PDA

View Full Version : Moet piloten een edelmetaal kleurtje krijgen?


JorritVD
03-04-2007, 08:11
Ik wist niet in welke topic ik doet moest schrijven.

Maar is het niet beter dat we een coureurs indeling krijgen en dan extra ballast er bij krijgen?
Bijv. Platinum / Goud / Zilver / Brons
2x Platinum = +30kg
1x Platinum + 1x Goud = +25kg
2x Goud = +20kg
1x Goud + 1x Zilver = +15kg
2x Zilver = +10kg
1x Zilver + 1x Brons = + 5kg
2x Brons = 0kg

JPMontoya
03-04-2007, 08:56
Ik wist niet in welke topic ik doet moest schrijven.

Maar is het niet beter dat we een coureurs indeling krijgen en dan extra ballast er bij krijgen?
Bijv. Platinum / Goud / Zilver / Brons
2x Platinum = +30kg
1x Platinum + 1x Goud = +25kg
2x Goud = +20kg
1x Goud + 1x Zilver = +15kg
2x Zilver = +10kg
1x Zilver + 1x Brons = + 5kg
2x Brons = 0kg

Weet jij een Platinum piloot in de Belcar ?

Kumpen en Longin zijn 2x goud den ik ?

JorritVD
03-04-2007, 15:25
Platinum. top piloten die ook goed presteren op internationaal niveau.
Goud. top piloten die niet of weinig internationaal rijden of niet echt meestrijden op internationaal niveau.

Bramzel
03-04-2007, 15:34
En waarom moeten mensen die ook in het buitenland meer gewicht krijgen volgens jou terwijl ze even snel zijn?

Dries DS
03-04-2007, 15:37
Platinum. top piloten die ook goed presteren op internationaal niveau.
Goud. top piloten die niet of weinig internationaal rijden of niet echt meestrijden op internationaal niveau.


Jawadde... En daaronder A. Kumpen en B. Longin klasseren (3de in FIA GT Zhuhai;) ), zoals sommigen doen...:no: Lijkt mij niet zo gepast...;) . Wat is B. Leinders dan (die komt ook wel eens Belcar rijden) ? Een 'papieren' piloot, gezien hij de laatste jaren minder adelbrieven kan voorleggen dan hogervermelde heren ? Neen, zo'n indeling lijkt me echt niet gepast in Belcar... :frusty:

M_K
03-04-2007, 17:07
Een van de enige Belgen die aanspraak kan maken op Platinum is volgens mij Bas Leinders, omdat hij over een Superlicentie beschikt(e)...

De juiste beschrijving van de platinum piloot staat in het sportief reglement van het FIA GT kampioenschap. Toch lijkt me dit niet de aangewezen manier om mensen extra gewicht in de wagen te laten leggen. Laat SRO hun werk gewoon doen. Ze hebben een prachtigjob verricht afgelopen weekend. 20.000 a 25.000 mensen, een goed gevuld startveld en een spannende race... ik heb genoten!

Na Donington reeds een balans opmaken wordt volgens mij moeilijk. Misschien best wachten tot na de derde race...

JPMontoya
03-04-2007, 18:19
Een van de enige Belgen die aanspraak kan maken op Platinum is volgens mij Bas Leinders, omdat hij over een Superlicentie beschikt(e)...

De juiste beschrijving van de platinum piloot staat in het sportief reglement van het FIA GT kampioenschap. Toch lijkt me dit niet de aangewezen manier om mensen extra gewicht in de wagen te laten leggen. Laat SRO hun werk gewoon doen. Ze hebben een prachtigjob verricht afgelopen weekend. 20.000 a 25.000 mensen, een goed gevuld startveld en een spannende race... ik heb genoten!

Na Donington reeds een balans opmaken wordt volgens mij moeilijk. Misschien best wachten tot na de derde race...

Klopt Bas Leinders is platinum.

fenixracing
05-04-2007, 14:23
Ik hoop dat ze wachten met wagens vol lood te pompen, GT3 wagen is geen gt1 en lood hoort niet thuis in een GT3.
Gewoon afwachten zou ik zeggen PK gaat echt niet alles winnen .
Wacht maar tot elk team zijn boeltje in orde heeft, ze zullen nog al moete spurten.

Gèrre
05-04-2007, 14:27
Ik hoop dat ze wachten met wagens vol lood te pompen, GT3 wagen is geen gt1 en lood hoort niet thuis in een GT3.
Gewoon afwachten zou ik zeggen PK gaat echt niet alles winnen .
Wacht maar tot elk team zijn boeltje in orde heeft, ze zullen nog al moete spurten.

dat denk ik er ook van

Bramzel
05-04-2007, 15:16
Ik hoop dat ze wachten met wagens vol lood te pompen, GT3 wagen is geen gt1 en lood hoort niet thuis in een GT3.

Tsja, een WTCC wagen is nog langzamer en daar gebruiken ze het ook. Ik ben echter tegen het 'bestraffen' van coureurs. Er zijn nu eenmaal verschillen tussen de rijders. Maak de auto's maar gelijk, dan moeten en kunnen rijders en teams het verschil maken.

marcel
05-04-2007, 15:24
inderdaad, liever gewicht dan pivot-tijden, bvb

fenixracing
05-04-2007, 17:42
Denk niet dat er een tijd komt in gt3 klassedat zou afstotend werken voor de toekomst.
Een wtcc wagen is heel grote verschil met de GT3 wagens .
Je gaat tog geen team boete omdat ze te goed zijn ( ook al ben niet de grootste fan van pk )we zitten in belgie niet in het internationale GT3 kampioenschap hier moeten we blij zijn met rijders die we hebben.
Ik bedoel dat de meeste rijders mensen met geld zijn je hebt er goede en slechte.

P.S : IK weet nie hoe ik het juist moest verwoorden.

Mark
05-04-2007, 18:58
Denk niet dat er een tijd komt in gt3 klassedat zou afstotend werken voor de toekomst.
Een wtcc wagen is heel grote verschil met de GT3 wagens .
Je gaat tog geen team boete omdat ze te goed zijn ( ook al ben niet de grootste fan van pk )we zitten in belgie niet in het internationale GT3 kampioenschap hier moeten we blij zijn met rijders die we hebben.
Ik bedoel dat de meeste rijders mensen met geld zijn je hebt er goede en slechte.

P.S : IK weet nie hoe ik het juist moest verwoorden.


Gelieve toch iets meer te letten op het gebruik van de nederlandse taal. Je bericht is zo goed als onleesbaar.

fenixracing
05-04-2007, 20:10
Ja sorry ik weet het.
Het is hier soms zo druk met de kleine (1,6J oud) , verbouwingen, werken.
Dus als ik is tijd heb kom ik rap is iets posten,en meestal met veel teveel taal fouten. :(


Dus mijn verontschuldiging aan iedereen. :o

Ik wou alleen zeggen dat belgie geen top league is en dat er altijd grote verschillen zullen zijn.
En dat je daarom niet de betere piloten moet straffen zo schrik je topteams een beetje af.

Ikzou gewoon afwachten,eerste jaar gt3 iedereen moet nog wennen.