Futse
25-10-2006, 20:42
Heren,
ik ben begonnen aan mijn FIA GT wagen voor volgend seizoen. Ik was al lang zeker van mijn keuze voor een Honda NSX, en deze week vond ik deze doos bij Verborgh in Gent. Niet getwijfeld en direct aangeschaft!
http://i103.photobucket.com/albums/m152/Futse/Honda%20NSX%20Arta%20Super%20GT/HondaNSXArta_2005_001.jpg
Nu, bij het openen van de doos blijkt dat dit een ware uitdaging wordt om een deftige slotracer van te maken (maar dat wisten sommigen onder jullie al dacht ik...). Veel aparte carrosseriedelen, een bodemplaat in ijzer (inclusief de venturi, dat wordt dus veel gewicht achteraan), echt ideaal om te slotten...
Maar goed, een uitdaging gaan we nooit uit de weg. Een vraagje heb ik nu wel (er zullen er nog wel volgen...). De body moet in 3 kleuren gespoten worden. Overduidelijk het oranje, het wit op de neus ook, en dan de zwarte luchtinlaat en de achterruit, die ook volledig zwart is en bovendien meegegoten is in de volledige body. Dat wordt veel afplakwerk, maar...in welke volgorde spuit ik best?
http://i103.photobucket.com/albums/m152/Futse/Honda%20NSX%20Arta%20Super%20GT/HondaNSX_Arta_2005_007.jpg
Een beter zicht op de "achterruit"
Alvast bedankt
Bram
ik ben begonnen aan mijn FIA GT wagen voor volgend seizoen. Ik was al lang zeker van mijn keuze voor een Honda NSX, en deze week vond ik deze doos bij Verborgh in Gent. Niet getwijfeld en direct aangeschaft!
http://i103.photobucket.com/albums/m152/Futse/Honda%20NSX%20Arta%20Super%20GT/HondaNSXArta_2005_001.jpg
Nu, bij het openen van de doos blijkt dat dit een ware uitdaging wordt om een deftige slotracer van te maken (maar dat wisten sommigen onder jullie al dacht ik...). Veel aparte carrosseriedelen, een bodemplaat in ijzer (inclusief de venturi, dat wordt dus veel gewicht achteraan), echt ideaal om te slotten...
Maar goed, een uitdaging gaan we nooit uit de weg. Een vraagje heb ik nu wel (er zullen er nog wel volgen...). De body moet in 3 kleuren gespoten worden. Overduidelijk het oranje, het wit op de neus ook, en dan de zwarte luchtinlaat en de achterruit, die ook volledig zwart is en bovendien meegegoten is in de volledige body. Dat wordt veel afplakwerk, maar...in welke volgorde spuit ik best?
http://i103.photobucket.com/albums/m152/Futse/Honda%20NSX%20Arta%20Super%20GT/HondaNSX_Arta_2005_007.jpg
Een beter zicht op de "achterruit"
Alvast bedankt
Bram