PDA

View Full Version : Ice Cycle - AMT/ERTL - Ref 31917 - 1/25


Dominique
14-01-2007, 16:55
Als ik hier op het forum dan toch als "ne rare" wordt afgeschilderd, die geen kit naar zijn goesting kan vinden op een modelbouwbeurs van het kaliber Nieuwegein, dan is dat maar zo.
Zal ik mijn reputatie dan maar wat eer aan doen zeker?
Ik had al een voorzet gegeven in de thread van de Motorkutsche :

...
En, en, en, wat wordt het volgende modelleke dat ge gaat plekken?? :D :D
Bwah, ik weet ni. U kennende zult ge wel weer met een heel belachelijk voorstel komen, in de trant van een "triporteur" of een "creemkar" of zoiets ...
Stel eens iets voor zou ik zeggen? :+

De rubberboot (voorstel van Bart.Vandecavey) was mij zelfs iets te belachelijk, maar toch bedankt, Bart!
Maar waar het om te doen viel: den Huudo beet niet, en dus moet ik het zelf doen: hier is den "triporteur / ijscreemkar / noem het wat ge wilt".
Er zitten zelfs pedalen aan, in plaats van een motor. Dat is dus de foute kit die ik in Nieuwegein heb gekocht, MET belofte om hem volgende editie in te schrijven in de wedstrijd.

Belofte maakt schuld zeggen ze, dus daar gaan we:

Bouwjaar: hoe moet ik dat nu weten?
Schaal : nee, voor mij een horentje ... euh ik bedoel 1/25
Merk : AMT/ERTL.

De inhoud van de kit is eerder basic. Simpel uitgevoerde onderdelen (je kan hier ook niet echt spreken van een ingewikkeld onderwerp), maar alles zit in de doos wat je nodig hebt om een mooi en compleet uitgevoerd model te bouwen.
Je zal de onderdelen wel goed moeten bewerken om alles mooi te laten passen. Schuurpapier en putty zijn eigenlijk wel onontbeerlijk als je AMT/ERTL's wilt bouwen.
Als je goed zoekt in de sprues, vind je zelfs onderdelen om 2 andere versies te bouwen. Dat wordt niet op de plannen vermeld, maar toch.

Je vindt 1 sprue met verchroomde onderdelen. Die chroom is mooi, maar het is jammer dat er niet meer rekening wordt gehouden met de aanhechtingsplaats van onderdelen aan de sprue.
Je ziet het veel te vaak dat je mooi uitgevoerde onderdelen toch moet bewerken omdat het aanhechtingspunt van de sprue op een plaats zit die later zichtbaar blijft op het afgewerkte model. Dat heeft zichtbare schade aan de chroom tot gevolg.

2 kleine sprues uit doorzichtig materiaal (1 rood voor de inserts achteraan de zit en 1 clear voor verlichting en wielinserts) vervolledigen alles.

De decals zijn eenvoudig maar correct gedrukt, zonder al te veel draagfilm. Geen problemen hier.

De plannen zelf zijn zoals we gewoon zijn bij AMT/ERTL vrij eenvoudig. 1 A4'tje aan beide zijden bedrukt volstaat hier ruimschoots. Ze zijn niet van de duidelijkste, maar ze voldoen.

Dominique
14-01-2007, 16:56
Nog wat foto's van de inhoud van de doos:

Dominique
14-01-2007, 16:58
Ik was al begonnen met de bouw van het zitgedeelte. Zoals ik in vorige post al zei: je hebt schuurpapier en putty nodig bij het bouwen van een AMT/ERTL.

Ik heb zowat 2 volle avonden nodig gehad om die 2 zithelften aan elkaar te laten passen en alles er een beetje recht te laten lijken.
Verder heb ik gezien dat als ik de zitting monteer, dat ik met een kier van om en bij 1,5 mm zat. M.a.w. de zitting is te smal.
Ik heb dat opgelost door aan beide zijden van het frame een alu insert aan te brengen.
Dat moet nu allemaal een beetje gladgeschuurd worden, maar dat zou dat probleem al moeten oplossen.

