PDA

View Full Version : OCMB Grensrit 9 april


Jan
03-04-2007, 19:40
Ziezo, Wouter en ikzelf zijn ingeschreven voor de Grensrit (VAS Classic) die van start gaat op Paasmaandag te Lubbeek. Voor ons wordt het gek genoeg de allereerste deelname aan deze rit, die min of meer door onze achtertuin loopt. Voetbaltornooien van de zonen hebben ons de afgelopen jaren steeds verhinderd om deze thuiswedstrijd te rijden. Kunnen we nu dubbel genieten ;)
Als startuur kregen we 10.50u en we willen den "toerist" uithangen:D


Nog andere Paddockers present???

Werner333
04-04-2007, 15:50
Roger en ondergetekende zullen er ook zijn. Startuur: 10.38

Pinzie
04-04-2007, 19:57
Ik zal er ook bij zijn. Ik neem deel als piloot, als vervanger voor Rudi Holans. Dus ik mag zijn vaste co-piloot rondrijden een dagje...:+

fordje
06-04-2007, 11:52
Een Paasrit zonder mij,; hoe durf je :) :) Nou ja, het Rittensportverhaal is dit jaar toch geen optie voor mij, gezien andere dingen.

In alle geval SUCCES, en doe ze de groe(n)ten ginder.

Nog een tip voor alle deelnemers:

Goed opletten en wakker zijn vanaf het vertrek en in de bochtjes he, Frits heeft zo van die rare gewoonten om bordjes overal weg te zetten waar je ze (nog) niet verwacht.

Pinzie
07-04-2007, 08:39
Een Paasrit zonder mij,; hoe durf je :) :) Nou ja, het Rittensportverhaal is dit jaar toch geen optie voor mij, gezien andere dingen.

In alle geval SUCCES, en doe ze de groe(n)ten ginder.

Nog een tip voor alle deelnemers:

Goed opletten en wakker zijn vanaf het vertrek en in de bochtjes he, Frits heeft zo van die rare gewoonten om bordjes overal weg te zetten waar je ze (nog) niet verwacht.

Tja, dit jaar was mijn budget HELAAS onvoldoende om jou weer te contracteren, zoals je al langer wist :fight:

Leuk te zien dat je hier toch nog eens komt piepen af en toe Fordje :gas: