PDA

View Full Version : ROLEX 24h @ DAYTONA : we'll be there .....de reis

A.J.
23-09-2006, 20:55
Op 22 januari vertrekken we naar de 24 uren van Daytona. We zijn nu reeds met 11 personen. We hebben een hotelletje geboekt op DAYTONA BEACH, met ocean view en dicht bij het cruisin cafe (toch wel belangrijk :D)
Met Marc Goossens als fabriekspiloot van Riley kunnen we al zeker voor hem supporteren, maar hopelijk komen er nog landgenoten aan de start.
De prijzen vallen reuze mee in vergelijking met onze trips in het verleden naar de DAYTONA 500. Voor ongeveer €950 hebben we vlucht (Delta airlines), hotel (Best Western aan de zee, kamer per 4 personen), auto (monovolume wagen per 5 à 6 personen) en ticket voor de races (4 dagen met toegang tot tribunes, infield en garages).
Terugvlucht is gepland op 30 januari.
Mocht er nog iemand willen meegaan neem dan contact op met mij.
andy@skylimitevents.be

See You in DAYTONA

PS : voor de NASCAR fans kunnen we nog melden dat we in augustus naar 2 NASCAR races (Pocono & Watkins Glen) gaan kijken. Meer hierover in een andere topic

Fonne
23-09-2006, 21:01
Op 22 januari vertrekken we naar de 24 uren van Daytona. We zijn nu reeds met 11 personen. We hebben een hotelletje geboekt op DAYTONA BEACH, met ocean view en dicht bij het cruisin cafe (toch wel belangrijk :D)
Met Marc Goossens als fabriekspiloot van Riley kunnen we al zeker voor hem supporteren, maar hopelijk komen er nog landgenoten aan de start.
De prijzen vallen reuze mee in vergelijking met onze trips in het verleden naar de DAYTONA 500. Voor ongeveer €950 hebben we vlucht (Delta airlines), hotel (Best Western aan de zee), auto (monovolume wagen per 5 à 6 personen) en ticket voor de races (4 dagen met toegang tot tribunes, infield en garages).
Terugvlucht is gepland op 30 januari.
Mocht er nog iemand willen meegaan neem dan contact op met mij.
andy@skylimitevents.be

See You in DAYTONA

PS : voor de NASCAR fans kunnen we nog melden dat we in augustus naar 2 NASCAR races (Pocono & Watkins Glen) gaan kijken. Meer hierover in een andere topic
Kzou graag willen mee gaan maar de prijs is voor mijn budget een beetje te hoog. Spijtig eigenlijk kzou daar ooit toch nog eens willen heen gaan ze naar de states. Als die prijs per persoon is he.

A.J.
23-09-2006, 21:02
Wie gaat er al mee?

A.J.
Serre
Hanne
Jo, Bert & Wout (alias de 3 musketiers)
Kristof
Tina
Guus en Huub van Brother racing.

A.J.
23-09-2006, 21:07
Kzou graag willen mee gaan maar de prijs is voor mijn budget een beetje te hoog. Spijtig eigenlijk kzou daar ooit toch nog eens willen heen gaan ze naar de states. Als die prijs per persoon is he.

je kan goedkoper gaan maar dan moet je heel goed kunnen zwemmen :D

Fonne
23-09-2006, 21:12
je kan goedkoper gaan maar dan moet je heel goed kunnen zwemmen :D
Nee daar ben ik niet zo goed in.

Brecht
23-09-2006, 21:23
Ik ga proberen budget rond te krijgen voor Pocono en Watkins Glenn, kan eigenlijk geen probleem vormen.

Belle
23-09-2006, 21:23
Verdorie hé, kan dat nu niet tijdens het kerstverlof vallen! :p

Ik moet dus jammer genoeg passen want ik kan geen congé krijgen, maar in augustus ben ik zeker van de partij. Al twijfel ik momenteel nog aan de combinatie Pocono/Watkins Glen of Canada GrandAm/Watkins Glen. Gelukkig heb ik nog tijd genoeg om erover na te denken. :)

A.J.
23-09-2006, 21:29
wanneer rijdt de grand am in Canada?

