View Full Version : Geen SRT Corvette op BELCAR MASTERS ?
http://hwl.skynet.be/www.pitstoptv.be/nieuwsbericht.php?newsid=12831
Zoals te lezen op pitstop TV, misschien geen SRT Corvette aan de start van de BELCAR MASTERS.
Zouden we met zijn allen eens niet positief reageren naar Mr. Selleslagh en hem AUB duidelijk maken dat een afwezigheid niet echt geappricieerd zal worden door autosport liefhebbers ?????
:(
Dries DS
09-10-2006, 16:32
http://hwl.skynet.be/www.pitstoptv.be/nieuwsbericht.php?newsid=12831
Zoals te lezen op pitstop TV, misschien geen SRT Corvette aan de start van de BELCAR MASTERS.
Zouden we met zijn allen eens niet positief reageren naar Mr. Selleslagh en hem AUB duidelijk maken dat een afwezigheid niet echt geappricieerd zal worden door autosport liefhebbers ?????
:(
Staat niet alleen op Pitstop.tv te lezen. Stond zelfs al vele uren eerder op De Paddock: "Omtrent de deelname van SRT aan deze Last Race doen alvast nogal wat tegenstrijdige geruchten de ronde. Terwijl er enerzijds gisteren herhaaldelijk en uitdrukkelijk bevestigd werd (ook na de wedstrijd) dat SRT niet zou deelnemen aan de Belcar Last Race, werd dit door een andere 'belanghebbende' partij binnen het team later op de avond tegengesproken. Afwachten dus... " Idem voor het bericht over de blessure van Rudi Penders... "Rudi Penders kwam echter niet ongehavend uit de strijd, zoals sommige bronnen vermelden. Penders liep letsels op aan een sleutelbeen en begaf zich gisteren nog naar het ziekenhuis van Genk om daar een operatieve ingreep te ondergaan."
Patrick Selleslagh is een man van vele oorlogen. En vele overwinningen. Ik heb respect voor die kerel, die van 'kleine jongen' klom tot leider van een internationaal team. De inbreng van teamchef Jos en de andere medewerkers is hem zeker niet vreemd. Dat Patrick eieren voor zijn geld kiest, valt best te begrijpen. Wat ben je immers met een titel als deze je enkel geld kost? Op dat gebied krijgt Patrick van mij dus 200% gelijk. Sportief zou het een geschenk betekenen, een geschenk aan "de twee lieve jongens die hem met zoveel sympathieke woorden bestookten gedurende het afgelopen weekend, maar die op de baan fouten begingen en dus ondanks woorden als 'indien' en 'als' niet de aankomststreep haalden". Met woorden in de aard van 'als' en 'indien' kan je wel scoren in je (nog steeds afwezige GLPK-) persberichten, maar of deze woorden geloofwaardig overkomen... Dat is een andere vraag... Of het nu werkelijk oorlog is tussen SRT en GLPK? Ondanks de woorden van Anthony Kumpen in La Dernière Heure op zondagochtend blijft Patrick Selleslagh er rustig bij. Hij benadrukt zelfs het feit dat hij op het gebied van 'piloot' veel respect heeft voor zowel Kumpen als Longin. Op menselijk gebied echter... Begrijpelijk, na de gedane uitspraken...
SRT zal moeten zien welke afspraken ze waar moeten nakomen.
En als bv Williams echt wil dat ze die Belcartitel proberen te pakken, zal men over de brug moeten komen of compromissen gaan uitwerken.
't Zou leuk zijn voor de sport, maar ik kan SRT ook begrijpen als ze gemaakte afspraken willen nakomen...
Trouwens, als de rijders van GLPK hun hoofd koel hielden gisteren, dan was het allang beslist geweest...
SRT zal moeten zien welke afspraken ze waar moeten nakomen.
En als bv Williams echt wil dat ze die Belcartitel proberen te pakken, zal men over de brug moeten komen of compromissen gaan uitwerken.
