PDA

View Full Version : Wtcc Zandvoort


tarzancorner
12-03-2007, 21:42
De russen komen er aan.

Ze nemen met vier BMW 320i WTCC-auto’s deel aan het hele kampioenschap van de Dutch Supercar Challenge. Daarnaast rijden ze twee races in het WTCC. Het team zet drie auto’s in tijdens de race op Circuit Park Zandvoort en twee BMW’s tijdens de race in Valencia.”
Het doel voor 2008 is een volledig WTCC-seizoen.
Tel daar bij op nog een seat voor de ex F1 piloot en misschien duncan Huisman in een bmw, dan staan er toch al 26 wagens aan de start.:applaus:

bron autosport.nl

FIRE
12-03-2007, 22:02
En Freitas in de Racing for Belgium Alfa.

Bramzel
13-03-2007, 02:37
En Monteiro voor Seat, en als we Autosport.nl mogen geloven is de kans daar dat we Huisman in een 2e RBM BMW mogen verwachten. Hangt van het budget van Huisman af. Verder heeft men het er op 10/10's over dat Diego Romanini wel eens op zou kunnen dagen in de 3e N-Technology Alfa Romeo.

Mark
13-03-2007, 21:41
Tijdens het verslag op Eurosport sprak de Nederlandse commentator over geluiddempers voor de WTCC-wagens op CPZ. Kan dat moeilijk geloven, geloof niet dat ze daar ooit mee getest hebben.......

Bramzel
13-03-2007, 22:49
De wagens reden tijdens de tests ook al met geluidsdempers, of in ieder geval met aangepaste uitlaten. Dat zou een generale repetitie kunnen zijn.

Bugalfa
14-03-2007, 23:22
Ballast
35kg : Farfus-Jörg-Priaulx
20kg : Tarquini-Yvan (10pl. achteruit op grid)
15kg : Zanardi-Huff-Coronel
10kg : Freitas-Monteiro & alle nieuwe Russen & Portugezen
5kg : Rangoni

Rest is z'n startballast kwijt, mogelijk krijgt Bmw er 15kg terug bij .

FIRE
04-05-2007, 17:35
Test
N° Driver Laps Time GAP
1 8 Alain MENU (Chevrolet Lacetti ) 12 00:01:47.424 144.33 km/h
2 1 Andy PRIAULX (BMW 320si ) 14 00:01:48.493 + 1.069
3 18 Tiago MONTEIRO (SEAT Leon ) 14 00:01:48.508 + 1.084
4 3 Augusto FARFUS (BMW 320si ) 15 00:01:48.625 + 1.201
5 11 Gabriele TARQUINI (SEAT Leon ) 10 00:01:48.642 + 1.218
6 19 Roberto COLCIAGO (SEAT Leon ) 12 00:01:48.733 + 1.309
7 7 Nicola LARINI (Chevrolet Lacetti ) 12 00:01:48.768 + 1.344
8 20 Tom CORONEL (SEAT Leon ) 12 00:01:48.876 + 1.452
9 5 Felix PORTEIRO (BMW 320si ) 15 00:01:48.904 + 1.480
10 2 Jorg MULLER (BMW 320si ) 14 00:01:48.916 + 1.492
11 6 Robert HUFF (Chevrolet Lacetti ) 12 00:01:48.959 + 1.535
12 12 Yvan MULLER (SEAT Leon ) 12 00:01:49.262 + 1.838
13 30 Luca RANGONI (BMW 320si ) 13 00:01:49.277 + 1.853
14 15 James THOMPSON (Alfa Romeo 156 ) 16 00:01:49.297 + 1.873
15 9 Jordi GENE (SEAT Leon ) 12 00:01:49.429 + 2.005
16 4 Alessandro ZANARDI (BMW 320si ) 13 00:01:49.610 + 2.186
17 10 Michel JOURDAIN (SEAT Leon ) 10 00:01:49.657 + 2.233
18 23 Pierre-Yves CORTHALS (SEAT Leon ) 13 00:01:50.648 + 3.224
19 21 Emmet O'BRIEN (SEAT Leon ) 13 00:01:50.770 + 3.346
20 33 Miguel FREITAS (Alfa Romeo 156 ) 12 00:01:51.399 + 3.975
21 26 Stefano D'ASTE (BMW 320si ) 15 00:01:52.100 + 4.676
22 16 Olivier TIELEMANS (Alfa Romeo 156 ) 5 00:01:52.450 + 5.026
23 50 Lev FRIDMAN (BMW 320i ) 14 00:01:53.788 + 6.364
24 52 Viktor SHAPOVALOV (BMW 320i ) 11 00:01:56.286 + 8.862
25 51 Evgeny ZELENOV (BMW 320i ) 11 00:01:56.611 + 9.187


Practice 1
N° Driver Laps Time GAP
1 18 Tiago MONTEIRO (SEAT Leon ) 6 00:01:48.972 142.28 km/h
2 19 Roberto COLCIAGO (SEAT Leon ) 10 00:01:49.178 + 0.206
3 3 Augusto FARFUS (BMW 320si ) 12 00:01:49.412 + 0.440
4 7 Nicola LARINI (Chevrolet Lacetti ) 13 00:01:49.613 + 0.641
5 5 Felix PORTEIRO (BMW 320si ) 14 00:01:49.766 + 0.794
6 15 James THOMPSON (Alfa Romeo 156 ) 12 00:01:49.781 + 0.809
7 1 Andy PRIAULX (BMW 320si ) 14 00:01:49.789 + 0.817
8 2 Jorg MULLER (BMW 320si ) 14 00:01:49.943 + 0.971
9 8 Alain MENU (Chevrolet Lacetti ) 12 00:01:50.189 + 1.217
10 6 Robert HUFF (Chevrolet Lacetti ) 12 00:01:50.237 + 1.265
11 20 Tom CORONEL (SEAT Leon ) 14 00:01:50.350 + 1.378
12 12 Yvan MULLER (SEAT Leon ) 12 00:01:50.581 + 1.609
13 11 Gabriele TARQUINI (SEAT Leon ) 13 00:01:50.629 + 1.657
14 30 Luca RANGONI (BMW 320si ) 12 00:01:50.744 + 1.772
15 10 Michel JOURDAIN (SEAT Leon ) 3 00:01:50.778 + 1.806
16 9 Jordi GENE (SEAT Leon ) 11 00:01:51.118 + 2.146
17 4 Alessandro ZANARDI (BMW 320si ) 13 00:01:51.179 + 2.207
18 23 Pierre-Yves CORTHALS (SEAT Leon ) 14 00:01:51.544 + 2.572
19 21 Emmet O'BRIEN (SEAT Leon ) 12 00:01:51.608 + 2.636
20 33 Miguel FREITAS (Alfa Romeo 156 ) 7 00:01:51.681 + 2.709
21 26 Stefano D'ASTE (BMW 320si ) 15 00:01:52.171 + 3.199
22 16 Olivier TIELEMANS (Alfa Romeo 156 ) 14 00:01:53.023 + 4.051
23 50 Lev FRIDMAN (BMW 320i ) 11 00:01:53.054 + 4.082
24 52 Viktor SHAPOVALOV (BMW 320i ) 13 00:01:53.937 + 4.965
25 51 Evgeny ZELENOV (BMW 320i ) 16 00:01:56.488 + 7.516

Bron: WTCC

Raceboy
04-05-2007, 17:40
Monteiro goed mee.

gwyllion
05-05-2007, 10:14
Dat valt mij ook op. Tijdens tests was hij ook al snel.

FIRE
05-05-2007, 11:09
Practice 2
N° Driver Laps Time GAP
1 8 Alain MENU (Chevrolet Lacetti ) 12 00:01:48.610 142.76 km/h
2 7 Nicola LARINI (Chevrolet Lacetti ) 11 00:01:48.717 + 0.107
3 20 Tom CORONEL (SEAT Leon ) 13 00:01:48.743 + 0.133
4 3 Augusto FARFUS (BMW 320si ) 14 00:01:48.997 + 0.387
5 16 Olivier TIELEMANS (Alfa Romeo 156 ) 14 00:01:49.076 + 0.466
6 1 Andy PRIAULX (BMW 320si ) 14 00:01:49.277 + 0.667
7 6 Robert HUFF (Chevrolet Lacetti ) 13 00:01:49.323 + 0.713
8 18 Tiago MONTEIRO (SEAT Leon ) 16 00:01:49.328 + 0.718
9 11 Gabriele TARQUINI (SEAT Leon ) 13 00:01:49.339 + 0.729
10 5 Felix PORTEIRO (BMW 320si ) 14 00:01:49.416 + 0.806
11 2 Jorg MULLER (BMW 320si ) 15 00:01:49.584 + 0.974
12 12 Yvan MULLER (SEAT Leon ) 12 00:01:49.702 + 1.092
13 19 Roberto COLCIAGO (SEAT Leon ) 12 00:01:49.712 + 1.102
14 9 Jordi GENE (SEAT Leon ) 11 00:01:49.851 + 1.241
15 23 Pierre-Yves CORTHALS (SEAT Leon ) 11 00:01:50.160 + 1.550
16 4 Alessandro ZANARDI (BMW 320si ) 13 00:01:50.165 + 1.555
17 15 James THOMPSON (Alfa Romeo 156 ) 11 00:01:50.229 + 1.619
18 30 Luca RANGONI (BMW 320si ) 14 00:01:50.231 + 1.621
19 26 Stefano D'ASTE (BMW 320si ) 13 00:01:50.374 + 1.764
20 10 Michel JOURDAIN (SEAT Leon ) 12 00:01:50.513 + 1.903
21 21 Emmet O'BRIEN (SEAT Leon ) 12 00:01:50.663 + 2.053
22 33 Miguel FREITAS (Alfa Romeo 156 ) 13 00:01:50.792 + 2.182
23 52 Viktor SHAPOVALOV (BMW 320i ) 12 00:01:52.600 + 3.990
24 50 Lev FRIDMAN (BMW 320i ) 13 00:01:53.350 + 4.740
25 51 Evgeny ZELENOV (BMW 320i ) 16 00:01:56.073 + 7.463

Bron: WTCC


Tielemans wat doe je nu!? :eek: :gas:

Als we op de trainingen af mogen gaan dan wordt het in ieder geval geen BMW walkover. :)

Bramzel
05-05-2007, 11:14
Verdorie Tielemans, je schokt de race-wereld! Ben benieuwd of hij er in de quali weer zo bij kan staan. Goede prestatie verder van de Chevy's, ben benieuwd wat die kunnen gaan doen morgen in de race.

JorritVD
05-05-2007, 12:22
Tielemans snel onderweg. Maar dan valt het wel wat tegen van James Thompson. En wat geweldig dat Coronel de snelste Leon rijder is.
Ik zal mogen denk ik spannende races te zien krijgen wanneer ik daar benm wat de top 11 zit binnen 1 sec van elkaar.

smiley
05-05-2007, 15:44
morgen 2 chevy's vanop de eerste rij :cool:
te hopen morgen even goed :applaus:

