PDA

View Full Version : De 3e Paddock Live Quiz 2007.


Werner333
03-11-2006, 12:44
De Paddock Live Quiz 2007.

Wanneer: 3 Februari 2007
Waar: In Themacafe Wheels te Zolder

Deelname prijs: €5 per persoon
Clubleden De Paddock vzw gratis

Teams van 4 personen
Inschrijvingstafel open vanaf 19.00 uur
Aanvang quiz: 20.00 uur

Inschrijven? Mail naar quiz@depaddock.eu
Vermeld teamnaam en contactpersoon

Reglement: http://www.depaddock.eu/quiz/

Juha
03-11-2006, 13:18
Wij komen uiteraard onze titel verdedigen. ;)

hannu
03-11-2006, 16:51
Wij komen uiteraard onze titel verdedigen. ;)

Helemaal mee eens. ;)

Baron
03-11-2006, 23:37
Wij komen uiteraard onze titel verdedigen. ;)

Absoluut! Het Haspengouw Racing Team zal er staan, sterker dan ooit tevoren! :gas: :gas: :gas:

Jan
04-11-2006, 16:25
Absoluut! Het Haspengouw Racing Team zal er staan, sterker dan ooit tevoren! :gas: :gas: :gas:

De Quizpoezen scherpen hun klauwen, misschien komen we dit keer wel als Quizkaters:+

hoho
04-11-2006, 21:54
Eidelijk we waren bang dat het niet meer doorging
Schrijf zoals de vorigge jaren al maar 2 ploegen in voor de MARC GOOSSENS FANCLUB
Wij zijn paraat!!!:applaus:

pompierke
05-11-2006, 14:16
De Firefighters van Hasselt zullen aanwezig zijn met 3 pompiers en de knapste kop van Nederland!!!
Tot dan. :bye:

Mark
05-11-2006, 14:35
De Firefighters van Hasselt zullen aanwezig zijn met 3 pompiers en de knapste kop van Nederland!!!
Tot dan. :bye:

Deze uitspraak ligt nu voor eeuwig vast :D Dacht eigenlijk dat we als "Team de Spuitgasten" door het leven zouden gaan ;) :D Na twee jaar mede-organiseren gaan we het nu eens van de andere kant beleven.

bluelite
07-11-2006, 17:30
Het zou maar erg zijn als ik er dit jaar niet zou bij zijn.

Belle
07-11-2006, 18:34
Ik zal er ook bijzijn! Niet om te quizen (niet echt mijn ding), maar om net zoals voorgaande jaren de sfeer op te snuiven. :)

Mark
23-11-2006, 22:21
Team "de Spuitgasten" is defintief. Wie krijgt er een koude douche? ;) :D

Jan
23-11-2006, 22:31
Team "de Spuitgasten" is defintief. Wie krijgt er een koude douche? ;) :D

GSM's inleveren aan de ingang graag:rolleyes:

Juha
23-11-2006, 22:43
GSM's inleveren aan de ingang graag:rolleyes:
Zelfs mét GSM kunnen ze niet winnen. :p

Baron
24-11-2006, 16:14
Team "de Spuitgasten" is defintief. Wie krijgt er een koude douche? ;) :D

Een koude douche? :confused:
Het Haspengouw Racing Team zal jullie eens op een warm onthaal trakteren! :p

pompierke
24-11-2006, 21:01
GSM's inleveren aan de ingang graag:rolleyes:

Die heb ik niet nodig dit jaar, ik breng mijn bronnen zelf mee. :D ;)

Guido
24-11-2006, 22:48
mannekes toch, nu al stressen... als dat maar goed komt... :D :D :+

Prijzen zijn pas te verdelen aan de meet. En zoals het spreekwoord zegt ivm die 2 honden en dat been... :D

Guest
25-11-2006, 13:43
IK zou ook wel willen meedoen.Maar is er iemand die met mij een team wil vormen.Ik ben wel heel lomp.Stel maar voor.

Werner333
02-12-2006, 16:29
IK zou ook wel willen meedoen.Maar is er iemand die met mij een team wil vormen.Ik ben wel heel lomp.Stel maar voor.
Er is ook een "pool" van mensen die geen team hebben.
Hier aanmelden en dan voegen we die zelf samen tot teams.

Werner333
02-12-2006, 16:31
Update tot nu toe. Als ik iemand vergeten ben die toch bevestigd heeft, geef een seintje.