't Zou leuk zijn voor de sport, maar ik kan SRT ook begrijpen als ze gemaakte afspraken willen nakomen...
Trouwens, als de rijders van GLPK hun hoofd koel hielden gisteren, dan was het allang beslist geweest...
Denk niet het Williams is die het wil, eerder Sara Lee. Alhoewel ik er vrij zeker ben dat beide wagens in Magny Cours zullen rijden.
Dries DS
09-10-2006, 18:15
Denk niet het Williams is die het wil, eerder Sara Lee. Alhoewel ik er vrij zeker ben dat beide wagens in Magny Cours zullen rijden.
En waar moge het verschil tussen Williams en Sara Lee dan wel zijn? Centen komen van dezelfde kant...;) Om het helemaal duidelijk te maken, voegen we er nog de Pure Ambiance toe ;). Centen zijn niet noodzakelijk gelinkt aan merknamen, wel aan de bedrijven die erachter zitten. Vele merknamen komen uit hetzelfde bedrijf...
In naam van SRT zou ik willen vragen om alle gissingen omtrent de deelname van het Selleslagh Racing Team aan de Belcar Last Race even opzij te zetten. Het team zal zo snel als mogelijk uitsluitsel omtrent een eventuele deelname geven en deze beslissing via de pers bekend maken. Wat de beslissing ook moge zijn, het team rekent op de sportiviteit van alle fans om deze te respecteren.
Met veel dank
Joost Custers, namens SRT
PS. Sara Lee is id de holding die de merken Williams en Ambi Pur commercialiseert en SRT al jarenlang trouw steunt
Hi
Ook ik had wat geruchten opgevangen. En vóóraf aan het Racing Festival vond ik de keuze van SRT niet meer dan logisch. Maar nu...
Ik hoop dat SRT er nog eens over wil nadenken. Want het is nu echt weer spannend geworden in de Belcar, klasse 1. OK, nog steeds tussen de Corvettes...maar GLPK wordt nu niet meer op hun sloffen kampioen!
Het zal jammer zijn als ze naar Frankrijk gaan, met 2 beiden wagens. Puur kijkend naar wat men nog kan winnen...is wegblijven uit de Belcar doodzonde! In de FFSA GT gaat de strijd nu eenmaal alleen nog tussen de C6 van PSI en de Saleen van Oreca...terwijl in de Belcar voor SRT nog vanalles mogelijk is.
Ik hoop dat SRT er nog eens goed over nadenkt, en dat ze ook een positieve impuls aan het (wat mindere) Belcar 2006 seizoen willen geven. 2 Corvettes blijven mooier dan eentje...
Beste autosportfans
op de website van SRT vinden jullie meer nieuws omtrent het programma van SRT voor de komende weken: persSluitingNL.html.http://www.selleslaghracing.com/persSluitingNL.html
hopend op jullie begrip
Joost Custers namens SRT
Ik vind het jammer dat SRT niet meer aanwezig zal zijn tijdens de Belcar Originals maar anderzijds respecteer ik hun keuze. En ik zal ze blijven volgen in de FFSA en LMS...zoveel is zeker!
Dus de nieuwe Belcar-reglementering jaagt gewoonweg de mooiste wagens uit het kampioenschap weg? Goe bezig!
Lame, sponsors en fans in de steek laten voor de laatste race, terwijl je het kampioenschap voor het grijpen hebt... dit getuigd van weinig respect.
Blijf maar mooi in Frankrijk vanaf volgend jaar :frusty:
Lame, sponsors en fans in de steek laten voor de laatste race, terwijl je het kampioenschap voor het grijpen hebt... dit getuigd van weinig respect.
Blijf maar mooi in Frankrijk vanaf volgend jaar :frusty:
Nog niet bij stilgestaan dat ze ook sponsors en fans in Frankrijk hebben? :rolleyes:
Patrick moest een moeilijke keuze maken. Dan beter voor iets kiezen waar toekomst in zit, hé?
