PDA

View Full Version : Race in Monaco


Mario
27-05-2001, 14:30
Dat valt dus goed tegen tot hier toe...

Yannick
27-05-2001, 14:40
hoezo?
ik eb mij totnutoe kapot gelachen!!!
maja ik ben dan ook een pure ferrari-fan en en dan vooral voor schumi!!!
voor mij magt zo blijve:
1,schumi
2,barri
3,ralfke
4,...
...
15,Coulthard
17,Hakkinen

http://yannick11.homestead.com/files/sign.jpg

Mario
27-05-2001, 14:51
Wel, zelfs als racefan ben ik teleurgesteld. Enkel Bernoldi en DC krijgen we wat in beeld...

En net nu valt Trulli nog uit ook, dus dat managersspel gaat voor mij ook al niet te goed.

En Schumacher heeft zich blijkbaar nog eens van zijn beste kant laten zien gisteren door niet voor maar ná de tunnel opzij te gaan nadat hij een probleem had. Levensgevaarlijk als je het mij vraagt en dat zit dan in de GPMA (of zo).

Yannick
27-05-2001, 14:56
da vin ek nu wel serieus laag wa ge nu zegt ze!!!
hij kan toch moelik in de tunnel stoppe of terug rije!!
veel verkeerd deed ie nie ze
ge zijt gewoon iets te anti-schumi vin ek
hij eeft ooit es een paar dingen verkeerd gedaan en nu blijft ie bij u da imago houden!! nie schoon ze!
greetz
yannick
http://yannick11.homestead.com/files/sign.jpg

Mario
27-05-2001, 15:00
Manneke, dat was gebeurd vóór de tunnel in de bocht van Portiers.

En nog iets dat me van het hart moet: diene heeft verdorie h*rechance. Nog niet veel meegemaakt: zoveel fouten gemaakt al dit seizoen en nog op kop staan van het wk. 't Is dat de anderen er nog meer maken...

airco
27-05-2001, 15:09
mja mario,

als het in protier gebeurt, dan is dat bij het insturen van de tunnel!! daar raakt hij aan de linkerkant dus da vangrails!!

eer dat je dan stilstaat zit je omzeggens in de tunnel!!

No offence zene, maar volgens mij ben je hier fouten van Schumi aan het zoeken die er geen zijn!!!

Ok dat schumi fouten heeft gemaakt dit seizoen, daar ben ik mee akkoord!!! Maar de geldt eveneens voor McLaren (en dus hakkinnen en Coulthard)!! Je wagen ontwikkelen en betrouwbaarheid creeren is ook 1 van de facetten van de F1!! Als ze daar geen aandacht aan geven, dan betalen ze daar nu de prijs voor, en moeten ze daar ook niet over zagen!!!

airco

Mario
27-05-2001, 15:19
Dat geef ik dan ook toe hé Airco, dat de anderen meer fouten maken.

En als Trulli kwaad is op Schumacher, zal dat wel zijn reden hebben denk ik. Vooraf was overeengekomen dat bij een probleem voor de tunnel, men dan ook voor de tunnel zou stoppen. Ge kunt dan nog altijd aan de rechterkant gaan staan, weg van de ideale lijn.

Overigens ongelooflijk hoeveel tijd DC achter Bernoldi heeft verloren.

Mario
27-05-2001, 15:22
Ja, prachtige race, want op de RTBF kijken ze vol spanning uit of ze het stukje plastic van zijn Ferrari gaan halen of niet...

Met die Franstaligen is't ook wel iets: zelfs als ge niet kijkt, hebt ge soms de indruk dat er iets belangwekkends aan het gebeuren is. Die 2 maken wel wat goed.

Yannick
27-05-2001, 16:00
Volledig mee eens met airco
wa schumi deed was wel et beste denk ek
rechtdoor rijden da de baan posten zn wagen nie uit die tunnel moeste gon sleuren. dus er was geen fout mee gemoeid peis ik! voor een keer zit ge es verkeerd mario;) ;) ;)
bye
http://yannick11.homestead.com/files/sign.jpg
btw sjieke dubbel van ferrari!!!!!
wiiiiiiiiiiiieeeeeeee
Ferrari rules!!!!!

Finish
27-05-2001, 16:36
akkoord met Airco en dit is écht niet omdat ik Pro-Schumacher ben.

Oneliner
27-05-2001, 17:00
veel valt er ni te zeggen buiten dat et een SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIE race was...