De putty vertont hier en daar een paar airbubbeltjes, maar die ga ik instrijken met secondelijm, en dan nog eens gladschuren.

Vragen en/of opmerkingen? Laat maar komen.
Maar gooi mij aub niet van het forum omdat dit spul "gene moteur" heeft ... (ik ben nu eenmaal ne rare).

Sennake
14-01-2007, 17:43
Maar gooi mij aub niet van het forum omdat dit spul "gene moteur" heeft ... (ik ben nu eenmaal ne rare).

Het heeft wielen, en we hebben je in Nieuwegein uitgedaagd met dit project. Als we je van het forum zouden gooien, zouden WIJ de raren zijn eh ;)

Gulfie
14-01-2007, 20:36
:crazy: Hoe gaat ge hem maken? Boxart of ... in een speciale uitvoering. Lijkt me ook speciaal om hier een uitvoering in 'race livery' van te maken. Misschien iets om een Porsche logo op de voorkant te hangen en hem te spuiten in de Gulf kleuren? :+ :p Just for the hell of it!

Dominique
14-01-2007, 21:00
:crazy: Hoe gaat ge hem maken? Boxart of ... in een speciale uitvoering. Lijkt me ook speciaal om hier een uitvoering in 'race livery' van te maken. Misschien iets om een Porsche logo op de voorkant te hangen en hem te spuiten in de Gulf kleuren? :+ :p Just for the hell of it!

Het ziet er zo naar uit dat gij nog gekker zijt dan ik, gij. :+
Wat denkt ge van een rally-versie? Die corner lights een beetje uitbouwen, spoilertje achter op de zit, mudflaps op de bak, ...
Nee nee, we gaan hem bijna box-stock bouwen. Misschien dat ik hier en daar iets probeer te detailleren, maar dat zal niet te veel zijn.

Nismo
14-01-2007, 21:47
Voor mij nen Dame Blanche met slagroom én zonder modderspatten.:+ :p

Dominique, respect omdat je je van alle gelach niks aantrekt en toch dit gekke ding gaat bouwen. Ik hoop echter dat je dit karretje een opvallend kleurtje gaat geven.

Trouwens, hier zijn er wel meer die een bezoekje mogen brengen aan één of andere "dokter". :crazy:

coco
14-01-2007, 22:49
Hey ,Ze moeten het maar weten hé dat je een crémekarreke maakt t'zal ze leren .
ziet er wel leuk uit. :D

Gulfie
15-01-2007, 00:11
Misschien tijd voor een pol ... moet deze creme-car origineel blijven of niet? Aan den Domi om te beslissen of hij de pol instelt!

Sennake
15-01-2007, 01:08
Ik vind een kreemkar origineel genoeg en zodanig uniek dat het zonde zou zijn om hem te customizen. Moest hij er twee hebben zou ik de 2e customizen.

My 2 cents.

Dominique
15-01-2007, 01:37
Ik vind een kreemkar origineel genoeg en zodanig uniek dat het zonde zou zijn om hem te customizen. Moest hij er twee hebben zou ik de 2e customizen.

My 2 cents.

Ik denk ook dat ge zo een kit ook maar 1 keer in uw leven koopt ;)
Over het customizen gesproken: ik heb wel met het idee zitten spelen om hem vuurrood te spuiten, en dan witte decals aan te brengen met als tekst "Gellato Scuderia". Hebt g' em?
Maar ik zal het maar zo laten.

BSmodels
15-01-2007, 09:26
genoeg gelachen, nu humor :D

Misschien tijd voor een pol ... moet deze creme-car origineel blijven of niet? Aan den Domi om te beslissen of hij de pol instelt!

ik zou ze origineel laten. Het is zelfs een limited edition !

"These uncataloged kits were released in 2002 in AMT's one production run Limited Edition "Buyer's Choice" Series. Stock #31917." (ergens gevonden op het net)

Wat misschien wel leuk zou zijn, zijn een aantal accessoires (hoorntje, ijsschep,.....) als dit dan al bestaat ;)


succes, dit wordt een echte "ice queen" ;)

Guido
16-01-2007, 00:13
:applaus:

Bouw het karretje maar zoals het in de kit zit. Het enige wat ik zou doen, is net achter de voorwielen een Agip stickerke hangen. ;)

:D

Wild Goose
16-01-2007, 14:05
Hilarische topic :crazy:

Dominique, ik moet de rest hier bijtreden, ge zijt nen rare.:eek:

Succes met de ijscokar makker.

Dominique
01-02-2007, 23:58
Ok, stand van zaken rond de ijscreemkar.
Na veel schuren en passen is de zitting een beetje acceptabel geworden. De voorkant staat op het oog tenminste recht, en de meeste probleempjes zijn weg- of bijgeschuurd. Dat werd al gecontroleerd met wat primer.
De rode insert die achter de zitting komt bleek ook te smal. Dus daar ook weer 2 alu inserts om het frame wat te verbreden. Ik doe het met die alustrips omdat het met putty te smal is om goed te kunnen op werken. Als alles op maat geschuurd is vullen we de kiertjes met secondenlijm en dan glad schuren. Meer moet dat niet zijn.

ik heb 1 velg moeten ontchromen. Na het verwijderen van de sprue bleef er een te grote braam achter op een zichtbare plaats. Die moest worden weggesneden, en dus werd het chroom beschadigd. Dat is niet meer te camoufleren, dus dat wordt "alcladden". De zwarte enamel onderlaag is gespoten, maar nog niet gepolijst.

Verder heeft de bak zijn eerste laagjes verf al gehad. Er zit een laag grijze primer op (die gebruik om de foutjes op te sporen). Daarna 2 dunne laagjes witte primer, en ondertussen zijn de eerste 2 dunne laagjes TS26 Pure White er ook al op gezet.

Dat mag nu een week uitharden vooraleer het wat wordt opgeruwd om de volgende lagen te spuiten. Ik ga zaterdagmorgen met vakantie voor een week.
:bye:

Dominique
02-02-2007, 00:02
En de 2e reeks:

Dominique
18-02-2007, 14:51
We hebben ondertussen nog een beetje verder gepruld aan onze "Ice Cycle" van onbekend bouwjaar.
Het dakje boven de zetel werd afgeplakt en er werden strepen aangebracht met TS49 Bright Red van Tamiya. Ik ben er niet erg tevreden over. Er is wat "bleed-through" en op 1 of andere manier is het allemaal niet zo zuiver. Voor het afplakken heb ik gewone Tamiya masking tape gebruikt.
Ik had gedacht om alles opnieuw op te schuren en die rode strepen met decal aan te brengen. Ik moet er nog eens over denken.

Dominique
18-02-2007, 15:04
Dan het grootste onderdeel van de kit: de ijsbak.
Aan de binnenkant van de bak heb ik mat aluminium folie aangebracht. Eerst dacht ik een insert te maken van aluminium plaat van 0,2 mm maar dat zou ten eerste veel meer werk zijn, en ten tweede zou het materiaal nog veel te dik zijn. Daarom heb ik BMF genomen. Dat druist een beetje in tegen mijn eigen principe om geen BMF te gebruiken voor grotere oppervlakken, maar aangezien het hier gaat om redelijk vlakke stukken en dat die stukken een beetje gebruiksschade mogen vertonen moest die BMF niet perfect egaal en glad liggen. Dat komt dus goed.
Je ziet aan de zijkant waarschijnlijk nog een stuk dat heel slecht werd opgevuld, en dat de BMF dus helemaal niet mooi zit, don't worry. Dat waren gaten in het onderdeel. Die gaten hoeven daar helemaal niet te zijn. Dus mochten ze dicht. Maar vermits die zullen worden gecaoufleerd met potten voor de ijscreem en dozen voor de lollies heb ik niet aangedrongen om er veel werk in te steken. Achteraf zie je hier niks meer van.