Ik voel me alleszins niet in de steek gelaten. :)
Lame, sponsors en fans in de steek laten voor de laatste race, terwijl je het kampioenschap voor het grijpen hebt... dit getuigd van weinig respect.
Blijf maar mooi in Frankrijk vanaf volgend jaar :frusty:
Het geeft geen zin dat ik continu zou reageren, maar toch dit, lees even de communiqué en je zal zien SRT de sponsors niet in de steek laat.
mvg
J
Het geeft geen zin dat ik continu zou reageren, maar toch dit, lees even de communiqué en je zal zien SRT de sponsors niet in de steek laat.
mvg
J
Reageer dan niet, als het geen zin heeft. Maar bon, dan laat ik het woord Sponsors vallen. Dan blijven de belcar-fans over... geweldig, een race volgen die al beslist is. En een heel seizoen inkom betalen voor een kampioenschap dat er uiteindelijk geen is...
En ja, Belle, fans in Frankrijk zullen ze ongetwijfeld hebben. Maar als je 2 competities in 1 seizoen niet aankunt, engageer je dan niet.
En een heel seizoen inkom betalen voor een kampioenschap dat er uiteindelijk geen is....
:confused: Behalve de 24 uur waren alle wedstrijden gratis.............
Coach Ep
11-10-2006, 21:59
En waarom niet gewoon 1 wagen in Frankrijk en 1 wagen in België inzetten? Iets wat al meerdere keren het afgelopen jaar is gebeurd. Ondanks een magere bezetting in klasse 1, is de strijd toch nog spannend geworden, waarom zonder slag of stoot de overwinning aan je rivaal schenken? Knok er dan tenminste om! Op die manier laat je je fans zeker niet in de steek (er begint zich een aardige parallel met ene hollandse A1 GP coureur af te tekenen...) en je behaalt een hoop goodwil - ook bij de (potentiële) sponsors. En zeg nu zelf: zo'n succes is SRT's franse campagne dit jaar ook weer niet geweest!
Viper GTS-R***
11-10-2006, 23:13
Oké geen SRT C5-R, maar gaan we die van GLPK ook niet moeten missen?
Krijgen ze hem wel op tijd klaar? Ze hebben momenteel geen tijd om hem te repareren aangezien ze nu in Adria zitten...
Ik betreur het vertrek van SRT uit de Belgische autosport, maar begrijp de keuze volledig. Als GT1 geen toekomst heeft in Belcar, dan zitten ze daar mooi met twee peperdure GT1's. Franse GT of LMES is dan een logische keuze tot de C5R's niet meer meekunnen. Jammer maar helaas. SRT heeft ons wel een keineig racing festival op spa bezorgd en daar ben ik hen dankbaar voor...
Ze hebben een geslaagde Belcar campagne gehad, twee keer gewonnen tegen de voor het seizoen onoverwinnelijk geachte GLPK C5R ;)
Dat de RACB er op een jaar tijd in slaagt een topper van formaat te doen vertrekken, is knap gedaan, stelletje oelewappers:frusty:
Ik zal SRT op de baan niet meer kunnen volgen, mits ik niet de intentie heb live naar de Franse GT races te gaan kijken... en dat is zekers jammer.
Er is 1 ding dat ik aan het RACB/FIA homologatie/GT1 verhaal niet kan vatten. Er wordt constant melding gemaakt van de gigantische kosten voor het inzetten van een GT1, maar was het dan zoveel goedkoper om de voorbije jaren die Corvette in te zetten? (Of de Vipers, biturbo's, etc...).
Jakke.be
12-10-2006, 08:08
SRT heeft bewezen één van de beste teams te zijn in de GT-racerij. Dat mag duidelijk zijn en daar mogen wij, in ons klein Belgenlandje, terecht trots op zijn.:applaus:
De beslissing van het team (voor 2007) is begrijpelijk. Het nieuwe reglement is nou niet echt op het lijf geschreven voor een topteam in volle ontplooiing...
