PDA

View Full Version : WRC Duitsland


Rallyloverke
28-01-2002, 12:34
Ik ben gisteren naar het vakantiesalon in Antwerpen geweest. Ik heb bij de stands van Duitsland eens geïnformeerd naar hotels in Trier, en deze zijn zowat allemaal volzet!

JPMontoya
29-01-2002, 21:31
ik ga met de tent ;
hopelijk gene hele nacht naast ZATTE duitsers liggen want dan zennek nog ni thuis :):)

Sennake
29-01-2002, 22:04
Who needs hotels?
Vrijdag ga ik naar de rally, zaterdag moet ik op de 24 uur van Zolder zijn, en waar ik zondag zal zijn hangt af van hoe het Telindus team (waarvan Werner en ik fotograaf zijn) presteert in Zolder. Ik heb hoe dan ook geen hotel nodig aangezien ik geen 2 dagen na elkaar in Duitsland kan blijven. Maar ik ben nooit bang geweest van een kilometerke zelle :-) En Trier is nu niet echt ver eh...

Raceboy
29-01-2002, 22:06
Originally posted by Sennake
Who needs hotels?
Vrijdag ga ik naar de rally, zaterdag moet ik op de 24 uur van Zolder zijn, en waar ik zondag zal zijn hangt af van hoe het Telindus team (waarvan Werner en ik fotograaf zijn) presteert in Zolder. Ik heb hoe dan ook geen hotel nodig aangezien ik geen 2 dagen na elkaar in Duitsland kan blijven. Maar ik ben nooit bang geweest van een kilometerke zelle :-) En Trier is nu niet echt ver eh...

en wa gaan we doen in mei met de nurburgring ?

Sennake
29-01-2002, 22:10
Nog te vroeg om daar iets op te zeggen...

Werner333
29-01-2002, 23:55
Originally posted by Sennake
Nog te vroeg om daar iets op te zeggen...

LOL. Een race in Mei: te vroeg om iets te zeggen.
Voor de rest praten wxe hier over een race in AUGUSTUS. :D :D :D

Ik zou zeggen met de tent naar de ring, of iets huren voor een nacht of twee in de ardennen.

Bart.Vandecavey
30-01-2002, 10:33
Met een mobilhome, we hebben dan direct al ne frigo en badkamer ook...