Toch ook met dit onderdeel nog enkele kleine probleempjes: aan de decal op voorzijde heb ik "vuile randjes". Die zaten er niet toen ik begon met het aanbrengen van de vernis B501 (Gunze). Na de eerste laag vernis begonnen die op te steken. Ik heb nog niet eerder zoiets aan de hand gehad. Iemand een idee wat dit veroorzaakt?
Ik heb ook nog enkele kleine puntjes waar nog een beetje aandacht aan moet worden geschonken. Vooral aan de wielkas links moet nog wat worden gecorrigeerd.

Flame
18-02-2007, 16:07
Dat ziet er al goed uit en het zonnetje schijnt, ge moogt rond rijden, voor mij eene met aardbeien en slagroom:gas::applaus::bye:

Dominique
18-02-2007, 19:51
Ik zeg altijd: "De keer dat het goed gaat, gaat het niet slecht!".

De "muze" was me welgezind vandaag: inspiratie genoeg. En hetgeen ik probeer, lukt ook werkelijk van de eerste keer. En als het niet van de eerste keer lukt, lukt het bij de tweede keer van de eerste keer ... :rolleyes:

Het deksel van de vriesbak wordt in geopende toestand gemonteerd. Dat hadden jullie al wel begrepen na het afwerken van de binnenkant, en die opmerking over de dozen lollies en ijspotten. Dus dacht ik: waarom maken we geen werkend hengsel, type "motorkap-steun"?
Dit is dus het resultaat. De scharnieren zijn nog een tijdelijke oplossing, maar ik zou iets dergelijks willen hebben als definitieve oplossing. Dit is nog met loodtape gemaakt, maar de uiteindelijke look zou iets moeten worden in de trant van lederen straps die aan de deksel en de bak zijn geschroefd.

Of zo ...

Loeten
18-02-2007, 20:47
Mooi werk, ik sta ervan te kijken. Een heel toffe keuze ook van dit niet alledaags model.

Ik blijf volgen.

Sennake
18-02-2007, 21:45
Het deksel van de vriesbak wordt in geopende toestand gemonteerd.

Zeg slimmerik, dan smelt al uwe ijskreem wel zulle. Doe mij dan maar rap eentje met 3 bollekes speculaas-ijs voor alles gesmolten is ;)

BTW: erg goe bezig hoor maat ;)

Dominique
18-02-2007, 22:05
Doe mij dan maar rap eentje met 3 bollekes speculaas-ijs voor alles gesmolten is ;)


Yeuch ...

Guido
18-02-2007, 22:51
Uitermate goede keuze om de binnenkant van de bak in BMF te doen. Het ziet er zeer realistish uit. Als ie ook nog open en toe kan, is het helemaal te gek.

Goed bezig!

Dominique
23-02-2007, 12:23
Ondertussen had ik problemen met de zitting: achteraan moet een rood-doorzichtige insert komen, maar die past voor geen meter. Wat ik ook probeer, ik krijg hem niet goed. Eenmaal dat de opening zodanig was aangepast dat die dan wel paste, had ik nog problemen met de ronding van de rug, terwijl die insert recht was. Bijschuren kon ik niet, dat zou hem té dun maken. ik besloot dan maar om de rug helemaal dicht te plamuren. Ik heb mijn pot Polyester fijnplamuur nog eens opengetrokken, naar mijn voeten gekregen van mijn huisgenoten omdat het goedje zo vreselijk stinkt, en alles dichtgesmeerd. Het moet hier en daar nog wat afgerond worden, maar de algemene lijn is er nu wel. Na een half uurtje schuren ziet het er nu dus zo uit:

vinnie
23-02-2007, 12:25
Zier er speciaal uit eens wat anders.
Keep on going.
Grts Vinnie.

