PDA

View Full Version : Klaar!! Subaru Impreza Golden Tulip 2006


bart8016
20-01-2007, 19:11
Deze Subaru van Tamiya is "straight from the box" en de decals zijn afkomstig van Jawi uit Rijssen.

Deze Impreza werdt door Kobus tuning ingezet in de Golden Tulip Rally 2006 met de combinatie Boers/kamphuis.

http://members.home.nl/b.burgmeijer/SubBoersGTRa.jpg
http://members.home.nl/b.burgmeijer/SubBoersGTRb.jpg

scoobyfreak
20-01-2007, 19:37
Zeer mooi hoor, jammer dat je de opbouw niet hebt getoond.


en tevreden over de decals van Jawico?

Duval The Best
20-01-2007, 20:06
Heel mooie auto die van Boers !
Kan je nog andere decals uit nederland kopen , van vaneldik of vandenheuvel ofzo ?

TvD
20-01-2007, 20:17
Heel mooie auto die van Boers !
Kan je nog andere decals uit nederland kopen , van vaneldik of vandenheuvel ofzo ?

Ja, die heeft hij ook al inmiddels. Mail hem anders even op jawico@hotmail.com

scoobyfreak
20-01-2007, 20:25
Heel mooie auto die van Boers !
Kan je nog andere decals uit nederland kopen , van vaneldik of vandenheuvel ofzo ?Heb het u toch al eens gezegd dat jawico ook decals maakt,vooral uit Nederland maar ook veel belgische wagens.

Maar zal u de lijst eens geven.

TvD
20-01-2007, 21:28
Bijna vergeten: Mooie wagen! Heb je misschien nog wat meer foto's hiervan?

bart8016
20-01-2007, 21:54
Zeer mooi hoor, jammer dat je de opbouw niet hebt getoond.
en tevreden over de decals van Jawico?
Ben zeer tevreden met de kwaliteit ervan. Voor iemand die dat als hobby heeft, is het gewoon perfect. Heb geen foto's van de opbouw inderdaad. Maar ga beginnen aan een nieuw project, en zal hiervan wel foto's plaatsen

Bijna vergeten: Mooie wagen! Heb je misschien nog wat meer foto's hiervan?
Nee, heb alleen deze 2 gemaakt. Ben je naar iets opzoek?

TvD
20-01-2007, 22:14
Nee, heb alleen deze 2 gemaakt. Ben je naar iets opzoek?

Nee, vind het gewoon een mooie wagen van zichzelf waar jij ook nog een mooi model van hebt neergezet :applaus:

bart8016
21-01-2007, 12:22
Nee, vind het gewoon een mooie wagen van zichzelf waar jij ook nog een mooi model van hebt neergezet :applaus:
Dank U:worship:

Loeten
21-01-2007, 12:26
Toffe uitvoering. Decals zien er zeer goed uit. Heb je de body en zo gespoten? Misschien nog even wat aandachtspuntjes: staat er geen antenne op die wagen? Dat kan hoor, geen idee. En je hebt, volgens mij, de wielmoeren niet aangestipt. Voor de rest zie ik niet direct wat om je model nog iets te verbeteren. Hij is dus al heel goed.

Tijd dat ik JaWi ook eens aanspreek...

TvD
21-01-2007, 12:34
staat er geen antenne op die wagen? Dat kan hoor, geen idee.

Ik heb even gechecked op de foto's die ik van deze wagen heb gemaakt in Hellendoorn en er staan inderdaad geen antennes op.

206WRC-ke
21-01-2007, 15:49
Idd prachtige en originele wagen!

Heb ook drie setjes besteld bij Jawi...
(van andere wagens;))