Log in

View Full Version : A1GP 2006/2007: Verstappen kapt ermee......

JPMontoya
27-09-2006, 10:37
En Jos zal er niet bij zijn....

toch echt wel belachelijk...Dat hij en z'n management team nog altijd met zo'n arrogantie onderhandelen...

A1 Team Netherlands and Jos Verstappen had already agreed on most of the details for the upcoming A1GP season, but yesterday evening Huub Rothengatter, Jan Lammers and Bruce Holmes, A1GP CEO, did not succeed in closing the deal.

The biggest breaking point proved to be a guarantee that was demanded by Huub Rothengatter on behalf of Jos Verstappen. Huub's argument was; "We want to avoid the hassle of last year. Jan Lammers responed with the following question; "Huub, explain to me. Do you mean hassle with the fact that Jos is popular again, has won a race and has close to 1 million dolar in his bank account?. What followed was an evasive answer. Jan then asked; "Huub, what would you rather do, another season like last year's, or don't drive". Huub's answer was very clear; 'don't drive'.

Yes, there was a delay in some of the payments and yes, everything has now been paid. Almost 1 million dollar.

Now the Verstappen side demanded a guarantee from A1 Team Netherlands and /or the A1GP organisation. Bruce Holmes reacted to this by stating that the contract between Verstappen and A1 Team Netherlands should be the quarantee and that A1GP was willing to co-sign or provide the guarantee as an organization. This was not enough though for Huub Rothengatter and even a direct phone call from Bruce Holmes to Jos could not change their minds.

De volledige pers-release op www.sutton-images.com

T zou me niet verbazen moest Rottengather Verstappens kop zot gemaakt op een eventuele deal bij Spyker volgend jaar.

fish88
27-09-2006, 11:08
Hij denk dat hij groter is dan hij werkelijk is. Jammer voor zijn fans (dat je hierna nog fan van kan zijn). Go jeroen...

Bramzel
27-09-2006, 11:16
Hij heeft ergens een punt, het is niet leuk om continu op je salaris te wachten. Maar de manier waarop hij het nu doet, met 'chantage' voor de Zandvoort GP, is gewoon een belediging voor z'n fans. Een grove belediging. Jan Lammers was behoorlijk pissed, en terecht ook. Hopelijk gaat Jeroentje hele mooie dingen laten zien, en doet hij ons Verstappen rap vergeten.

Jan
27-09-2006, 11:17
En hieronder nog even een andere invalshoek, maar wat ik vooral niet kan vatten is dat die kerel nog steeds zo'n grote aanhang heeft:confused:
Anderszijds, als de andere betrokken partijen hun contractuele verplichtingen niet nakomen, in casu het niet betalen van het overeengekomen salaris, ja dan heeft hij wel een punt.

http://www.pitpass.com/fes_php/pitpass_news_item.php?fes_art_id=29422

Thomaske
27-09-2006, 11:21
Niet te begrijpen dat Jos dit doet voor de ogen van zijn eigen fans.

Nu allemaal maar duimen voor Jeroentje. Hopelijk zet hij zo een mooi resultaat neer dat we Josje snel gaan vergeten. Want hoe Jos alles aanpakt, is ook niet de goede manier hoor.

Jos & Spyker F1 => ik denk het niet hoor want ze hebben Albers al. Twee Nederlanders in één F1 team is vragen voor problemen :D

Mvg...

JPMontoya
27-09-2006, 11:42
het verstappen forum draait weer op volle toeren...echt grappig hoe ze die kerel toch door dik en dun steunen...nadat hij z'n weer zo'n loer draait...

Als Verstappen echt een patriot is, echt geeft om z'n fans en een echte sportman in hart en nieren zou hij niet zeveren over dat geld en gewoon rijden...

[Sarcasme mode]
Meneertje heeft maar 1 million $ gekregen...hij kan nu eindelijk stoppen op water en brood te leven.

