View Full Version : Intermodellbau 2007 - 18 tem 22 april 2007
Dit is THE thread waarin we onze trip naar Intermodellbau 2007 zullen organiseren.
:bye:
Ik ga mee als jullie geen ruzie maken over hekikopters?Reserveer almaar een plaats in de auto,ik zal heel braaf zijn.:fight:
Dominique
23-09-2006, 19:00
In principe zal ik er ook bij zijn.
Ik ga mee als jullie geen ruzie maken over hekikopters?Reserveer almaar een plaats in de auto,ik zal heel braaf zijn.:fight:
Ik bekoof dat ik er akkes zak aan doen om niet teveek te kukken over hekikopters :+
Ik bekoof dat ik er akkes zak aan doen om niet teveek te kukken over hekikopters :+
Daarmee was en is de toon weeral gezet.
Tijdens de afgelopen vergadering hebben we het volgende afgesproken.
Wanneer we gaan:
Vrijdag, 20 april 2007
Vertrek:
06.00 op de parking van Wheels in Zolder
Terug
Dat zal zo rond de klok van 21.00 zijn (vermoed ik)
Deelnemers:
- Huudo
- Sennake
- Gulfie (chauffeur van dienst)
- Hhugo
- Dominique
- Racer
- Petter
Voordeel
Voor het vervoer wordt dus gezorgd, je krijgt de helft van de inkom betaald door de club en tijdens een pauze - van modelbouwtetteren krijg je immers dorst - krijg je nog een drankje aangeboden.
Route
Al veel over gezegd met 2 grote strekkingen. Venlo of Keulen. De combinatie piloot/co-piloot kennende zal het via Keulen worden...
:rally:
Momenteel zijn we dus met 7 deelnemers, bijna een verdubbeling tov vorig jaar :D, en kunnen we nog net met z'n allen in de mini-bus. Als er nog meer mensen zijn die meewillen, geen probleem, er wordt dan een extra auto voorzien.
...en kunnen we nog net met z'n allen in de mini-bus.
Geen probleem ... we moeten er alleen voor zorgen dat Dominique niet 4 keer terug naar de auto moet gaan om dozen te stapelen anders wordt ook de mini-bus te klein :p :rolleyes:
Dominique
27-03-2007, 18:17
Geen probleem ... we moeten er alleen voor zorgen dat Dominique niet 4 keer terug naar de auto moet gaan om dozen te stapelen anders wordt ook de mini-bus te klein :p :rolleyes:
Zal 't gaan ja?
(zo met ne mens lachen omda 'k gewoon er voor wil zorgen da 'k ni zonder kitjes ga vallen)
Kunnen we geen remorque aan die mini-bus hangen? We zijn tenslotte met 6 man + Dominique en dan is zo'n busje gauw gevuld... :)
Dominique
27-03-2007, 18:39
Kunnen we geen remorque aan die mini-bus hangen? We zijn tenslotte met 6 man + Dominique en dan is zo'n busje gauw gevuld... :)
Ja lap, nog ene.
En waar moeten we die 2 draaibanken dan steken?
Trek het u niet aan Dominique. Ik ben alvast bereid om gans de terugweg met een flink aantal kits op mijn schoot te zitten... op voorwaarde dat ik er eentje van mag houden dan. :D :D
Trek het u niet aan Dominique. Ik ben alvast bereid om gans de terugweg met een flink aantal kits op mijn schoot te zitten... op voorwaarde dat ik er eentje van mag houden dan. :D :D
Daar hou ik u aan .... we zullen allemaal samenleggen en u een kitje van 2 euro kopen zodat ge alle kits van iedereen kunt bijhouden in de auto! :Offtopic: (De toon is alweer gezet!)
Daar hou ik u aan .... we zullen allemaal samenleggen en u een kitje van 2 euro kopen zodat ge alle kits van iedereen kunt bijhouden in de auto! :Offtopic: (De toon is alweer gezet!)
ten eerste is het Alberto, ten tweede ik zal zelf wel kiezen welke kit ik uit de stapel neem en ten derde hou ik alleen maar Dominique Beerts zijn kits op mijn schoot.
1 vraagje:Wat moet ik me voorstellen bij deze beurs?? Is dit er één waar enkel de fabrikanten hun nieuwigheden voorstellen?? Staan er winkels met hun marchandies?? En kun je er ook zeldzaamheden vinden??? ;)
Dominique
27-03-2007, 23:26
ten eerste is het Alberto, ten tweede ik zal zelf wel kiezen welke kit ik uit de stapel neem en ten derde hou ik alleen maar Dominique Beerts zijn kits op mijn schoot.
Puh, dan koop ik alleen maar kitjes van 2 euro :p Dan moogt ge er zelfs 2 hebben :saythat:
Zijn er soms foto's van vorige jaar of een site waardat we is kunnen zien en waar ga die door want voor mij is de nieuw?:no: :o
Dominique
28-03-2007, 00:06
Zijn er soms foto's van vorige jaar of een site waardat we is kunnen zien en waar ga die door want voor mij is de nieuw?:no: :o
Tuurlijk, vorig jaar waren we er ook. Hier (http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=12779) vind je een verslagje.
1 vraagje:Wat moet ik me voorstellen bij deze beurs?? Is dit er één waar enkel de fabrikanten hun nieuwigheden voorstellen?? Staan er winkels met hun marchandies?? En kun je er ook zeldzaamheden vinden??? ;)
éla, dat is niet 1 vraag, dat zijn er wel 4 he. :D
Q: Wat moet ik me voorstellen bij deze beurs??
A: Heel groot, verspreid over meerdere hallen. Alles wat in het klein bestaat komt er aan bod. Modelbouw, die-cast, treinen, boten, stoommachines, RC, enz
Q: Is dit er één waar enkel de fabrikanten hun nieuwigheden voorstellen??
A: Absoluut niet. Ze zijn er wel, maar er net zo goed clubs, winkels, verkopers enz
Q: Staan er winkels met hun marchandies??
A: Absoluut wel. Vorig jaar lang gestaan aan de stand van Nimpex, die Duitse online shop. Airbrush Shop Almere was er ook denk ik, of was dat in Nieuwegein? In ieder geval, ge kunt kopen!
Q: En kun je er ook zeldzaamheden vinden???
A: Daar heb ik nu niet zo op gelet, maar ik vermoed wel dat er standjes van winkels kunnen bij zijn waar zeldzaamheden gaan inzitten.
En, gaat ge mee? ;) Hhugo komt van het Kortrijkse naar Zolder, dus misschien dat ge meekunt?
éla, dat is niet 1 vraag, dat zijn er wel 4 he. :D
Q: Staan er winkels met hun marchandies??
A: Absoluut wel. Vorig jaar lang gestaan aan de stand van Nimpex, die Duitse online shop. Airbrush Shop Almere was er ook denk ik, of was dat in Nieuwegein? In ieder geval, ge kunt kopen!
Q: En kun je er ook zeldzaamheden vinden???
A: Daar heb ik nu niet zo op gelet, maar ik vermoed wel dat er standjes van winkels kunnen bij zijn waar zeldzaamheden gaan inzitten.
Airbrush shop Almere stond er ook ... en zeldzaamheden in Dortmund ... niet echt. 't Is meer een koop beurs voor materialen, RC, treinen, trucks, ... en statisch, maar dat is zeker niet het leeuwen aandeel, maar daarom niet minder interessant.
Airbrush shop Almere stond er ook ... en zeldzaamheden in Dortmund ... niet echt. 't Is meer een koop beurs voor materialen, RC, treinen, trucks, ... en statisch, maar dat is zeker niet het leeuwen aandeel, maar daarom niet minder interessant.
Toch waren er enkele standen vorig jaar, die uitsluitend kits verkochten, waar we even ingelopen zijn en waar ik toch ook minder courante items gezien heb.
http://forum.depaddock.eu/attachment.php?attachmentid=1851&d=1144359787
Niet datgene wat ik bouw, maar toch. 't is een kwestie van kijken. ;) Nu goed, zoals je al aangeeft, 't is een beurs vooral voor de nieuwigheden - daar zijn dit soort salons voor, maar zeldzaamheden zou ik niet per definitie uitsluiten.
Je kan het nog het best vergelijken met een autosalon, maar dan voor miniaturen, met als voordeel dat je je waar onmiddellijk mee naar huis kan nemen. :D En ook op een autosalon vind je soms snuisterijen ergens in een hoekje.
En, gaat ge mee? ;) Hhugo komt van het Kortrijkse naar Zolder, dus misschien dat ge meekunt?
Danke voor de vakkundige antwoorden,Huudo :applaus:
Hadden jullie de zaterdag geweest ging ik wel es durven meekomen. Een vrijdag lukt écht niet. Maar bedankt voor de invitatie :bye: ;)
Voor diegene die meegaan, herneem ik nog even de details. Beschouw dit als de laatste en definitieve bevestiging (voor diegene die niet op de meeting waren).
Wanneer we gaan:
Vrijdag, 20 april 2007
Vertrek:
06.00 op de parking van Wheels in Zolder
Terug
Dat zal zo rond de klok van 21.00 zijn (vermoed ik)
Deelnemers:
- Huudo
- Sennake
- Gulfie (chauffeur van dienst)
- Hhugo
- Dominique
- Racer
- Petter
Vervoer
We hebben afgelopen vergadering de laadcapaciteit van de Mini-bus getest en deze is ook qua zitcomfort op de 3de rij goed bevonden. We zullen dus met 1 auto gaan.
Route
Ik navigeer, dus ik weet de weg. :D
Tot vrijdag!! :bye:
Bedankt mannen voor het toffe gezelschap,ik heb er veel plezier aan gehad en het heeft me emotioneel goed gedaan.Dank u.:bye:
Het was inderdaad een toffe dag ... de afwezigen hadden meer dan ongelijk! Huudo heeft echter niet genavigeerd ... hij heeft vanop de laatste rij 'hoehaha hoehaha' geroepen al dansend rond zijn koffie thermostas en vrachtwagens tegen 220 km/h getrokken. Ieder zijn ding natuurlijk.
Foto's volgen, maar al bij al hebben we met 7 man toch maar 3 bouwdozen gekocht, maar heel veel superdetail dinges en 'tools'.
Trouwens, we hebben ook wel enkele standjes gezien die lijm verkochten om ijzeren moeren op glasplaten te lijmen ... :champagne: :+
Foto's volgen!
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.