PDA

View Full Version : Mak?


Frederik
23-01-2007, 18:47
Beste karters en potentiële karters! Even een vraagje. Ook al ga ik voor 100% meedoen met kartgrid, toch had ik graag geweten of er nog iets van de MAK in huis komt in het jaar 2007? Zoniet zal ik naast de kartgridcup me nog toeleggen op enkele niet-competitieraces en ga ik me voor de volle 100% toespitsen op de kartgrid :) Greetz

senna's kingdom
28-01-2007, 02:35
Weinig reactie...

stefco
28-01-2007, 11:45
Ik weet dat in het verleden Giovanni de kalender opstelde nadat de wedstrijden van de Belcar en BTCS bekend waren.
Ik zou echter ook willen weten of hetzelfde concept blijft bestaan?
Ik heb me eveneens ingeschreven voor de Kartgrid,al was het maar om het aantal deelnemers te verhogen (conditie is veel te slecht om daar potten te breken):(

senna's kingdom
28-01-2007, 13:02
Veel succes gewenst allesinds;) .

Speesman
29-01-2007, 03:16
Ik weet dat in het verleden Giovanni de kalender opstelde nadat de wedstrijden van de Belcar en BTCS bekend waren.
Ik zou echter ook willen weten of hetzelfde concept blijft bestaan?
Ik heb me eveneens ingeschreven voor de Kartgrid,al was het maar om het aantal deelnemers te verhogen (conditie is veel te slecht om daar potten te breken):(


Bwa, zo slecht zult ge het er ook niet doen hoor.

De top 5 zal wat te hoog gegrepen zijn voor ons, maar in de middenmoot zouden we toch moeten kunnen eindigen.

stefco
09-03-2007, 23:36
Misschien overbodig, maar zonet van Giovanni vernomen dat de MAKcarting dit jaar niet doorgaat.