PDA

View Full Version : Copiloot gezocht voor Vas Classics


Quinten
02-11-2006, 04:01
Voor deelname aan enkele Vas Classics proeven volgend jaar zoek ik een copiloot met ervaring in de discipline. Indien mogelijk kennismaking tijdens de Sinterklaasrit van ACP op 2/12.
Reactie op qsd@pandora.be

Pinzie
02-11-2006, 12:56
Check your mail :)

Quinten
01-12-2006, 22:41
Voila, Quinten gaat met Pinzie een team vormen en beiden zullen morgen tijdens de Sinterklaasrit van ACP eens testrijden.

Indien we met elkaar overweg kunnen heeft de Vas er volgend jaar dus een team bij. We krijgen morgen alvast wat tips van een ervaren rot mee, dus dat begint al mooi.

Tot morgen, Pinzie, en smeer maar je "kiet'n" zoals ze in Westhoek zeggen...

Quinten

Pinzie
01-12-2006, 23:11
Voila, Quinten gaat met Pinzie een team vormen en beiden zullen morgen tijdens de Sinterklaasrit van ACP eens testrijden.

Indien we met elkaar overweg kunnen heeft de Vas er volgend jaar dus een team bij. We krijgen morgen alvast wat tips van een ervaren rot mee, dus dat begint al mooi.

Tot morgen, Pinzie, en smeer maar je "kiet'n" zoals ze in Westhoek zeggen...

Quinten


We gaan ons morgen eens goed amuseren hopelijk, en we zien wel hoe het klikt. En voor volgend seizoen, je weet wat ik gezegd heb ;) .

Tot morgen !!!

senna's kingdom
04-12-2006, 19:39
Hoe is het verlopen?:bye:

Pinzie
04-12-2006, 19:45
Hoe is het verlopen?:bye:


Het was niet ver lopen , het was lekker rustig cruisen :gas: .

Het was tof en voor herhaling vatbaar!

Quinten
10-01-2007, 01:38
Quinten en Pinzie zullen dit jaar dus een viertal Vas Classics samen afwerken. Fun verzekerd.

Tot binnenkort Pinzie, de ACP Classic Tour zal nu vlug naderen.

Doet mij eraan denken. Moet ons nog inschrijven daar. Zal ik nu direct eens doen, zie...

Q.

Pinzie
10-01-2007, 19:33
@Quinten:

Wel eerst zorgen dat je alle details weet van me, zoals adres, renstal enzo :p

volvop31
11-01-2007, 22:28
Graag nam ik contact op met Quinten (qsd) , kan er iemand zijn tel-nummer geven want per E-mail krijg ik geen contact.
Alvast bedankt,
Willy

BiHorNie
12-01-2007, 14:12
@ Pinzie: vanaf vanavond zal da wel duidelijk zijn in welke club ge zijt :cool:

@ volvop31: geef es je mailadres; kzal zijn tel.nr. doormailen

volvop31
12-01-2007, 20:27
Hier mijn e-mailadres: volvop31@yahoo.com

Bedankt voor de moeite!

Quinten
05-11-2007, 23:00
Daar onze wegen zich vanaf heden scheiden (jammer hoor Pinzie !) zit ik helaas weer zonder navigator.

Ik was reeds ingeschreven voor de Atlantic Classic en de Sinterklaasclassic van ACP stond ook op onze agenda.

Welke ervaren rot hijst zich in de lederen passagierszetel van mijn Saab V6 cabriolet ?

Het niveau van Bihornie is niet vereist want zulke cracks kom je niet op elke hoek van de straat tegen (ook jammer uiteraard).

Tik de toetsen qsd@pandora.be maar in als je wilt reageren.

Bedankt folks !

Quinten
18-11-2007, 22:30
Beste autosportvrienden,

Bij deze meld ik jullie dat mijn corijderszetel vanaf dit weekend weer bezet is.
Ik verwelkom Filiep uit Ooigem in mijn Saab en ons eerste samenrijden in de Atlantic Classic resulteerde al direct in een 14° plaats overall.
Bedankt Filiep voor deze overtuigende maidentrip.
Dat belooft voor volgend jaar.

Pinzie
19-11-2007, 00:10
Van harte proficiat met jullie resultaat! Jullie verdienen het !!!:champagne: