PDA

View Full Version : Atlantic Classic 18 november 2006: (co-)piloot gezocht.


Pinzie
07-11-2006, 23:18
Hoi,

Aangezien mijn vaste (co-)piloot Fordje helaas verhinderd is, ben ik op zoek naar een plaatsvervanger. Ervaring is niet vereist, wel een portie humor, en de goesting om een leuke dag te hebben, waarbij een leuk resultaat een toffe extra is.

Wat meer info over de wedstrijd zelf:

Start & aankomst: De Gouden Triangel, Ringlaan 84, Koekelare
Administratieve kontrole: van 10.30u tot 14u.
Start 1e wagen: 13u.


Als je zin hebt om samen met me deel te nemen, of meer info hierover wilt, aarzel dan niet om zo snel mogelijk kontakt met me op te nemen!

Groetjes,

Pinzie

Pinzie@skynet.be
0495/24.94.02

Pinzie
09-11-2006, 19:48
En piloot gevonden, nl Bomeré Daniel ! We zijn weer van de partij!!!
Wie van de paddockers neemt ook deel ?

666
09-11-2006, 20:50
Wordt voor mij de laatste rit van het seizoen. Hopelijk houdt mijn wagen het tot dan want hij begint nu wel echt vermoeid te geraken. Een wintertje sleutelen en in februari zal hij weer present zijn.

Tot dan.

Pinzie
09-11-2006, 22:04
Welke wagen neem je mee deel ????
We duimen alvast voor je!

666
10-11-2006, 08:23
Welke wagen neem je mee deel ????
We duimen alvast voor je!

Mijn trots is een witte DAF 66 die sinds de Begijnenrit geweldig kreunt in de bochten. Deze week ook geen tijd om er nog naar te kijken.
Hopelijk halen we de startlijn. Die ligt 150km van hier. Dat heb je met al die ritten in de Vlaanders. Wanneer organiseer jij eens iets in Limburg;)

Pinzie
10-11-2006, 20:55
Mijn trots is een witte DAF 66 die sinds de Begijnenrit geweldig kreunt in de bochten. Deze week ook geen tijd om er nog naar te kijken.
Hopelijk halen we de startlijn. Die ligt 150km van hier. Dat heb je met al die ritten in de Vlaanders. Wanneer organiseer jij eens iets in Limburg;)

Ik speel al een tijdje met het idee om een rit te organiseren hier in Limburg. Maar dan is het probleem, om het met VAS goedkeuring te doen enzo. Dan moet je overal goedkeuring krijgen van de gemeentes. En die rompslomp houdt me eigenlijk tegen ...

EdS
21-11-2006, 11:31
Doe dan een "Paddock-clubrit voor de vrienden" zonder de hele rompslomp...
Je weet toch dat dat ook kan, hè Pinzie !

Pinzie
21-11-2006, 17:22
Doe dan een "Paddock-clubrit voor de vrienden" zonder de hele rompslomp...
Je weet toch dat dat ook kan, hè Pinzie !


Idd dat weet ik, maar je kent de gevolgen die daaraan kunnen vasthangen, en die wil ik vermijden ...