Dominique
27-02-2007, 00:20
awel, dan gaan we dat doen.
Ik heb me nog eens laten gaan. Bij de kit zit een ijsschep. Die moest natuurlijk ergens opgenomen worden in het kitje. Ik heb dus voor het gemak van de ijsventer een beugel voorzien in de vriesbak. Handig, want dan kan hij (zij?) die ijsschep daaraan ophangen. Zo is die altijd terug te vinden, en sukkelt hij niet ergens tussen die dozen naar de bodem van de bak.
De beugel werd gemaakt met een stukje Hose Band Set van Acu-Stion. :rolleyes:

Verder is dat derde wiel in de Alclad chrome gezet, en de achterste helft werd een beetje bijgeschuurd. Hij staat nu te drogen in de witte primer.

More pics to follow !! En we gaan proberen hem mee te brengen naar Jabbeke.

Gulfie
27-02-2007, 09:28
:eek: :frusty: :p

Jimbo
27-02-2007, 13:25
Oh jee, als de HCAP - of hoe die piwi's van voedselgezondheid ook moge heten - dat maar niet zien: de ijsventer (m/v) moet die ijsschep uit de beugel vastpakken aan het gedeelte dat met het voedsel in aanraking komt :).

Jimbo.

PS: Je zou dit bericht ook kunnen interpreteren als: "Als dat het enige is waar kritiek op komt, ben ik goed bezig" ;)...

Guido
27-02-2007, 14:04
PS: Je zou dit bericht ook kunnen interpreteren als: "Als dat het enige is waar kritiek op komt, ben ik goed bezig" ;)...

Bwa, ik weet niet, maar als je aan deze kraam een horentje met 3 bollekes gaat vragen, gaan het maar kleine bollekes zijn. De steel van dat ding ziet er erg fors uit, maar het bolleke zelf is nogal aan de kleine kant, zeker de binnenkant... :D :+

Goed bezig Dominique!!

Sennake
27-02-2007, 18:54
Bwa, ik weet niet, maar als je aan deze kraam een horentje met 3 bollekes gaat vragen, gaan het maar kleine bollekes zijn.

Ik schat zo'n 1mm³, da's inderdaad wel klein. Doe mij dan maar een horentje met een half miljoen bollekes ;)

Dominique
27-02-2007, 20:49
zagers ...
gullie weet niet hoe lekker die bollekes wel zijn. :drewl:

Loeten
27-02-2007, 22:43
Oh jee, als de HCAP - of hoe die piwi's van voedselgezondheid ook moge heten - dat maar niet zien: de ijsventer (m/v) moet die ijsschep uit de beugel vastpakken aan het gedeelte dat met het voedsel in aanraking komt :).

Het HACCP is geen controleorgaan maar wel het plan dat je opstelt om in orde te zijn voor de FAVV (Federaal Agentschap voor de Veiligheid van het Voedsel)

Trouwens zo'n ijsschep mag daar niet hangen maar moet steeds in een pot water zitten. En om in regel te zijn, zou je die onder een stromend kraantje moeten afspoelen per ijsje dat je schept... Hoe ze zoiets voor een ijscreemcar zien, weet ik niet.

Maar, in de tijd dat zo'n karren rondreden was het FAVV nog zo streng niet. Je zou eens moeten weten waarmee die zagenventen (bij ons was het een vrouw) zich bezighouden...

Voor de rest is het natuurlijk heel knap gedaan !

Dominique
27-02-2007, 23:08
Trouwens zo'n ijsschep mag daar niet hangen maar moet steeds in een pot water zitten. En om in regel te zijn, zou je die onder een stromend kraantje moeten afspoelen per ijsje dat je schept... Hoe ze zoiets voor een ijscreemcar zien, weet ik niet.

Awel, ik zal nog een bakske water voorzien voor in de bak.

