PDA

View Full Version : Quiz Fanclub Marc Goossens


Pedro
21-09-2006, 23:35
Quiz Fanclub Marc Goossens


Op vrijdag 13 oktober organiseert de Fanclub Marc Goossens zijn jaarlijkse algemene quiz.

Deze zal doorgaan in de kantine van FC Larum, St-Corneliusstraat in het centrum van Geel-Larum. De kwis begint om 20u.

De teams bestaan uit 3 tot 5 personen en de inschrijvingsprijs bedraagt € 5 per persoon.

Drank en broodjes worden aan democratische prijzen verkocht. Zoals elk jaar is er een mooie prijzentafel.

Gegarandeerd een gezellige avond met een uitstekende sfeer!!!

Voor meer info en inschrijvingen kan u telefonisch op het secretariaat (tel 014/42 46 85) of via mail op fanclub@marcgoossens.com terecht.

Belle
21-09-2006, 23:42
I'm afraid I'll have to pass. Dan zit ik met enkele medepaddockers op de bus naar LeMans voor DTM/FFSA. But have fun!

Quizzen is zowiezo niet echt mijn ding...ik kan nooit zolang in stilte blijven zitten. :+

Brecht
21-09-2006, 23:46
Dammit, das jammer. Had er dit jaar graag willen bij zijn :(
Maar toch verkies ik een weekendje Le-Mans :p

redje
01-10-2006, 15:20
Net een mailtje gestuurd om een team in te schrijven.:gas:

Pinzie
01-10-2006, 15:53
@Belle:
ik begrijp heel goed wat je bedoeld: een onderwijzeres die stil moet zijn, is dat geen contradictie ;) , en dat blijven zitten doet een onderwijzeres ook bijna ieder jaar toch ;)

The Interceptor
01-10-2006, 15:57
Ik zal ook weer van de partij zijn :)

The Interceptor
14-10-2006, 13:27
Het was weer een gezellige avond, en weer een plaatsje naar boven in de ranking, nu 2e, dat vraagt er gewoon om om volgend jaar volledig voor de overwinning te gaan! :)

Normaal los ik graag sudoku's op, maar na die aardsmoeilijke van gisteren heb ik er wel ff genoeg van .. :)

redje
14-10-2006, 15:43
Leen en ik, onder autosport.be, waren 5des. Gezien onze handicap zijn we meer dan tevreden. En we hebben ons ook nog super geamuseerd (behalve met de sudoku en kakuro). :applaus: