PDA

View Full Version : Dunlop & De Paddock op reis naar Le Mans, 13 t/m 15 oktober ‘06: Het verslag


Thomaske
16-10-2006, 08:29
Wat een weekend. Zalig gewoon!

Nog eens bedankt aan iedereen!

Foto's en verdere commentaar volgen zo snel mogelijk, nu wat slapen in school :D

Mvg...

Brecht
16-10-2006, 10:37
Wat een weekend, echt onvergetelijk gewoon.
Bedankt aan iedereen die dit mogelijk maakte :worship:

Ook zeker vermelden dat de tickets die we hadden echt wel the best of the best waren (Bedankt daarvoor Dries en Dunlop)

Mijn foto's komen vandaag nog van zowel sfeer als de race's

Yvonne
16-10-2006, 11:49
Hi

ook ik ben weer thuis, en wat uitgeslapen...

Ook ik wil iedereen bedanken voor de super reis naar Le Mans! Echt top gewoon. Super kaarten, super bus én een super hotel! En dat voor dit schapplijke prijsje!

De try-out / premiére van de 'Paddock-reis" is zeker geslaagd! Als er volgend jaar weer zoiets wordt georganiseerd ben ik erbij.

De thuisblijvers hadden echt ongelijk!

Bedankt allen!!

Belle
16-10-2006, 12:48
Same here! Super weekendje gewoon!

Het was een toffe bende, de sfeer zat er goed in en ik denk dat ik wel voor iedereen spreek als ik zeg dat het een zéér geslaagde uitstap was!

DTM en FFSA hebben mij heel erg geboeid...ik plan toch volgend jaar nog wat FFSA's mee te pikken.

Ben erg blij dat ik besloten heb om mee te gaan. :)

Greetz

Viper GTS-R***
16-10-2006, 19:51
En ook van mijn kant: bedankt Paddock & alle anderen die het weekend hebben gerealiseerd.

Heb me zeer goed geamuseerd, prachtige racen gezien.
Zeer mooi circuit, en EINDELIJK eens de FFSA GT gezien in het echt die ik al zolang volg. Prachtig veld! Spannende duels & o zoveel Vipers:eek:
Ook wel belangrijk is dat ik mijn Viper stamboom heb kunnen verder aanvullen dankzij de Viper teams. Moest er iemand van de Paddock naar Magny-Cours gaan dit week-end, zou je dan kunnen vragen met welke twee chassis nr's (example: C25) First Racing rijd? (hun 2 Vipers dus)

Mijn weekend was perfect, en wees er maar gerust van dat indien er volgend jaar terug zo'n uitstap komt ik terug van de partij zal zijn;)

Foto's zal ik ook wel enkele posten, maar heb een vraagje.
Heb paar video'tjes genomen maar hoe zou ik die hier kunnen posten?

Greetz!
Thomas Viper GTS-R

Speedgirl
16-10-2006, 19:59
Inderdaad, heel wat afgelachten. Gelukkig moest ik niet werken vandaag, ben wakker geworden door de telefoon , zo rond 18u :o

Marlboro
16-10-2006, 20:15
hallo
hier even een bedankje van Nederlandse kant super weekend met dank aan Dries die heeft voor de goede kaarten gezord de chaufeurs die nos over al veilig heen heeft gebracht en Mark niet vergeten en natuurlijk de mensen in de bus.
ik hoop tot volgend jaar
groeten Jan en William

Thomaske
16-10-2006, 20:16
Inderdaad, heel wat afgelachten. Gelukkig moest ik niet werken vandaag, ben wakker geworden door de telefoon , zo rond 18u :o

Shame on you!

Ik lag er deze morgen om half vier in en om iets na vijf er weeral uit. Op school hebben ze het wel gemerkt dat ik veel slaap te kort kwam. Maar de leerkrachten had ik al op de hoogte gebracht en ze begrepen de situatie.

Ben nu bezig met de foto's. Allemaal eens bekijken. Selecteren, selecteren en nog een selecteren. En dan ze verkleinen en op het www gooien.

Mvg...

