PDA

View Full Version : BMW Sauber F1 Team. (Revell nr: 07245)


manu
04-02-2007, 23:24
Na meer dan een jaar niks gebouwd te hebben, heb ik toch besloten om eens opnieuw te proberen. Ik weet niet wat er op een gegeven moment is gebeurt, maar op een bepaald ogenblik lukte mij niks meer:frusty: , hoe hard ik ook probeerde. In ieder geval ben ik gisteren op den hoek gepasseerd en heb mij deze kit aangeschaft (de Range Rover blijft ff liggen).

Dus deze morgen vol goede moed de doos opengedaan en op het eerste zicht lijkt hij mij niet al te makkelijk. Dju. Daarom misschien een van de reden dat ik een "wip" maak, om het toch vol te houden.:o

Ok, vandaag is er nog niet veel gebeurt, buiten het plan tegoei ontcijferen:rolleyes: en stillekes aan kijken wat ik nodig heb van kleur en gerief, al het materiaal was naar de zolder verbannen, vandaar.

Ik ben dus begonnen met de carrosserie te schuren en een paar delen toe te voegen om morgen in primer te zetten. Alhoewel als ik er nu nog eens naar kijk, zou er hier en daar nog een beetje putty aan te pas moeten komen. Ook zijn de delen van de voorvleugel al geschuurd en zijn klaar om in primer te zetten. Misschien vegeten te vermelden, er zijn 2 versies mogelijk, zowel van Nick Heidfeld als Gilles Villeneuve, nl. de Australian- en Canada-GP.

Hier enkele foto's:

Gulfie
05-02-2007, 09:37
... zowel van Nick Heidfeld als Gilles Villeneuve, nl. de Australian- en Canada-GP.

Ik wist niet dat die in hetzelfde tijdperk geraced hebben ... :p :+

In ieder geval veel succes.

Gèrre
05-02-2007, 14:06
Ik wist niet dat die in hetzelfde tijdperk geraced hebben ... :p :+

In ieder geval veel succes.

Ik dacht het net ook te zeggen :+