Belle
23-09-2006, 21:39

Nevermind! Keek per ongeluk naar de schedule van de GrandAm Cup series (goe bezig!). Wel, dat maakt de keuze ineens heel makkelijk:

Pocono it is! ;)

Dat wordt een zware maand met de 24 uren van Spa ervoor en de 24 uren van Zolder erna! Het jaar mag snel voorbijvliegen voor mij! :p

Serre
24-09-2006, 18:56
en dicht bij het cruisin cafe (toch wel belangrijk :D)

Er zijn er toch met een andere voorkeur...:p

A.J.
24-09-2006, 19:32
OK Serre, we zullen ne leiband meenemen en dan kunnen we met u naar HOOTERS :D

Serre
03-10-2006, 13:36
Op de 23ste januari zou de laatste dag testing zijn voor de nascar busch series, misschien halen we dit nog. Andy zijn rijstijl kennende...:p

A.J.
03-10-2006, 16:54
Tuurlijk, maandagavond (22/1) zitten we in ons hotel op Daytona Beach, en 's morgens meteen door naar het circuit...
Dan zien we toch nog wat NASCAR wagens rijden...

Brecht
04-10-2006, 00:18

Op 3 augustus 2007 ;)

the-paddock.net

The Rolex Sports Car Series will pair up with the NASCAR Busch Series at Montreal’s famed Circuit Gilles-Villeneuve for a double-header weekend next season. The Daytona Prototype and GT machines will take to the 2.709-mile, 15-turn Canadian circuit on Friday, August 3, 2007 for its 400km event.

Belle
04-10-2006, 21:02
Idd, dacht wel ergens gelezen te hebben dat er ééntje van Canada tussenzat op 3 augustus. :)

Aug. 3 Circuit Gilles-Villeneuve - Montreal, Quebec, Canada 400 km
Aug. 10 Watkins Glen International - Watkins Glen, N.Y. + 200 miles

Hoedanook, het zal voor mij toch Pocono blijven want ik heb erg veel zin om eens een Nascar op oval mee te maken.

Raceboy
04-10-2006, 21:02
Ovaal is Pocono nu ni echt :D

Belle
04-10-2006, 21:04
Ovaal is Pocono nu ni echt :D

Ik weet niet veel van Nascar af dus ge zult mij wa meer info moeten geven. ;)

Raceboy
04-10-2006, 21:06
Ik weet haast niks van Nascar af dus ge zult mij wa meer info moeten geven. ;)

Het is een tri oval met bijna geen banking in de bochten. Dus het is een soort road course met enkel 3 linkse bochten en zeer lange rechte stukken. Ze halen daar altijd er hoge snelheden.

http://www.poconoraceway.com/images/track_large.jpg

Belle
04-10-2006, 21:09
Het is een tri oval met bijna geen banking in de bochten. Dus het is een soort road course met enkel 3 linkse bochten en zeer lange rechte stukken. Ze halen daar altijd er hoge snelheden.

Ik had anders wel eens graag een goeie traditionele oval NASCAR race wil zien. Het liefst in Texas maar valt meestal buiten de schoolvakanties jammer genoeg.
Soit, zal eens voor later zijn...en zo hebben we weer een excuus om terug te keren. :p

Ik vermoed dat zo'n tri oval ook wel de moeite is en spectaculair moet zijn met die hoge snelheden.

Werner333
05-10-2006, 00:05
Het liefst in Texas maar valt meestal buiten de schoolvakanties jammer genoeg.
Dringend afstuderen en een job zoeken. ;) :D

Belle
05-10-2006, 00:29
Dringend afstuderen en een job zoeken. ;) :D

You have got to be kidding me! :p

A.J.
05-10-2006, 01:03

klopt, is elk jaar wel spectaculair ginder.
Dit jaar nog "genoten" van de crash van Jeff Gordon ginder :D
Het is de tri-oval race waar de remmen enorm hard belast worden.
De 3 bochten hebben ook een verschillende banking wat de afstelling moeilijk maakt. Ben je sterk in de low bankong bocht dan kom je vaak in de problemen in de bocht met de hogere banking...
Gaat toch weer de moeite worden.

Brecht
05-10-2006, 01:04
Dit jaar nog "genoten" van de crash van Jeff Gordon ginder :D

:fight:

Serre
08-11-2006, 09:45
Voila, weer een dag korter bij ons vertrek...:bye:

A.J.
08-11-2006, 18:45
Morgen komen we samen om de vluchten te boeken.
We vliegen van Brussel naar Atlanta en vandaar rechtstreeks op Daytona.
De wagen heb ik ook reeds gehuurd : een minibus voor 12 personen...
The A-Team is er nikt tegen :D

Serre
03-12-2006, 09:44
50... en verder geen commentaar....

Serre
03-12-2006, 13:29
49...