PDA

View Full Version : Wagentje uitknippen!

Mark
21-01-2002, 21:14
Wagentje uitknippen!

Van een van mijn foto's wil ik de wagen die erop staat uitknippen, m.a.w. de baan en de achtergrond vervallen dan. Nu komt mijn vraag, hoe kun je dat het beste doen? Nu heb ik MS Photodraw, en daarin kan ik die wagen redelijk uitknippen, maar dan zit ik met het probleem dat de rest wit wordt. Nu heb ik hier nog een versie liggen van Adobe Photoshop 5.0, daar heb ik eens even in gekeken maar zie zo vlug niet een oplossing voor mijn probleempje.

Ik wil deze uitgeknipte wagen gaan gebruiken voor mijn openingspagina…………wie geeft mij een tip?

bvd

Sennake
21-01-2002, 21:17
Stuur de file maar naar guygol@skynet.be, dan doe ik het wel gauw voor je, Mark :-)

Mark
21-01-2002, 21:39
Dat is heel vriendelijk aangeboden, maar ik wil het eigenlijk zelf leren. Mocht het me echt niet lukken, dan weet ik je wel te vinden............ alls ik al maar eens weet waar ik het zou kunnen vinden.

Sennake
21-01-2002, 21:40
Het gaat heel makkelijk in photoshop met de "magic wand"

Mark
21-01-2002, 21:45
oke, we gaan klooien met photoshop :D

Mark
28-01-2002, 21:50
effe opbiechten, tis me niet gelukt in Photoshop 5 , dan toch maar in in photodraw....zou zeggen kijk en (ver)oordeel

Moet alleen de wagen nog eens in gif-inscannen dan heb ik minder kwaliteitsverlies.