FIRE
05-05-2007, 16:03
Kwalificatie
N° Driver Laps Time GAP
1 8 Alain MENU (Chevrolet Lacetti ) 9 00:01:47.044 144.84 km/h
2 7 Nicola LARINI (Chevrolet Lacetti ) 9 00:01:47.201 + 0.157
3 3 Augusto FARFUS (BMW 320si ) 11 00:01:47.519 + 0.475
4 30 Luca RANGONI (BMW 320si ) 10 00:01:47.679 + 0.635
5 18 Tiago MONTEIRO (SEAT Leon ) 10 00:01:47.738 + 0.694
6 5 Felix PORTEIRO (BMW 320si ) 11 00:01:47.825 + 0.781
7 9 Jordi GENE (SEAT Leon ) 9 00:01:47.877 + 0.833
8 1 Andy PRIAULX (BMW 320si ) 11 00:01:47.916 + 0.872
9 6 Robert HUFF (Chevrolet Lacetti ) 9 00:01:47.969 + 0.925
10 19 Roberto COLCIAGO (SEAT Leon ) 9 00:01:47.984 + 0.940
11 2 Jorg MULLER (BMW 320si ) 11 00:01:48.103 + 1.059
12 15 James THOMPSON (Alfa Romeo 156 ) 9 00:01:48.121 + 1.077
13 11 Gabriele TARQUINI (SEAT Leon ) 8 00:01:48.192 + 1.148
14 4 Alessandro ZANARDI (BMW 320si ) 10 00:01:48.261 + 1.217
15 20 Tom CORONEL (SEAT Leon ) 11 00:01:48.312 + 1.268
16 12 Yvan MULLER (SEAT Leon ) 9 00:01:48.328 + 1.284
17 23 Pierre-Yves CORTHALS (SEAT Leon ) 9 00:01:48.330 + 1.286
18 10 Michel JOURDAIN (SEAT Leon ) 11 00:01:48.821 + 1.777
19 16 Olivier TIELEMANS (Alfa Romeo 156 ) 14 00:01:49.376 + 2.332
20 26 Stefano D'ASTE (BMW 320si ) 12 00:01:49.717 + 2.673
21 33 Miguel FREITAS (Alfa Romeo 156 ) 12 00:01:50.279 + 3.235
22 21 Emmet O'BRIEN (SEAT Leon ) 11 00:01:50.474 + 3.430
23 52 Viktor SHAPOVALOV (BMW 320i ) 9 00:01:52.415 + 5.371
24 50 Lev FRIDMAN (BMW 320i ) 8 00:01:52.616 + 5.572

gwyllion
05-05-2007, 17:15
Ik ben onaangenaam verrast door de snelheid van de Seats. Na al dat testwerk had ik wel wat meer verwacht. Als het niet snel verbeterd kunnen ze hun titelambities terug opbergen :(

Wel een pluim voor Monteiro. Geen slecht debuut bij de touring wagens.

fish88
05-05-2007, 21:15
wat hebben ze bij Chevrolet gedaan dat ze opeens meekunnen.

Bugalfa
05-05-2007, 21:31
Alfa : zucht Thommo 1x een rus in de weg en 1x Colciago zwaar in de weg dus die heeft nog een excuus . Tielemans even hoop in FP2 maar omdat de rest niet op de limiet ging vrees ik gezien de tijden . Freitas & R4B evolueren gestaag .
Chapeau voor Chevy(die hebben hun 2007spec. uit Curitiba weggelaten en dus kunnen ontwikkelen terwijl de anderen hun wagens op de boot stonden), Monteiro, Farfus en Rangoni .
Belgen en Ollaanders stellen teleur en Seat-armada wordt door Monteiro in z'n hemd gezet .
PS : In btcc staat Giovanardi op pole ; die heeft van die VX Vectra een evo156 gemaakt ; snel in top en snelle bochten ...

Bramzel
06-05-2007, 01:46
wat hebben ze bij Chevrolet gedaan dat ze opeens meekunnen.

Die zijn de 2007 wagen gaan rijden ipv de 2006-spec die in Curitiba reed ;)

Mark
06-05-2007, 10:25
De publieke opkomst lijkt me zo op het eerste zicht niet echt super, via de perfekt werkende livestream op cpz.nl zie je vooral veel lege tribune-plekken. Behalve het WTCC is het dan ook een zeer mager programma voor de toeschouwers. Alleen de fluisterstille Seatjes en BMW'tjes. Tussendoor erg veel pauze en demo's:rolleyes:

Nog geen 3 uur racewerk op een zondag van 0930 tot 1705! Als je dan de prijs van de kaartjes gaat omrekenen dan worden ze opeens toch erg duur ;)

lotuzzz
06-05-2007, 10:52
De publieke opkomst lijkt me zo op het eerste zicht niet echt super, via de perfekt werkende livestream op cpz.nl zie je vooral veel lege tribune-plekken. Behalve het WTCC is het dan ook een zeer mager programma voor de toeschouwers. Alleen de fluisterstille Seatjes en BMW'tjes. Tussendoor erg veel pauze en demo's:rolleyes:

