PDA

View Full Version : Amai mijn voeten...


krikke
27-05-2001, 16:03
volgens mij is het tijd om terug manueel te schakelen, en alle launchcontrolrommelsoftware in de vuilbak te gooien. Mercedes kan maar best een dikke premie aan David Coulthart uitbetalen om de gast teminste nog wat te motiveren om de volgende keer van start te gaan. Enfin, in feite is hun softwarerommel al zo betrouwbaar als de mijne op m'n pc-ke. Maar dan geef ik hun een goeie raad, formateren die boel. En vooral ni terug installeren, da's nog belangrijker, lol.

Yannick
27-05-2001, 16:09
LoL krikke
en coulthard hheft gvd veel chance gehad me die uitvallers voor em! mor mc laren en launch cotrol? nee, da gaat nie samen!!
greetz
yannick

Oneliner
27-05-2001, 17:03
geluk??
Ge hebt zelf toch ook gezien dat toen david f vrije baan had dat HIJ dan de man was die et snelste reed, dus volgens mij heeft hij dat "geluk" toch wel zelf afgedwongen zenne...

Finish
27-05-2001, 18:28
Ik denk dat we ons niet druk moeten maken over de kwestie van 'wie was vandaag de snelste', want dan komen we er nooit uit.

Immers, Schumacher zat in zo'n riante voorsprong dat hij zowiezo al geen snelle rondjes meer ging neerzetten, en ging pushen. Dus kan je in feite nooit weten wie sneller was.

Ik had Schumacher VEEL liever zien winnen in een man tot man duel met Coulthard...enkel...Coulthard's startsysteem besliste er anders over.

TiBo
27-05-2001, 19:21
Ik had Schumacher VEEL liever zien winnen in een man tot man duel met Coulthard...enkel...Coulthard's startsysteem besliste er anders over.

Ik ook, ... maar het falen van de wagen, ook dat is formule 1. Het opblazen van de motor in de laatste ronde (of in de opwarmronde -> Frankrijk 1996), het raken van de muur, een sputterende versnellingsbak, ... het maakt er allemaal deel van uit.

When the flag drops, ... the bullshit stops!

yvdp
29-05-2001, 21:07
Ik zou het ni beter gezegd hebben

Mark
29-05-2001, 22:22
Gisteren gezien op das Deutschen Fernsehen.....

Enkele serieuze bladen en kranten spreken er schande hoe een zo grundlich autoconcern (mercedes) met zo'n groot budget (naar het schijnt draait McLaren 400 milj. DM per jaar er door heen) een zo slechte betrouwbaarheid heeft.

heeft dat geen negatieve consequenties voor het merk Mercedes, vragen zij zich af?

Trouwens die oosterburen zien als McLaren gewoon als Mercedes! Spelen ze weer landjepik.

greetz
Mark

yvdp
31-05-2001, 21:45
waarschijnlijk.

airco
31-05-2001, 22:22
bwa ik denk dat als ge 400 miljoen DM per jaar krijgt!!!

das dus 10 miljard per jaar (ALLEEN van Mercedes), ik denk dat ge dan wel van fabrieks-team moogt spreken!! ok het is nog McLaren Mercedes!! Mor geloof mij dat er ook veel know-how van mercedes komt zene!!

airco