PDA

View Full Version : Modelbouwmeeting - 13 april 2007 - Thema cafe Wheels in Zolder


Guido
10-04-2007, 18:15
En hopla, vrijdag is het weer zover. Tijd voor onze maandelijkse modelbouwmeeting.

Agenda:
- Laatste details ivm de trip naar Intermodellbau 2007
- Organisatie deelname aan ModelForce 07. De gasten van Moveleo hebben me nog steeds niets laten weten... :rolleyes:
- update display cases
- update club kledij
- praktijk demo: Foto ets onderdelen bevestigen, lasnaden simuleren.
- varia

Starten doen we zoals altijd om 20.00.

Locatie:
Thema Café Wheels
Circuit Zolder.

Graag je deelname ook bevestigen.

Tot vrijdag! :bye:

Sennake
10-04-2007, 19:12
Ik kom alvast, en als Tom21 ook komt zal ik zijn MotoGP 2005 boek meebrengen.

Big attack
10-04-2007, 20:28
Zal er normaal ook weer bijzijn.

Tom21
10-04-2007, 20:47
Normaal gezien zal ik aanwezig zijn, nog even kijken voor vervoer...Bedankt voor het boek dan Guy!
Ik zou nog wel iets willen vragen of Guy me nog iets kan voordoen ivm PE plaatsen...Daar kan misschien een demo over gegeven worden?

Tom

Nismo
10-04-2007, 22:15
En hopla, vrijdag is het weer zover. Tijd voor onze maandelijkse modelbouwmeeting.

.................................................. ..................................................
- Organisatie deelname aan ModelForce 07. De gasten van Moveleo hebben me nog steeds niets laten weten... :rolleyes:

.................................................. ...............................................

Graag je deelname ook bevestigen.

Tot vrijdag! :bye:

Dat zou intussen moeten gebeurd zijn.;)

Ik ben vrijdag ook van de partij, maar ik weet niet of ik op tijd ga zijn.

Dominique
10-04-2007, 22:31
Sorry guys, maar ik zal deze keer moeten passen. Andere verplichtingen ...
Ik zal de details over Intermodellbau wel horen als het zover is?

Gulfie
11-04-2007, 06:12
Yep ... ik zal er zijn!

Misschien iets interessant ... lasnaden simuleren. Ik heb het op de Skyline gedaan en is eigenlijk goed gelukt vind ik.

BSmodels
11-04-2007, 08:48
zal er ook terug zijn

Flame
11-04-2007, 12:00
Ik moet ook passen:frusty:

Sennake
11-04-2007, 15:56
Ik moet ook passen:frusty:

Als je geen goeie kaarten hebt kunde nog altijd miserie gaan eh ;)

Tom21
11-04-2007, 19:29
Ik was juist Sennake's motorblok van de McLaren eens aan het bekijken en kwam op het idee om misschien eens een How-to te doen over het weatheren/drybrushen van een motorblok op de meeting. Welke kleuren je juist dient te gebruiken en waar er dient geweatherd te worden. Hopelijk geen dom idee :) Maar als auto-leek bijna is het wel interessant om weten hoe en waar je dit best doet...

Tom

Guido
11-04-2007, 20:05
Ik was juist Sennake's motorblok van de McLaren eens aan het bekijken en kwam op het idee om misschien eens een How-to te doen over het weatheren/drybrushen van een motorblok op de meeting. Welke kleuren je juist dient te gebruiken en waar er dient geweatherd te worden. Hopelijk geen dom idee :) Maar als auto-leek bijna is het wel interessant om weten hoe en waar je dit best doet...

Tom

Geen dom idee! Maar, kunnen we dat dan voor de volgende meeting houden? Nu hebben we al foto-ets en lasnaden. Anders wordt het wat teveel (denkend aan vorige vergadering waar we al 2 verschillende topics hadden en waar het erg druk was). Bovendien denk ik dat je enkel met dry-brushen alleen, een avond rondkomt voor het praktijkgedeelte.

Tom21
11-04-2007, 20:14
Ok Huudo, zullen het voor een volgende meeting houden!

Tom

Bezemwagen
12-04-2007, 17:56
ik zal er zijn.

Walter
12-04-2007, 18:25
Ik kan deze keer niet.Volgende keer beter.
Groeten.

BMW ...Kraftbayers!:gas:

HHugo
12-04-2007, 20:45
Ik zal er zijn. Tot morgen!

Petter
12-04-2007, 22:31
Laat de koffie maar lopen, zal van de partij zijn.

Big attack
14-04-2007, 10:55
Hier zijn we weer met de foto's
De tutorials van Sennake over photo-etssing en van Gulfie over lasnaden simuleren

Big attack
14-04-2007, 10:57
En dan hier de resultaten van de workschops

Big attack
14-04-2007, 11:00
En dan nu: OPGEPAST- niet voor gevoelige kijkers !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Huudo met de voorstelling van de toelomstige clubkledij

Tom21
14-04-2007, 14:33
Haha! Hoeveel zou deze waard zijn op ebay? :D

Nogmaals bedankt aan de demogevers, zeker leerrijk geweest!