Mark
16-10-2006, 20:25
Uiteraard een ferm dankjewel aan Dries, Dunlop, van Hool en Toptours. Zonder deze personen of firma's was een snoepreisje op een dergelijke manier onmogelijk.

Echter ook een bedankje aan de medereizigers. Iedereen heeft zich perfekt gehouden aan de "huisregels". Iedereen was steeds keurig op tijd bij de bus. De "reisleider" hoefde alleen maar te tellen. Voor de rest geen onvoorziene omstandigheden meegemaakt. Alles verliep volgens plan.

Toch, een Paddock-trip heeft altijd iets extra's. Wie komt er met zijn bus terecht in een illegale straatrace op de peripherie van Parijs? Juist, De Paddock :D We zaten op de eerste rij ;)

70 uur onderweg geweest, 6 uurtjes slaap? Zoiets moet voor een keer kunnen. (rolde om 14.00 uit mijn nest ;) )

Guido
16-10-2006, 23:23
Ik kan me alleen maar aansluiten bij wat er hieral gezegd geweest is.

Uitstekend georganiseerd, erg goede chauffeurs, prima bus en voor de stemming hebben we, zoals het hoort en zoals altijd, weeral zelf gezorgd. :D Met excuus aan alle mensen die we tijdens de nachtelijke rit terug evt. zouden hebben wakker gehouden, met ons gebulder... :o

In ieder geval, voor herhaling vatbaar. De afwezigen hadden echter geen ongelijk. Ze hadden gewoon MSO ofte "Mega Super Ongelijk". :D

Belle
16-10-2006, 23:45
Inderdaad, heel wat afgelachten. Gelukkig moest ik niet werken vandaag, ben wakker geworden door de telefoon , zo rond 18u :o

Haha, meen je dat? Dan kwam ik zowaar terug van m'n werk, na 9 uurtjes geklopt ge hebben!

Maar morgen haal ik dat wel in op m'n vrije dag! :p

Speedgirl
17-10-2006, 00:06
Haha, meen je dat? Dan kwam ik zowaar terug van m'n werk, na 9 uurtjes geklopt ge hebben!

Maar morgen haal ik dat wel in op m'n vrije dag! :p

Ja toch wel. Verschoot nogal toen ik het uur op mijn klok zag. Zal van die gezonde buitenlucht geweest zijn :)

Chauffeur
17-10-2006, 12:37
Het artikel op onze newsletter staat http://www.transporama.be/nl/newsletter_detail/1108/ al te lezen.

Mark
17-10-2006, 23:46
Het artikel op onze newsletter staat http://www.transporama.be/nl/newsletter_detail/1108/ al te lezen.

Nooit geweten dat die Haesevoets en Pessendorffer zo verstandig kunnen spreken :D :D ;)

Mooi stukje ;)

Viper GTS-R***
18-10-2006, 00:58
Nooit geweten dat die Haesevoets en Pessendorffer zo verstandig kunnen spreken :D :D ;)

Mooi stukje ;)

Had wel een foto verwacht op hun verslag, meerbepaald die foto van ons met die hoedjes van Transporama...:D

Chauffeur
18-10-2006, 01:14
Die is voor het artikel in Transporama - Pro Drivers. Anders kopen jullie da boeksken nie hé :)

Yvonne
18-10-2006, 09:31
Die is voor het artikel in Transporama - Pro Drivers. Anders kopen jullie da boeksken nie hé :)

En waar in Nederland kan ik dat boekje / tijdschrift kopen???

Fonne
19-10-2006, 23:12
En waar in Nederland kan ik dat boekje / tijdschrift kopen???mss bij de tank stations ?

Chauffeur
20-10-2006, 10:58
Abonneren kan via www.transporama.be, of indien je enkel 1 nummer wil door mailtje te sturen naar info@transporama.be

Naast Transporama Truck & Bus magazine ontvang je dan ook onze gratis bijlage van Pro Drivers.

1 nummer kost 4,5 euro (verzending inbegrepen)
Abonnement 12 nummers kost 45 euro

Mvg
Dries