PDA

View Full Version : Waar zijn de foto's?


Lester
23-02-2007, 23:55
Ik doe regelmatig opzoekingen naar vroeger gebouwde modellen. Wat ik vervelend vind is dat er bij die laarzame tekst soms geen foto's meer staan. Een foto kan zoveel meer zeggen dan een tekst met uitleg.
Verdwijnen die als ze een bepaald aantal jaren of maanden hier staan, of zijn ze weg omdat plaats te besparen?

Groetjes, Johan

Ottooke
24-02-2007, 00:09
De foto's die hier geplaatst worden en die fysiek ergens anders staan kunnen na verloop van tijd verdwijnen. Ofwel heeft degene die de foto geplaatst had deze zelf verwijderd op de plaats waar die foto origineel stond, ofwel is er gebruik gemaakt van een (meestal gratis) dienst op het internet waar de foto's na verloop van tijd automatisch verdwijnen.

Dit is op te lossen door een foto als attachment te plaatsen in je berichten. Dan worden de foto's opgeslagen op de server waar ook dit forum op staat. Die foto's verwijderen wij niet en worden dus netjes bewaard.
Het plaatsen van attachments is echter een voordeel voor onze betalende leden. Meer info over lidmaatschap van De Paddock vind je HIER (http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=14744).

Lester
24-02-2007, 01:10
Wel ik was in 2006 lid en heb het eigenlijk nooit geweten dat het zo kan. Nu heb ik nog niet mijn lidgeld betaalt maar dat zal niet lang meer duren, namelijk tot de modelbouwbeurs in Jabbeke denk ik.
Bedankt voor de info...

J.