén GT3's in Belcar?
Thomaske
22-09-2006, 06:25
ik blijf Belcar-fan eender welke oplossing ze verzinnen. zolang ze er maar 1 verzinnen.
al vraag ik mij af of er wel veel teams zijn die het zien zitten om daar een volledig nieuwe wagen voor te kopen. want als ik mij niet vergis, rijden er dit jaar géén GT3's in Belcar?
Als ik me niet vergis zijn de meeste wagens uit Klasse 3 GT3 wagens.
Mvg...
Viper GTS-R***
22-09-2006, 09:01
Als ik me niet vergis zijn de meeste wagens uit Klasse 3 GT3 wagens.
Mvg...
Nope niet echt, al die Klasse 3 wagens waren oftewel TB wagens ofwel GTB's a la 996 cup of BMW M3'tjes. Geen 'FIA' GT3's dus. Of tenzij er een 997 cup was ingeschreven in K3, die dan natuurlijk wel. Je moest ze vooral zoeken in K2 zoals de Rudolph Viper. Je kon zelfs met een FIA GT3 wagen dit jaar deelnemen in K1! Bv de Aston Martin DBRS9 waar Chris M. over sprak die hij in begin van het seizoen wou kopen, mits enkele aanpassingen aan de wagen om voor overwinnning te gaan moest die naar K1 zei hij toen!
Ikzelf heb ook voor Ja gekozen, mits dat we wat excoten zouden behouden a la Marcos, Stealth en Ultima.
(En Vertigo als die mag terugkomen, wil terugkomen)
Buitenstaand mijn stem, ben ik er wel niet zeker in of het allemaal gerealiseerd zou of kan worden. Met de al op voorhand aanhaalde vraagpunten van de andere paddockers hier.
* Genoeg budget bij de team's om in FIA GT3's te investeren?
* Is er bij hen (de teams zelf) wel genoeg interesse in het project?
* Zullen er genoeg FIA GT3 wagens beschikbaar zijn?
* Vrees voor vooral die 997's te zullen moeten aanschouwen
* Etc...
Ben wel positief ingesteld dus, ga ervoor en we zien wel hé:)
R@ce@holiC
22-09-2006, 09:43
Geen 'FIA' GT3's dus. Of tenzij er een 997 cup was ingeschreven in K3, die dan natuurlijk wel. Je moest ze vooral zoeken in K2 zoals de Rudolph Viper.
997 cups moeten dit jaar in klasse 2.
De Rudolph Viper is geen GT3 viper maar een viper uit de amerikaanse cup, dus ik denk niet dat die in GT3 specificatie reed.
Viper GTS-R***
22-09-2006, 09:49
997 cups moeten dit jaar in klasse 2.
De Rudolph Viper is geen GT3 viper maar een viper uit de amerikaanse cup, dus ik denk niet dat die in GT3 specificatie reed.
Ah, dus zullen die overige Viper GT3 en Corvette Z06 die nog in DSC rijden ook geen gehomoligeerde FIA GT3's zijn?
Vergeten wat Goossens enkele jaren geleden gepresteerd heeft bij RTM? ;)
Goossens heeft zeker genoeg bewezen , kuch kuch, beste piloot van België kuch kuch :p
Penders, Lamot en andere piloten zie ik Goossens en ander piloten van dit kaliber wel kloppen.
Remember Goossens en Penders bij RTM : duidelijk verschil wie de snelste was.
En dan Goossens en Lamot bij SRT : begrijp niet hoe je bij bovenstaande uitspraak komt?
Jakke.be
22-09-2006, 11:03
Liefst enkele exoten houden...
Ik heb regelmatig op dit forum gelezen hoe fier de Belcarsupporter wel is dat er in het kampioenschap TWEE Vette's C5-r meerijden. De volgende race in Spa zelfs DRIE!! Geven jullie dat dan zo graag op?
Ik ken er zelf te weinig van, dat kan ik alleen maar eerlijk toegeven. Indien FIA GT3 hetgeen is dat teams, rijders en liefhebbers het liefst zouden zien gebeuren, so be it. Dan moet je daarvoor gaan.
Maar schrijf de exoten aub niet af. Ze geven menig liefhebber kippevel als ze over het asfalt scheuren...
J.
rallybiet
22-09-2006, 11:13
Ik blijf Belcar fan in hart en nieren
Ik denk juist dat het voor Gillet goedkoper is om GT3 te gaan, in plaats van geld in de wagen te blijven pompen om maar dichter bij de GT2's te komen. Ik begin steeds meer fan te worden van het GT3 principe. Goedkoop, enorme varieteit en gelijke velden. En nog steeds 'supercars'.
ik blijf bij de mix van gt's en tourisme wagens, ik kan er niets aan doen ma voor mij zijn zo'n tourisme wagens echt leuk om naar te zien en als daar af en toe een snelle gt bolide tussen rijd is het nog mooi meegenomen ook
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.