We kunnen alleen maar hopen dat andere 'groten der GT's' hun voorbeeld niet volgen.
Persoonlijk? De Belcar Last Race uit hun programma schrappen vind ik een rare beslissing en kan bij mij op weinig sympathie rekenen...Maar dat is mijn mening.
Thomaske
12-10-2006, 09:28
Wij Belgische autosportliefhebbers moeten zeker ons petje afdoen voor SRT. Wat Patrick van een klein team op nationaal gebied heeft gemaakt, dat doen er niet veel. SRT Racing is bekend in veel Europese landen.
Van Ford Mondeo naar 2x Corvette C5-R en dan nog prachtige resultaten neerzetten. Eerst werd gedacht van SRT dat ze niets konden met de Corvette C5-R => eerste jaar / jaren waren niet om echt naar huis te schrijven hé.
Eerste jaar Vannerum - Selleslagh => niet de allersnelste
Daarna Goossens - Lamot => Goossens supersnel (prachtige pole positions) maar Lamot was iets minder op de wagen (het is voor mij een echte Porsche piloot want kijk wat hij nu doet met Prospeed)
Daarna => Goossens - Hart => Goossens weeral supersnel maar Hart iets minder. Laatst genoemde zorgde wel voor een grote financiële inbreng.
Dit jaar => Hart - Bleekemolen J. / Bleekemolen M. / ... => Knappe prestaties van Hart die steeds langst een snellere rijder zat.
SRT we will miss you!
Groetjes aan heel de crew van Thomas :D you know me :D
Mvg...
Voor de beslissing van SRT kan ik helemaal geen begrip opbrengen. Hoe kan je nu met nog één race te gaan, en terwijl je de beste kansen op het kampioenschap hebt, zomaar forfait geven? Door het wegblijven van SRT krijgen de overwinning in de 24 Uren en de dubbelslag in Francorchamps wel een heel wrange nasmaak. Net nu de Belcar door het duel tussen GLPK en SRT opnieuw spankracht kreeg, wordt de Belcar 2006 door deze beslissing weer herleid tot een schertsvertoning. Had SRT voor de laatste race, zoals men dit seizoen al gedaan heeft, niet één wagen in België en één in Frankrijk kunnen inzetten? Het kampioenschap 2006 is er dus in feite nooit één geweest. GLPK krijgt de titel op een presenteerblaadje aangeboden.
Maar er is meer. De beslissing van SRT bewijst nog maar eens dat er voor sentiment in de huidige autosport geen plaats meer is. Ik volg Patrick Selleslagh al van begin jaren '80, van in de periode dat hij nog met een Fiat 131 reed en toen al één van de smaakmakers was in de VAS Endurance races. Patrick Selleslagh is één van de weinigen, samen met Patrick Beliën en Patrick Schreurs (tiens, 3 Patricken) die zowat de volledige geschiedenis van het endurance-racen in Vlaanderen en België hebben meegemaakt en meebepaald, van de vrij amateuristische NOTAP-races, over VAS Endurance, BBL Cup, Carglass Cup tot uiteindelijk de tamelijk professionele Belcar. Dat de huidige Belcar in een periode van laagconjunctuur zit en dat je als eigenaar van een team als SRT voortdurend aan je toekomst moet werken, begrijp ik best. En dat er in de FFSA GT 2006 meer te rapen valt dan in de halfbakken Belcar 2006, weet ik ook wel. Maar ik had van de kant van Patrick Selleslagh toch ook op een zekere loyauteit gerekend tegenover de organisatoren en het kampioenschap die hem mee groot gemaakt hebben. Betekenen bijna 30 jaar autosportgeschiedenis en -carrière dan helemaal niets voor Patrick Selleslagh?
Dat de nabije toekomst van SRT in Frankrijk ligt, beseft wel iedereen. Maar dat Patrick Selleslagh daarom de Belcar op een zodanige manier de rug toedraait als hij nu doet, is wel kleintjes, heel erg kleintjes. SRT, de Belcar, de organisatoren, de toeschouwers en de jarenlange trouwe fans hebben beter verdiend.
