PDA

View Full Version : Track day 25 - 4


SCOOBYSPORT
23-04-2007, 18:06
Ik zie hier geen aankondiging dus doe ik het maar :+

Of zit het al zo vol geboekt dat het geheim moet blijven ? ;) ;)

Wij komen in ieder geval :)

A.J.
23-04-2007, 18:26
ben je al aangemeld?
info@skylimitevents.be

we zitten inderdaad bijna vol

SCOOBYSPORT
23-04-2007, 19:32
....het zal me geen 2e keer gebeuren :+ :+



Beste,

Je inschrijving staat genoteerd. Aanmelden kan in pitbox 40.

Tot dan...

Met vriendelijke groeten,

Hanne Munters

Theo Romeo
23-04-2007, 20:32
Ik zie hier geen aankondiging dus doe ik het maar :+

Of zit het al zo vol geboekt dat het geheim moet blijven ? ;) ;)

Wij komen in ieder geval :)

Er komen in ieder geval nog twee Zeeuws Vlamingen, eindelijk ben ik weer eens aanwezig na anderhalf jaar..:D

Jo Smets
24-04-2007, 07:35
Wij zijn uiteraard ook van de party...

de 106 en de BMW zullen de voormiddag aan het rijden zijn,
namiddag staan de wagens ter beschikking van degenen die hun
auto vergeten zijn :D :D

mvg,
Jo Smets

PugFan
25-04-2007, 17:38
Super leuke dag gehad:gas:

Bedank aan andy, zijn partners en zijn crew;)

BODI
25-04-2007, 20:51
Ben mijn nieuwe 'oude' Fiat Coupe even komen testen, en... voorlopig is ie gebuisd. Na 8 rondjes ben ik door mijn remmen gegaan - oververhit. Dus er is nog wat werk aan voor de herkansing.

De motor is heel goed, heb heel voorzichtig gereden omdat ik de wagen nog niet goed ken. Met de peugeot 306 van vroeger kon ik blijkbaar toch een pak sneller. Maar deze wagen, moet nog groeien... ;)

Het was een (te) korte plezante dag.

Vele groeten,

Bodi. :gas:

Jo Smets
26-04-2007, 10:56
Fantastische dag gisteren,

ik heb er alleen sunburn aan overgehouden, verrekte zon.... (alleen als ze zo fel schijnt)
maar de wheelsburger achteraf heeft me al de pijn doen vergeten.

Weer was er een prima organisatie, het ging echt vlot met toch zoveel volk.

Wij met TestDriver hebben nog wat beelden geschoten. Onboard en OnROOF, echt knappe beelden. Binnenkort komen ze op onze site.

En betreft onze wedstrijdvraag.... de tijd is neergezet. Voor meer info zie www.testdriver.be

Race-groeten,
Jo Smets

A.J.
26-04-2007, 20:07
Wat een geslaagde dag!
De weergoden waren ons weeral goed gezind. Veel auto's, veel mooie auto's zelfs en vrijwel geen schade. Zo hebben wij zo'n dag het liefst.

En kijk allemaal maar uit naar binnenkort. We hadden Peter Baert & cameraman ingehuurd om eens een trackday in al zijn facetten te filmen.
De reportage vind je binnenkort op onze extra site : WWW.SKYLIMIT.TV
Hier gaan onze deelnemers in de toekomst ook terecht kunnen met hun eigen opgenomen inboard beelden enz...

We doen ons best om deze dagen vlot te laten verlopen en populair te maken... Bedankt aan de deelnemers voor hun voorbeeldig gedrag deze keer!

SCOOBYSPORT
26-04-2007, 20:36
.....overigens waren er wel veel 'vreemde' voertuigen op de baan :+
Ik zag een VW bestelbusje , een Chrysler 7-zitter, een gele lelijke eend , Skoda break :crazy: :crazy:

....en wat was het heet... Voor de cijferfreaks : de temperatuur van het asfalt op start finish was 44.6 °C vlak voor vrij rijden om 13h .. :eek:

5-er-Man
27-04-2007, 11:53
.....overigens waren er wel veel 'vreemde' voertuigen op de baan :+
Ik zag een VW bestelbusje , een Chrysler 7-zitter, een gele lelijke eend , Skoda break :crazy: :crazy:

....en wat was het heet... Voor de cijferfreaks : de temperatuur van het asfalt op start finish was 44.6 °C vlak voor vrij rijden om 13h .. :eek:

:o ik dacht bij 'vreemde' voertuigen, nu komt mijn almerake, ik denk dat ik gisteren de traagste was :o

Het was een leuke dag maar tegenover de vorige eranday waren er vééél meer 'prof' wagens en die dachten dat het een race was...
Ik zou willen zeggen aan die mannen (sommige toch): Niet iedere wagen heeft dezelfde remmen he! En de rijders niet dezelfde ervaring op 't circuit.

Voor de rest wel een geslaagde dag.

Nog een vraagje: Heeft er iemand ervaring met de bandendruk? :confused:
Gisteren hadden we een zeer zeer slechte baanligging tegenover de vorige trackday (er was niets verandert aan de wagen buiten de banden druk op 2.4bar) Heeft iemand een idee voor dit type wagen? (almera 3deur)

IlPrincipal
27-04-2007, 13:51
Nog een vraagje: Heeft er iemand ervaring met de bandendruk?
Gisteren hadden we een zeer zeer slechte baanligging tegenover de vorige trackday (er was niets verandert aan de wagen buiten de banden druk op 2.4bar) Heeft iemand een idee voor dit type wagen? (almera 3deur)

Koop een bandendrukmeter en een voetpompje!!!

Door de warmte van de baan en het rijden op circuit worden je banden veeeeel warmer dan wanneer je gewoon op de straat rijdt.
Vorige vrijdag reed ik op de BMW drivers club day. Ik rijd op mijn auto met 2.1 vooraan en 2.3 achteraan. Na 5 rondjes kwam ik binnen en zat de druk al op 2.4 en 2.6. Met nog verschil tussen de banden links en rechts! Nadat ik de banden terug op de juiste druk bracht ging ik weer de baan op. Na een ronde of 6 voelde het weer zeperig aan en toen was de druk opnieuw 2.7 vooraan en bijna 3 achteraan. Dan heb ik ze weer afgelaten en daarna bleef de wegligging behoorlijk, maar toch nog verslechterend na een 10 tal ronden....
Straatbanden zijn nu eenmaal niet echt gemaakt voor circuitgebruik en kunnen niet tegen te hoge temperaturen.
Maar regelmatig meten en aanpassen helpt wel. Vergeet ze niet terug op te pompen als je naar huis rijdt:) of als je de wagen een uur laat staan tegen een andere sessie.

Succes

5-er-Man
27-04-2007, 19:24
er zitten uniroyal rainsport banden onder, dezelfde grote en type van bij de funcup. Ik heb wel de druk laten zakken ( was tot 2,7 bar gestegen) was iets beter dan.

PUG(z)OT
28-04-2007, 00:04
ik heb woensdag mijn eerste circuit ervaring opgedaan en vond t een beestige belevenis !
hoop da k niemand onder de voeten heb gereden ofzo :-)

was vr ons (mijn vader en ik) eigelijk een eerste kennis making met onze wagen ook, en er schort toch nog wel wat...remmen en versnellingsbak zijn niet meer wat t geweest is, wordt aan gewerkt tegen de (voor ons) volgende trackday op 15 juli

ik heb een paar fotos gemaakt...(dat blauw schroothoopke is dus t onze :-D )

http://img264.imageshack.us/img264/315/simg5269gv3.jpg
http://img153.imageshack.us/img153/3841/simg5270qf3.jpg

http://img117.imageshack.us/img117/5176/simg5284en2.jpg

http://img175.imageshack.us/img175/6774/simg5285qr5.jpg

http://img117.imageshack.us/img117/4817/1egn4.jpg

http://img175.imageshack.us/img175/4025/2egj0.jpg

Jerre
28-04-2007, 18:54
We doen ons best om deze dagen vlot te laten verlopen en populair te maken... Bedankt aan de deelnemers voor hun voorbeeldig gedrag deze keer!
Oei, dan moet men nóg sneller zijn in het vervolg om in te schrijven om deel te nemen ;)

pseypen
30-04-2007, 15:31
Hallo beste eranners,

het was onze vierde eran day maar de eerste keer met onze nieuwe wagen.
Vorige keren waren we met een Fiat Coupé gekomen, maar de wagen was niet echt efficiënt, banden en remmen konden het circuitwerk niet aan.

Met onze nieuwe wagen gaat dat blijkbaar een stuk beter gaan !!
Een stuk lichter (420Kg) en met slicks eronder, en een Honda fireblade om ons voort te stuwen (11000 RPM).

Daar dit onze eerste ronden waren hoop ik alleen dat ik niemand heb gehinderd ??

Mvg,
Pascal

Ps: hoe voeg je foto's toe ?