PDA

View Full Version : Halleluja !


Finish
01-02-2002, 01:46
Sabine Appelmans stopt haar omroepwerk voor TV1. Dat hebben TV1 en Appelmans in onderling overleg beslist. De openbare omroep maakte het nieuws donderdag bekend.

De voormalige tenniskampioene wil zoveel mogelijk tijd vrijmaken voor haar nu bijna drie maanden oude zoontje Obi. Dat is niet altijd even makkelijk te combineren met haar opdracht als omroepster. Toch worden de banden niet doorgeknipt. Sabine wil graag in een minder strak verband blijven werken voor TV1, aldus een persbericht.

"Ik vond omroepen een heel leerrijke en nuttige ervaring, maar wil mij in de toekomst liever bezighouden met dingen die mij toch beter liggen", aldus Appelmans. Sinds februari 2001 was ze schermmedewerkster van TV1.

Sabine Appelmans wordt als omroepster opgevolgd door Katja Retsin (29), die al meer dan drie jaar te zien is als VJ bij muziekzender TMF. Op TV1 liet de vertaler-tolk Engels-Spaans zich al opmerken in "Het Swingpaleis", "De Nationale Test" en als co-presentator met Herman Van Molle in "1 jaar gratis". Donna-luisteraars kennen haar van de Ultratop 50 en Donna de Luxe, samen met Jan Bosman. Eind februari maakt ze haar debuut als TV1-omroepster.



dan is Sabine Pommehomme toch niet zo dom als ik dacht :D
De VRT gaat er werkelijk op vooruit ;)