Flame
27-02-2007, 23:13
Dat gaat wel boven m'n klakske:rolleyes:

Dominique
13-03-2007, 23:15
Ik had gedacht hem in Jabbeke te kunnen afwerken, en dat was wel gelukt als Mr Murphy niet was langsgekomen. Wat er is gebeurd weet ik niet, maar waarschijnlijk heeft de zetel toch iets te krap in de behuizing gezeten, en heeft die op de duur heel de handel uit elkaar geduwd. Dat had tot gevolg dat de plamuur die ik op de rug had aangebracht van de plastiek was losgescheurd, met een PRACHTIGE barst als gevolg.
Ik heb nog geprobeerd de meubels te redden, door wat op te schuren, eerst met in het achterhoofd een "spot-repair" te kunnen doen, maar de schade was te groot. Dan heb ik wat verder opgeschuurd en getracht met BMF de rug te bekleden. Maar ook dat was geen zicht (zie foto's 1 tot 3). ook het rode streepje decal dat ik had aangebracht was niet zo'n goed idee: de draagfilm was veel te prominent zichtbaar. Er af met die handel dus.
Alles is dus opnieuw gedemonteerd, en de hele witte handel gaat het badje in.
Opnieuw opschuren, primer er over en spuiten is de boodschap.
Deze thread zal jullie dus nog wat langer dan verwacht blijven achtervolgen :p

De voorkant is wel gelukt voor zover ik hem heb kunnen afwerken. Ik heb nu wat meer tijd, en ik ga de remmen nog eens goed onderhanden nemen vooraleer die worden gemonteerd.
Tot later!

Tom21
13-03-2007, 23:55
Geweldig deze! Voor Jabbeke had ik hem nog niet opgemerkt, maar nu dus wel. Mooie details dat erin zaten, heerlijk!
En je dakje glanst nu nogal schoon he ;)

Tom

Dominique
13-03-2007, 23:58
En je dakje glanst nu nogal schoon he ;)

Amai, het zal nog ni! Ik heb het daarstraks nog eens onder de lamp gehouden, en ik heb een half uur niks anders meer dan kringen gezien van de reflectie.:D

Clubman
14-03-2007, 22:40
Het strafste vind ik dat je je hebt kunnen inhouden van er een V8 of een Hayabusa turbo in te foefelen ............

Ik zou zoveel zelfbeheersing niet aan de dag kunnen leggen ! :crazy:

Dominique
22-04-2007, 21:55
Ik heb eindelijk mijn voeten nog eens onder de knutseltafel kunnen schuiven, en ik heb geprobeerd nog wat progressie te maken met dit project hier. Dat begint stillekes aan ook eentje van lange adem te worden.

Eerste reeks van foto's gaat over het stoelgedeelte. Dat werd opnieuw gespoten in witte lak (6 lagen denk ik) en dan 3 lagen clear erover. Het wiel en de pedalen werden dan gemonteerd en als laatste het zeteltje dat mij de laatste keer zo veel miserie heeft bezorgd.

By the way: het zwarte randje dat je ziet op de sierplaat die dient als steun voor de creme-guy zijn voeten is een zwart kabeltje van 0,5mm dat de illusie van een rubberen dichting moet geven.

Dominique
22-04-2007, 21:58
Daarna heb ik ook de wielen op de bak gemonteerd, en de frisco afgewerkt.
Tot zover zijn we al gekomen. Ik moet nog een oplossing vinden voor de bevestigingsriemen van het deksel aan de bak, maar ik denk dat ik voor een ander systeem zal moeten gaan. Hetgeen ik nu had gemaakt lukt niet. Nog in beraad voorlopig.

Guido
22-04-2007, 23:11
Mooi, mooi. Ik krijg weeral zin in een ijsje zie. :)

Flame
23-04-2007, 10:25
SUPER, wat je hier laat zien:applaus:

Nismo
23-04-2007, 20:17
Voor mij nen Dame Blanche. :D

Het ziet er goed uit en ik ben ervan overtuigd dat je binnen de kortste keren wel een oplossing vind om je deksel open te houden.