Stefan
27-09-2006, 11:43
Hij heeft ergens een punt, het is niet leuk om continu op je salaris te wachten. Maar de manier waarop hij het nu doet, met 'chantage' voor de Zandvoort GP, is gewoon een belediging voor z'n fans. Een grove belediging. Jan Lammers was behoorlijk pissed, en terecht ook. Hopelijk gaat Jeroentje hele mooie dingen laten zien, en doet hij ons Verstappen rap vergeten.

Tuurlijk heeft hij een punt, maar ik vind het zo vreselijk jammer dat het over de rug van de fans gaat. Als hij slim was geweest had hij gewoon gereden op Zandvoort en hadden ze het daarna openbaar gemaakt, desnoods voor nop.

Sinds de uitzending van Rob Kamphues heeft Verstappen het bij mij verpest, het lijkt of het alleen om het geld gaat.

Overigens staat in de Telegraaf dat Jos helemaal niet meer rijd voor RFH ookal weet ik niet hoe serieus je dat moet nemen.

vortex
27-09-2006, 13:16
Kijk, dat veel van het A1 geld uit 2006 voor RfH in het Le mans project van Jan is gegaan is evident. Financieel is het dan ook kwaad kersen eten met onze Jan, zoveel is het eenieder wel bekend. In die zin heeft Jos natuurlijk gelijk; hij had gewoon op tijd zn geld moeten krijgen. Verstappen cs eist nu een bankgarantie op basis van een eventueel te verwachten inkomen (eea afhankelijk van de prestaties van Jos). Dat doet natuurlijk niemand, en zeer zeker Jan niet. Ook A1 ziet na het financieel verlies uit 2006 weinig heil in het fin. ondersteunen van bepaalde teams. De sjeik is nl. niet gek. Integendeel.
Beschamend nu is dat er 100.000 kaarten verkocht zijn waarvan zeker 80% alleen voor Jos komt. Die voelen zich bedrogen, temeer daar Jos uitgebreid is aangekondigd. Het jammere dan weer van Rothengatter is dat ie nu juist deze situatie gebruikt om zn doel te bereiken en te pressen.
Kortom: er zijn nu alleen maar verliezers. (behalve de kleine Bleek natuurlijk, die het wel eens heel goed kon gaan doen as zondag, hoewel ik een terugkeer van Jos om 2 voor 12 niet uitsluit)

bluelite
27-09-2006, 14:53
Fans die enkel voor 1 piloot naar het circuit gaan... Nu ja, er zijn er die in eerste instantie voor de race naar Zandvoort gaan en in tweede instantie voor de piloten.

't gaat om 1 miljoen. Stel u voor. Een A1GP-rijder die meer verdient dan sommige F1-piloten (als ze al niet moeten betalen voor hun zitje). Da's ook eens iets anders.

JPMontoya
27-09-2006, 15:16
Tuurlijk heeft hij een punt, maar ik vind het zo vreselijk jammer dat het over de rug van de fans gaat. Als hij slim was geweest had hij gewoon gereden op Zandvoort en hadden ze het daarna openbaar gemaakt, desnoods voor nop.

Sinds de uitzending van Rob Kamphues heeft Verstappen het bij mij verpest, het lijkt of het alleen om het geld gaat.

Overigens staat in de Telegraaf dat Jos helemaal niet meer rijd voor RFH ookal weet ik niet hoe serieus je dat moet nemen.

Is die uitzending van Kamphues nog eens ergens terug te bekijken. Vond die zo hard lachen...

Stefan
27-09-2006, 15:57
Geen Verstappen in 2006/2007 en je kan geld terug krijgen als je een kaartje voor aankomend weekend hebt gekocht.

bron: persbericht A1 GP
The A1GP World Cup of Motorsport organisation has expressed its disappointed that Jos Verstappen will not be competing in the 2006/07 season and is concerned that the decision has come just days ahead of the season opener at Circuit Park Zandvoort, the Netherlands.

While driver negotiations and agreements remain the sole responsibility of the individual A1 Team, A1GP CEO Bruce Holmes, joined discussions at the request of A1 Team Netherlands’ seat holder, Jan Lammers, in a bid to secure a successful resolution for all involved. Unfortunately terms between team and driver could not be concluded and a final agreement was not reached.

“A1GP is ultimately a team sport where cars represent their national flag above any individual. There will be a competitive Dutch team on the track in Zandvoort which the sell out crowd will doubtless be enthusiastically supporting to win,” Mr Holmes said. “We’ve a fantastic weekend of racing ahead.”

Zandvoort local, Jeroen Bleekemolen, who also represented A1 Team Netherlands throughout the first season will replace Verstappen. His local knowledge and experience of the circuit will demonstrate his value to the team from the start of the second season.

A1GP World Cup of Motorsport is committed to delivering a compelling entertainment package to its fans both on track and through its global television reach. While some fans will be disappointed with Jos Verstappen’s withdrawal, A1GP strongly believes that everyone attending Zandvoort will have an exciting weekend of racing.

“A1GP is on track to deliver the exciting season opener that has always been promised,” Mr Holmes said.

Any fan who purchased a ticket for the sole purpose of supporting Jos Verstappen can request a full refund for the face value on any unwanted ticket. The ticket holder must e-mail their booking reference number to enquiries@A1GPTB.com officially requesting their refund by midnight on Friday 29 September 2006. A refund will be issued on receipt of a valid ticket and will only be given if a corresponding e-mail has been received by the deadline stated. Refunds will not be given on the gate.

Complete tickets with all stubs attached must be posted to:
A1GP/Circuit Park Zandvoort
Postbus – 132, 2040 AC
Zandvoort

Brecht
27-09-2006, 16:58
haha, wat een klucht zeg :applaus:

bluelite
27-09-2006, 17:24
Ja, de organisatie geeft in feite toe door tickets terug te betalen. Stom van ze.

Mark
27-09-2006, 20:48
Is die uitzending van Kamphues nog eens ergens terug te bekijken. Vond die zo hard lachen...

At your service:
http://www.tvopjepc.nl/programma/85

Wat betreft de hele soap omtrent Joske. Contractueel / prinicipieel heeft Verstappen gelijk. Alhoewel een bankgarantie van je werkgever dan wellicht weer iets teveel van het goede is ;) Heeft u dat?

Als sportman / mens: Wat een oetlul.Op Zandvoort komen 40.000 man alleen voor Verstappen (blijft een onderwerp voor een academische studie "het Verstappen-syndroom" ). Al wist ik 100% zeker dat ik geen cent zou krijgen voor die race, dan nog zou ik rijden. Achteraf de vuile was buiten gooien, ben je meteen de held voor het leven in dit apeland. Nu? De schlemiel van de natie. ;)

O ja echte humor. Vorig jaar was er een spandoek te zien op de circuits waar de A1GP reed. Meegebracht door trouwe fans: "Overtaking is an art". Welke variant zien we terug in Zandvoort? "Onderhandelen is an art" :D :D

Belle
27-09-2006, 20:51
Als sportman / mens: Wat een oetlul.Op Zandvoort komen 40.000 man alleen voor Verstappen (blijft een onderwerp voor een academische studie "het Verstappen-syndroom" ). Al wist ik 100% zeker dat ik geen cent zou krijgen voor die race, dan nog zou ik rijden. Achteraf de vuile was buiten gooien, ben je meteen de held voor het leven in dit apeland. Nu? De schlemiel van de natie. ;)

Bovendien mag hij al blij zijn dat hij mag rijden zonder te moeten betalen...

Mark
27-09-2006, 21:01
Bij veel mensen sta ik bekend als een azijnpisser, negatieveling, holland-hater of wat dan ook..........het is dan maar zo. In ieder geval heb ik een broeder gevonden:

Een feit is ook dat deze hele gang van zaken weer eens een buitengewoon negatief licht werpt op de professionaliteit, of liever gezegd het gebrek daaraan, in een groot deel van de Nederlandse autosport. We hebben er al heel wat zien komen en gaan. Sponsors die met grote mond verkondigden dat ze de Formule 1 wel even naar hun hand zouden zetten. Collega Nando Boers schreef er twee jaar geleden in “Formule 1” een fantastisch artikel over. “De paddock-cowboys”, luidde de titel, en het verhaal sloeg de spijker precies op z’n kop. Dit seizoen hadden we ook te maken met perikelen in de DTM die de reputatie van ons land in de autosport geen goed deden. Rechtszaken, moddergooierij, vage afspraken en onduidelijke contracten. Broddelwerk.

