PDA

View Full Version : Clijsters in halve finale


Oneliner
23-01-2002, 21:35
Allezja, na overwinning tegen henin clijsters in de halve finale.
Wie blijft op, of staat eeel vroeg op morgenvroeg???

Finish
23-01-2002, 21:45
Ik denk da ik opsta en terwijl wa kan leren.
'k vind het wel goed dat Clijsters en niet Henin is doorgegaan.
Henin - Capriati zou ik nie zien zitten, terwijl Clijsters Capriati er toch duchtig van langs gaf op Roland Garros-finale. Stond verdorie op 2 punten van haar eerste Grand Slam-titel...

En dan 12-10 in die derde set...woohoo.
Ik heb nog nooit bij een sportwedstrijd zoveel spanning ervaren. Zelfs niet bij F1. sorry daarvoor :)

Ik gok op een overwinning voor Clijsters. Ze staat mentaal énorm sterk en fysiek is ze buiten die arm ook best okay. Beetje die forehand goed gebruiken, soms een drop-shotje waar ze in RG ook al goed mee overweg kon, en Capriati ervan langs geven !

Finale: Clijsters - Hingis

Wordt vuurwerk ! :)

BTW: om hoe laat is het vannacht ? of vanmorgen, om het even :D

Oneliner
23-01-2002, 23:19
vlak na hingis seles op canvas. en die begint om half 4 denk ik.

kijk is ff op teletekst hé.
wilt er dan ook maybe iemand de uitslag door sms'en naar mij pls :)
0495 44 31 98

grotejes one

airco
23-01-2002, 23:48
maj vannacht zo ergens tussen 3h30 en smorgens begint kim clijsters eraan tegen capriatti.

Ik ga er niet voor opstaan zene. Voor clijsters - Henin ben ik opgebleven tot 02h45. Dit wordt echter toch een beetje te gortig van uur om uit mijn bedje te komen. Ben trouwens goe ziek, dus kheb mijn nachtrust nodig.

airco

Finish
24-01-2002, 00:05
Ik kan het koppelen aan mijn leren. Den 'dag' beginnen met een potje tennis :)

Raceboy
24-01-2002, 14:01
het heeft niet mogen zijn :(

airco
24-01-2002, 14:05
mja ik heb vanmorgen bij het onbijt gekeken.

De match was zo ongeveer het verhaal van hoe je een match terug in hande neemt in de 2e set, en op 1-1 in de sets komt. En hoe makkelijk je dan de 3e set uit handen geeft.

In de 3e set was duidelijk het verschil in Ervaring tussen capriatti en Clijsters zichtbaar.

airco