Haspengouw Racing Team
De Quizpoezen
Marc Goossens Fanclub 1
Marc Goossens Fanclub 2
De Oldtimers
Scuderia Maaseik
Skylimit
De Spuitgasten
Team VDHB
De Youngtimers
De Plekkers

Danny
20-12-2006, 00:05
Wij doen ook mee.
Maar dit maal met een Makelijkere naam,De Plekkers
Groetjes Danny

Raceboy
25-12-2006, 01:06
Even geoefend met de autosportqui (www.autosport.com)



HERE'S HOW WELL (OR BAD) YOU DID:
You scored 145/200 (72.50%).

F1 only: 68/84 (80.95%).

Non-F1: 77/126 (61.11%).

That's a very good score! Well done! But have you actually done anything this year other than watch motorsport?...

Werner333
28-12-2006, 00:38
Wij doen ook mee.
Maar dit maal met een Makelijkere naam,De Plekkers
Groetjes Danny
Voila, bij deze is jullie inschrijving bevestigd.

Werner333
31-12-2006, 19:31
En ook de musketiers hebben zich ingeschreven.
Hier de up-to-date-lijst.

Haspengouw Racing Team
De Quizpoezen
Marc Goossens Fanclub 1
Marc Goossens Fanclub 2
De Oldtimers
Scuderia Maaseik
Skylimit
De Spuitgasten
Team VDHB
De Youngtimers
De Plekkers
De Musketiers
De Bokkenrijders

Danny
13-01-2007, 23:37
Ik wens hier noch een tweede team in te schijven,met naam
Pigeon D'or
Dank bij voorbaat
Groetjes Danny

damamaho
14-01-2007, 21:27
Hallo, ik had ook graag een ploegje ingeschreven. Naam : "Damamaho Automobilia". Vriendelijke groeten, DANNY.

Werner333
14-01-2007, 21:57
Even een update van de lijst:

Haspengouw Racing Team
De Quizpoezen
Marc Goossens Fanclub 1
Marc Goossens Fanclub 2
De Oldtimers
Scuderia Maaseik
Skylimit
De Spuitgasten
Team VDHB
De Youngtimers
De Plekkers
De Musketiers
De Bokkenrijders
BelgiJan
Turbo Intercooler
Pigeon D'or
Damamaho Automobilia
De Lamzakken

Voor de twijfelaars: de plaatsen geraken op. ;)

Brecht
14-01-2007, 22:03
Reserveer één plaats aub. Ik ga oa met Thomaske en nog 2 anderen een team vormen. Binnen de week krijg je bevestiging.

Werner333
14-01-2007, 22:08
Jullie staan erop.

Sennake
21-01-2007, 02:19
Wie graag de inwendige mens wil versterken vooraleer aan de quiz te beginnen, kan dit perfect combineren met de quiz zelf. Het is een leuke manier om de avond in te zetten en je ploeggenoten wat beter te leren kennen of zelfs je strategie af te spreken aan de wedstrijdtafel, tussen een natje en een droogje! Een aanrader!!

Er is hiervoor een speciale quizmenu samengesteld door het team van Wheels, dat ervoor gezorgd heeft dat je zeker niets tekort komt aan een democratische prijs. Eten doen we allemaal samen en tegelijk tussen 17.30 uur en 18.30 uur, want om 19.00 uur beginnen de officiële inschrijvingen en wordt er geen eten meer geserveerd. Drinken uiteraard wel!

Quizmenu 3 februari (om 17u30):

Soepje van bos champignons
***
Parelhoenborst « fine champagne » met boontjes en kroketjes
***
Pannacotta met bosvruchten

Vaste prijs: € 12,50

Er wordt geserveerd tussen 17u30 en 18u30.
Om 19u beginnen de inschrijvingen voor de quiz.

Inschrijven op voorhand is gewenst. Indien je wil inschrijven kan je dat hier in deze thread melden, zodat de mensen van Wheels op voorhand hun bestellingen kunnen plaatsen.

Be there! Don't miss this!!

Sennake
21-01-2007, 02:21
Om het goede voorbeeld te geven: het Paddock Quizteam schrijft zich hierbij voltallig in, dus dat zijn 7 man. (Pascal, Mark, Werner, Guido, Dominique, Pat, Guy)

Belle
21-01-2007, 03:27
Tot wanneer kunnen we reserveren?

Sennake
21-01-2007, 14:50
Tot wanneer kunnen we reserveren?

Goeie vraag; ik heb ze geforward naar Andy.

Sennake
22-01-2007, 01:19
Goeie vraag; ik heb ze geforward naar Andy.

En het antwoord is : tot donderdag 1 februari 2007.

pompierke
22-01-2007, 16:27
Spijtig genoeg moet ik werken tot 19.30 maar kom onmiddelijk door zodat ik rond 19.50 aanwezig zal zijn samen met mijn werkmakkers.

Ottooke
27-01-2007, 19:20
Team VDHB schrijft zich ook in voor het eten en we nemen nog 1 persoon extra mee (enkel voor het eten natuurlijk). 5x quizmenu dus.

Raceboy
27-01-2007, 20:09
Raceboy en ma blijven ook eten

damamaho
29-01-2007, 14:00
damamaho automobilia wil ook eten. graag 5 porties. danke !!!

Brecht
31-01-2007, 21:54
18. Team Corvetteboy

Naam mag aangepast worden in 'De lamzakken'

3 van de 4 teamleden zijn paddockers:
Thomaske, R@ce@holic en mezelf.

Juha
31-01-2007, 23:27
Pa en ik komen ook eten. :)

bluelite
04-02-2007, 14:06
Mag ik de heren van De Paddock feliciteren met opnieuw een fantastische en amusante quiz? Vooral het drietal op het podium verdient een pluim. Heren, jullie weten wel over wie ik het heb :) Op naar live quiz nummer 4.

Proficiat ook aan alle deelnemers.

Sennake
04-02-2007, 15:48
Wij van onze kant wensen ook de talrijke deelnemers en sponsors te bedanken, want zonder jullie was er natuurlijk geen quiz. De fantastische sfeer in de zaal en de geweldig motiverende schouderklopjes achteraf zorgen ervoor dat we nu al kunnen zeggen dat we voor 2008 al 3 ronden met leuke centrale thema's klaar hebben! We zullen dus zeker op post zijn volgend jaar en hopen van jullie uiteraard hetzelfde!

damamaho
04-02-2007, 16:34
Graag wil ik de organisatoren bedanken voor de geweldige prestatie die ze leverden. De vragen waren inderdaad iets moeilijker, maar dat mag ook. Ze slagen er toch weer in zeer veel variatie in de vragen te brengen. Visueel ook leuk gemaakt. Danke! De sfeer was ook goed. De afwezigen hadden natuurlijk weer eens ongelijk. De prijzenpot wordt ook elk jaar beter. Proficiat.
Volgend jaar hopen we onze zwaar bevochten overwinning te verdedigen.
Op naar 2008. Vriendelijke groete, Danny en team!

Juha
04-02-2007, 17:24
Volgend jaar hopen we onze zwaar bevochten overwinning te verdedigen.
Op naar 2008. Vriendelijke groete, Danny en team!

Gefeliciteerd met jullie zege!

Volgend jaar willen we terug op gelijke hoogte komen. ;)

Mark
05-02-2007, 01:37
Namens Team de Spuitgasten een dankjewel aan de heren Dominique, Patrick, Pascal, Werner, Guido en Guy voor de gelikte show die jullie weer hebben gegeven.

Ook een ferm merci aan de sponsors die de prijzentafel mooi gevuld hebben te weten: Cafe Wheels, Transporama, Dutch Supercar Challenge, Road Runner, MISS, Stille Genieter, Pompierke, Selespeed, Truckstore, huudo.com en Extreme kart Herselt.

Op naar quiz editie 4 in 2008!!

Baron
05-02-2007, 14:47
Zoals gewoonlijk hadden de afwezigen weer ongelijk.

Een dikke proficiat aan het Damamaho-team voor hun overwinning :applaus: en aan het Paddock Quiz Team voor de organisatie :applaus: . Het was weer super, jongens.

We hadden graag onze overwinning van vorig jaar nog eens overgedaan, maar in het begin van de quiz waren we blijkbaar nog niet goed wakker. Toen we aan onze inhaalrace begonnen, was de vogel (Damamaho) al gaan vliegen. Uiteindelijk zijn we gestrand op 2 puntjes. Vooral de themaronde over de eerste F1 GP in 1950 heeft ons de das omgedaan. Overigens was de quiz behoorlijk wat moeilijker en gevarieerder dan de twee vorige edities. Maar dat mag, geen probleem hoor ;) .

Het Haspengouw Racing Team (2 x 2e, 1 x 1e) geeft alvast afspraak voor de Live Quiz 2008. Onze ambitie is om opnieuw op gelijke hoogte te komen met Damamaho (2 x 1e, 1 x 2e). See you next year in Zolder :bye: !

Selespeed
05-02-2007, 15:27
Namens Team de Spuitgasten een dankjewel aan de heren Dominique, Patrick, Pascal, Werner, Guido en Guy voor de gelikte show die jullie weer hebben gegeven.

Ook een ferm merci aan de sponsors die de prijzentafel mooi gevuld hebben te weten: Cafe Wheels, Transporama, Dutch Supercar Challenge, Road Runner, MISS, Stille Genieter, Pompierke, Selespeed, Truckstore, huudo.com en Extreme kart Herselt.

Op naar quiz editie 4 in 2008!!

Nu ik vermeld wordt bij de sponsors zal ik voor volgend jaar extra mijn best moeten doen om mooie prijzen te voorzien ;)

hannu
05-02-2007, 18:08
Zoals gewoonlijk hadden de afwezigen weer ongelijk.

Een dikke proficiat aan het Damamaho-team voor hun overwinning :applaus: en aan het Paddock Quiz Team voor de organisatie :applaus: . Het was weer super, jongens.



Wat kan ik hier aan toevoegen dat nog niet gezegd is : niets, dus. :D

We hadden graag onze overwinning van vorig jaar nog eens overgedaan, maar in het begin van de quiz waren we blijkbaar nog niet goed wakker.

Zeg maar gerust, in een vaste slaap, want voor de pauze wist ik niet eens meer wat een droedel nu eigenlijk is... En Johnny Rutherford doorhalen, en vervangen door Peter Revson was ook niet de meest briljante ingeving van ondergetekende. :o

Vooral de themaronde over de eerste F1 GP in 1950 heeft ons de das omgedaan.

't Is ook zo lang geleden, nietwaar. En met de jaren wil het geheugen wel eens nalaten. Gelukkig hadden we onze wandelende encyclopedie (Juha) om de schade te beperken. :worship:

Het Haspengouw Racing Team (2 x 2e, 1 x 1e) geeft alvast afspraak voor de Live Quiz 2008. Onze ambitie is om opnieuw op gelijke hoogte te komen met Damamaho (2 x 1e, 1 x 2e). See you next year in Zolder :bye: !

Enfin, als ze mij er nog bij willen. En ik op mijn ouwe dag de weg naar Wheels nog vind in het donker.

Juha
05-02-2007, 19:01
En Johnny Rutherford doorhalen, en vervangen door Peter Revson was ook niet de meest briljante ingeving van ondergetekende. :o
Mijn idee om van die 4 juiste Vipers er toch nog 3 veranderen was ook niet echt geslaagd te noemen. :o

Mario
06-02-2007, 10:54
Ik heb opnieuw een leuke avond gehad, vooral met dank aan mijn teamgenoten.
De verwachtingen waren laaggespannen, maar niettemin mochten we blij zijn met het resultaat (5de plaats). Een paar blunders hebben ons mogelijk een beter klassement gekost, maar niet getreurd.

Nog eens bedankt Jan, Marc en Johnny (sorry voor het vroege vertrekken, maar ik moest inderdaad vrij vroeg opstaan en dat ging moeizaam) ! En ook de organisatie uiteraard ! :)

Thomaske
06-02-2007, 13:10
Een heel dikke merci aan heel het team en alle deelnemers die deze quiz mogelijk maakte.

De Lamzakken, waaronder ik ook, hebben het al beter gedaan dan vorig jaar. Binnen een goede 2 à 3 jaar proberen we de top tien eens binnen te glippen.

Dit jaar hadden we een team van drie Paddockers en één buitenstaander Gert, een vriend van Corvetteboy. Bedankt Gert want zonder u hadden we toch wel een mindere score hoor.

Ik heb spijtig genoeg enkele punten laten liggen voor 'De Lamzakken' om mijn eerste gedacht, dat nadien juist bleek te zijn, te veranderen.

Ze kwamen we ook eerst niet op een bepaalde Droedel. Oké zeiden we, we geven dan maar af. Juist af gegeven en we komen er op.

'De Lamzakken' hebben hun zeer goed geamuseerd en zijn heel tevreden met de prijzen, ieder van ons heeft een Belcar Boek gekozen van enkele jaren geleden.