René de Boer
http://www.autosport.nl/actueel/news.php?keuze=bericht&rubriek=28&bericht=4010

Pinzie
27-09-2006, 21:02
@Marc: met jouw rijstijl dan nog mogen deelnemen zou ik ook gratis willen doen, zolang ik ook maar niet de aangebrachte schade moest betalen ... ;)

Mark
27-09-2006, 22:12
@Marc: met jouw rijstijl dan nog mogen deelnemen zou ik ook gratis willen doen

Mwoah, weleens gekeken naar de rest van de coureurs in A1GP 2006 / 2007? Daar zitten namen tussen die in Google nauwelijks hits opleveren ;)

Meer info, Rothengather en Lammers aan het woord:
http://www.l1.nl/nieuwsfiles/E117WH42T1P70R31T3GK/audio/Sander%20Kleikers%20bericht.WMA

Na alles gelezen te hebben, indien correct geschreven en gelezen te hebben:

- Verstappen/Rothengather hebben alles binnen van 2005/2006. Weliswaar voorzien van de Nederlandse betaaltermijnen..............maar alles is binnen.
-Rothergather eist een bankgarantie voor het volledige seizoen 2006 / 2007
-Lammers kan simpelweg geen bankgarantie voor een volledig seizoen. Hoogstens 2 races op dit moment.
-Moet Lammers een bankgarantie geven aan Verstappen/Rothengather voor een volledig seizoen A1GP? Anders gezegd, kapt de serie er na twee race mee (reeel scenario), dan moet Lammers de resterende 11 races uit eigen zak betalen.
-Fans, liefhebbers en insiders (zie reacties op autosport.nl) zijn ziedend op Verstappen / Rothengather.

Conclusie: Verstappen en Rothengather dienen te worden opgenomen in een getuige-beschermings programma ;) Andere identiteit en uiterlijk zijn nog het minste :)

Neo-242
27-09-2006, 22:21
haha, wat een klucht zeg :applaus:

Helemaal mijn gedacht:D
Hij heeft een punt, ik wil ook niet gratis werken voor mijnen baas, zeker ni als ik het hachje er bij kan inschieten, maar natuurlijk gaat het hier om zoveel eigen fans... Echt vreemd, zou hij schrik hebben geen klinkend resultaat neer te zetten?:)

Enfin, Bleekemolen erin gaat veel meer vonken geven denk ik. Uiteindelijk is Jos toch wel vergane glorie geworden... Je kan je dan nog afvragen welke glorie natuurlijk;)

JorritVD
27-09-2006, 22:39
Ik ben al jarenlng fan van Verstappen. maar dit slaat op alles.
Jos die eigenlijks langzamerhand zelf stopt met raced. Dan zou je eigenlijks voor je plezier gaan rijden zou je zeggen.
Eigenlijks moet Verstappen trots zijn om voor Nederland mogen uit te komen en z'n talent eens echt te laten zien.
Het zal me niks verbazen of Huub staat bij de volgende race aan te kloppen bij Lammers om toch het contract te teken.

Fonne
28-09-2006, 00:02
Ik ben nog op zoek naar kaarten voor de A1 Gp.
Een ticket met algemeene inkom plus paddock als het mogelijk is.
Zijn er Verstappen fans of andere die hun kaart wensen te verkopen ?
Dan zou ik dat graag vernemen via PM.

JPMontoya
28-09-2006, 21:47
grap of ernst...ik weet het niet....

Jos Verstappen en Huub Rothengatter willen het goedmaken met de, sinds eergisteren, boze fans. Er wordt aanstaande zondag, 1 oktober, een meet en greet georganiseerd in een strandpaviljoen te Zandvoort. Jos zal van iedere fan een meegenomen item signeren. Voor iedere betalende fan ligt er uiteraard ook een presentje klaar.

Om het geheel in goede banen te leiden zal het paviljoen worden afgezet met dranghekken. Hierdoor wordt het mogelijk voor iedere fan om Jos Verstappen 5 seconden live te aanschouwen. "Omdat we verwachten dat het storm gaat lopen, hebben we de tijdsduur moeten stellen op 5 seconden " aldus Rothengatter. "Jos heeft 's avonds weer een schnabbel in Limburg en moet dus op tijd vertrekken richting het zuiden".

Kaartjes zijn vanaf vandaag te koop op de bekende voorverkoopadressen en kosten slechts 50 euro p.p.. Tevens zijn er kaarten te koop aan de (geimproviseerde) kassa bij de beachclub.

http://www.f1togo.com/uploads/news/PhotoBig_156928200690714.jpg

f1togo.com

Belle
28-09-2006, 21:49

f1togo.com

Volgens mij: een grap. Ik heb dat type kaartjes ook al eens zien voorbijwaaien op sites van bands, waar sommige fans een grap wilden uithalen.

JPMontoya
28-09-2006, 22:25
jup grapje...wel goed gevonden moet ik zeggen...

Belle
28-09-2006, 22:26
Ja hoor. Kwam hetzelfde type kaartje tegen waarin men een concert van een groepje had gepromoot. Iedereen blij dat de groep kwam optreden, maar bleek dus lekker niet door te gaan. :p

Benieuwd hoeveel mensen in de Verstappen-grap zullen tuimelen. ;)

Mark
28-09-2006, 22:30

f1togo.com

:applaus: Geweldige grap

Strandtent bestaat overigens wel..............maar ik dacht dat die strandtenten na 30 september niet meer op het strand mogen staan wegens off-season.

Mr.Dallara
29-09-2006, 12:35
Op de site van CPZ vind je enkele fotootjes van de "landing" van de cargo's en de build-up. > http://www.circuit-zandvoort.nl/nieuws/2006/a1gp_opbouw/index.xml

Verder is de site van A1GP.com goed up-to-date wat fotomateriaal betreft! :)
Hier > http://www.a1gp-photo.com/gallery/gallery.asp?e=a1gp-2006-01&s=th# vind je een lading foto's day by day... (ook al van gisteren)

Mark
29-09-2006, 19:10
Hard:
http://cms4.autosport.nl/foto/plaatje.php?foto=5707
www.autosport.nl

Maar wel goed gevonden :applaus:

Brecht
29-09-2006, 19:23
:applaus: :applaus: :applaus: :applaus:

Yvonne
29-09-2006, 19:39
Een andere groep racen gekken hebben dit bedacht:

http://www.drinkingforholland.com/Paddy/zandvoortjeroen.jpg

JPMontoya
29-09-2006, 21:03
Toch wel echt raar hoeveel moeite dat ze daar doen en hoe ze gepasioneerd kunnen zijn door een veredeld GP2 koerske...

Mark
30-09-2006, 02:12
Toch wel echt raar hoeveel moeite dat ze daar doen en hoe ze gepasioneerd kunnen zijn door een veredeld GP2 koerske...

GP2 koerske? Ze zijn net zo snel als een F3 wagen. Wat betreft het nivo der deelnemers, ai.....zeer pijnlijk punt.

JPMontoya
30-09-2006, 09:03
GP2 koerske? Ze zijn net zo snel als een F3 wagen. Wat betreft het nivo der deelnemers, ai.....zeer pijnlijk punt.

Oei is het zo erg...

tarzancorner
30-09-2006, 09:24
De ronden tijden zijn ongeveer 3,5 seconden sneller dan de formule 3

A.J.
30-09-2006, 13:46
Toch vindt ik dat Jos Verstappen gelijk heeft om ermee te kappen.
Ten eerste zou hij voor eigen volk toch niet gewonnen hebben, ben ik vrij zeker van. Maar gezien de financiele situatie van A1GP en het feit dat zowel organisatie als team geen garantie kan geven dat hij zijn loon of prijzengeld zal krijgen begrijp ik zijn keuze. Dat onze sjeik die alles aan de gang heeft gezet nu ook het schip verlaat zal ook wel een reden hebben die we nu niet echt kennen...

Mark
30-09-2006, 16:44
Toch vindt ik dat Jos Verstappen gelijk heeft om ermee te kappen.

Jij zou er dus niet raar van opkijken als je medewerkers opeens een bankgarantie eisen voor een volledig jaarsalaris? Kun jij daaraan als werkgever aan voldoen? Nee, geen enkele werkgever kan dat.

De algemene tendens is toch dat Rothengather / Verstappen flink hebben geblunderd. Reacties op autosport.nl liegen er niet om. Staan toch wel enkele fraaie namen tussen die niets heel laten van deze straffe actie van Rothengather / Verstappen. Het hele dispuut had men makkelijk over het weekend heen kunnen tillen.

tony s
30-09-2006, 16:58
Mark moet jij elke maand aan jouw baas vragen of hij het salaris alsteblief overmaakt op jouw bankrekening ??? denk 't niet.
En zou Verstappen dit weekend als werknemer ( met de grote kans op ) voor niets moeten rijden ?
Is toch iets om doodziek van te worden .
Ik geef Jos groot gelijk .
Of heb jij 'Mark' niks gehoord ( of wil het niet horen ) over de achterstalligen betalingen van Jos zijn salaris ?

Fonne
30-09-2006, 17:33
Trouwens Verstappen heeft al een nieuwe baan http://www.colleracing.nl/index1.htm en doorklikken naar VIP tickets. Zou hij daar even goed voor betaald worden ?

Mark
30-09-2006, 21:42
Mark moet jij elke maand aan jouw baas vragen of hij het salaris alsteblief overmaakt op jouw bankrekening ??? denk 't niet.
En zou Verstappen dit weekend als werknemer ( met de grote kans op ) voor niets moeten rijden ?
Is toch iets om doodziek van te worden .
Ik geef Jos groot gelijk .
Of heb jij 'Mark' niks gehoord ( of wil het niet horen ) over de achterstalligen betalingen van Jos zijn salaris ?

Bij mijn voormalige werkgever was dat helaas wel het geval:( (inmiddels is ie terug te vinden op curator.nl :) ) Uiteraard is mij bekend dat Verstappen lang op zijn centen heeft moeten wachten. Uiteindelijk is alles 100% uitbetaald. Dat verdiend uiteraard geen schoonheidsprijs ;) Lammers is nu eenmaal meer racer dan zakenman.

De kans was aanwezig dat Jos voor nop zou moeten rijden dit weekend. Over welk bedrag spreken we? Iets van € 80.000,-? Voor mij en misschien voor jou veel geld. Voor Verstappen wellicht een leuke bonus ;)

Puur uit moreel oogpunt, houding jegens fans vind ik dit gedrag van Verstappen niet te pruimen. Van de 80.000 toeschouwers zal een significant aantal mensen kaarten gekocht hebben vanwege Joske. Mensen die speciaal voor jou een kaartje gekocht hebben. Dan vind ik het ronduit onbeschoft om zo met die mensen/fans om te gaan.

Noem het een morele verplichting of iets vergelijkbaars ;) Maar ja, over normen en waarden kunnen we nog dagen doorgaan.

Een bankgarantie eisen van je werkgever? Anders gezegd, je werkgever voor het blok stellen...............dan trek je als werknemer altijd aan het kortste eind. Fact of life. Als die betalingen nou zo'n probleem zijn, eis dan gewoon dat de centen van de vorige race voor aanvang van de volgende race op je rekening staan. Kan de "schade" nooit meer dan € 80.000 bedragen.