Nog geen 3 uur racewerk op een zondag van 0930 tot 1705! Als je dan de prijs van de kaartjes gaat omrekenen dan worden ze opeens toch erg duur ;)

20.000 man... en dat voor een WK... een lachtertje!! :confused:

JPMontoya
06-05-2007, 10:59
De publieke opkomst lijkt me zo op het eerste zicht niet echt super, via de perfekt werkende livestream op cpz.nl zie je vooral veel lege tribune-plekken. Behalve het WTCC is het dan ook een zeer mager programma voor de toeschouwers. Alleen de fluisterstille Seatjes en BMW'tjes. Tussendoor erg veel pauze en demo's:rolleyes:

Nog geen 3 uur racewerk op een zondag van 0930 tot 1705! Als je dan de prijs van de kaartjes gaat omrekenen dan worden ze opeens toch erg duur ;)

Livestream waar staat die ?

Mark
06-05-2007, 11:36
Livestream waar staat die ?

http://www.cpz.nl/events/2007/wtcc/racecam

Saaie eerste race. Chevy 1 & 2 en privateer op 3, een verassende uitslag.

Bramzel
06-05-2007, 11:44
Heel erg saai inderdaad, erg teleurstellend. Van een klassiek toerwagencircuit als Zandvoort had ik veel meer actie verwacht. Het leek wel alsof ze nergens konden inhalen, wat me verbaasde als je alle acties in de lagere klasses ziet. Of het DTM for that matter. Erg jammer, hopelijk word de 2e race wat beter.

FIRE
06-05-2007, 12:06
Met de Nederlandse Cups in het achterhoofd had ik ook meer actie verwacht, al vond ik op ook weer niet heel saai.

Makkelijke 1-2 voor Chevrolet en dat had ik eigenlijk niet verwacht. Priaulx weet het altijd weer te versieren dat hij ondanks een mindere 1e race in race 2 op de voorste rij staat. Dat is misschien niet spectaculair maar natuurlijk wel een van de redenen dat hij al 3 jaar kampioen is.

Leuk dat privateers Rangoni en Colciago top 8 hebben gescoord.
En Coronel die heeft echt een $#* weekend. :(


20.000 man... en dat voor een WK... een lachtertje!! :confused:
Spa hoopt op 65.000 bezoekers tijdens het F1 weekend dan is 20.000 nog niet zo slecht. WTCC is vergeleken met DTM en A1GP een stuk minder bekend in Nederland. Voor mijn gevoel wordt WTCC pas echt gepromoot (dankzij SEAT) in Nederland sinds bekend is dat er op Zandvoort een race is.

smiley
06-05-2007, 12:19
chevy dubbel :worship:
ik ben eens benieuwd of ze tijdens race 2 ook goed naar voor kunnen komen..
:gas:
priaulx :worship: hij doet het telkens weer

Bramzel
06-05-2007, 15:17
priaulx :worship: hij doet het telkens weer

Toch niet, hij verprutste het behoorlijk in Race 2 ;) Vind ik niet erg trouwens, d'r mag nu wel eens iemand anders winnen. Telkens maar Priaulx gaat ook vervelen.

Race 2 was een stuk beter om te zien dan Race 1 gelukkig. Een aantal leuke acties.

Brecht
06-05-2007, 15:20
Petje af voor Larini :applaus:

Kaze
06-05-2007, 19:01
http://images.scooterrace.be/albums/sracepics/trackevents/WTCC%20Zandvoort%202007/072.jpg

http://images.scooterrace.be/albums/sracepics/trackevents/WTCC%20Zandvoort%202007/084.jpg

http://images.scooterrace.be/albums/sracepics/trackevents/WTCC%20Zandvoort%202007/124.jpg

linkje (http://images.scooterrace.be/thumbnails.php?album=225&page=1)

JPMontoya
06-05-2007, 19:43
De kassa van de FIA blijft rinkelen tijdens het WTCC-weekend in Zandvoort. Had de mondiale automobielfederatie de afgelopen dagen reeds acht boetes (voor in totaal 6500 euro) geïnd, inmiddels mag de FIA-penningmeester weer 2.000 euri bijschrijven.

