PDA

View Full Version : Alfa Romeo 8C Competizione


serge
04-10-2006, 13:20
Om van te watertanden... :drewl:
http://www.8c.alfaromeo.com/

Pinzie
04-10-2006, 20:00
Zoals meestal kan ook nu een Alfa mij niet bekoren ...

Clubman
04-10-2006, 21:11
WAAR MOET IK TEKENEN ? :drewl:

Ze zouden het ding beter "Alfa Romeo Fausto" noemen , want hier wil ik m'n ziel ( welke ? :p ) wel voor verkopen ! :worship: :worship: :worship:

Jochie
04-10-2006, 22:19
Knappe wagen.

Wat ik mij afvraag bij het zien van al die fotos, stoort het mensen dat de realiteit van de fotos niet klopt?

Of resulteren de onevenwichtige photoshop aanpassingen gewoon in een mooie foto waarbij het jullie niet kan schelen dat hij niet realistisch is?

Integra
15-11-2006, 19:34
Heb er foto's van gezien van op autosalon in Frankrijk, het is wel een zeer mooie auto. :)

DDRT_Fred
01-01-2007, 17:12
Knappe wagen.

Wat ik mij afvraag bij het zien van al die fotos, stoort het mensen dat de realiteit van de fotos niet klopt?

Of resulteren de onevenwichtige photoshop aanpassingen gewoon in een mooie foto waarbij het jullie niet kan schelen dat hij niet realistisch is?

Ik ga voor het laatste, het gaat er niet echt om of een foto realistisch is. 75% van alle fotos komt niet overeen met de werkelijke weergave. Zelfs het gebruik van een telelens verdraait het prespectief van je foto. Een foto zou bewust of onbewust iets moeten vertellen. Ik vind dat de foto's van de 8C dat zeker doen. Een als je dan een klein beetje fotoshop gebruik who cares!