PDA

View Full Version : 15-02-02 => Fuif tvv reis naar griekenland


Oneliner
04-02-2002, 23:38
Mjah manne, 15-02-02 is er in "the missing link" een fuif ten voordele van een reis naar griekenland georganiseerd door de school.
HOE MEER VOLK HOE BETER natuurlijk, dus manne, allemaal na et karten komen na klappen in de link hé.

Tfeesje ist dus in de link in westmalle georganiseerd.
Kzal probere is een wegbeschrijving te fixe.

Ook mensen die ni zijn gaan karten (lak ikzelf, wegens aanwezig te moeten zijn vanaf et begin) mogen natuurlijk kome!

Dusja, met allen derheen zouk zeggen.

Inkom = 3€, misschien kannek wel een groepstarief fixe :)

Groetjes
Chris

Raceboy
05-02-2002, 00:05
krijgen mensen met paddockmembership korting op de drank ? :)

Sennake
05-02-2002, 08:19
Ik acht eerlijk gezegd de kans dat we "en bloc" afzakken vrij klein, het zal eerder een "après-kart" worden in JPR vrees ik...
Zeker als Kelly nog wat nablijft praten :-)

Bart.Vandecavey
05-02-2002, 10:49
Zeg Sennake weet uwen andere helft van uw trouwboek dat Kelly nog blijft "napraten "

:D

Oneliner
05-02-2002, 19:49
Originally posted by raceboy
krijgen mensen met paddockmembership korting op de drank ? :)

Drank is ni via den brouwer gegaan, das van die zaal zelf :)

Mark
05-02-2002, 21:42
Originally posted by Sennake
Ik acht eerlijk gezegd de kans dat we "en bloc" afzakken vrij klein, het zal eerder een "après-kart" worden in JPR vrees ik...
Zeker als Kelly nog wat nablijft praten :-)


Wachten, zeg ik U! :D :D :D Eerst zullen BDB/Flugel en ondergetekende deze dame aanspreken!

Ze zal van ons aanbod zo gecharmeerd zijn, dat ze de rest niet meer ziet staan :D :D :D

flugel
05-02-2002, 23:23
Originally posted by Marshal



Wachten, zeg ik U! :D :D :D Eerst zullen BDB/Flugel en ondergetekende deze dame aanspreken!

Ze zal van ons aanbod zo gecharmeerd zijn, dat ze de rest niet meer ziet staan :D :D :D

Moet er meer gezegd worden ;) :)