PDA

View Full Version : Tom Boonen toch niet in 10 Uren

Baron
19-10-2006, 23:37
Tom Boonen zal uiteindelijk dan toch niet deelnemen aan de afsluiter van de BEC. Een en ander staat te lezen op http://www.pitstoptv.be

Z3Cp
19-10-2006, 23:45
Oef, hebben we ons weer druk gemaakt om niets.;)
Die vedetten zijn toch zo onvoorspelbaar, hé.

Zou Boonen niet weten dat het publiek in Zolder veilig ver weg achter een draad staat ?
Precies alsof hij zich iets aantrekt van het commentaar van andere mensen...

jeep
20-10-2006, 00:48
Of hij heeft schrik dat de omroeper meer
Bertje boem boem roep dan Tommeke beton

gwyllion
20-10-2006, 08:43
Ik kan begrijpen dat Boonen liever al die heisa/persbelangstelling niet heeft. Het was bedoeling om alles stil te houden en zonder stress deel te nemen, maar dat is anders uit gedraaid...

Jerre
20-10-2006, 09:18
Precies alsof hij zich iets aantrekt van het commentaar van andere mensen...
Alsof je dat sowieso moet doen ;)

Z3Cp
20-10-2006, 12:15
Ik kan begrijpen dat Boonen liever al die heisa/persbelangstelling niet heeft. Het was bedoeling om alles stil te houden en zonder stress deel te nemen, maar dat is anders uit gedraaid...

Daar heb ik wel een dubbel gevoel bij.
Vandaag in de (Limburgse) pers, verklaart AK dat het allemaal de fout is van de entourage van Boonen. Vader heeft het uitgebracht, anderen vinden racen dan weer te gevaarlijk en uiteindelijk ook sponsorbelangen die elkaar in de weg staan (dacht niet dat Boonen op een Ridley fiets rijdt).

Het is dus allemaal de fout van de media... Ze moeten weten wat ze willen, hé. Uitpakken met Boonen staat gelijk aan een hoop belangstelling, dat moet AK toch weten, hij doet de marketing voor Ridley...

Jerre
20-10-2006, 20:39
Beter zo dan dat er achteraf heisa van kwam. Dat is bij elke gesponsorde sport zo, als je gewoon voor de fun 's een andere sport wilt proberen, ook al is het maar voor even, moet je rekening houden met de sponsors anders ben je die hoogstwaarschijnlijk kwijt.
Ik betwijfel ook of het een mediastunt is, Boonen en Kumpen kennen elkaar en Boonen was al van voor hij bekend werd een auto-fanaat.

Bling
20-10-2006, 21:03
Ik betwijfel ook of het een mediastunt is, Boonen en Kumpen kennen elkaar en Boonen was al van voor hij bekend werd een auto-fanaat.

Daarom heeft hij ook voor automechanica gestudeerd...en zelfs nog een hele tijd in een garage gewerkt.