View Full Version : Jabbeke 10 & 11 maart 2007
Op 10 en 11 maart 2007 gaat voor de 12de keer de Internationale modelbouwtentoonstelling voor Burgervoertuigen door in de sporthal van Jabbeke.
Meer info vind je op volgende site: http://members.lycos.nl/ontheroadmodeller/
THANKS
Staat genoteerd in de agenda...
Wanneer zou die van Bissegem zijn??
Wild Goose
30-12-2006, 02:21
ook genoteerd
Zal de zondag al niet moeten gaan: schoolfeest bij ons...
Op 10 en 11 maart 2007 gaat voor de 12de keer de Internationale modelbouwtentoonstelling voor Burgervoertuigen door in de sporthal van Jabbeke.
De Paddock Modelbouw zal een stand organiseren op de beurs waarop alle leden hun modellen mogen/kunnen tentoonstellen. Meer details hierover op de volgende modelbouwmeeting. Wacht dus even met het individueel bestellen van tentoonstellingsruimte en/of -tafels jongens, we gaan iets in clubverband doen.
Zouden er ook een paar slotcars mogen bijstaan?
J.
Zouden er ook een paar slotcars mogen bijstaan?
J.
Zullen we even in beraad houden. Ik moet nog even met de organisatie praten over de details enz. ;)
Dominique
26-02-2007, 01:09
@ Huudo: ik zal trouwens ook op zondag aanwezig kunnen zijn, indien dat nodig zou zijn. ;)
@ Huudo: ik zal trouwens ook op zondag aanwezig kunnen zijn, indien dat nodig zou zijn. ;)
Kom maar af Dominique kunnen dan eentje drinken :+
Bye.
Vinnie.:bye:
Dominique
26-02-2007, 23:17
Kom maar af Dominique kunnen dan eentje drinken :+
Bye.
Vinnie.:bye:
't zal ni mankeer ni ;)
Gewoon es om te weten, komen er nog ergens algemene richtlijnen en afspraken online ergens? Wij van Petit Spa zijn vereerd dat we enkele wagens mogen ten toon stellen onder de "De Paddock vleugels", maar wij hebben nog nooit expo gedaan met onze wagens, dus... hadden we graag tijdig wat meer info gehad.
Bedankt op voorhand!
G.
Gewoon es om te weten, komen er nog ergens algemene richtlijnen en afspraken online ergens? Wij van Petit Spa zijn vereerd dat we enkele wagens mogen ten toon stellen onder de "De Paddock vleugels", maar wij hebben nog nooit expo gedaan met onze wagens, dus... hadden we graag tijdig wat meer info gehad.
Bedankt op voorhand!
G.
Ik had dit weekend een en ander online willen zetten, maar heb gans de zondag in Zolder gezeten en gisteren ziek geweest. Deze avond. ;)
En hopla. Hier zijn we er dan mee.
We hebben een clubstand van 6 meter gereserveerd. Deze 6 meter tafel gaan we gebruiken voor 2 dingen:
- Tentoonstellen van modellen (al dan niet in wedstrijd)
- Modelbouw actief tonen (onze praktijksessies, maar dan op verplaatsing)
Tentoonstelling:
Volgende mensen hebben toegezegd om modellen te komen zetten. Een kruisje achter je naam wil zeggen dat wij (Sennake en ikzelf) je modellen meenemen. De cursief gedrukte namen nemen met 1 of meerdere modellen deel aan de wedstrijd.
- Huudo: 8 stuks op 1/24ste, DTM 2x, Sauber 1x, Porsche 2x, Rally 2x, Mercedes 1x (*)
- Sennake: 15 stuks - op 1/8ste Ferrari F1 1x, op 1/24ste Porsche 3x, Rally 3x, Ferrari 2x, op 1/20ste F1 3x, op 1/6de Honda 1x, op 1/12de Ducati 1x, op 1/43ste Rally Raid 1x (*)
- MFahrer & Lester: 6 op 1/24ste, slotcars in static display
- Racer: 5 stuks op 1/24ste, rallycross (*)
- Nismo: 4 stuks op 1/24ste, Nissan collectie (*)
- Gulfie: 20 stuks op 1/43ste, Porsche collectie (*)
- Dominique: 3 stuks, 2 op 1/16de en 1 op 1/12de
21 stuks op 1/43ste
31 stuks op 1/24ste
2 stuks op 1/16de
2 stuk op 1/12de
1 stuk op 1/8ste
1 stuk op 1/6de
Totaal 58! modellen en daarmee zal de 6 meter tafel wel meer dan genoeg gevuld zijn. Alvast hartelijk dank aan iedereen die modellen tentoon wil stellen. :worship: Onze excuses aan eenieder die zich kandidaat gesteld heeft, maar die niet weerhouden is. We hebben in eerste instantie voorrang gegeven aan de betalende leden, waarvoor we jullie begrip vragen.
Mee te nemen materialen:
- Groen tafelkleed
- Verlengkabels
- Plakband
- Schaar
- Modelbouwgerief
- DePaddock badges
- Bureaulampen
- Kas
- Display spiegels (Nismo brengt deze mee).
Aanwezig Paddockers
Nog even meegeven wie wanneer aanwezig zal zijn. Uiteraard mag iedereen vrij rondlopen, maar we zouden het natuurlijk op prijs stellen als de permanentie op de stand af en toe al eens afgelost wordt. Een timing hiervoor stellen we niet op, we zijn groot en wijs genoeg. :D Er staan nog enkele vraagtekens bij, gelieve nog even te bevestigen (ben hier niet zeker over).