Thomaske
12-10-2006, 19:04
Hier stond iets anders...
Mvg...
Hi,
Ik volg SRT sinds ik in 2004 weer met de autosport in aanraking kwam. ik ben het met Baron eens. Tuurlijk weet iedereen dat SRT volgend jaar waarschijnlijk niet meer actief is in de Belcar.
Maar juist op dit moment, had ik (denk ik) ook een beetje naar de rest gekeken. Het FFSA GT kampioenschap gaat alleen nog tussen een C6.R en een Saleen. Het Belcar kampioenschap is wéér spannend geworden in klasse 1, want dat was totaal niet boeiend.
Als ik de topics lees over de race evenementen mét een Belcar, was er eigenlijk redelijk wat volk tijdens de 24 uur van Zolder. Op Spa was er bijna niemand, ondanks de gratis kaarten...op Zolder was het iets beter...maar ook niet werelds...leek het...
Nu de SRT Corvette niet komt, de GLPK Corvette zich niet meer druk hoeft te maken..dus misschien ook niet start, blijft er wel heel weinig over om naar Zolder te komen.
Jammer dat SRT deze keus heeft gemaakt. Ik respecteer de keuze, maar ik vind het echt ontzettend jammer!
@ Baron : Tiens, ik dacht hier de enige oude te zijn met herinneringen aan die goede, oude tijd;)
Verder heb ik het al aangehaald, als de GLPK piloten niet geblunderd hadden vorige zondag, dan was er nu van spanning geen sprake en hadden we minder hard geroepen.
Anderzijds moet ik je bijtreden voor wat betreft de bittere nasmaak. Tijdens de Mondeo-periode hebben velen meermaals het hoofd geschud, wegens talloze problemen, ed. Het was vaak van "net niet"...
En SRT heeft zijn reputatie zeker te danken aan de Belcar en zijn sponsors.
Nu men dus de nodige boost kan geven aan de wedstrijd, haakt men af.
Dat is dus niet "in schoonheid" eindigen, zoals in hun persbericht staat.
En zoals je zelf reeds aanhaalt, Baron, er bestaat geen sentiment meer in de autosport. Dromen van vroeger is voor ouderen zoals wij;)
Voor de beslissing van SRT kan ik helemaal geen begrip opbrengen. Hoe kan je nu met nog één race te gaan, en terwijl je de beste kansen op het kampioenschap hebt, zomaar forfait geven? Door het wegblijven van SRT krijgen de overwinning in de 24 Uren en de dubbelslag in Francorchamps wel een heel wrange nasmaak. Net nu de Belcar door het duel tussen GLPK en SRT opnieuw spankracht kreeg, wordt de Belcar 2006 door deze beslissing weer herleid tot een schertsvertoning. Had SRT voor de laatste race, zoals men dit seizoen al gedaan heeft, niet één wagen in België en één in Frankrijk kunnen inzetten? Het kampioenschap 2006 is er dus in feite nooit één geweest. GLPK krijgt de titel op een presenteerblaadje aangeboden.
Maar er is meer. De beslissing van SRT bewijst nog maar eens dat er voor sentiment in de huidige autosport geen plaats meer is. Ik volg Patrick Selleslagh al van begin jaren '80, van in de periode dat hij nog met een Fiat 131 reed en toen al één van de smaakmakers was in de VAS Endurance races. Patrick Selleslagh is één van de weinigen, samen met Patrick Beliën en Patrick Schreurs (tiens, 3 Patricken) die zowat de volledige geschiedenis van het endurance-racen in Vlaanderen en België hebben meegemaakt en meebepaald, van de vrij amateuristische NOTAP-races, over VAS Endurance, BBL Cup, Carglass Cup tot uiteindelijk de tamelijk professionele Belcar. Dat de huidige Belcar in een periode van laagconjunctuur zit en dat je als eigenaar van een team als SRT voortdurend aan je toekomst moet werken, begrijp ik best. En dat er in de FFSA GT 2006 meer te rapen valt dan in de halfbakken Belcar 2006, weet ik ook wel. Maar ik had van de kant van Patrick Selleslagh toch ook op een zekere loyauteit gerekend tegenover de organisatoren en het kampioenschap die hem mee groot gemaakt hebben. Betekenen bijna 30 jaar autosportgeschiedenis en -carrière dan helemaal niets voor Patrick Selleslagh?
