PDA

View Full Version : Wagen gezocht


vdm88
07-02-2007, 16:15
Samen met een vriend zou ik graag willen deelnemen aan de track days van ERAN. En nu zijn wij op zoek naar een auto. Zouden jullie ons raad kunnen geven waar we moeten zoeken, welke auto de meest geschikt is, ... ? We zijn beiden 19 jaar oud en hebben maar een beperkt budget.

bart VDB
07-02-2007, 21:00
kijk eens bij volgende tread:http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=14820
Ik weet niet of het binnen jullie budget valt?
Qua runnigkost ( =zeer goedkoop in wisselstukken) goedkoop en je hebt een 'echte' racewagen.

Groetjes

Bart

Pinzie
07-02-2007, 23:09
Als ik de stap zou zetten naar een Track-Car, zou ik persoonlijk kiezen voor een BMW, en dan liefst nog de E30. Simpelweg omdat je die goedkoop kunt kopen standaard, en eventueel nog donorwagens voor een prikje erbij voor onderdelen. De wagen is makkelijk zelf te onderhouden, en wisselstukken vind je er makkelijk voor ...

yannick88
08-02-2007, 04:10
kijk eens bij volgende tread:http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=14820
Ik weet niet of het binnen jullie budget valt?
Qua runnigkost ( =zeer goedkoop in wisselstukken) goedkoop en je hebt een 'echte' racewagen.

Groetjes

Bart

Ideale wagen om dit te doen , goedkoop en ook nog makkelijk onderdelen op de tweedehandsmarkt te vinden .
Wagen is zeer betrouwbaar .
Clio is ook mogelijk maar toch nog duurder in aankoop .
BMW vind persoonlijk te duur in aankoop en gebruik , tenzij je de auto zelf opbouwt/verbouwt naar een race versie .

Mvg

Philken
10-02-2007, 21:46
de r19 is zeker niet duur(als er een rolkooi in zit & kuipzetels met H-gordels)
reken als je een e30 325i op een veilige manier zelf circuitklaar wilt opbouwen op minstens 4000€(rolkooi okkasie 500€, grotere remmen 900€, kuipzetels okkasie300€, gordels 150€,extra set wielen 250€+ de auto: als je geluk hebt vind je er enen onder de 2000€ in Belgie zonder extra onkosten
anders moet je zoeken naar een 320 met ABS(voor de achterste schijfremmen) die zijn minder duur & gemakkelijker te vinden in Belgi๋

racecars
15-02-2007, 18:16
hey vdm88 wij kunnen je ook eventueel aan een wagen helpen , we hebben er verschillende klaar staan zoals bv nissan sunny 2.0 GTI zeker geen slechte wagen om track day s mee te rijden of zoals bv hier boven vermeld clio 1.8 16V volledig race klaar gemaakt kan al vanaf een budget van 2500 A 3000 euro nieuw opgebouwd ,NATUURLIJK kunnen we ook andere wagens opbouwen dit voor elk budget , je kan ons altijd contacteren op nr 0498 / 81 04 43

rappe106
15-02-2007, 21:30
bij testdriver.be kun je al eens een auto komen proberen om te weten of je achterwielaandrijving of voorwielaandrijving wil.
check de site maar eens

mvg
Yves

B&S Racing
16-02-2007, 20:26
Ik heb nog een Alfa 75 casco staan die opgebouwd moet worden, de raceauto is als donorauto aanwezig. Deze heeft schade aan het chasis.
Ik heb hier vanwege een nieuw project helaas geen tijd meer voor. Als je serieus geinteresseerd bent wil ik hem voor een zeer schappelijk bedrag (de prijs van de intrax dempers) aan je verkopen. Alle spareparts krijg je erbij!Stuur maar even een mailtje aan info@racingperformance.nl of g.buskens@hansensportscars.com