Op zaterdag:
- Huudo
- Sennake
- Big Attack
- Nismo
- Dominique
- Lester
- Mfahrer
- Joka-1 (?)
Op zondag:
- Huudo
- Sennake
- Hhugo
- Dominque
- Lester (late namiddag)
- Gulfie
Timing:
10 maart 2007 - 07.30
Huudo en Sennake bouwen op. Iedereen die wil komen meehelpen, is van harte welkom.
10 maart 2007 - 08.30
Lester en Dominique brengen zelf de modellen mee, dus dat het goed is dat jullie tegen 08.30 daar kunnen zijn om de laatste modellen te zetten. Nismo, Big Attack en Tom21 zullen ook tegen die tijd arriveren.
10 maart 2007 - 10.00
De rest van de Paddockers hoeft, voor zover ik kan inschatten, niet eerder daar te zijn dan 10.00
10 maart 2007 - 18.30
Einde van de eerste dag.
11 maart 2007 - 09.00
Deuren open, best iedereen die dichtbij woont/verblijft tijdig op post. Diegene die wat van verder komen, kunnen wat later toekomen - indien nodig
11 maart 2007 - 17.00
Prijsuitreiking en 'End of Show'
11 maart 2007 - 18.00
We gaan proberen van tegen ten laatste 18.00 weer ons kompas op richting "Oosten" in te stellen en naar huis te vertrekken.
-----------------------
Nog vragen of suggesties, dan graag in deze thread bespreken. ;) Nogmaals bedankt aan iedereen die al heeft toegezegd. Dat we er een mooie show van maken, opdat ze aan de kust de bende van "DePaddock" eens in het echt aan het werk zien en horen... :D :D
Ik kijk er al naar uit!
Dominique
28-02-2007, 00:28
Ik zal ook op zondag aanwezig zijn. Alle 2 de dagen dus.
ok, da's aangepast. Ik heb er nu Gulfie bijgezet, want ik meen me te herinneren dat hij aangaf evt. ook op zondag te komen?
Ik kan op zaterdag ook vroeg komen, modellen opstellen of helpen de "tent" opslaan en er blijven tot iets na de middag. Op zondag zal het maar tegen sluitings uur zijn dat ik kan arriveren. Indien je iets nodig hebt van materiaal, verlengkabels of zo dan zeg je het maar.
J.
Aanpassing timing:
Rond zo 08.30 arriveren Nismo, Big Attack en Tom21( hij is de chauffeur van dienst) en ik breng nog de spiegels mee zoals afgesproken op de laatste meeting. ;)
OK, ivm het vroeger komen. Voor mij geen enkel probleem. Ik heb het er enkel wat later opgezet omdat ik niet weet in hoeverre ze er bij de organisatie gelukkig mee gaan zijn dat er op een stand al 5 of 6 man lopen opbouwen? Misschien kan Vinnie dat even bevestigen?
Owkeey...
Ik probeer er om negen uur te zijn, zo niet gaat Johan alle Petit Spa wagens meehebben!
Tot daar alleszins!
G.
ok, da's aangepast. Ik heb er nu Gulfie bijgezet, want ik meen me te herinneren dat hij aangaf evt. ook op zondag te komen?
Ik kan DAT weekend maar 1 dag komen, dus je mag me schrappen op zaterdag en bevestigen op zondag. Vorig weekend had 2 dagen gekund ...
Ik breng waarschijnlijk ook wat materiaal mee voor demo's ... de 550 moet immers nog veel plamuur werk hebben!
ok, da's aangepast. We zitten met een evenwichtige verdeling nu. 6 à 7 man op zaterdag en 5 op zondag. Ziet er goed uit zo. ;)
OK, ivm het vroeger komen. Voor mij geen enkel probleem. Ik heb het er enkel wat later opgezet omdat ik niet weet in hoeverre ze er bij de organisatie gelukkig mee gaan zijn dat er op een stand al 5 of 6 man lopen opbouwen? Misschien kan Vinnie dat even bevestigen?
Voor ons is dat geen probleem dat jullie vroeger komen je kan namelijk vanaf 7u binnen in de zaal om jullie stand op te bouwen.
Als er nog vragen zijn stel ze me gerust maar.
Grts Vinnie.:gas:
Voor ons is dat geen probleem dat jullie vroeger komen je kan namelijk vanaf 7u binnen in de zaal om jullie stand op te bouwen.
Als er nog vragen zijn stel ze me gerust maar.
OK, dan is dat geen enkel probleem. Ik heb de timing in die zin aangepast. Bedankt!
Hallo Paddockers ziehier een klein artikel die vandaag in een plaatselijke krant verscheen.
http://img.photobucket.com/albums/v250/modelbouwertje/artikel.jpg
Veel plezier en misschien tot zaterdag of zondag.
gofastfreddy
09-03-2007, 15:59
tot morgen :rolleyes:
commanderke
12-03-2007, 00:32
Ik kon er spijtig genoeg niet bij zijn. Komen er nog meer foto's ?
Ik kon er spijtig genoeg niet bij zijn. Komen er nog meer foto's ?
Jazeker, ik ben er mee bezig. In deze thread: http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=15099
commanderke
12-03-2007, 00:43
Ah bedankt
hier kunt ge er trouwens nog zien (wel hoofdzakelijk trucks)
http://www.truckweb.be/interactief/forum/viewtopic.php?t=1675&postdays=0&postorder=asc&start=45
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.