Nog eens bedankt!

Mvg...

A.J.
06-02-2007, 13:37
Ja de quiz was weer dik in orde. Merci aan de organisatie.
Grote achterstand opgelopen tijdens de eerste rondes. Stonden pas op p12 na tweede ronde.
Na eerste deel stonden we op 10 punten van de leider, aan het einde op 7 punten. Van mij hadden er nog 10 rondes mogen volgen... De harde kern is toch blijven hangen tot HALF ZEVEN...

Jan
06-02-2007, 14:35
Een paar blunders hebben ons mogelijk een beter klassement gekost, maar niet getreurd.


Blunders! Hoezo blunders?!?:o

Allez dan, enkele voorbeelden:

* als je denkt dat het centrale thema “Wallonië” is ipv “2006”, dan vervang je toch gewoon Jan Heylen (wiens poster vóór je neus hangt) door Jerôme d’Ambrosio en Katherine Legge wordt in een wip (nu ja :rolleyes: ) Vanina Ickx. De verfranste wet van Massa resulteert alzo in “gregWaar De mevius” (moet een Waal zijn)
Meteen zes punten kwijt, al hebben we er in die ronde zelfs meer verloren.

* en dat team van Rafanelli, hoe zou dat kunnen heten? Giesse, BMS, of toch maar Risi Competizione? In elk geval kan het nooit simpelweg Rafanelli zijn! :no:

* of hoe op het hoogtepunt van de stress Fransoos Bob Wollek plots tot Zwitser werd genaturaliseerd , evenwel zonder blijvend letsel

* als een Saleen TO nog niet bestaat, moeten ze hem gauw uitvinden, kwestie van die Seat Leon van Oreca een lesje te leren.


Om maar te zeggen, als ons kat een koe was hadden we ongetwijfeld deze quiz gewonnen.
Gelukkig is ons kat een kattin, anders sliep er nu een koe in mijn garage.

Voor alle duidelijkheid, de Quizpoezen hebben zich kostelijk geamuseerd en zijn dik tevreden met het resultaat: de Oldtimers werden eens te meer afgedroogd met een ruw handdoekske van P&G.

Een verdiende dikke pluim voor de organisatie :worship: , volgend jaar heb je ons terug aan uw been.

Thomaske
06-02-2007, 17:52
De harde kern is toch blijven hangen tot HALF ZEVEN...

We hebben toch niet te veel lawaai gemaakt é? :D

Mvg...

Guido
06-02-2007, 18:03
Het is leuk te horen dat jullie zich vermaakt hebben. ;)

Van onze kant uit was dit veruit de beste quiz - denk ik :o - die we tot nu toe georganiseerd hebben.

Eerst en vooral omdat we na de 2 voorgaande edities al aardig op elkaar ingespeeld zijn en dat het dus ook qua voorbereiding allemaal wat makkelijker ging/gaat. Ons eerste technische euvel in 3 jaren, plots krijg je een slide die er niet hoort op te staan, heeft daar zelfs niet aan kunnen wijzigen. :)

Verder mogen we zeker onze sponsors een flinke dankuwel zeggen voor het meehelpen verzamelen van een indrukwekkende prijzentafel! THANKS GUYS! :worship:

Ook de kok droeg zijn steentje bij door een erg lekker avondmaal te serveren voor iedereen die zich ingeschreven had. Het was een lekkere opwarmer om de quiz mee te starten. :applaus:

Onze initiële vrees dat de quiz misschien "te moeilijk" zou zijn, bleek achteraf enigszins ongegrond aangezien iedereen zich toch positief over het niveau heeft uitgelaten. Da's inspirerend voor de volgende editie.

In ieder geval, na meer dan 12 uur in Wheels vertoefd te hebben - een persoonlijk record :+ - (opzetten, eten, quizzen, napraten enz) ben ik moe maar met een tevreden gevoel naar huis gekeerd, onderweg weeral plannen makend voor de volgende editie....