Dat de nabije toekomst van SRT in Frankrijk ligt, beseft wel iedereen. Maar dat Patrick Selleslagh daarom de Belcar op een zodanige manier de rug toedraait als hij nu doet, is wel kleintjes, heel erg kleintjes. SRT, de Belcar, de organisatoren, de toeschouwers en de jarenlange trouwe fans hebben beter verdiend.
Normaal reageer ik niet op zulke uitspraken, maar dit moet me toch ff van het hart. Wie ben jij om de rekening van SRT te maken? Denk je nu echt dat dit geen weloverwogen beslissing was? Maak jij de rekening van SRT? Het is niet de schuld van SRT dat de autosport in Belgie helemaal de verkeerde kant aan het opgaan is, en ik begrijp Patrick heel goed, beter ergens met zijn auto's gaan rijden waar nog toekomst zit, dan mss een titel te pakken in Belgie waar de Gt1 volgend jaar niet meer mag rijden. Deze uitspraak van jou bewijst nog maar eens de mentaliteit in dit apenland, ikke, ikke en de rest kan .....
Normaal reageer ik niet op zulke uitspraken, maar dit moet me toch ff van het hart. Wie ben jij om de rekening van SRT te maken? Denk je nu echt dat dit geen weloverwogen beslissing was? Maak jij de rekening van SRT? Het is niet de schuld van SRT dat de autosport in Belgie helemaal de verkeerde kant aan het opgaan is, en ik begrijp Patrick heel goed, beter ergens met zijn auto's gaan rijden waar nog toekomst zit, dan mss een titel te pakken in Belgie
Dan begrijp ik absoluut niet waarom je nu wél zou moeten reageren. Volgens mij heeft Baron perfekt verwoord wat er onder de Belcarfans van het eerste uur (NOTAP, VAS, BBL, Carlglass...) leeft. Het is misschien niet de schuld van SRT dat de autosport in België de verkeerde kant opgaat, deze beslissing is echter wel een extra duwtje om inderdaad de verkeerde richting uit te gaan.
Een typisch Belgische compromisoplossing met één wagen in de Belcar en één in het FFSA GT zou dan ook op veel meer begrip kunnen rekenen. De geloofwaardigheid van de Belcar (voor zover daar nog iets van overblijft) zou er wel bij varen.
Normaal reageer ik niet op zulke uitspraken, maar dit moet me toch ff van het hart. Wie ben jij om de rekening van SRT te maken? Denk je nu echt dat dit geen weloverwogen beslissing was? Maak jij de rekening van SRT? Het is niet de schuld van SRT dat de autosport in Belgie helemaal de verkeerde kant aan het opgaan is, en ik begrijp Patrick heel goed, beter ergens met zijn auto's gaan rijden waar nog toekomst zit, dan mss een titel te pakken in Belgie waar de Gt1 volgend jaar niet meer mag rijden. Deze uitspraak van jou bewijst nog maar eens de mentaliteit in dit apenland, ikke, ikke en de rest kan .....
Mooi staaltje van de pot verwijt de ketel. Ik vind jouw mentaliteit een stuk storender dan die van Baron.
Mooi staaltje van de pot verwijt de ketel. Ik vind jouw mentaliteit een stuk storender dan die van Baron.