Tekst: Marc Kok / autosport.nl

Zo werden de mecaniciens van de winnaar van de eerste race Alain Menu met 500 euro bestraft, nadat ze de allereerste WTCC-zege van hun team hadden begroet met juichen bij de pitmuur. Dat de monteurs hun winnende coureur daar bejubelden, mag niet volgens hoofdstuk 4, artikel 18.3 appendix H van de FIA International Sporting Code, dus deelden de regelneefjes van de FIA een boete uit.

FIA = bende zielige kloten.....

Bugalfa
06-05-2007, 20:05
Als't in Valencia niet lukt voor Thompson & Alfa dan nergens vrees ik of ze moesten in Monza nog zonder ballast rondrijden... . Tielemans heeft het (nog) niet en zou beter in een cup deurkrukkengevecht leren : hij is te lief voor collega's en machine nog : 't zou een goeie endurancepiloot zijn . Freitas & R4B maken gestaag progressie en zijn na dit WE de 10kg. kwijt .
Stom van Coronel & Thompson : WE verknoeid in 1 aktie .

Mark
06-05-2007, 20:36
FIA = bende zielige kloten.....

:applaus: Ja, er lopen weer enkele officials weer rond die o zo blij zijn dat ze weer iemand op de vingers hebben kunnen tikken. Stoute jongen, niet meer doen he! Foei!

De heikele thema's die officials(niet specifiek WTCC) zouden moeten behandelen laten ze wijselijk in de doofpot. Bang voor tegengas......

Wat betreft WTCC @ Zandvoort, zeer matige wedstrijden. Verdomd zwak evenement wat betreft randprogrammering. Dank u dB's en CPZ voor het ontbreken van de extra geluidsdagen. Zeer benieuwd naar de WTCC 2008 @ Zandvoort ;)

FIRE
06-05-2007, 20:53
Toch niet, hij verprutste het behoorlijk in Race 2 ;) Vind ik niet erg trouwens, d'r mag nu wel eens iemand anders winnen. Telkens maar Priaulx gaat ook vervelen.

Race 2 was een stuk beter om te zien dan Race 1 gelukkig. Een aantal leuke acties.
Als je het over de duivel hebt dan gaat het mis...:D


Ik had niet verwacht dat Tarquini de BMW's voor zou blijven.
Chevrolet lijkt met de 2007 versie een flinke stap voorwaarts gemaakt te hebben.

Mark
08-05-2007, 20:00
Mijn beste vriend Hans Ernst moet ook even iets kwijt:

Hans Ernst: ‘Team Coronel had komst premier in betere banen moeten leiden’

,,Het is logisch dat de komst van de minister-president, zoals afgelopen zaterdag op CPZ, leidt tot veel aandacht van fotografen en camerateams. Dat hoort er nu eenmaal bij. Op uitnodiging van Coronels team volgde hij de training bij het team aan de pitmuur. Dan moet het team ook de nodige maatregelen nemen om het een en ander in goede banen te leiden’’, geeft Ernst een duidelijk signaal af richting SEAT.

http://www.autosport.nl/actueel/news.php?id=5177&rubriek=nat


Als er 1 iemand is die zijn mond moet houden dan is het Ernst zelf wel. Hoe durft die kerel uberhaupt kritiek te uiten tegen fabrikant Seat? Als fabrikant zit je niet echt te wachten op de uitspraken van een of lokaal circuit-directeurtje. Hij kan niet eens voorkomen dat bij krap 20.000 bezoekers er parkeerproblemen ontstaan! Waar hebben we het over?