BSmodels
24-04-2007, 06:13
....frisco afgewerkt.

noemde gij dat afwerken, ge hebt er potverdorie een stuk uitgebeten :D

Spijtig dat hij nog niet af is, met zo'n schoon weer zijn dat serieuse inkomsten die je misloopt :D

oeps :saythat: allemaal !

allé effe serieus, de rubberen dichting vind ik zeer knap gezien
voor die bevestigingsriemen: in een van je posts over kleine webshops dacht ik mooie scharnieren gezien te hebben. Misschien niet de look die je voor ogen had maar toch ook een mooie realistische oplossing ?

Dominique
29-04-2007, 09:48
noemde gij dat afwerken, ge hebt er potverdorie een stuk uitgebeten :D


Ik kon het niet laten :D

Ik heb nog wat tijd gevonden om aan tafel te zitten en hier is waar ik mee buiten kom: De bak is aan de fiets gehangen (of andersom natuurlijk) en ik ben er (denk ik) in geslaagd om een geschikte stance te vinden. Het zonnedakje heb ik ook afgewerkt, mét floschkes, en dat werd al een keertje gedryfit.

Zo ziet hij er nu uit:

Dominique
29-04-2007, 09:53
Daarna heb ik wat werk gemaakt van het reclamepaneel boven op dat dak. Op de boxart (zie eerste post) kan je zien dat dat onderdeel veel te dik was. Het was meer dan 2 mm, wat op 1/25 een slordige 5 à 6 cm op 1:1 geeft. Dat is niet te doen natuurlijk.
Daarom heb ik een stukje alusheet genomen en de bevestigingen uit alustrip gesneden. Ik heb het eens gedryfit om een indruk van het resultaat te hebben en dat ziet er nu al veel beter uit. Wit spuiten, decal er op en vastzetten dan maar.

Tot later!

Nismo
29-04-2007, 09:59
Prachtig wat je er van gemaakt hebt :applaus:

Het moeten niet altijd asfaltvreters zijn die hier gebouwd worden;)

ps; het zijn ferm floshkes die ge aan uw dak hebt hangen:p

Guido
29-04-2007, 12:26
:)

Ziet er goed uit!!

Welke reclame ga je erop zetten? "In DePaddock Toet"? :D :D :+

Wild Goose
29-04-2007, 12:52
:)

Ziet er goed uit!!

Welke reclame ga je erop zetten? "In DePaddock Toet"? :D :D :+

Gratis lekken voor de paddockers.


Knap Dominique :)

Flame
29-04-2007, 13:26
"Het Pici Lici ijsje", knap werk dat je hier laat zien:champagne::applaus:

Sennake
29-04-2007, 13:41
Prachtig! Ook ne fameuze achterspoiler die je daar gefabriceerd hebt ;)

Guido
29-04-2007, 16:42
"Het Pici Lici ijsje", knap werk dat je hier laat zien:champagne::applaus:

Picky Licky! tedju toch... :D :+

vinnie
29-04-2007, 17:15
Picky Licky! tedju toch... :D :+

Lekke lekke andie spekke

Dominique
10-05-2007, 20:18
Ge gaat het niet geloven, maar dit project is écht behekst ...
Ik heb weer te maken met die scheuren aan de rugzijde. Dit keet is het niet echt doorgescheurd, zoals de vorige keer, maar de naad is precies "ingevallen".
Enfin, op deze twee foto's kan je zien wat ik bedoel ...

Dominique
10-05-2007, 20:22
Ik heb echter besloten om hem toch verder af te bouwen.
Het probleem heeft zich pas beginnen vertonen toen een aantal dingen al gemonteerd waren. Het zou te ver leiden om nog eens opnieuw te beginnen.
Zodus: hier is een afgewerkte crèmekar.
Het zal nooit een prijswinnaar worden, maar ik heb er mij toch wel mee geamuseerd. ik hoop van u hetzelfde. En daar gaat het hem tenslotte om.

Meer fotokes in de galerij (http://forum.depaddock.eu/showthread.php?p=209848#post209848)...