Tot de volgende

Tom

Tom21
14-04-2007, 15:56
Nog even iets over gisteren...iemand zei me dat hij die mesjes (chirurgenmesjes) op ebay had gekocht. Kan hij mij dat adres nog eens geven? Want eer ik in Hasselt kan geraken...

Tom

Patsche
14-04-2007, 17:17
Hallo,het was weer een intersanten bijeen komst de vrijdag maar spijtig genoeg was ik op het laatste nog opgeroepen en zo kon ik er niet zijn,mijn spijt nogmaals.Het is ook toffe dat er een paar foto's zijn gepost zodat je kunt zien dat er altijd leuk aan toe ga,ik heb er veel spijt van.;)

Guido
14-04-2007, 20:44
Haha! Hoeveel zou deze waard zijn op ebay? :D



:crazy:

Niks natuurlijk. Wie daar zijn geld zou aan geven is een dikke zot.

Lach maar allemaal en wacht maar...












"Fight me and regret it" http://www.automotiveforums.com/vbulletin/images/smilies/naughty.gif

Gulfie
14-04-2007, 21:38
Nog even iets over gisteren...iemand zei me dat hij die mesjes (chirurgenmesjes) op ebay had gekocht. Kan hij mij dat adres nog eens geven? Want eer ik in Hasselt kan geraken...

Tom

www.protools.be is een mogelijkheid.

Nismo
14-04-2007, 23:39
:crazy:

Niks natuurlijk. Wie daar zijn geld zou aan geven is een dikke zot.

Lach maar allemaal en wacht maar...












"Fight me and regret it" http://www.automotiveforums.com/vbulletin/images/smilies/naughty.gif

Gaat ge solliciteren in de P-L-club, of gaat ge nen boek schrijven over "Hoe reageren op stalking langs de telefoon tijdens mijn verlof ???:rolleyes: :p :+

Het was weer een gezellige en leerrijke avond gisteren in Wheels en hopelijk mag iedereen de volgende keer nog komen.:D

BSmodels
15-04-2007, 09:54
Nog even iets over gisteren...iemand zei me dat hij die mesjes (chirurgenmesjes) op ebay had gekocht. Kan hij mij dat adres nog eens geven? Want eer ik in Hasselt kan geraken...

Tom

http://stores.benl.ebay.be/Scalpels-and-Blades

met het pakketje "swan-Morton scalpel blade selection with no 3 handle" kom je een hele tijd toe (15.77 €)

Tom21
15-04-2007, 12:33
Bedankt voor de sites. Alleen kan ik die op ebay niet kopen, is in Engeland, en daar kan je geen overschrijving naar sturen zeker?

Tom

Patsche
15-04-2007, 16:19
Hallo Tom,je kun hem een bericht sturen langs Ebay en dat vragen of het gaat maar voelens mij wel hoor.:no:

Tom21
15-04-2007, 17:22
Yep, heb het net gedaan, maar stond bij dat het lang kan duren voor het geld daar is. En ze sturen niet voordat er geld is overgemaakt...

Tom

Dominique
16-04-2007, 20:23
Ik zie dat die sjarel PayPal aanvaardt. Ik zou je kunnen helpen door voor jou te bestellen. Ik was trouwens toch van zin om ergens van die mesjes te kopen. Als we dan de bestelling groeperen, dan kunnen we 1 grote bestelling doorgeven en de verzendkosten onderling verdelen.
Denk er eens over. Is misschien iets om op de volgende meeting op te gooien?

Tom21
16-04-2007, 20:42
Ja als we het zo kunnen regelen, mij goed. Dan moeten we ook maar eenmaal verzendkosten betalen en ik stort je het geld gewoon over op je rekening!
Je laat maar iets weten en Bedankt!!

Tom

Patsche
16-04-2007, 21:13
Hallo Dominique,is het mogelijke om voor mij die ook te bestellen en het zelfde te doen als Tom het geld te storten op je rekening?Als je niet wilt geen probleem hoor maar ik vraag het maar.
Patsche

Dominique
16-04-2007, 21:24
Laten we zeggen dat ik op de volgende modelbouwmeeting het voorstel opnieuw zal lanceren. Ik zal dan noteren wie welk wil bestellen.
Voor degene die niet op de modelbouwmeeting zullen zijn, laat dan op voorhand en op tijd weten wat je EXACT wil hebben, anders kan ik het niet bestellen en dan gaan er weer enkele tientallen mails over en weer vliegen vooraleer alles duidelijk is.

Ik zal op tijd en stond een aparte thread openen hiervoor.