Als mecano bij SRT weet hij echter wel wat meer dan Baron (wiens redenering ik wel begrijp gezien de info die via de pers verspreid is). ;-)
Het zou mooi zijn SRT toch nog terug te zien in de Belcar met een GT2 of GT3volgend jaar, maar als de link met de sponsor er ook niet meer is, behoort dat niet tot de mogelijkheden vrees ik:o
Wie ben jij om de rekening van SRT te maken? Iemand die de Belgische autosport al 35 jaar volgt en al jarenlang een fan van SRT is.
Denk je nu echt dat dit geen weloverwogen beslissing was? Toch wel, daar ben ik van overtuigd.
Het is niet de schuld van SRT dat de autosport in Belgie helemaal de verkeerde kant aan het opgaan is, Euh...?:confused: Dat beweer ik toch ook helemaal niet, integendeel.
en ik begrijp Patrick heel goed, beter ergens met zijn auto's gaan rijden waar nog toekomst zit, dan mss een titel te pakken in Belgie waar de Gt1 volgend jaar niet meer mag rijden. Lees mijn reactie nogeens; ik zei toch dat ik begrijp dat de toekomst van SRT in Frankrijk ligt.
Deze uitspraak van jou bewijst nog maar eens de mentaliteit in dit apenland, ikke, ikke en de rest kan .....
Neen, helemaal niet akkoord. "Ikke, ikke, ikke, en de rest kan stikken"; dat is nu net de mentaliteit van SRT in deze hele zaak! Dat is nu net waar het om gaat. SRT laat iedereen (Belcar-organisatoren en -fans) vallen als een baksteen. SRT is groot geworden in de Belcar, maar steekt diezelfde Belcar nu een mes in de rug. Na de overwinning in de 24 Uren en de dubbelslag in Francorchamps, had men tijdens de Belcar Last Race door het inzetten van één wagen op een grootse manier afscheid kunnen nemen van de Belcar. Dat had iedereen kunnen waarderen. Door hun forfait verlaat SRT de Belcar nu langs een achterpoortje als een dief in de nacht. En dat kan, terecht, maar op heel weinig begrip rekenen.
Neen, helemaal niet akkoord. "Ikke, ikke, ikke, en de rest kan stikken"; dat is nu net de mentaliteit van SRT in deze hele zaak! Dat is nu net waar het om gaat. SRT laat iedereen (Belcar-organisatoren en -fans) vallen als een baksteen. SRT is groot geworden in de Belcar, maar steekt diezelfde Belcar nu een mes in de rug. Na de overwinning in de 24 Uren en de dubbelslag in Francorchamps, had men tijdens de Belcar Last Race door het inzetten van één wagen op een grootse manier afscheid kunnen nemen van de Belcar. Dat had iedereen kunnen waarderen. Door hun forfait verlaat SRT de Belcar nu langs een achterpoortje als een dief in de nacht. En dat kan, terecht, maar op heel weinig begrip rekenen.
Ik betreur ook het vertrek van SRT, maar kan ze wel heel goed begrijpen. Heb David gesproken tijdens de 24u, uitspraak "dit is mijn laatste koers in dit kl kampionschap". En de beslissing dat ze de laatste race niet zouden rijden, was al voor 99% genomen voor Franco. Moesten ze daar niet 1 en 2 geworden zijn, werd hier heel waarschijnlijk iets anders op gereageerd. Maar het blijft een even groot verlies voor de Belcar.
Ja kan het ook zo zien, circuit Zolder -RACB hebben al zo goed hun best gedaan om de Belcar naar de Kl te krijgen. Waarom mogen zij dan deze titel 2006 geen waarde geven door weg te blijven. DIT IS MIJN PERSOONLIJKE MENING; (heb totaal niets met het team SRT te maken).
Als mecano bij SRT weet hij echter wel wat meer dan Baron (wiens redenering ik wel begrijp gezien de info die via de pers verspreid is). ;-)
Dat maakt niks uit, een mening is een mening, of die nu van een fan of een teamlid komt. Baron kijkt er op de ene manier tegenaan, ROEL op de andere.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.