:gas:

A.J.
06-02-2007, 18:03
We hebben toch niet te veel lawaai gemaakt é? :D

Mvg...

neen, helemaal niet... heb rustig kunnen slapen van kwart voor 7 tot kwart na 7 zeven.
bende vandalen :D

Baron
07-02-2007, 00:30
Mijn idee om van die 4 juiste Vipers er toch nog 3 veranderen was ook niet echt geslaagd te noemen. :o

Ja, het eerste gedacht is meestal het juiste. Dat is iets wat we zaterdagavond ook geleerd hebben. Raffanelli vervangen door Bigazzi was ook niet mijn sterkste zet. :o

Mario
07-02-2007, 10:21
Sukkels ! :D

Juha
07-02-2007, 10:43
De sukkels waren wel tweede, en deden het beter dan jij, sukkel. :+

Guido
07-02-2007, 11:48
Als ik het zo wat zit na te lezen, denk ik dat hier en daar wat gesukkeld/geblunderd/gemorst met punten is. Bij het nakaarten achteraf heb ik het al aangehaald en doe het nu nog even. Bij quizzen is het belangrijk om nooit van je eerste gedacht af te stappen. Als dat bij deze quiz consequent zou toegepast geweest zijn, had de stand er helemaal anders uitgezien. Dat uitgerekend regelmatige online quizzers zich daar door laten vangen is grappig. :)

A.J.
07-02-2007, 14:30
ik zou wel eens een compleet individuele quiz, een soort autosport examen zien zitten...

Jan
07-02-2007, 14:38
Bij quizzen is het belangrijk om nooit van je eerste gedacht af te stappen. Dat uitgerekend regelmatige online quizzers zich daar door laten vangen is grappig. :)

Ah, maar dat is simpel: on-line quizzen doe je in principe alleen (er zijn altijd uitzonderingen :rolleyes: ). Niemand om je uit je lood te slaan. Bij live quizzen daarentegen zit je met drie pipo's die niets liever doen dan je te laten twijfelen en vragen naar harde bewijzen om je "eerste gedacht" te onderbouwen. De argumentatie " 't is mijn eerste gedacht" scoort dan niet hoog :+ :+
Anderszijds levert de samenwerking van zo'n kwartet wel volledige antwoorden op, dus 't valt nog maar te bezien welke elementen het meest invloed hebben op de uitslag. Een paar Palmkes hebben zeker een rol gespeeld.:D

hannu
07-02-2007, 14:56
ik zou wel eens een compleet individuele quiz, een soort autosport examen zien zitten...

't Zou niks voor mij zijn, heb ik zaterdag ondervonden, maar ik zou inmiddels wel weten op wie ik een aantal euro's van mijn zakgeld zou inzetten... :D

Baron
07-02-2007, 14:57
ik zou wel eens een compleet individuele quiz, een soort autosport examen zien zitten...

Yeah! Dat is nog eens een idee! :applaus:
Naast het ploegenspel, ook nog eens een individuele quiz.

Ik neem die uitdaging zeker aan, Andy.
Waarschijnlijk zijn er ook nog andere kandidaten te vinden.

Juha
07-02-2007, 15:57
't Zou niks voor mij zijn, heb ik zaterdag ondervonden, maar ik zou inmiddels wel weten op wie ik een aantal euro's van mijn zakgeld zou inzetten... :D

Iemand heeft precies een groot vertrouwen in mij.:D

Ik zou er wel voor te vinden zijn.

bluelite
07-02-2007, 15:59
Yeah! Dat is nog eens een idee! :applaus:
Naast het ploegenspel, ook nog eens een individuele quiz.

Ik neem die uitdaging zeker aan, Andy.
Waarschijnlijk zijn er ook nog andere kandidaten te vinden.

Zie ik ook nog wel zitten. Puur met de eigen encyclopedie (geheugen) werken. En je hoort direct als er valsspelers tussenzitten, spreken immers niet toegestaan :D :D

pompierke
09-02-2007, 01:28
Ah, maar dat is simpel: on-line quizzen doe je in principe alleen (er zijn altijd uitzonderingen :rolleyes: ).:D


Wie zou hij daar mee bedoelen????? :D ;) :D

Nu, vanwege de 3 echte spuitgasten en natuurlijk onze Hollandse spuitgast, al is het maar met een flesje water, een welgemeende dank u aan de organisatie. :applaus:
Het was een prachtige avond.
Vanwege mijn beide collega's laat ik jullie nu reeds weten dat we er volgend jaar opnieuw bij zullen zijn en liefst terug samen met onze Hollandse spuitgast.
Hopelijk schuiven we dan toch al enkele plaatsen vooruit. :D
Nogmaals en dikke proficiat vanwege Hugo, Tom, Bob en ons Markske.