O ja, Jos spreekt weer over DTM als mogelijke nieuwe richting in zijn loopbaan. Dergelijke fratsen staan nou niet bepaald fraai op de CV voor een mogelijke Duitse werkgever ;)

bluelite
30-09-2006, 22:16
En wat meldt Marks favoriete website: http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=4833

Brecht
01-10-2006, 15:02
Uitslag A1 Grand Prix, sprintrace
Circuit Park Zandvoort, zondag 1 oktober 2006

1. Zuid Afrika, 12 ronden
2. Mexico, op 2.272
3. Frankrijk, op 2.934
4. Duitsland, op 6.190
5. Groot-Brittannië, op 12.007
6. Nieuw Zeeland, op 14.940
7. USA, op 22.438
8. Canada, op 23.771
9. Nederland, op 24.281
10. Zwitserland, op 24.778

Bron : autosport.nl

Yvonne
02-10-2006, 21:39
Hi

Ik weet niet of dit de juiste tread is...maar Topspeed TV heeft wel een mooie eerste samenvatting gemaakt over Team Holland. Ze besteden veel aandacht aan de wagen enz. Echt een genot voor het oog. De race volgt in het 2e deel, volgende week...

TopSpeed TV (http://www.opstapmet.nl/topspeed/film.php?film=ts0621.wmv)

Mr.Dallara
03-10-2006, 19:34
Men verslagje van een dagje A1 GP in Zandvoort:

Eerst en vooral de min punten:
- Een massa "verkeers leiders" stonden er in en rond Zandvoort, maar geen enkel hielp je met correcte info. ('s morgens om parking te vinden)
- Rond 10u aangekomen, daardoor moesten we al in Bloemendaal aan zee parkeren! Prijs van onze parking 7€! (parking op 5km vh circuit)
- Dan konden we de pendel bus nemen om naar het circuit te rijden, CPZ zet zelf de bussen in. Dusja, uiteraard moest het dan ook nog eens een eurootje kosten enkele reis. :) -Ondertussen was de sprint race al gedaan van de A1-
- De terug rit: bewust nog wat getreuseld in de paddock na de Porsche race met het gedacht "dan is de massa al weg". (meer dan 60% was direct weg na de hoofdrace van A1GP)
En ja hoor de massa was weg uit de duinen, maar met z'n allen in een rijtje op de kleine wegen tot de snelweg... Over die 20km heb ik net geen 2uur gereden! Dan nog in druk verkeer verder zuidwaards, waardoor de terug reis Zandvoort - Antwerpen 4uur heeft geduurd! :)

Bramzel
03-10-2006, 19:37
Toch mooi hoe Bleekemolen heeft laten zien hoe overbodig Verstappen wel niet is. Ik hoop dat die blaaskaak z'n conclusies trekt en nu wat anders gaat doen.

Zoals ik op een ander forum al heb gezegd; dat hij financiele zekerheid wil, daar kan ik inkomen. Maar dat hij het op deze manier heeft gedaan met de Nederlandse GP als pressiemiddel vind ik gewoon chantage, en een belediging naar je fans. Hou dan gewoon je smoel, houd het binnenkamers, zorg dat je een garantie hebt voor de NL-race en ga daarna onderhandelen, en als je er dan nog niet uit komt, ga dan pas naar de media. Maar de manier waarop het nu gegaan is? Volslagen achterlijk.

Mr.Dallara
04-10-2006, 19:59
Toch mooi hoe Bleekemolen heeft laten zien hoe overbodig Verstappen wel niet is. Ik hoop dat die blaaskaak z'n conclusies trekt en nu wat anders gaat doen.

Zoals ik op een ander forum al heb gezegd; dat hij financiele zekerheid wil, daar kan ik inkomen. Maar dat hij het op deze manier heeft gedaan met de Nederlandse GP als pressiemiddel vind ik gewoon chantage, en een belediging naar je fans. Hou dan gewoon je smoel, houd het binnenkamers, zorg dat je een garantie hebt voor de NL-race en ga daarna onderhandelen, en als je er dan nog niet uit komt, ga dan pas naar de media. Maar de manier waarop het nu gegaan is? Volslagen achterlijk.

Ik sluit me volkomen aan bij jouw mening over joske!

Ik las net dat de 2e piloot al bekend is bij A1 Team The Netherlands, nl. Renger Van der Zande.
Bron: http://www.a1podium.com/news.php?subaction=showfull&id=1159906182&archive=&start_from=&ucat=21&

http://www.a1podium.com is trouwens een zeer goede site voor up-to-date en inside A1GP nieuws!