PDA

View Full Version : Probleem opgelost


Werner333
27-05-2001, 12:13
Toch even mijn waardering uiten voor de manier waarop de admins het probleem R... hebben opgelost.
Keep it up guys.

Sennake
27-05-2001, 12:18
We doen ons best eh maat :D

Oneliner
27-05-2001, 12:26
hij had een verwittiging gekregen.....

dingske wou probably gewoon eens zien "hoever kunnen we gaan", en heeft nu vriendelijk kennis gemaakt met de bann

airco
27-05-2001, 12:40
thx doewd!!!

hierbij nog even vermelden dat RobbyNio banned blijft tot 16 Juni!! Dan heeft ie 3 weken ban uitgezeten, en mag hij van mij part eens komen proberen te tonen hoe het hier wel aan toe hoeft te gaan!!

Of RobbyNio dan nog terugkomt is natuurlijk wel de vraag!!

airco

Finish
27-05-2001, 13:17
op de site die R... samen deelt met Schumi staat ook een forum, ietsje in de trend van het forum op www.formule1.nl

R... post daar nu op, en aan z'n taalgebruik te zien leek het alsof hij hier het mindere werk postte. Precies een andere R...daar

Oneliner
27-05-2001, 13:23
post hij daar vriendelijker ofzo ofwa???

Yannick
27-05-2001, 14:51
wa ik ervan vind:
robby terecht geband!!! hij ging wel heel ver nu!!
en ie komt nie meer terug vertelt ie mij in een mail.
tja een paddocker minder!
greetz
yannickhttp://yannick11.homestead.com/files/sign.jpg

Oneliner
27-05-2001, 17:05
ik gaan er tegen traantje voor laten zenne...

Hakki
27-05-2001, 17:54
Originally posted by Finish
op de site die R... samen deelt met Schumi staat ook een forum, ietsje in de trend van het forum op www.formule1.nl

R... post daar nu op, en aan z'n taalgebruik te zien leek het alsof hij hier het mindere werk postte. Precies een andere R...daar

als webmaster kunt ge tenminste proberen voor wa deftiger te praten
ofwel kopieert em de meningen van iemand anders op andere forums
kwenie, kheb het forum ,nog nie gezien, en tzal nie voor vandaag zijn ook
greetz

Mario
27-05-2001, 18:14
Ik weet niet goed wat er allemaal gebeurd is, maar blijkbaar was hij nogal gortig geweest. Die ban zal dan wel terecht zijn geweest.

Wat ik niet zo geslaagd vond, was dat de mail die jullie naar hem hebben gestuurd hier ook gepost is geweest. Da's iets tussen de administrators en hem vind ik en daar hebben wij niets mee te maken, zeker niet als er wat denigrerend over hem wordt gedaan.

Finish
27-05-2001, 18:25
Ik heb vroeger geleerd om altijd met gelijke middelen terug te vechten. die mail kwam niet van mij, maar ik sta er wel 100% achter. R... zat hier net hetzelfde te doen over bepaalde leden, dus mag geweten worden wat wij over hem denken...

dacht ik toch zo..

;)

yvdp
27-05-2001, 21:00
Groot gelijk. Ik weet ni wa die gast bezielde. Zijn straf daarentegen. Hij had minstens 3 MAANDEN moeten krijgen.

Yannick
27-05-2001, 21:06
jaja
waarom geen 3 jaar
dunnoh???
3 maanden?-> dan kunt ge em even goed voor altijd banne
want na 3 maanden is ie ons toch vergeten
en zijt mor nie bang:
robby komt nie meer trug!
van uw undercover agent yannick

http://yannick11.homestead.com/files/sign.jpg

Oneliner
27-05-2001, 21:27
We'll see

airco
27-05-2001, 23:57
Originally posted by Mario
Ik weet niet goed wat er allemaal gebeurd is, maar blijkbaar was hij nogal gortig geweest. Die ban zal dan wel terecht zijn geweest.

Wat ik niet zo geslaagd vond, was dat de mail die jullie naar hem hebben gestuurd hier ook gepost is geweest. Da's iets tussen de administrators en hem vind ik en daar hebben wij niets mee te maken, zeker niet als er wat denigrerend over hem wordt gedaan.

ik vond dit wel nodig!!!

Op die manier kunnen de gebruikers zien dat er weldegelijk wordt opgetreden tegen misbruik!! dit enkel om de goeie naam van het forum te behouden!!!

==> vermits blijkbaar niet iedereen het hiermee eens is, zal ik de mail nu verwijderen van het forum!!!!

airco