O ja, nog een flater van dat weekend. Is men daar vergeten dat 4 en 5 mei aparte en zeer gevoelige dagen zijn? Wie o wie laat een pantserwagen voor de Seats uitrijden? Volgens mij liepen er aardig wat Duitsers rond op CPZ.....en ook die kennen de betekenis van 4 en 5 mei. Zoiets valt niet goed, volledig terecht overigens. Reacties in de Duitse geschreven pers zijn ook niet positief over dit geval.

Ja, de customer service van CPZ staat nog niet helemaal op punt ;)

vortex
09-05-2007, 10:27
Inderdaad krasse taal van de directeur die beter de dingen voor zichzelf kan houden! Wat niet wegneemt dat het Seat team van Coronel de ellende over zichzelf heeft afgeroepen. Blijft gewoon een stomme fout! (Coronel zat zelf zeker ook te slapen?? normaal is ie nl. altijd heel erg wakker tav dit soort dingen) :rolleyes:

Vwb die pantserwagen: op 5 mei is het in NL vergeven van allerhande legermaterieel wat ineens de weg opgaat (keep em rollin). Lijkt me absoluut geen gevoelig onderwerp, zeker niet mbt iets wat 60 jaar geleden is. En die Duitschers moeten daar al helemaal niet over klagen.;)

Bramzel
09-05-2007, 10:36
Ik kan die pantserwaren ook absoluut niet als stom of ongevoelig zien. Ik vond het juist een schitterende actie, het was een waanzinnig gezicht om dat ding voor die Seatjes de bocht om te zien loeien. Ik vond het wel een goede actie, mogen ze vaker doen. Helemaal met vortex eens dus.

Mark
09-05-2007, 20:29
Ik kan die pantserwaren ook absoluut niet als stom of ongevoelig zien. Ik vond het juist een schitterende actie, het was een waanzinnig gezicht om dat ding voor die Seatjes de bocht om te zien loeien. Ik vond het wel een goede actie, mogen ze vaker doen. Helemaal met vortex eens dus.

Het was niet de eerste keer overigens dat zo'n pantserwagen als pace-car reed en bij andere dagen heb ik er ook totaal geen problemen mee. Het ligt maar net aan je leeftijd, woonplaats, historisch besef en nog wat (persoonlijke) parameters hoe je dergelijke zaken tot je neemt ;)

Ik persoonlijk vond het "not done", zal kijken of ik morgen dat stukje uit de Motorsport Aktuell kan inscannen.

Richard
11-05-2007, 14:37
Wat betreft WTCC @ Zandvoort, zeer matige wedstrijden. Verdomd zwak evenement wat betreft randprogrammering. Dank u dB's en CPZ voor het ontbreken van de extra geluidsdagen. Zeer benieuwd naar de WTCC 2008 @ Zandvoort ;)
Ja, wat ben ik blij dat ik daar niet m'n geld aan heb verspild zeg, aan het tijdschema kon je al zien dat het matig zou worden, als je daar dan naartoe gaat en erover gaat zeuren is dat puur je eigen schuld.

Zandvoort is zowiezo al een matig circuit, zeker wat faciliteiten betreft, ik vind het niet gek dat de DSC veel liever naar Assen gaat, voor bezoekers is het daar ook geweldig, je kunt er altijd parkeren, een paddockrestaurant bij de GT-bocht, en als je ziet wat voor plannen de leiding van dat circuit voor de toekomst heeft wordt het alleen maar beter, een geheel hotel zit er notabene bij!

Bramzel
11-05-2007, 14:45
Het was niet de eerste keer overigens dat zo'n pantserwagen als pace-car reed en bij andere dagen heb ik er ook totaal geen problemen mee. Het ligt maar net aan je leeftijd, woonplaats, historisch besef en nog wat (persoonlijke) parameters hoe je dergelijke zaken tot je neemt ;)

Wat is dat nou weer voor generaliserende onzin? Dit heeft niks met leeftijd, woonplaats of wat dan ook te maken. Jij vind het niet kunnen, ik vind dat wel meevallen. Dat heet verschil van mening, en schijnt nog wel eens voor te komen op fora. Beetje onzin om dat nu af te schuiven op iets als leeftijd of woonplaats....